דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. תקלה בפתיחה של דלתות אחוריות מבפנים

      תקלה בפתיחה של דלתות אחוריות מבפנים

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      10 פוסטים 6 כותבים 346 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • M מנותק
        M מנותק
        MEM
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        יש לי מזדה 3 2010
        בימים האחרונים נהייתה לי תקלה שא"א לפתוח את הדלתות האחוריות מבפנים אלא רק מבחוץ.
        גם כשנעילת ילדים מכובה וכו’.
        השאלה האם זה יכול להיות משהו בהגדרות נעילת ילדים (שלא יודע איך נהיה… ואיך מסדרים) שא"א לפתוח מאחורה או שזו תקלה.
        וא"כ האם זה בר תיקון עצמי או שזה רק אצל חשמלאי רכב - וא"כ אשמח לכיוון מה העלות וכו’.

        תודה רבה!

        מאירמ M 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • M MEM

          יש לי מזדה 3 2010
          בימים האחרונים נהייתה לי תקלה שא"א לפתוח את הדלתות האחוריות מבפנים אלא רק מבחוץ.
          גם כשנעילת ילדים מכובה וכו’.
          השאלה האם זה יכול להיות משהו בהגדרות נעילת ילדים (שלא יודע איך נהיה… ואיך מסדרים) שא"א לפתוח מאחורה או שזו תקלה.
          וא"כ האם זה בר תיקון עצמי או שזה רק אצל חשמלאי רכב - וא"כ אשמח לכיוון מה העלות וכו’.

          תודה רבה!

          מאירמ מנותק
          מאירמ מנותק
          מאיר
          מנהל ראשי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @MEM כתב בתקלה בפתיחה של דלתות אחוריות מבפנים:

          יש לי מזדה 3 2010
          בימים האחרונים נהייתה לי תקלה שא"א לפתוח את הדלתות האחוריות מבפנים אלא רק מבחוץ.
          גם כשנעילת ילדים מכובה וכו’.
          השאלה האם זה יכול להיות משהו בהגדרות נעילת ילדים (שלא יודע איך נהיה… ואיך מסדרים) שא"א לפתוח מאחורה או שזו תקלה.
          וא"כ האם זה בר תיקון עצמי או שזה רק אצל חשמלאי רכב - וא"כ אשמח לכיוון מה העלות וכו’.

          תודה רבה!

          שתי הדלתות חדלו להפתח בבת אחת?

          ליצירת קשר לחץ כאן

          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מאירמ מאיר

            @MEM כתב בתקלה בפתיחה של דלתות אחוריות מבפנים:

            יש לי מזדה 3 2010
            בימים האחרונים נהייתה לי תקלה שא"א לפתוח את הדלתות האחוריות מבפנים אלא רק מבחוץ.
            גם כשנעילת ילדים מכובה וכו’.
            השאלה האם זה יכול להיות משהו בהגדרות נעילת ילדים (שלא יודע איך נהיה… ואיך מסדרים) שא"א לפתוח מאחורה או שזו תקלה.
            וא"כ האם זה בר תיקון עצמי או שזה רק אצל חשמלאי רכב - וא"כ אשמח לכיוון מה העלות וכו’.

            תודה רבה!

            שתי הדלתות חדלו להפתח בבת אחת?

            M מנותק
            M מנותק
            MEM
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @מאיר כתב בתקלה בפתיחה של דלתות אחוריות מבפנים:

            @MEM כתב בתקלה בפתיחה של דלתות אחוריות מבפנים:

            יש לי מזדה 3 2010
            בימים האחרונים נהייתה לי תקלה שא"א לפתוח את הדלתות האחוריות מבפנים אלא רק מבחוץ.
            גם כשנעילת ילדים מכובה וכו’.
            השאלה האם זה יכול להיות משהו בהגדרות נעילת ילדים (שלא יודע איך נהיה… ואיך מסדרים) שא"א לפתוח מאחורה או שזו תקלה.
            וא"כ האם זה בר תיקון עצמי או שזה רק אצל חשמלאי רכב - וא"כ אשמח לכיוון מה העלות וכו’.

            תודה רבה!

            שתי הדלתות חדלו להפתח בבת אחת?

            לכאורה

            M תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M MEM

              @מאיר כתב בתקלה בפתיחה של דלתות אחוריות מבפנים:

              @MEM כתב בתקלה בפתיחה של דלתות אחוריות מבפנים:

              יש לי מזדה 3 2010
              בימים האחרונים נהייתה לי תקלה שא"א לפתוח את הדלתות האחוריות מבפנים אלא רק מבחוץ.
              גם כשנעילת ילדים מכובה וכו’.
              השאלה האם זה יכול להיות משהו בהגדרות נעילת ילדים (שלא יודע איך נהיה… ואיך מסדרים) שא"א לפתוח מאחורה או שזו תקלה.
              וא"כ האם זה בר תיקון עצמי או שזה רק אצל חשמלאי רכב - וא"כ אשמח לכיוון מה העלות וכו’.

              תודה רבה!

              שתי הדלתות חדלו להפתח בבת אחת?

              לכאורה

              M מנותק
              M מנותק
              MEM
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @MEM כתב בתקלה בפתיחה של דלתות אחוריות מבפנים:

              @מאיר כתב בתקלה בפתיחה של דלתות אחוריות מבפנים:

              @MEM כתב בתקלה בפתיחה של דלתות אחוריות מבפנים:

              יש לי מזדה 3 2010
              בימים האחרונים נהייתה לי תקלה שא"א לפתוח את הדלתות האחוריות מבפנים אלא רק מבחוץ.
              גם כשנעילת ילדים מכובה וכו’.
              השאלה האם זה יכול להיות משהו בהגדרות נעילת ילדים (שלא יודע איך נהיה… ואיך מסדרים) שא"א לפתוח מאחורה או שזו תקלה.
              וא"כ האם זה בר תיקון עצמי או שזה רק אצל חשמלאי רכב - וא"כ אשמח לכיוון מה העלות וכו’.

              תודה רבה!

              שתי הדלתות חדלו להפתח בבת אחת?

              לכאורה

              מקפיץ
              אשמח לעזרה בהקדם…

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • M MEM

                @MEM כתב בתקלה בפתיחה של דלתות אחוריות מבפנים:

                @מאיר כתב בתקלה בפתיחה של דלתות אחוריות מבפנים:

                @MEM כתב בתקלה בפתיחה של דלתות אחוריות מבפנים:

                יש לי מזדה 3 2010
                בימים האחרונים נהייתה לי תקלה שא"א לפתוח את הדלתות האחוריות מבפנים אלא רק מבחוץ.
                גם כשנעילת ילדים מכובה וכו’.
                השאלה האם זה יכול להיות משהו בהגדרות נעילת ילדים (שלא יודע איך נהיה… ואיך מסדרים) שא"א לפתוח מאחורה או שזו תקלה.
                וא"כ האם זה בר תיקון עצמי או שזה רק אצל חשמלאי רכב - וא"כ אשמח לכיוון מה העלות וכו’.

                תודה רבה!

                שתי הדלתות חדלו להפתח בבת אחת?

                לכאורה

                מקפיץ
                אשמח לעזרה בהקדם…

                מ מנותק
                מ מנותק
                מנאששש
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אריאל 0א מנותק
                  אריאל 0א מנותק
                  אריאל 0
                  כתב נערך לאחרונה על ידי אריאל 0
                  #6

                  הידיות לא נשברו? יש בהם סדק?
                  תנסה לפרק את הדלת, לראות מאחורה אם הדלת נפתחת במשיכת המוט שמחובר לידית, או שזה בעיה אחרת.
                  לפירוק הדלת יש בורג מאחורי הידית פתיחה ומאחורי הידית למטה.
                  מושכים ומפרקים בכוח מתון את הדלת מלמטה, זה תפוס בקליפסים, ואז מרימים את הדלת לשחרור, היא יושבת על החלון.
                  יש כאן תמונות של מישהו.

                  M תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אריאל 0א אריאל 0

                    הידיות לא נשברו? יש בהם סדק?
                    תנסה לפרק את הדלת, לראות מאחורה אם הדלת נפתחת במשיכת המוט שמחובר לידית, או שזה בעיה אחרת.
                    לפירוק הדלת יש בורג מאחורי הידית פתיחה ומאחורי הידית למטה.
                    מושכים ומפרקים בכוח מתון את הדלת מלמטה, זה תפוס בקליפסים, ואז מרימים את הדלת לשחרור, היא יושבת על החלון.
                    יש כאן תמונות של מישהו.

                    M מנותק
                    M מנותק
                    MEM
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @אריאל-0 כתב בתקלה בפתיחה של דלתות אחוריות מבפנים:

                    הידיות לא נשברו? יש בהם סדק?
                    תנסה לפרק את הדלת, לראות מאחורה אם הדלת נפתחת במשיכת המוט שמחובר לידית, או שזה בעיה אחרת.
                    לפירוק הדלת יש בורג מאחורי הידית פתיחה ומאחורי הידית למטה.
                    מושכים ומפרקים בכוח מתון את הדלת מלמטה, זה תפוס בקליפסים, ואז מרימים את הדלת לשחרור, היא יושבת על החלון.
                    יש כאן תמונות של מישהו.

                    הידית החיצונית כן פותחת אם זה רלוונטי
                    לא ממש הבנתי - לפרק מתוך הרכב או מבחוץ?

                    פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • M MEM

                      @אריאל-0 כתב בתקלה בפתיחה של דלתות אחוריות מבפנים:

                      הידיות לא נשברו? יש בהם סדק?
                      תנסה לפרק את הדלת, לראות מאחורה אם הדלת נפתחת במשיכת המוט שמחובר לידית, או שזה בעיה אחרת.
                      לפירוק הדלת יש בורג מאחורי הידית פתיחה ומאחורי הידית למטה.
                      מושכים ומפרקים בכוח מתון את הדלת מלמטה, זה תפוס בקליפסים, ואז מרימים את הדלת לשחרור, היא יושבת על החלון.
                      יש כאן תמונות של מישהו.

                      הידית החיצונית כן פותחת אם זה רלוונטי
                      לא ממש הבנתי - לפרק מתוך הרכב או מבחוץ?

                      פתוח לשמועפ מנותק
                      פתוח לשמועפ מנותק
                      פתוח לשמוע
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @MEM מתוך הרכב זה דיי פשוט
                      לפעמים יש עוד בורג או שנים

                      אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                      הם אלו שיודעים לשאול
                      מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • M MEM

                        יש לי מזדה 3 2010
                        בימים האחרונים נהייתה לי תקלה שא"א לפתוח את הדלתות האחוריות מבפנים אלא רק מבחוץ.
                        גם כשנעילת ילדים מכובה וכו’.
                        השאלה האם זה יכול להיות משהו בהגדרות נעילת ילדים (שלא יודע איך נהיה… ואיך מסדרים) שא"א לפתוח מאחורה או שזו תקלה.
                        וא"כ האם זה בר תיקון עצמי או שזה רק אצל חשמלאי רכב - וא"כ אשמח לכיוון מה העלות וכו’.

                        תודה רבה!

                        M מנותק
                        M מנותק
                        MEM
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        למעשה:
                        אחרי שניסיתי לבדוק מה לפתוח ולא מצאתי.
                        גיליתי כפתור הזזה קטן בדופן של הרכב [נחשף רק כשהדלת פתוחה] הזזתי והכל הסדר…

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • M MEM

                          למעשה:
                          אחרי שניסיתי לבדוק מה לפתוח ולא מצאתי.
                          גיליתי כפתור הזזה קטן בדופן של הרכב [נחשף רק כשהדלת פתוחה] הזזתי והכל הסדר…

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שמואל10
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @MEM
                          זה הכפתור של נעילת ילדים…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3

                          56

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          132.2k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום