דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      2.0k פוסטים 216 כותבים 2.2m צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • נר3נ נר3

        שלום וברכה
        אשמח אם מישהו יוכל לשלוח לי קישור למולטימדיה לסוזוקי קרוסאובר 2014
        תודה רבה

        נר3נ מנותק
        נר3נ מנותק
        נר3
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1829

        @נר3
        מקפיץ אץ השאלה

        פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נר3נ נר3

          @נר3
          מקפיץ אץ השאלה

          פתוח לשמועפ מחובר
          פתוח לשמועפ מחובר
          פתוח לשמוע
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
          #1830

          @נר3
          פאנל מפה תוודא התאמה ויזואלית
          מערכת מפה מינימום TS18 2-32 ואפשר כמובן גם 4+32 או אפילו TS10 שזה יותר טוב.ולא לשכוח קופונים
          המערכות יקרות עכשיו לחכות ל16 בחודש

          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
          הם אלו שיודעים לשאול
          מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

          נר3נ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

            @נר3
            פאנל מפה תוודא התאמה ויזואלית
            מערכת מפה מינימום TS18 2-32 ואפשר כמובן גם 4+32 או אפילו TS10 שזה יותר טוב.ולא לשכוח קופונים
            המערכות יקרות עכשיו לחכות ל16 בחודש

            נר3נ מנותק
            נר3נ מנותק
            נר3
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1831

            @פתוח-לשמוע
            תודה רבה
            ההבנה שלי ממש קטנה בדברים כאלו יש סיכוי אתה שולח לי תמונה של המוצר שאתה ממליץ עליו בקישור זה ממש יעזור לי אני מוכן להשקיע
            תודה רבה

            פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נר3נ נר3

              @פתוח-לשמוע
              תודה רבה
              ההבנה שלי ממש קטנה בדברים כאלו יש סיכוי אתה שולח לי תמונה של המוצר שאתה ממליץ עליו בקישור זה ממש יעזור לי אני מוכן להשקיע
              תודה רבה

              פתוח לשמועפ מחובר
              פתוח לשמועפ מחובר
              פתוח לשמוע
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
              #1832

              @נר3 תבחר צבע: 9 TS10 4G 32G
              3b107ab9-6fbb-4252-8bd1-c6cb633ba607-image.png

              אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
              הם אלו שיודעים לשאול
              מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

              נר3נ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                @נר3 תבחר צבע: 9 TS10 4G 32G
                3b107ab9-6fbb-4252-8bd1-c6cb633ba607-image.png

                נר3נ מנותק
                נר3נ מנותק
                נר3
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #1833

                @פתוח-לשמוע
                תודה רבה עזרת לי מאוד

                פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • נר3נ נר3

                  @פתוח-לשמוע
                  תודה רבה עזרת לי מאוד

                  פתוח לשמועפ מחובר
                  פתוח לשמועפ מחובר
                  פתוח לשמוע
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1834

                  @נר3 אל תזמין לפני ה16 לחודש וצריך לבדוק באופן כללי איך המשלוחים עכשיו עם המלחמה

                  אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                  הם אלו שיודעים לשאול
                  מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                  נר3נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                    @נר3 אל תזמין לפני ה16 לחודש וצריך לבדוק באופן כללי איך המשלוחים עכשיו עם המלחמה

                    נר3נ מנותק
                    נר3נ מנותק
                    נר3
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1835

                    @פתוח-לשמוע
                    אני יבדוק
                    תודה רבה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      איש אחד
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #1836

                      שבוע טוב

                      1. אשמח לקישור לקניית מתאם ומולטימדיה עבור יונדאי i35
                        הצורך הוא רק וויז

                      2. האם האם אפשר להתחבר למצלמה האחורית המקורית של הרכב או שחייבים להשחיל מצלמה מחדש?

                      תודה רבה

                      מיישהמ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמש
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #1837

                        קניתי מאזדה 3 2008 ואני רוצה לדעת איזה מערכת מולטימדיה ומצלמת רוורס הכי טוב להזמין (- חשוב לי שתהיה אפשרות להכניס סים בשביל וויז פנגו ומוזיקה )ואם צריך פאנל (- מסגרת?) וקנבס וכמה אינץ’?
                        אשמח גם לקישור לכל הנ"ל והדרכה קצרצרה מה אמורים לעשות (יש לי חוש טכני אבל אני צריך קצת מידע)
                        תודה רבה

                        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א איש אחד

                          שבוע טוב

                          1. אשמח לקישור לקניית מתאם ומולטימדיה עבור יונדאי i35
                            הצורך הוא רק וויז

                          2. האם האם אפשר להתחבר למצלמה האחורית המקורית של הרכב או שחייבים להשחיל מצלמה מחדש?

                          תודה רבה

                          מיישהמ מנותק
                          מיישהמ מנותק
                          מיישה
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #1838

                          @איש-אחד כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

                          שבוע טוב

                          1. אשמח לקישור לקניית מתאם ומולטימדיה עבור יונדאי i35
                            הצורך הוא רק וויז

                          2. האם האם אפשר להתחבר למצלמה האחורית המקורית של הרכב או שחייבים להשחיל מצלמה מחדש?

                          תודה רבה

                          איזה שנה?

                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                          א 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שמש

                            קניתי מאזדה 3 2008 ואני רוצה לדעת איזה מערכת מולטימדיה ומצלמת רוורס הכי טוב להזמין (- חשוב לי שתהיה אפשרות להכניס סים בשביל וויז פנגו ומוזיקה )ואם צריך פאנל (- מסגרת?) וקנבס וכמה אינץ’?
                            אשמח גם לקישור לכל הנ"ל והדרכה קצרצרה מה אמורים לעשות (יש לי חוש טכני אבל אני צריך קצת מידע)
                            תודה רבה

                            מיישהמ מנותק
                            מיישהמ מנותק
                            מיישה
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #1839

                            @שמש כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

                            קניתי מאזדה 3 2008 ואני רוצה לדעת איזה מערכת מולטימדיה ומצלמת רוורס הכי טוב להזמין (- חשוב לי שתהיה אפשרות להכניס סים בשביל וויז פנגו ומוזיקה )ואם צריך פאנל (- מסגרת?) וקנבס וכמה אינץ’?
                            אשמח גם לקישור לכל הנ"ל והדרכה קצרצרה מה אמורים לעשות (יש לי חוש טכני אבל אני צריך קצת מידע)
                            תודה רבה

                            פאנל כבל
                            https://s.click.aliexpress.com/e/_c4chfbkn
                            מערכת TS18 בגודל 9 אינץ’
                            https://s.click.aliexpress.com/e/_c4chT2En

                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מיישהמ מיישה

                              @איש-אחד כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

                              שבוע טוב

                              1. אשמח לקישור לקניית מתאם ומולטימדיה עבור יונדאי i35
                                הצורך הוא רק וויז

                              2. האם האם אפשר להתחבר למצלמה האחורית המקורית של הרכב או שחייבים להשחיל מצלמה מחדש?

                              תודה רבה

                              איזה שנה?

                              א מנותק
                              א מנותק
                              איש אחד
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #1840
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מיישהמ מיישה

                                @איש-אחד כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

                                שבוע טוב

                                1. אשמח לקישור לקניית מתאם ומולטימדיה עבור יונדאי i35
                                  הצורך הוא רק וויז

                                2. האם האם אפשר להתחבר למצלמה האחורית המקורית של הרכב או שחייבים להשחיל מצלמה מחדש?

                                תודה רבה

                                איזה שנה?

                                א מנותק
                                א מנותק
                                איש אחד
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #1841

                                @מיישה כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

                                @איש-אחד כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

                                שבוע טוב

                                1. אשמח לקישור לקניית מתאם ומולטימדיה עבור יונדאי i35
                                  הצורך הוא רק וויז

                                2. האם האם אפשר להתחבר למצלמה האחורית המקורית של הרכב או שחייבים להשחיל מצלמה מחדש?

                                תודה רבה

                                איזה שנה?

                                2014

                                תודה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ט מנותק
                                  ט מנותק
                                  טכנאי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי טכנאי
                                  #1842

                                  בוקר טוב.
                                  יש לי מערכת שהזמנתי לפריוס פלוס 2017 לפני שהכרתי את הפורום המעולה הזה.
                                  המערכת היתה בלי קנבס, אבל היה דבר מעניין שטכנאי כלשהו ניתק לי את החוט הירוק בפנים ומאז היתה לי שליטה מההגה.
                                  קניתי עכשיו חיווט חדש עם קנבס אבל תכלס’ הקנבס לא עובד.
                                  הגדרתי דרך הגדרות רכב בטעות לסוג רכב אחר ואחרי זה ניסיתי לשנות לסוג רכב שלי אבל זה לא מזהה את הקנבס ולא עובדת השליטה מהרכב וכמובן לא מראה פתיחת דלתות וכדומה.
                                  זה הקנבוס1cc54c00-b5b5-42da-9c2c-e4a318c65d0e-image.png
                                  זו המערכת13703e92-9d3a-4adf-ba79-59ca8110f091-image.png
                                  המערכת עצמה היא לא כמו שכתוב כי היו שם כמה מפרטים. קניתי מפרט נמוך יחסית לפי איך שזכור לי.
                                  תודה רבה לכל העוזרים והמסייעים כאן באתר!

                                  מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ט טכנאי

                                    בוקר טוב.
                                    יש לי מערכת שהזמנתי לפריוס פלוס 2017 לפני שהכרתי את הפורום המעולה הזה.
                                    המערכת היתה בלי קנבס, אבל היה דבר מעניין שטכנאי כלשהו ניתק לי את החוט הירוק בפנים ומאז היתה לי שליטה מההגה.
                                    קניתי עכשיו חיווט חדש עם קנבס אבל תכלס’ הקנבס לא עובד.
                                    הגדרתי דרך הגדרות רכב בטעות לסוג רכב אחר ואחרי זה ניסיתי לשנות לסוג רכב שלי אבל זה לא מזהה את הקנבס ולא עובדת השליטה מהרכב וכמובן לא מראה פתיחת דלתות וכדומה.
                                    זה הקנבוס1cc54c00-b5b5-42da-9c2c-e4a318c65d0e-image.png
                                    זו המערכת13703e92-9d3a-4adf-ba79-59ca8110f091-image.png
                                    המערכת עצמה היא לא כמו שכתוב כי היו שם כמה מפרטים. קניתי מפרט נמוך יחסית לפי איך שזכור לי.
                                    תודה רבה לכל העוזרים והמסייעים כאן באתר!

                                    מיישהמ מנותק
                                    מיישהמ מנותק
                                    מיישה
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1843

                                    @טכנאי
                                    צריך לראות את המערכת בפועל, תמונה מעליאקספרס לא מגלה לנו כלום…

                                    ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                    מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                    לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א איש אחד

                                      שבוע טוב

                                      1. אשמח לקישור לקניית מתאם ומולטימדיה עבור יונדאי i35
                                        הצורך הוא רק וויז

                                      2. האם האם אפשר להתחבר למצלמה האחורית המקורית של הרכב או שחייבים להשחיל מצלמה מחדש?

                                      תודה רבה

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      איש אחד
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1844

                                      @איש-אחד כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

                                      שבוע טוב

                                      1. אשמח לקישור לקניית מתאם ומולטימדיה עבור יונדאי i35 2014
                                        הצורך הוא רק וויז

                                      2. האם האם אפשר להתחבר למצלמה האחורית המקורית של הרכב או שחייבים להשחיל מצלמה מחדש?

                                      תודה רבה

                                      יש למשיהו כאן אולי קישור?

                                      תודה

                                      Israel MeirI תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א איש אחד

                                        @איש-אחד כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

                                        שבוע טוב

                                        1. אשמח לקישור לקניית מתאם ומולטימדיה עבור יונדאי i35 2014
                                          הצורך הוא רק וויז

                                        2. האם האם אפשר להתחבר למצלמה האחורית המקורית של הרכב או שחייבים להשחיל מצלמה מחדש?

                                        תודה רבה

                                        יש למשיהו כאן אולי קישור?

                                        תודה

                                        Israel MeirI מחובר
                                        Israel MeirI מחובר
                                        Israel Meir
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1845

                                        @איש-אחד בבקשה, לגבי המסך עצמו תסתכל כאן ובהחלט אפשר לחבר את המצלמה שיש לך עכשיו רק שבדרך כלל זה מצלמה פחות איכותית ומומלץ גם להחליף מצלמה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אבי 5א מנותק
                                          אבי 5א מנותק
                                          אבי 5
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1846

                                          אני צריך מערכת מולטימדיה לטיוטה קורולה 2006

                                          מה עדיף, את הקישור שרץ כאן בפורום לTS18(קצת יקר עכשיו) ובנפרד פאנל ומצלמה
                                          או מערכת שכוללת את הכל ממוכר לא מוכר?
                                          תודה מראש.
                                          מצרף תמונה:
                                          2a946384-1387-4ad5-b360-7c4184a7fa8f-image.png

                                          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • אבי 5א אבי 5

                                            אני צריך מערכת מולטימדיה לטיוטה קורולה 2006

                                            מה עדיף, את הקישור שרץ כאן בפורום לTS18(קצת יקר עכשיו) ובנפרד פאנל ומצלמה
                                            או מערכת שכוללת את הכל ממוכר לא מוכר?
                                            תודה מראש.
                                            מצרף תמונה:
                                            2a946384-1387-4ad5-b360-7c4184a7fa8f-image.png

                                            מיישהמ מנותק
                                            מיישהמ מנותק
                                            מיישה
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #1847

                                            @אבי-5 כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

                                            אני צריך מערכת מולטימדיה לטיוטה קורולה 2006

                                            מה עדיף, את הקישור שרץ כאן בפורום לTS18(קצת יקר עכשיו) ובנפרד פאנל ומצלמה
                                            או מערכת שכוללת את הכל ממוכר לא מוכר?
                                            תודה מראש.
                                            מצרף תמונה:
                                            2a946384-1387-4ad5-b360-7c4184a7fa8f-image.png

                                            לרכב הזה מומלץ ללא פאנל אז תזמין TS18 ומצלמה בנפרד
                                            לא מומלץ לקנות ‘הכל כלול’ באופן כללי

                                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                            מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • אריה יצחקא מנותק
                                              אריה יצחקא מנותק
                                              אריה יצחק
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #1848

                                              אשמח להמלצה יש לי רכב טיוטה קורולה סטיישן 2021 האם יש אפשרות לפרוץ את המסך לצורך וויז וכד’ או עשץדיף להתקין מולטימדיה ואם כן איזה מולטימדיה וקנווס וכו’?

                                              מיישהמ EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 93
                                              • 94
                                              • 95
                                              • 96
                                              • 97
                                              • 98
                                              • 99
                                              • 100

                                              86

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום