דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה לאאוטלנדר 2017

      מולטימדיה לאאוטלנדר 2017

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      21 פוסטים 9 כותבים 13.0k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • שמואל קלייןש מנותק
        שמואל קלייןש מנותק
        שמואל קליין
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אשמח לקישור למערכת ברמה הכי טובה
        ראיתי שיש גם קופונים להיום…

        יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
        לחץ כאן!
        או ב- 055-6708066

        דני מערכותד שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • שמואל קלייןש שמואל קליין

          אשמח לקישור למערכת ברמה הכי טובה
          ראיתי שיש גם קופונים להיום…

          דני מערכותד מנותק
          דני מערכותד מנותק
          דני מערכות
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @שמואל-קליין
          פה יש פאנל וכבל 10 או 9 אינצ’
          ופה מערכת לפי הפאנל שקנית
          ופה קופונים בתוקף עד היום בערב
          בקניה מעל 29$ קבלו 3$ הנחה (10.3%) עם הקופון rechavim161 או ILA401 או AEAFF03

          בקניה מעל 49$ קבלו 6$ הנחה (12.2%) עם הקופון rechavim162 או ILA402 או AEAFF06

          בקניה מעל 89$ קבלו 12$ הנחה (13.4%) עם הקופון rechavim163 או ILA403 או AEAFF12

          בקניה מעל 159$ קבלו 20$ הנחה (12.6%) עם הקופון rechavim164 או ILA404 או AEAFF20

          בקניה מעל 239$ קבלו 30$ הנחה (12.55%) עם הקופון rechavim165 או ILA405 או AEAFF30

          בקניה מעל 329$ קבלו 40$ הנחה (12.1%) עם הקופון rechavim166 או ILA406 או AEAFF40

          בקניה מעל 459$ קבלו 50$ הנחה (10.9%) עם הקופון rechavim167 או ILA407 או AEAFF50
          קרדיט: @טכנולוג האלוף

          ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
          לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
          https://did.li/MxyOf

          שמואל קלייןש תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • דני מערכותד דני מערכות

            @שמואל-קליין
            פה יש פאנל וכבל 10 או 9 אינצ’
            ופה מערכת לפי הפאנל שקנית
            ופה קופונים בתוקף עד היום בערב
            בקניה מעל 29$ קבלו 3$ הנחה (10.3%) עם הקופון rechavim161 או ILA401 או AEAFF03

            בקניה מעל 49$ קבלו 6$ הנחה (12.2%) עם הקופון rechavim162 או ILA402 או AEAFF06

            בקניה מעל 89$ קבלו 12$ הנחה (13.4%) עם הקופון rechavim163 או ILA403 או AEAFF12

            בקניה מעל 159$ קבלו 20$ הנחה (12.6%) עם הקופון rechavim164 או ILA404 או AEAFF20

            בקניה מעל 239$ קבלו 30$ הנחה (12.55%) עם הקופון rechavim165 או ILA405 או AEAFF30

            בקניה מעל 329$ קבלו 40$ הנחה (12.1%) עם הקופון rechavim166 או ILA406 או AEAFF40

            בקניה מעל 459$ קבלו 50$ הנחה (10.9%) עם הקופון rechavim167 או ILA407 או AEAFF50
            קרדיט: @טכנולוג האלוף

            שמואל קלייןש מנותק
            שמואל קלייןש מנותק
            שמואל קליין
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @דני-מערכות
            תודה רבה
            איך אוכל לדעת שהפאנל מתאים גם לאאוטלנדר שלי?
            היא PHEV

            יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
            לחץ כאן!
            או ב- 055-6708066

            דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שמואל קלייןש שמואל קליין

              @דני-מערכות
              תודה רבה
              איך אוכל לדעת שהפאנל מתאים גם לאאוטלנדר שלי?
              היא PHEV

              דני מערכותד מנותק
              דני מערכותד מנותק
              דני מערכות
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוני
              #4

              @שמואל-קליין יש לך תמונה ?
              עריכה:
              לפי התמונה הזאת
              53b93dfa-2f8e-4dcb-8e59-edaa07836568-image.png
              מיד 2 נראה שזה אותו דבר כמו כל אאוטלנדר וזה מתאים לך

              ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
              לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
              https://did.li/MxyOf

              שמואל קלייןש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • דני מערכותד דני מערכות

                @שמואל-קליין יש לך תמונה ?
                עריכה:
                לפי התמונה הזאת
                53b93dfa-2f8e-4dcb-8e59-edaa07836568-image.png
                מיד 2 נראה שזה אותו דבר כמו כל אאוטלנדר וזה מתאים לך

                שמואל קלייןש מנותק
                שמואל קלייןש מנותק
                שמואל קליין
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @דני-מערכות ממה שזה נראה זה אותו דבר
                102573ff-50c2-4d29-ab21-73ce7963b324-image.png

                יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                לחץ כאן!
                או ב- 055-6708066

                דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שמואל קלייןש שמואל קליין

                  @דני-מערכות ממה שזה נראה זה אותו דבר
                  102573ff-50c2-4d29-ab21-73ce7963b324-image.png

                  דני מערכותד מנותק
                  דני מערכותד מנותק
                  דני מערכות
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @שמואל-קליין
                  מתאים לך בול

                  ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                  לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                  https://did.li/MxyOf

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • שמואל קלייןש מנותק
                    שמואל קלייןש מנותק
                    שמואל קליין
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @דני-מערכות נראה לי עדיף 9’'?
                    יושב יותר יפה עם הדשברוד

                    יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                    לחץ כאן!
                    או ב- 055-6708066

                    דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שמואל קלייןש שמואל קליין

                      @דני-מערכות נראה לי עדיף 9’'?
                      יושב יותר יפה עם הדשברוד

                      דני מערכותד מנותק
                      דני מערכותד מנותק
                      דני מערכות
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @שמואל-קליין גם אני חושב ככה
                      והתקנתי למישהו 9 יצא פצצה
                      יש כאלה שממש אוהבים 10 אז זה יכול להיות להם טוב
                      אבל הוא קצת בולט

                      ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                      לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                      https://did.li/MxyOf

                      שמואל קלייןש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דני מערכותד דני מערכות

                        @שמואל-קליין גם אני חושב ככה
                        והתקנתי למישהו 9 יצא פצצה
                        יש כאלה שממש אוהבים 10 אז זה יכול להיות להם טוב
                        אבל הוא קצת בולט

                        שמואל קלייןש מנותק
                        שמואל קלייןש מנותק
                        שמואל קליין
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @דני-מערכות אני לא הולך להשתמש מעבר לוויז וJM אז אין צורך במשהו ענק

                        יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                        לחץ כאן!
                        או ב- 055-6708066

                        מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שמואל קלייןש שמואל קליין

                          @דני-מערכות אני לא הולך להשתמש מעבר לוויז וJM אז אין צורך במשהו ענק

                          מוטי ברנדמ מנותק
                          מוטי ברנדמ מנותק
                          מוטי ברנד
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @שמואל-קליין כתב במולטימדיה לאאוטלנדר 2017:

                          @דני-מערכות אני לא הולך להשתמש מעבר לוויז וJM אז אין צורך במשהו ענק

                          ועדיין זה יותר נוח ככה
                          אתה יכול לפצל מסך ולשים וייז בחצי מסך ובחצי השני את המוזיקה ב10 זה מאוד נוח
                          וחוץ מזה קיבלת את האוטו כמעט בחינם תתפנק קצת 😂😂😂😂

                          "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                          וסימים של נטפרי 0527661381
                          דברו איתי 2086841@gmail.com
                          ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                          דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                            @שמואל-קליין כתב במולטימדיה לאאוטלנדר 2017:

                            @דני-מערכות אני לא הולך להשתמש מעבר לוויז וJM אז אין צורך במשהו ענק

                            ועדיין זה יותר נוח ככה
                            אתה יכול לפצל מסך ולשים וייז בחצי מסך ובחצי השני את המוזיקה ב10 זה מאוד נוח
                            וחוץ מזה קיבלת את האוטו כמעט בחינם תתפנק קצת 😂😂😂😂

                            דני מערכותד מנותק
                            דני מערכותד מנותק
                            דני מערכות
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @מוטי-ברנד כתב במולטימדיה לאאוטלנדר 2017:

                            ועדיין זה יותר נוח ככה
                            אתה יכול לפצל מסך ולשים וייז בחצי מסך ובחצי השני את המוזיקה ב10 זה מאוד נוח
                            וחוץ מזה קיבלת את האוטו כמעט בחינם תתפנק קצת

                            הפער לא במחיר אלה ביופי
                            ה10 מבליט את הפאנל מהרכב ולא נראה טיבעי לעומת ה9 שיושב כאילו נברא כך מששת ימי בראשית ועדיין הכל עניין של טעם

                            ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                            לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                            https://did.li/MxyOf

                            פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • שמואל קלייןש מנותק
                              שמואל קלייןש מנותק
                              שמואל קליין
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @מוטי-ברנד
                              לא ענין המחיר
                              זה לא נראה טבעי ה10

                              יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                              לחץ כאן!
                              או ב- 055-6708066

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • דני מערכותד דני מערכות

                                @מוטי-ברנד כתב במולטימדיה לאאוטלנדר 2017:

                                ועדיין זה יותר נוח ככה
                                אתה יכול לפצל מסך ולשים וייז בחצי מסך ובחצי השני את המוזיקה ב10 זה מאוד נוח
                                וחוץ מזה קיבלת את האוטו כמעט בחינם תתפנק קצת

                                הפער לא במחיר אלה ביופי
                                ה10 מבליט את הפאנל מהרכב ולא נראה טיבעי לעומת ה9 שיושב כאילו נברא כך מששת ימי בראשית ועדיין הכל עניין של טעם

                                פתוח לשמועפ מנותק
                                פתוח לשמועפ מנותק
                                פתוח לשמוע
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @דני-מערכות אין לאאוטלנדר משהו בסגנון הזה

                                אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                הם אלו שיודעים לשאול
                                מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                  @דני-מערכות אין לאאוטלנדר משהו בסגנון הזה

                                  יצחק רשטוני מנותק
                                  יצחק רשטוני מנותק
                                  יצחק רשטונ
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @פתוח-לשמוע כתב במולטימדיה לאאוטלנדר 2017:

                                  אין לאאוטלנדר משהו בסגנון הזה

                                  נראה שיש וגם נראה ממש טוב הבעיה שגם הבקרת אקלים עוברת למסך וזה שאלה אם הוא רוצה שיהיה כך וגם אם זה עובד טוב

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שמואל קלייןש שמואל קליין

                                    אשמח לקישור למערכת ברמה הכי טובה
                                    ראיתי שיש גם קופונים להיום…

                                    שלמהש מנותק
                                    שלמהש מנותק
                                    שלמה
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @שמואל-קליין כתב במולטימדיה לאאוטלנדר 2017:

                                    אשמח לקישור למערכת ברמה הכי טובה

                                    @שמואל-קליין כתב במולטימדיה לאאוטלנדר 2017:

                                    @דני-מערכות אני לא הולך להשתמש מעבר לוויז וJM אז אין צורך במשהו ענק

                                    😜 🤔

                                    כאן בשביל לעזור :)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • האיש הקטןה מנותק
                                      האיש הקטןה מנותק
                                      האיש הקטן
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                      #16

                                      מי שמעוניין הזמנתי מערכת כולל פנאל (יש לי פנאל גם ל2014-2017 וגם ל2018 והלאה) מערכת עם 8 ליבות איכותית ביותר
                                      מי שרוצה 550 ש"ח ( עלה לי ככה בגלל המכס) בב"ב אפשר לפנות במייל

                                      פתוח לשמועפ Israel MeirI 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • האיש הקטןה האיש הקטן

                                        מי שמעוניין הזמנתי מערכת כולל פנאל (יש לי פנאל גם ל2014-2017 וגם ל2018 והלאה) מערכת עם 8 ליבות איכותית ביותר
                                        מי שרוצה 550 ש"ח ( עלה לי ככה בגלל המכס) בב"ב אפשר לפנות במייל

                                        פתוח לשמועפ מנותק
                                        פתוח לשמועפ מנותק
                                        פתוח לשמוע
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @האיש-הקטן תפרט אם זה t10 או ts18

                                        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                        הם אלו שיודעים לשאול
                                        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • האיש הקטןה האיש הקטן

                                          מי שמעוניין הזמנתי מערכת כולל פנאל (יש לי פנאל גם ל2014-2017 וגם ל2018 והלאה) מערכת עם 8 ליבות איכותית ביותר
                                          מי שרוצה 550 ש"ח ( עלה לי ככה בגלל המכס) בב"ב אפשר לפנות במייל

                                          Israel MeirI מנותק
                                          Israel MeirI מנותק
                                          Israel Meir
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @האיש-הקטן אני מעוניין, איך אפשר ליצור איתך קשר

                                          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • Israel MeirI Israel Meir

                                            @האיש-הקטן אני מעוניין, איך אפשר ליצור איתך קשר

                                            EBAE מנותק
                                            EBAE מנותק
                                            EBA
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @Israel-Meir רוצה כולל התקנה? יש לי גם את הסט הזה, אבל אני לא מוכר בלי התקנה, בטח לא במחיר הזה.

                                            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                            050-4133851
                                            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                            Israel MeirI תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • EBAE EBA

                                              @Israel-Meir רוצה כולל התקנה? יש לי גם את הסט הזה, אבל אני לא מוכר בלי התקנה, בטח לא במחיר הזה.

                                              Israel MeirI מנותק
                                              Israel MeirI מנותק
                                              Israel Meir
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @EBA תודה, אבל אני בעצמי צריך את זה בשביל מישהו שרצה להזמין ושאני יתקין לו, רק אני רוצה לחסוך לו את ההזמנה.

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              38

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום