דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מצלמת רוורס לפריוס

      מצלמת רוורס לפריוס

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      14 פוסטים 4 כותבים 6.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ישראלייי מנותק
        ישראלייי מנותק
        ישראליי
        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
        #1

        שלום וברכה ראיתי באיזה הדרכה שיש בפריוס מצלמת רוורס מישהו מכיר את זה איך לאיפה מחברים את המצלמה רוורס?!
        [כיתוב בבעיות טעינה](כתובת תמונה)13f4d55f-85ae-43f6-90f5-c61179bd2a5c-image.png

        אוטופוןא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ישראלייי ישראליי

          שלום וברכה ראיתי באיזה הדרכה שיש בפריוס מצלמת רוורס מישהו מכיר את זה איך לאיפה מחברים את המצלמה רוורס?!
          [כיתוב בבעיות טעינה](כתובת תמונה)13f4d55f-85ae-43f6-90f5-c61179bd2a5c-image.png

          אוטופוןא מנותק
          אוטופוןא מנותק
          אוטופון
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @ישראליי בעיקרון זה אמור להגיע מובנה,
          ואם לא אז אפשר לחבר מסך מולטמדיה עם חיישן לרוורס

          ישראלייי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אוטופוןא אוטופון

            @ישראליי בעיקרון זה אמור להגיע מובנה,
            ואם לא אז אפשר לחבר מסך מולטמדיה עם חיישן לרוורס

            ישראלייי מנותק
            ישראלייי מנותק
            ישראליי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @אוטופון אני לא רוצה להשקיע מסך מולטמדיה לכן אני שואל על המסך שקיים האם זה אפשרי?

            אוטופוןא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ישראלייי ישראליי

              @אוטופון אני לא רוצה להשקיע מסך מולטמדיה לכן אני שואל על המסך שקיים האם זה אפשרי?

              אוטופוןא מנותק
              אוטופוןא מנותק
              אוטופון
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @ישראליי תבדוק אולי באיזשהו מוסך

              ישראלייי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אוטופוןא אוטופון

                @ישראליי תבדוק אולי באיזשהו מוסך

                ישראלייי מנותק
                ישראלייי מנותק
                ישראליי
                כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                #5

                @אוטופון יישר כח, אני כאן שואל את המקצוענים לא בשביל ללכת למוסך

                אוטופוןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ישראלייי ישראליי

                  @אוטופון יישר כח, אני כאן שואל את המקצוענים לא בשביל ללכת למוסך

                  אוטופוןא מנותק
                  אוטופוןא מנותק
                  אוטופון
                  כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                  #6

                  @ישראליי כן אבל צריך להתקין את החיישן לרוורס,
                  אתה יודע להתקין???

                  ישראלייי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אוטופוןא אוטופון

                    @ישראליי כן אבל צריך להתקין את החיישן לרוורס,
                    אתה יודע להתקין???

                    ישראלייי מנותק
                    ישראלייי מנותק
                    ישראליי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @אוטופון בודאי אני יודע להתקין יש לי כרגע מצלמת דרך קדימה ואחורה ואם צריך אוכל להתקין עוד מצלמה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מוטי ברנדמ מנותק
                      מוטי ברנדמ מנותק
                      מוטי ברנד
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      אתה צריך כזה מתאם https://s.click.aliexpress.com/e/_c2yOKPCx

                      "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                      וסימים של נטפרי 0527661381
                      דברו איתי 2086841@gmail.com
                      ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                      ישראלייי EBAE 3 תגובות תגובה אחרונה
                      4
                      • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                        אתה צריך כזה מתאם https://s.click.aliexpress.com/e/_c2yOKPCx

                        ישראלייי מנותק
                        ישראלייי מנותק
                        ישראליי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                        #9

                        @מוטי-ברנד אם כבר אתה מבין בזה, האם שייך לחבר גם מפות למסך הזה?

                        מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ישראלייי ישראליי

                          @מוטי-ברנד אם כבר אתה מבין בזה, האם שייך לחבר גם מפות למסך הזה?

                          מוטי ברנדמ מנותק
                          מוטי ברנדמ מנותק
                          מוטי ברנד
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @ישראליי כתב במצלמה לפריוס:

                          @מוטי-ברנד אם כבר אתה מבין בזה שייך האם שייך לחבר גם מפות למסך הזה?

                          לא נראה לי

                          "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                          וסימים של נטפרי 0527661381
                          דברו איתי 2086841@gmail.com
                          ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                          ישראלייי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                            @ישראליי כתב במצלמה לפריוס:

                            @מוטי-ברנד אם כבר אתה מבין בזה שייך האם שייך לחבר גם מפות למסך הזה?

                            לא נראה לי

                            ישראלייי מנותק
                            ישראלייי מנותק
                            ישראליי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                              אתה צריך כזה מתאם https://s.click.aliexpress.com/e/_c2yOKPCx

                              EBAE מנותק
                              EBAE מנותק
                              EBA
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @מוטי-ברנד כתב במצלמת רוורס לפריוס:

                              אתה צריך כזה מתאם https://s.click.aliexpress.com/e/_c2yOKPCx

                              בקיצור, לא שווה. @ישראליי שים מולטימדיה.

                              אגב המסך ההוא בכלל עובד לך שאתה רוצה להוסיף עליו עוד דברים?

                              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                              050-4133851
                              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                              ישראלייי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • EBAE EBA

                                @מוטי-ברנד כתב במצלמת רוורס לפריוס:

                                אתה צריך כזה מתאם https://s.click.aliexpress.com/e/_c2yOKPCx

                                בקיצור, לא שווה. @ישראליי שים מולטימדיה.

                                אגב המסך ההוא בכלל עובד לך שאתה רוצה להוסיף עליו עוד דברים?

                                ישראלייי מנותק
                                ישראלייי מנותק
                                ישראליי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @EBA כן עובד לי , ונראה לי שיש לי את הכבל הזה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                  אתה צריך כזה מתאם https://s.click.aliexpress.com/e/_c2yOKPCx

                                  ישראלייי מנותק
                                  ישראלייי מנותק
                                  ישראליי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                  #14

                                  @מוטי-ברנד האמת בדקתי ואין לי את הכבל הזה שאלתי האם אני יכול לבנות כזה כבל?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  47

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.7k

                                  נושאים

                                  131.5k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום