דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      2.0k פוסטים 216 כותבים 2.1m צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • הבל הבלים הכלה הבל הבלים הכל

        @אלוף-העולם-1 מה הכוונה ?
        זה אומר שאני צריך פאנל חדש?
        או אולי אני אקנה של 10 אינצ

        EBAE מנותק
        EBAE מנותק
        EBA
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1921

        @הבל-הבלים-הכל לא לא. אתה צריך מערכת 9 אינצ’, ולהרכיב על הפאנל הקיים, וזהו.

        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
        050-4133851
        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

        הבל הבלים הכלה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • EBAE EBA

          @הבל-הבלים-הכל לא לא. אתה צריך מערכת 9 אינצ’, ולהרכיב על הפאנל הקיים, וזהו.

          הבל הבלים הכלה מנותק
          הבל הבלים הכלה מנותק
          הבל הבלים הכל
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1922

          @EBA אשמח שתסביר לי למה הרי יש לי 10 אינצ לא?
          IMG_20260518_132239_092.jpg

          EBAE נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • הבל הבלים הכלה הבל הבלים הכל

            @EBA אשמח שתסביר לי למה הרי יש לי 10 אינצ לא?
            IMG_20260518_132239_092.jpg

            EBAE מנותק
            EBAE מנותק
            EBA
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1923

            @הבל-הבלים-הכל זו מערכת 9 אינצ’, מודדים רק את שטח המסך עצמו.
            אתה יכול לקרוא לה 10 אינצ’ אם זה עושה לך טוב…

            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
            050-4133851
            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

            הבל הבלים הכלה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • EBAE EBA

              @הבל-הבלים-הכל זו מערכת 9 אינצ’, מודדים רק את שטח המסך עצמו.
              אתה יכול לקרוא לה 10 אינצ’ אם זה עושה לך טוב…

              הבל הבלים הכלה מנותק
              הבל הבלים הכלה מנותק
              הבל הבלים הכל
              כתב נערך לאחרונה על ידי הבל הבלים הכל
              #1924

              @EBA תודה על התשובה אך לא הבנתי
              אני מדדתי רק את המסך שחלק ממנו זה מסגרת שחורה ובצד שמואל יש כפתורי מגע לא?
              אלא אם אתה לא מחשבן את הכפתורי מגע?
              ואשמח לדעת האם אני צריך רק מסך או עוד פרטים תודה רבה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הבל הבלים הכלה הבל הבלים הכל

                @EBA אשמח שתסביר לי למה הרי יש לי 10 אינצ לא?
                IMG_20260518_132239_092.jpg

                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשי
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #1925

                @הבל-הבלים-הכל

                @נייטרון-חפשי כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

                @הבל-הבלים-הכל כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

                @מיישה אשמח לעזרה טויוטה קורולה 2011 לפי המדדידה שלי זה 10 אינצ זה הגיוני?

                נראה לי שמודדים רק את המסך עצמו בלי המסגרת השחורה.

                pikolinou@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Y מנותק
                  Y מנותק
                  yoni
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1926

                  צריך מערכת מולטימדיה כולל מצלמת רוורס למצובישי לנסר 2010 כולל הפלסטיקה המתאימה,
                  ואשמח גם להמלצה על חיישני רוורס,

                  EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Y yoni

                    צריך מערכת מולטימדיה כולל מצלמת רוורס למצובישי לנסר 2010 כולל הפלסטיקה המתאימה,
                    ואשמח גם להמלצה על חיישני רוורס,

                    EBAE מנותק
                    EBAE מנותק
                    EBA
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1927

                    @yoni פאנל וכבל יש לך כאן, אפשר לבחור 9 או 10 אינצ’ [לי יש ניסיון עם ה10, יושב נהדר] ואתה לא צריך קנבס. https://s.click.aliexpress.com/e/_c30UDD4d

                    מולטימדיה יש כאן https://s.click.aliexpress.com/e/_c3nEGxzX במחיר מופקע כרגיל.

                    שאר פרטים והדרכות יש כאן https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373

                    התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                    050-4133851
                    מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • EBAE EBA

                      @yoni פאנל וכבל יש לך כאן, אפשר לבחור 9 או 10 אינצ’ [לי יש ניסיון עם ה10, יושב נהדר] ואתה לא צריך קנבס. https://s.click.aliexpress.com/e/_c30UDD4d

                      מולטימדיה יש כאן https://s.click.aliexpress.com/e/_c3nEGxzX במחיר מופקע כרגיל.

                      שאר פרטים והדרכות יש כאן https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      yoni
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #1928

                      @EBA מה זה קנבס?
                      סליחה על הבורות

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Y yoni

                        @EBA מה זה קנבס?
                        סליחה על הבורות

                        Y מנותק
                        Y מנותק
                        yoni
                        כתב נערך לאחרונה על ידי yoni
                        #1929

                        @yoni האמת שלא כל כך הבנתי מה לבחור שם,
                        בפאנל יש את הפאנל והכבל ויש עוד משהו באופציות משהו שנראה כמו כרטיס קטן צריך אותו?
                        ובמערכות יש כמה, מה לבחור?

                        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Y yoni

                          @yoni האמת שלא כל כך הבנתי מה לבחור שם,
                          בפאנל יש את הפאנל והכבל ויש עוד משהו באופציות משהו שנראה כמו כרטיס קטן צריך אותו?
                          ובמערכות יש כמה, מה לבחור?

                          EBAE מנותק
                          EBAE מנותק
                          EBA
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #1930

                          @yoni כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

                          @yoni האמת שלא כל כך הבנתי מה לבחור שם

                          את הדגם LANCER A Cable
                          ובמולטימדיה את 10 TS18 2G 32G

                          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                          050-4133851
                          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • EBAE EBA

                            @yoni כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

                            @yoni האמת שלא כל כך הבנתי מה לבחור שם

                            את הדגם LANCER A Cable
                            ובמולטימדיה את 10 TS18 2G 32G

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            yoni
                            כתב נערך לאחרונה על ידי yoni
                            #1931

                            @EBA יש קישור למערכות כמו מובילאיי, כלומר מערכת שמירת מרחק?
                            וכמה עולה התקנה של המערכות שציינת?

                            EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • Y yoni

                              @EBA יש קישור למערכות כמו מובילאיי, כלומר מערכת שמירת מרחק?
                              וכמה עולה התקנה של המערכות שציינת?

                              EBAE מנותק
                              EBAE מנותק
                              EBA
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #1932

                              @yoni כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

                              יש קישור למערכות כמו מובילאיי, כלומר מערכת שמירת מרחק?

                              מה שאני מכיר באליאקספרס זה סתם צעצועים של שמירת מרחק, אם מובילאיי אז את המקורי הישראלי.

                              וכמה עולה התקנה של המערכות שציינת?

                              תפנה לאחד המתקינים ברשימה https://rechavimzelaze.ovh/topic/4499/טבלה-של-מתקיני-מולטימדיה-לרכב-מהפורום.

                              ובמקרה כזה אתה לא צריך להזמין לבד, המתקין עושה את הכל וגם מביא את כל מה שצריך.

                              הקישורים זה למי שרוצה להתקין לבד.

                              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                              050-4133851
                              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • EBAE EBA

                                @yoni כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

                                יש קישור למערכות כמו מובילאיי, כלומר מערכת שמירת מרחק?

                                מה שאני מכיר באליאקספרס זה סתם צעצועים של שמירת מרחק, אם מובילאיי אז את המקורי הישראלי.

                                וכמה עולה התקנה של המערכות שציינת?

                                תפנה לאחד המתקינים ברשימה https://rechavimzelaze.ovh/topic/4499/טבלה-של-מתקיני-מולטימדיה-לרכב-מהפורום.

                                ובמקרה כזה אתה לא צריך להזמין לבד, המתקין עושה את הכל וגם מביא את כל מה שצריך.

                                הקישורים זה למי שרוצה להתקין לבד.

                                Y מנותק
                                Y מנותק
                                yoni
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #1933

                                @EBA אוקי, אני פונה אליך כמה אתה לוקח?

                                EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Y yoni

                                  @EBA אוקי, אני פונה אליך כמה אתה לוקח?

                                  EBAE מנותק
                                  EBAE מנותק
                                  EBA
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1934

                                  @yoni יש ברשימה מס’ טלפון וכתובת מייל. וגם כאן מתחת כל פוסט שלי. אם אתה רציני אתה מוזמן לפנות דרכם.

                                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                  050-4133851
                                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ליבלהל ליבלה

                                    שבוע טוב יש לך המלצה לטויוטה אונסיס 2012 למערכת טובה ופאנח כולל כל הדברים הנצרכים אשמח לקישור תודה

                                    ליבלהל מנותק
                                    ליבלהל מנותק
                                    ליבלה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1935

                                    @ליבלה מערכת מולטמדיה לטויויטה אוונסיס 2012 . קיים כבר מצלמת רוורס.
                                    אני מחפש מערכת כמה שיותר קטנה . עם כניסה לסים בתוך המערכת. אני לא צריך שיהיה בה משהו מיוחד לבד מוייז ומצלמת רוורס. אני לא יודע אם אני צריך קנבס
                                    תודה רבה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שמחה 2
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1936

                                      @a0533057932 אשמח לקבל קישור למערכת עם קנווס ופאנל לטיוטה יאריס 2015
                                      תודה רבה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • כ מנותק
                                        כ מנותק
                                        כנען
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1937

                                        אשמח למשהו מעודכן לגרנדיס 10 כולל קנבס, רצוי ברזולוציה הגבוהה יותר. תודה רבה

                                        יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • S מנותק
                                          S מנותק
                                          spider
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1938

                                          אני צריך מערכת לטיוטה קורולה 2011 SUN,
                                          ופאנל תואם.
                                          תודה רבה!
                                          31d10342-87e4-429b-bf1a-317070ba217f-image.png

                                          פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • S spider

                                            אני צריך מערכת לטיוטה קורולה 2011 SUN,
                                            ופאנל תואם.
                                            תודה רבה!
                                            31d10342-87e4-429b-bf1a-317070ba217f-image.png

                                            פתוח לשמועפ מנותק
                                            פתוח לשמועפ מנותק
                                            פתוח לשמוע
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #1939

                                            @spider פה

                                            אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                            הם אלו שיודעים לשאול
                                            מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • כ כנען

                                              אשמח למשהו מעודכן לגרנדיס 10 כולל קנבס, רצוי ברזולוציה הגבוהה יותר. תודה רבה

                                              יוסי לויי מנותק
                                              יוסי לויי מנותק
                                              יוסי לוי
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי יוסי לוי
                                              #1940

                                              @כנען כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

                                              גרנדיס 10

                                              אתה מתכוון גרנדיס 2010 או למולטימדיה גודל 10 אינץ?
                                              בכל מקרה מולטימדיה יש בלי סוף המלצות תסתכל גם כאן
                                              לגבי פאנל תואם, בעיקרון לרוב הפאנלים לגרנדיס צריך לעשות התאמה, לאחרונה נמצא פאנל תואם לגרנדיס בארץ תסתכל כאן וכמה פוסטים שאחריו, שים לב שכתבו שם שהכבל לא מתאים.
                                              לגבי קנבס, מי אמר לך שיש קנבס לרכב הזה? אני לא חושב שיש, ולא חושב שזה ייתן לך משהו.
                                              בהצלחה

                                              שמח לעזור

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 95
                                              • 96
                                              • 97
                                              • 98
                                              • 99
                                              • 100

                                              28

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.4k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום