דילוג לתוכן
לוגו
×
    • סובארו אימפרזה 2011 מומלצת?

      הועבר עסקאות רכב סובארו אימפרזה 2011
      14
      0 הצבעות
      14 פוסטים
      508 צפיות
      Y
      @Klonimoos כתב בסובארו אימפרזה 2011 מומלצת?: מה הוא נדלק על הפוקוס? כי הוא מצא מחיר טוב יחסית 5 ל2011 200K זה נחמד, לא?
    • חום מנוע עולה בניוטרל

      הועבר לא נפתר טיפולים, אחזקה ותקלות פיאט פיאט פנדה ידני 2011 חום מנוע
      12
      1 הצבעות
      12 פוסטים
      660 צפיות
      נייטרון חפשינ
      @יצחק-רשטונ כתב בחום מנוע עולה בניוטרל: לרוב שמשאבה בעיתית יש חופש בין הציר המרכזי לגוף המשאבה , פשוט מחזיקים ביד ומרגישים אם זה יכול רק להסתובב או גם לרקוד . הכל אמת אבל לא זה המקרה, התיאור שלך נוגע לנזילת מים מהמשאבה ואת זה ניתן לזהות גם בלי לפרק, אצלו הרכב מתחמם אפילו שהוא לא מאבד מים.

    9

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.1k

    פוסטים