דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. החלפת זרוע הגה ימין ומתלה להונדה ג'אז 2008

      החלפת זרוע הגה ימין ומתלה להונדה ג'אז 2008

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר טיפולים, אחזקה ותקלות
      9 פוסטים 3 כותבים 377 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • YKingsmartY מנותק
        YKingsmartY מנותק
        YKingsmart
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אני צריך להחליף את הנ"ל לרכב, ולא מעוניין לגרור אותו כי לא מזמן גררתי אותו על חשבון הביטוח והם יבקשו קבלות ובלבולי מוח, הרכב נמצא במרכז, האם יש מישהו שיכול לבצע לי את ההחלפה של החלקים הנ"ל (אני אקנה אותם) בתשלום? אשמח לאחד עם ידי זהב ולב עוד יותר זהב מחברינו היקרים בפורום, או המלצות לאחד כזה במחיר סביר.
        מבחינתי אם זרוע הגה תספיק בכדי לנסוע איתה מרחק של עד שעה, בסדר מבחינתי, שאר התיקונים נביא מקסימום לבן דוד שיעשה…

        אולי @שלמה ?

        אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

        מייל
        Ykingsmart1@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • YKingsmartY YKingsmart

          עדכון: מוסכניק בדק לי את הרכב וטען שצריך להחליף בצד ימין מתלה+משולש+זרוע הגה+גומי הגה ולקינוח כיוון פרונט, הוא רוצה על העבודה בלבד לא כולל החלקים 1450 ש"ח לא כולל מע"מ, ואם הוא מביא את החלקים אז 2700 ש"ח לא כולל מע"מ, מתלבט אם להאמין לו לחלוטין, בכל אופן, יש למישהו מוסכניק נייד להביא לי במחיר שפוי? או בן דוד וכו’, אני מקסימום ישיג את החלקים לבד.
          אשמח בצורה נואשת למישהו כזה.

          YKingsmartY מנותק
          YKingsmartY מנותק
          YKingsmart
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @YKingsmart כתב בהחלפת זרוע הגה ימין ומתלה להונדה ג'אז 2008:

          עדכון: מוסכניק בדק לי את הרכב וטען שצריך להחליף בצד ימין מתלה+משולש+זרוע הגה+גומי הגה ולקינוח כיוון פרונט, הוא רוצה על העבודה בלבד לא כולל החלקים 1450 ש"ח לא כולל מע"מ, ואם הוא מביא את החלקים אז 2700 ש"ח לא כולל מע"מ, מתלבט אם להאמין לו לחלוטין, בכל אופן, יש למישהו מוסכניק נייד להביא לי במחיר שפוי? או בן דוד וכו’, אני מקסימום ישיג את החלקים לבד.
          אשמח בצורה נואשת למישהו כזה.

          סיכום אירוע:
          לאחר שהמוסכניק המדובר בדק את הרכב וטען שיש “הרבה מה להחליף”, ונתן לי הצעת מחיר של 2700 ש"ח כולל החלפים, לא כולל מע"מ או 1450 ש"ח על עבודה בלבד לא כולל מע"מ, נועצתי עם @שלמה היקר שלנו, שהפנה אותי ל @בראל-גמ-ח-חלפים, בראל האזין ברוב קשב למקרה, ושלח לי חבר מוסכניק לראות “מה באמת צריך להחליף”, המוסכניק הגיע עד הרכב, ונדהם שסך הכל ב-400 ש"ח הרכב חוזר לחיים, וזה כולל את החלפים כמובן!
          למחרת חזר עם החלפים (זרוע הגה ותפוח למי ששואל), החליף את הכל פיקס, ושלח אותי לדרכי.
          לקינוח, חייג לחבר שעובד במכון פרונט, שיעשה לי כיוון הגה ב120 ש"ח בלבד (במקום 150)
          בקיצור מסקנה, אל תתנו לאנשים אחרים לנצל את תמימותכם בעניין רכבים, לנוכל שרצה סכומים גבוהים יש דירוג 4.4 כוכבים בגוגל, ובכל זאת דירוגים לא אומרים כלום…
          וכמובן, עצם הפורום הנפלא פה, שנותן לנו את הגב לחסוך מחירים ובגדול, מגיע לכם שאפו ענק.

          אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

          מייל
          Ykingsmart1@gmail.com

          פתוח לשמועפ שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
          9
          • YKingsmartY מנותק
            YKingsmartY מנותק
            YKingsmart
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי YKingsmart
            #2

            עדכון: מוסכניק בדק לי את הרכב וטען שצריך להחליף בצד ימין מתלה+משולש+זרוע הגה+גומי הגה ולקינוח כיוון פרונט, הוא רוצה על העבודה בלבד לא כולל החלקים 1450 ש"ח לא כולל מע"מ, ואם הוא מביא את החלקים אז 2700 ש"ח לא כולל מע"מ, מתלבט אם להאמין לו לחלוטין, בכל אופן, יש למישהו מוסכניק נייד להביא לי במחיר שפוי? או בן דוד וכו’, אני מקסימום ישיג את החלקים לבד.
            אשמח בצורה נואשת למישהו כזה.

            אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

            מייל
            Ykingsmart1@gmail.com

            YKingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פתוח לשמועפ מחובר
              פתוח לשמועפ מחובר
              פתוח לשמוע
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #3

              @נייטרון-חפשי @הכל-בעזרת-השם

              אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
              הם אלו שיודעים לשאול
              מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • YKingsmartY מנותק
                YKingsmartY מנותק
                YKingsmart
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #4

                עדכון נוסף: @שלמה היקר הביא לי מספר של בנאדם זהב שכרגע בתהליכים מתקדמים לעזור לי, בחיסכון משמעותי ככל הנראה מההצעה שקיבלתי, אעדכן במידת הצורך.

                אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                מייל
                Ykingsmart1@gmail.com

                שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • YKingsmartY YKingsmart

                  עדכון נוסף: @שלמה היקר הביא לי מספר של בנאדם זהב שכרגע בתהליכים מתקדמים לעזור לי, בחיסכון משמעותי ככל הנראה מההצעה שקיבלתי, אעדכן במידת הצורך.

                  שלמהש מנותק
                  שלמהש מנותק
                  שלמה
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #5

                  @YKingsmart כתב בהחלפת זרוע הגה ימין ומתלה להונדה ג'אז 2008:

                  עדכון נוסף: @שלמה היקר הביא לי מספר של בנאדם זהב שכרגע בתהליכים מתקדמים לעזור לי, בחיסכון משמעותי ככל הנראה מההצעה שקיבלתי, אעדכן במידת הצורך.

                  סה’'כ מדובר ב @בראל-גמ-ח-חלפים היקר

                  כאן בשביל לעזור :)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • YKingsmartY YKingsmart

                    עדכון: מוסכניק בדק לי את הרכב וטען שצריך להחליף בצד ימין מתלה+משולש+זרוע הגה+גומי הגה ולקינוח כיוון פרונט, הוא רוצה על העבודה בלבד לא כולל החלקים 1450 ש"ח לא כולל מע"מ, ואם הוא מביא את החלקים אז 2700 ש"ח לא כולל מע"מ, מתלבט אם להאמין לו לחלוטין, בכל אופן, יש למישהו מוסכניק נייד להביא לי במחיר שפוי? או בן דוד וכו’, אני מקסימום ישיג את החלקים לבד.
                    אשמח בצורה נואשת למישהו כזה.

                    YKingsmartY מנותק
                    YKingsmartY מנותק
                    YKingsmart
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #6

                    @YKingsmart כתב בהחלפת זרוע הגה ימין ומתלה להונדה ג'אז 2008:

                    עדכון: מוסכניק בדק לי את הרכב וטען שצריך להחליף בצד ימין מתלה+משולש+זרוע הגה+גומי הגה ולקינוח כיוון פרונט, הוא רוצה על העבודה בלבד לא כולל החלקים 1450 ש"ח לא כולל מע"מ, ואם הוא מביא את החלקים אז 2700 ש"ח לא כולל מע"מ, מתלבט אם להאמין לו לחלוטין, בכל אופן, יש למישהו מוסכניק נייד להביא לי במחיר שפוי? או בן דוד וכו’, אני מקסימום ישיג את החלקים לבד.
                    אשמח בצורה נואשת למישהו כזה.

                    סיכום אירוע:
                    לאחר שהמוסכניק המדובר בדק את הרכב וטען שיש “הרבה מה להחליף”, ונתן לי הצעת מחיר של 2700 ש"ח כולל החלפים, לא כולל מע"מ או 1450 ש"ח על עבודה בלבד לא כולל מע"מ, נועצתי עם @שלמה היקר שלנו, שהפנה אותי ל @בראל-גמ-ח-חלפים, בראל האזין ברוב קשב למקרה, ושלח לי חבר מוסכניק לראות “מה באמת צריך להחליף”, המוסכניק הגיע עד הרכב, ונדהם שסך הכל ב-400 ש"ח הרכב חוזר לחיים, וזה כולל את החלפים כמובן!
                    למחרת חזר עם החלפים (זרוע הגה ותפוח למי ששואל), החליף את הכל פיקס, ושלח אותי לדרכי.
                    לקינוח, חייג לחבר שעובד במכון פרונט, שיעשה לי כיוון הגה ב120 ש"ח בלבד (במקום 150)
                    בקיצור מסקנה, אל תתנו לאנשים אחרים לנצל את תמימותכם בעניין רכבים, לנוכל שרצה סכומים גבוהים יש דירוג 4.4 כוכבים בגוגל, ובכל זאת דירוגים לא אומרים כלום…
                    וכמובן, עצם הפורום הנפלא פה, שנותן לנו את הגב לחסוך מחירים ובגדול, מגיע לכם שאפו ענק.

                    אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                    מייל
                    Ykingsmart1@gmail.com

                    פתוח לשמועפ שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
                    9
                    • YKingsmartY YKingsmart סימן נושא זה כשאלה
                    • YKingsmartY YKingsmart סימן נושא זה כנפתר
                    • YKingsmartY YKingsmart

                      @YKingsmart כתב בהחלפת זרוע הגה ימין ומתלה להונדה ג'אז 2008:

                      עדכון: מוסכניק בדק לי את הרכב וטען שצריך להחליף בצד ימין מתלה+משולש+זרוע הגה+גומי הגה ולקינוח כיוון פרונט, הוא רוצה על העבודה בלבד לא כולל החלקים 1450 ש"ח לא כולל מע"מ, ואם הוא מביא את החלקים אז 2700 ש"ח לא כולל מע"מ, מתלבט אם להאמין לו לחלוטין, בכל אופן, יש למישהו מוסכניק נייד להביא לי במחיר שפוי? או בן דוד וכו’, אני מקסימום ישיג את החלקים לבד.
                      אשמח בצורה נואשת למישהו כזה.

                      סיכום אירוע:
                      לאחר שהמוסכניק המדובר בדק את הרכב וטען שיש “הרבה מה להחליף”, ונתן לי הצעת מחיר של 2700 ש"ח כולל החלפים, לא כולל מע"מ או 1450 ש"ח על עבודה בלבד לא כולל מע"מ, נועצתי עם @שלמה היקר שלנו, שהפנה אותי ל @בראל-גמ-ח-חלפים, בראל האזין ברוב קשב למקרה, ושלח לי חבר מוסכניק לראות “מה באמת צריך להחליף”, המוסכניק הגיע עד הרכב, ונדהם שסך הכל ב-400 ש"ח הרכב חוזר לחיים, וזה כולל את החלפים כמובן!
                      למחרת חזר עם החלפים (זרוע הגה ותפוח למי ששואל), החליף את הכל פיקס, ושלח אותי לדרכי.
                      לקינוח, חייג לחבר שעובד במכון פרונט, שיעשה לי כיוון הגה ב120 ש"ח בלבד (במקום 150)
                      בקיצור מסקנה, אל תתנו לאנשים אחרים לנצל את תמימותכם בעניין רכבים, לנוכל שרצה סכומים גבוהים יש דירוג 4.4 כוכבים בגוגל, ובכל זאת דירוגים לא אומרים כלום…
                      וכמובן, עצם הפורום הנפלא פה, שנותן לנו את הגב לחסוך מחירים ובגדול, מגיע לכם שאפו ענק.

                      פתוח לשמועפ מחובר
                      פתוח לשמועפ מחובר
                      פתוח לשמוע
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #7

                      @YKingsmart אולי תפרסם את המוסכניק כי יש פה חוסר בכאלה

                      אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                      הם אלו שיודעים לשאול
                      מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                      YKingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                        @YKingsmart אולי תפרסם את המוסכניק כי יש פה חוסר בכאלה

                        YKingsmartY מנותק
                        YKingsmartY מנותק
                        YKingsmart
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #8

                        @פתוח-לשמוע

                        כעיקרון יש להם אינטרס לא לפרסם אותו, עקב כל מיני חוקים במדינה…

                        אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                        מייל
                        Ykingsmart1@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • YKingsmartY YKingsmart

                          @YKingsmart כתב בהחלפת זרוע הגה ימין ומתלה להונדה ג'אז 2008:

                          עדכון: מוסכניק בדק לי את הרכב וטען שצריך להחליף בצד ימין מתלה+משולש+זרוע הגה+גומי הגה ולקינוח כיוון פרונט, הוא רוצה על העבודה בלבד לא כולל החלקים 1450 ש"ח לא כולל מע"מ, ואם הוא מביא את החלקים אז 2700 ש"ח לא כולל מע"מ, מתלבט אם להאמין לו לחלוטין, בכל אופן, יש למישהו מוסכניק נייד להביא לי במחיר שפוי? או בן דוד וכו’, אני מקסימום ישיג את החלקים לבד.
                          אשמח בצורה נואשת למישהו כזה.

                          סיכום אירוע:
                          לאחר שהמוסכניק המדובר בדק את הרכב וטען שיש “הרבה מה להחליף”, ונתן לי הצעת מחיר של 2700 ש"ח כולל החלפים, לא כולל מע"מ או 1450 ש"ח על עבודה בלבד לא כולל מע"מ, נועצתי עם @שלמה היקר שלנו, שהפנה אותי ל @בראל-גמ-ח-חלפים, בראל האזין ברוב קשב למקרה, ושלח לי חבר מוסכניק לראות “מה באמת צריך להחליף”, המוסכניק הגיע עד הרכב, ונדהם שסך הכל ב-400 ש"ח הרכב חוזר לחיים, וזה כולל את החלפים כמובן!
                          למחרת חזר עם החלפים (זרוע הגה ותפוח למי ששואל), החליף את הכל פיקס, ושלח אותי לדרכי.
                          לקינוח, חייג לחבר שעובד במכון פרונט, שיעשה לי כיוון הגה ב120 ש"ח בלבד (במקום 150)
                          בקיצור מסקנה, אל תתנו לאנשים אחרים לנצל את תמימותכם בעניין רכבים, לנוכל שרצה סכומים גבוהים יש דירוג 4.4 כוכבים בגוגל, ובכל זאת דירוגים לא אומרים כלום…
                          וכמובן, עצם הפורום הנפלא פה, שנותן לנו את הגב לחסוך מחירים ובגדול, מגיע לכם שאפו ענק.

                          שלמהש מנותק
                          שלמהש מנותק
                          שלמה
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #9

                          @YKingsmart כתב בהחלפת זרוע הגה ימין ומתלה להונדה ג'אז 2008:

                          נועצתי עם @שלמה

                          שמח שעזרתי

                          כאן בשביל לעזור :)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה

                          74

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          131.8k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום