מצבר לרכב בבני ברק
-
שלום לכולם
אני צריך להחליף מצבר ברכב מיצובישי לנסר 2011)
יש מישהו מומלץ להחלפה?
או אם מישהו יכול להדריך אותי איך אני יכול להחליף לבד
תודה רבה -
ההחלפה עצמה זה פשוט, מנתק את השלילי , ואז את החיובי, מכניס את החדש וסוגר.
ואתה יכול לקנות את זה באוטו בני ברק רחוב שלמה המלך, ולעניות דעתי זה לא יוזיל לך הרבה אם תרכיב לבד.
