שרשור סוכני רכבים
-
אני מחפש קורולה מ2014 ומעלה ביד 2 אני רואה נתונים ומחיר זול יותר ממה
שסוכנים הציעו לי רק אני לא יודע איך לעבור את התהליך הזה, ואיך לבדוק אמינות של בנאדם מה עושים?@קורולה1 כתב בשרשור סוכני רכבים:
ואיך לבדוק אמינות של בנאדם
דעתי שלבדוק אמינות של בן אדם צריך בשביל זה ליהיות כריש בשוק הזה ולכן לא בודקים לפי בן אדם בחיים אלא לפי רכב ומי שלא יודע לבדוק לפי רכב אז אין לו איך לבדוק כל כך
מה שכן טיפולים זה דבר שאפשר לבדוק ומי שבאמת מטפל במסירות לא יתחמק בטענות מה אתה לא מאמין לי או טענה כגון אתה היחיד שמבקש בחיים שלי לא נתקלתי בקונה כזה ממנו וודאי לברוח
ההיפך מי שמטפל ואוהב את הרכב שלו בדרך כלל ישמח לראות שמשהו יודע להעריך את הטיפול שלו ברכב ולכן רק בן אדם שיודע לענות לכל שאלה ובקשה אפשר לעשות איתו עסקים וגם זה בשבע עינים ובהצלבת נתונים ללא הפסקהאתן לך דוגמא:
בא אלי חבר שראה ביד 2 טיוטה יאריס יד 2 180 אלף ק"מ לא זוכר את המחיר אבל מחיר הוגן לגמרי (זה עוד לפני שדובר על הורדה) המוכר טוען שהוחלפה בטריה במורשה וכותב שיש מסמכים להכל טיפולים וכו’ ובנוסף לכך הוא כותב שיש אחריות לבטריה מטיוטה
מה למעשה היה:
אני התקשרתי אליו וחפרתי לו ובקשתי את המסמכים הוא אמר לי אני בן אדם עסוק וכו’ וכו’ וכו’ נתתי לו לדחות אותי בקש כמה פעמים עד שאמרתי לו אוקי אני יעשה לך את העבודה תן לי ת"ז ומספר רכב ואני כבר ידאג להוציא את הפרטים מהאזור האישי שלך בטיוטה כמובן שהוא התחיל להשתולל צרח קילל וכו’ (יש סיכוי שעד עכשיו הוא צרוד…)
לא נלאה אותך למעשה לא היה ולא נברא הוחלפה אכן בטריה אבל אצל משהו חאפר בב"ש. עוד נתון יבש ופשוט לפי השנתון של הרכב כבר לא היתה בכלל אפשרות לאחריות בטיוטה. בנוסף לכך הוברר שהבן הצעיר שלו היה הנהג וכדי לעשות רושם שהרכב שמור האבא מכר בשביל הבן שלו ואחרי דין ודברים הוא נאלץ להודות גם בכך
בקיצור היה שמח…
מה שאני בא לומר שכשחבר שלי דיבר איתו הוא היה מולהב הוא היה בטוח שהוא מצא את הרכב ואת האיש שבאמת אומר ולא מסתיר כלום איש מבוגר וכו’ מה שהתברר כקשקוש -
אני מחפש קורולה מ2014 ומעלה ביד 2 אני רואה נתונים ומחיר זול יותר ממה
שסוכנים הציעו לי רק אני לא יודע איך לעבור את התהליך הזה, ואיך לבדוק אמינות של בנאדם מה עושים?@קורולה1 כתב בשרשור סוכני רכבים:
ואיך לבדוק אמינות של בנאדם מה עושים?
הרבה ס’‘ד, ואינטואיציה אישית, רצוי בן אדם מבוגר, שעונה לעניין לשאלות (סוחר בדר’‘כ לא מכיר את הרכב לעומק) שפרטי הת’‘ז שלו תואמים לרשיון, ומראה לך קבלות על טיפולים, בדר’‘כ אנשים כאלו יש להם גם רשיונות של שנים קודמות ותוכל לעקוב אחרי הק’'מ.
אישית מעדיף לקנות מבנאדם פדנט (אוטו נקי פנים וחוץ שלא הוזנח) -
@קורולה1 כתב בשרשור סוכני רכבים:
ואיך לבדוק אמינות של בנאדם
דעתי שלבדוק אמינות של בן אדם צריך בשביל זה ליהיות כריש בשוק הזה ולכן לא בודקים לפי בן אדם בחיים אלא לפי רכב ומי שלא יודע לבדוק לפי רכב אז אין לו איך לבדוק כל כך
מה שכן טיפולים זה דבר שאפשר לבדוק ומי שבאמת מטפל במסירות לא יתחמק בטענות מה אתה לא מאמין לי או טענה כגון אתה היחיד שמבקש בחיים שלי לא נתקלתי בקונה כזה ממנו וודאי לברוח
ההיפך מי שמטפל ואוהב את הרכב שלו בדרך כלל ישמח לראות שמשהו יודע להעריך את הטיפול שלו ברכב ולכן רק בן אדם שיודע לענות לכל שאלה ובקשה אפשר לעשות איתו עסקים וגם זה בשבע עינים ובהצלבת נתונים ללא הפסקהאתן לך דוגמא:
בא אלי חבר שראה ביד 2 טיוטה יאריס יד 2 180 אלף ק"מ לא זוכר את המחיר אבל מחיר הוגן לגמרי (זה עוד לפני שדובר על הורדה) המוכר טוען שהוחלפה בטריה במורשה וכותב שיש מסמכים להכל טיפולים וכו’ ובנוסף לכך הוא כותב שיש אחריות לבטריה מטיוטה
מה למעשה היה:
אני התקשרתי אליו וחפרתי לו ובקשתי את המסמכים הוא אמר לי אני בן אדם עסוק וכו’ וכו’ וכו’ נתתי לו לדחות אותי בקש כמה פעמים עד שאמרתי לו אוקי אני יעשה לך את העבודה תן לי ת"ז ומספר רכב ואני כבר ידאג להוציא את הפרטים מהאזור האישי שלך בטיוטה כמובן שהוא התחיל להשתולל צרח קילל וכו’ (יש סיכוי שעד עכשיו הוא צרוד…)
לא נלאה אותך למעשה לא היה ולא נברא הוחלפה אכן בטריה אבל אצל משהו חאפר בב"ש. עוד נתון יבש ופשוט לפי השנתון של הרכב כבר לא היתה בכלל אפשרות לאחריות בטיוטה. בנוסף לכך הוברר שהבן הצעיר שלו היה הנהג וכדי לעשות רושם שהרכב שמור האבא מכר בשביל הבן שלו ואחרי דין ודברים הוא נאלץ להודות גם בכך
בקיצור היה שמח…
מה שאני בא לומר שכשחבר שלי דיבר איתו הוא היה מולהב הוא היה בטוח שהוא מצא את הרכב ואת האיש שבאמת אומר ולא מסתיר כלום איש מבוגר וכו’ מה שהתברר כקשקוש -
אני מחפש קורולה מ2014 ומעלה ביד 2 אני רואה נתונים ומחיר זול יותר ממה
שסוכנים הציעו לי רק אני לא יודע איך לעבור את התהליך הזה, ואיך לבדוק אמינות של בנאדם מה עושים? -
אני קניתי פעמיים מאבי גלברט והרכבים לא ראו מוסך כפשוטו (הרכבים הלכו בתאונות) בפעם השלישית לא היה לו בתקציב שלי וקניתי ממישהו אחר שהומלץ כאן ואכלתי אותה…
-
פוסט זה נמחק!
-
אני קניתי פעמיים מאבי גלברט והרכבים לא ראו מוסך כפשוטו (הרכבים הלכו בתאונות) בפעם השלישית לא היה לו בתקציב שלי וקניתי ממישהו אחר שהומלץ כאן ואכלתי אותה…
-
אני קניתי פעמיים מאבי גלברט והרכבים לא ראו מוסך כפשוטו (הרכבים הלכו בתאונות) בפעם השלישית לא היה לו בתקציב שלי וקניתי ממישהו אחר שהומלץ כאן ואכלתי אותה…
-
@.נהג כתב בשרשור סוכני רכבים:
בפעם השלישית לא היה לו בתקציב שלי וקניתי ממישהו אחר שהומלץ כאן ואכלתי אותה…
אני לא יודע גופם של דברים וגם לא נכנס לפרטים
אבל זה נשמע כמו בדיוק שאדם מספר לבנו שכולם עברו את הכביש ורק האחרון נדרס למוות@צילפינגים
שניים נדרסו, האחרון לא הצליח לחצות

)