@למה-מה-קרה כתב בביטוח חיצוני על נהג צעיר/חדש בסיטי קאר:
אני נהג צעיר וחדש, (ורענן)
עם רישיון שנה+,
ואני רוצה לקחת רכב מסיטי קאר/מיי קאר (יש לי שם כבר חשבון)
והם כמובן לא נותנים לי ביטול מלא,
האם קיימת אפשרות להפעיל על עצמי ביטול מלא ע"י חברה חיצונית? זה עובר מבחינתם?
אין לי שמץ בעיניינים האלה אשמח לכל מידע בעניין
תודה מראש.
@טייס-קרבי