דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. TS10S המקורי ללא תקלות משלוח!

      TS10S המקורי ללא תקלות משלוח!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      249 פוסטים 45 כותבים 90.8k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א אבי KIA

        @yb3082
        שילמת כמו שכתוב 96$?
        או הוא דרש מחיר יותר גבוהה?

        Y מנותק
        Y מנותק
        yb3082
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #166

        @אבי-KIA הזמנתי 4 64
        שלח לי קישור ל157 דולר
        והבנתי שהמשלוח יקר כרגע
        באלי הזמנתי ונתקע במכס ושילמתי עוד 180 ש"ח והרבה כאב ראש
        אז אם זה יגיע בשלום דרכו זה משתלם

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • דני מערכותד דני מערכות

          @אבי-KIA כתב בTS10S המקורי ללא תקלות משלוח!:

          זה המקורי?

          כן

          @aiib כתב בTS10S המקורי ללא תקלות משלוח!:

          מה עם המס?

          בהנחה שבאלי באבה אתה משלם עוד 35 דולר לפני קופונים שיכולים בזמני מבצעים להוריד לך את המחיר משמעותית אז זה יוצא אותו מחיר כמו המכס אם נתפס (ולא בטוח שייתפס יש לי מערכת אחת מלפני 3 שבועות שלא נתפסה ועוד 2 נתפסו ) ואת המכס רוב הפעמים אפשר להחזיר…

          A מחובר
          A מחובר
          aiib
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #167

          @דני-מערכות כתב בTS10S המקורי ללא תקלות משלוח!:

          ואת המכס רוב הפעמים אפשר להחזיר…

          ??

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Y yatopaz

            @יחצ-המקצוען הוא שלח לי לינק ל8 גיגה

            יחצ המקצועןי מנותק
            יחצ המקצועןי מנותק
            יחצ המקצוען
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #168
            פוסט זה נמחק!
            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

              פוסט זה נמחק!

              Y מנותק
              Y מנותק
              yb3082
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #169

              @יחצ-המקצוען איך יכול להיות??
              לי מכר ב157 דולר
              תראה מה הוא מכר לך
              תמונה של ההזמנה

              יחצ המקצועןי Y 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • Y yb3082

                @יחצ-המקצוען איך יכול להיות??
                לי מכר ב157 דולר
                תראה מה הוא מכר לך
                תמונה של ההזמנה

                יחצ המקצועןי מנותק
                יחצ המקצועןי מנותק
                יחצ המקצוען
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #170

                @yb3082
                לא הזמנתי עדיין אבל ככה זה לפני התשלום היה המחיר
                ב’ הוא אמר שמחר נסגור על מחיר.

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

                  @yb3082
                  לא הזמנתי עדיין אבל ככה זה לפני התשלום היה המחיר
                  ב’ הוא אמר שמחר נסגור על מחיר.

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  yb3082
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #171

                  @יחצ-המקצוען תעדכן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א אבי KIA

                    @שלמה-לוי
                    באיזה מחיר?

                    שלמה לויש מנותק
                    שלמה לויש מנותק
                    שלמה לוי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #172

                    במחיר של 303.4 ש’'ח

                    שלמה לויש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שלמה לויש שלמה לוי

                      במחיר של 303.4 ש’'ח

                      שלמה לויש מנותק
                      שלמה לויש מנותק
                      שלמה לוי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #173

                      @שלמה-לוי הנה הוכחת קניה
                      צילום מסך 2025-07-13 100747.png

                      AVIVIA א 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • שלמה לויש שלמה לוי

                        @שלמה-לוי הנה הוכחת קניה
                        צילום מסך 2025-07-13 100747.png

                        AVIVIA מנותק
                        AVIVIA מנותק
                        AVIVI
                        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                        #174

                        @שלמה-לוי כתב בTS10S המקורי ללא תקלות משלוח!:

                        @שלמה-לוי הנה הוכחת קניה

                        חוייבת באשראי?
                        קיבלת אישור הזמנה למייל?
                        כפי מה שמפורט בתמונה לא בוצעה כל קנייה אלא רק בקשת הזמנה שים לב שכתוב “ממתין שהספק יאשר את ההזמנה”
                        כולנו מקווים בשבילך שהוא יאשר לך במחיר הזה

                        רק אל תתבאס אם הוא לא יאשר
                        החיים גם ככה יפים😉

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Y yb3082

                          @יחצ-המקצוען איך יכול להיות??
                          לי מכר ב157 דולר
                          תראה מה הוא מכר לך
                          תמונה של ההזמנה

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          yatopaz
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #175

                          @yb3082 לי ב152 8 ג’יגה 128
                          הייתי שולח לך תמונה אין לי מושג איך מעלים פה

                          Y יחצ המקצועןי 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • Y yatopaz

                            @yb3082 לי ב152 8 ג’יגה 128
                            הייתי שולח לך תמונה אין לי מושג איך מעלים פה

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            yb3082
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #176

                            @yatopaz מתי קנית?

                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • Y yatopaz

                              @yb3082 לי ב152 8 ג’יגה 128
                              הייתי שולח לך תמונה אין לי מושג איך מעלים פה

                              יחצ המקצועןי מנותק
                              יחצ המקצועןי מנותק
                              יחצ המקצוען
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                              #177

                              @yatopaz כתב בTS10S המקורי ללא תקלות משלוח!:

                              הייתי שולח לך תמונה אין לי מושג איך מעלים פה

                              צילום מסך העתק פה 20090759-3037-4116-9ea8-e23f48cc572a-image.png

                              או מקש ימני העתקת תמונה תעתיק לאיפה שאתה כותב תגובה תחכה שיעלה 100 אחוז ותשלח בהצלחה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שלמה לויש שלמה לוי

                                @שלמה-לוי הנה הוכחת קניה
                                צילום מסך 2025-07-13 100747.png

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אבי KIA
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #178

                                @שלמה-לוי
                                יש חדש
                                כי ממה שבררתי הוא הפסיק להגיב

                                שלמה לויש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אבי KIA

                                  @שלמה-לוי
                                  יש חדש
                                  כי ממה שבררתי הוא הפסיק להגיב

                                  שלמה לויש מנותק
                                  שלמה לויש מנותק
                                  שלמה לוי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                  #179

                                  @אבי-KIA יואווו איזה קטע צודק ואני לא שמתי לב אני בודק את העניין מול הסוחר
                                  וכבר הייתי בטוח שהוא חבר שלי …

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Y yb3082

                                    @yatopaz מתי קנית?

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    yatopaz
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #180

                                    @yb3082 לפני המלחמה

                                    שלמה לויש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Y yatopaz

                                      @yb3082 לפני המלחמה

                                      שלמה לויש מנותק
                                      שלמה לויש מנותק
                                      שלמה לוי
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה לוי
                                      #181

                                      @yatopaz אני בדקתי את זה עכשיו ובאמת זה לא נקנה עדין
                                      ומחכה לאישור
                                      נחכה ונחיה
                                      תודה על פתיחת העיניים

                                      הגר"מה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • רוכב ומנהיגר מנותק
                                        רוכב ומנהיגר מנותק
                                        רוכב ומנהיג
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #182

                                        @דני-מערכות
                                        תגלה לנו את הסוד איך להחזיר מכס?!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • דני מערכותד דני מערכות

                                          עם המחירים שהוא רוצה עכשיו (157 דולר) כבר עדיף לקנות באלי אקספרס לדוגמה פה (הזמנתי ממנו כמה פעמים והייתי מרוצה)
                                          לפני קופונים 124 דולר (4+32) ועם קופונים יגיע לאזור 110 ככה שכנראה עדיף אפילו עם נתפס במכס (במיוחד שיש דרכים לקבל פטור מהמכס וד’'ל בדידי הווה עובדא)

                                          רוכב ומנהיגר מנותק
                                          רוכב ומנהיגר מנותק
                                          רוכב ומנהיג
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי רוכב ומנהיג
                                          #183

                                          @דני-מערכות כתב בTS10S המקורי ללא תקלות משלוח!:

                                          עם המחירים שהוא רוצה עכשיו (157 דולר) כבר עדיף לקנות באלי אקספרס לדוגמה פה (הזמנתי ממנו כמה פעמים והייתי מרוצה)
                                          לפני קופונים 124 דולר (4+32) ועם קופונים יגיע לאזור 110 ככה שכנראה עדיף אפילו עם נתפס במכס (במיוחד שיש דרכים לקבל פטור מהמכס וד’'ל בדידי הווה עובדא)

                                          רק אצלי זה מופיע יותר מ200 דולר?
                                          5a719b81-9475-4d6e-af53-91e2ad9a0c22-image.png

                                          זה לגבי TS10S

                                          לגבי TS10
                                          המחיר כמו שאמרת,
                                          אלא א"כ אין הבדל בין המערכות, תחכים אותי?!

                                          פתוח לשמועפ דני מערכותד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0
                                          • רוכב ומנהיגר רוכב ומנהיג

                                            @דני-מערכות כתב בTS10S המקורי ללא תקלות משלוח!:

                                            עם המחירים שהוא רוצה עכשיו (157 דולר) כבר עדיף לקנות באלי אקספרס לדוגמה פה (הזמנתי ממנו כמה פעמים והייתי מרוצה)
                                            לפני קופונים 124 דולר (4+32) ועם קופונים יגיע לאזור 110 ככה שכנראה עדיף אפילו עם נתפס במכס (במיוחד שיש דרכים לקבל פטור מהמכס וד’'ל בדידי הווה עובדא)

                                            רק אצלי זה מופיע יותר מ200 דולר?
                                            5a719b81-9475-4d6e-af53-91e2ad9a0c22-image.png

                                            זה לגבי TS10S

                                            לגבי TS10
                                            המחיר כמו שאמרת,
                                            אלא א"כ אין הבדל בין המערכות, תחכים אותי?!

                                            פתוח לשמועפ מנותק
                                            פתוח לשמועפ מנותק
                                            פתוח לשמוע
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
                                            #184

                                            @רוכב-ומנהיג זה עם נתונים יותר טובים 8G ו128 ג’יגה
                                            חוץ מזה כל אחד דופק איזה מחיר שהוא רוצה
                                            באמת מעניין אותי מה מיוחד במערכת של 800 דולר

                                            אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                            הם אלו שיודעים לשאול
                                            מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                            רוכב ומנהיגר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                              @רוכב-ומנהיג זה עם נתונים יותר טובים 8G ו128 ג’יגה
                                              חוץ מזה כל אחד דופק איזה מחיר שהוא רוצה
                                              באמת מעניין אותי מה מיוחד במערכת של 800 דולר

                                              רוכב ומנהיגר מנותק
                                              רוכב ומנהיגר מנותק
                                              רוכב ומנהיג
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #185

                                              @פתוח-לשמוע
                                              המחיר הרבה יותר יקר, ואין אצלו באותם נתונים

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 7
                                              • 8
                                              • 9
                                              • 10
                                              • 11
                                              • 12
                                              • 13

                                              54

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום