דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. רכב מומלץ על ה15 אלף שח

      רכב מומלץ על ה15 אלף שח

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עסקאות רכב
      21 פוסטים 9 כותבים 3.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • המפותחה מנותק
        המפותחה מנותק
        המפותח
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        שואל בשביל חבר
        מחפש רכב מומלץ אמין אם באגז נאה עד ה15 אלף שח
        הצעתי לו
        יונדאי I30 סטיישן
        ניסאן טידה
        סוזוקי SX4
        ניסאן נוט
        וכו
        אני אשמח לכיוון בנושא
        תודה רבה

        מתקין מערכות מולטימדיה
        טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
        בצפת והסביבה
        לפרטים: במייל שבפרופיל

        י הכל בעזרת השםה חובק עולםח 3 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • המפותחה המפותח

          שואל בשביל חבר
          מחפש רכב מומלץ אמין אם באגז נאה עד ה15 אלף שח
          הצעתי לו
          יונדאי I30 סטיישן
          ניסאן טידה
          סוזוקי SX4
          ניסאן נוט
          וכו
          אני אשמח לכיוון בנושא
          תודה רבה

          י מנותק
          י מנותק
          י. שטרן
          כתב נערך לאחרונה על ידי י. שטרן
          #2

          לגבי הסוזוקי תבדוק טוב טוב אם הוא לא התחמם, שמעתי מכמה חברים שאכלו אותה עם התחממות ונזק לראש מנוע…
          I30 סטיישן עד השנתון שעבר לרובוטי, סה"כ אמין, אני החזקתי אותו שנה וחצי ללא תקלות מיוחדות, אבל הכפתורי חלונות לא משהו, נוטים להתקלקל בקלות, לא נורא מזמינים מעליאקספרס ממש בזול.
          טידה, אני לא מכיר.
          נוט, שמעתי מכמה חברים שהחזיקו שהיו מרוצים מאוד, עד שנתון 2014 אם אינני טועה, כל עוד זה המנוע בנפח 1600 הוא מעולה המנועי 1200 הם כבר רנו בתחפושת, היתרון שלו שהמושבים האחוריים נעים יחד על מסילה, מה שאומר להגדיל את תא המטען לענק בקלות ממש, אני נסעתי עם 2 ילדים מאחור לצפון בבין הזמנים ונהניתי ממש מהכמות שנכנסה שם, אה וגם צריכת הדלק מעולה!!!
          הרכב בקישור איננו שלי אבל נראה מציאה
          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/vixeseli?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=7&pagination=1

          ת אליהואא 2 תגובות תגובה אחרונה
          5
          • י י. שטרן

            לגבי הסוזוקי תבדוק טוב טוב אם הוא לא התחמם, שמעתי מכמה חברים שאכלו אותה עם התחממות ונזק לראש מנוע…
            I30 סטיישן עד השנתון שעבר לרובוטי, סה"כ אמין, אני החזקתי אותו שנה וחצי ללא תקלות מיוחדות, אבל הכפתורי חלונות לא משהו, נוטים להתקלקל בקלות, לא נורא מזמינים מעליאקספרס ממש בזול.
            טידה, אני לא מכיר.
            נוט, שמעתי מכמה חברים שהחזיקו שהיו מרוצים מאוד, עד שנתון 2014 אם אינני טועה, כל עוד זה המנוע בנפח 1600 הוא מעולה המנועי 1200 הם כבר רנו בתחפושת, היתרון שלו שהמושבים האחוריים נעים יחד על מסילה, מה שאומר להגדיל את תא המטען לענק בקלות ממש, אני נסעתי עם 2 ילדים מאחור לצפון בבין הזמנים ונהניתי ממש מהכמות שנכנסה שם, אה וגם צריכת הדלק מעולה!!!
            הרכב בקישור איננו שלי אבל נראה מציאה
            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/vixeseli?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=7&pagination=1

            ת מנותק
            ת מנותק
            תלת גוונא
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @י.-שטרן כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

            לגבי הסוזוקי תבדוק טוב טוב אם הוא לא התחמם, שמעתי מכמה חברים שאכלו אותה עם התחממות ונזק לראש מנוע…

            סוזוקי שיפרו את המנוע באיזור 2010, מאמין ששמעת על היותר ישן. היתרון בסוזוקי שהוא החסכוני יותר מכל הרשימה דלעיל.

            I30 סטיישן עד השנתון שעבר לרובוטי, סה"כ אמין, אני החזקתי אותו שנה וחצי ללא תקלות מיוחדות, אבל הכפתורי חלונות לא משהו, נוטים להתקלקל בקלות, לא נורא מזמינים מעליאקספרס ממש בזול.

            משום מה שמעתי על הרבה כאלו שהראש מנוע שלהם לא כ’'כ…

            טידה, אני לא מכיר.

            רכב אמין יחסית נוח, לא חסכוני, אבל לא בולען, בגירסת האצ’בק תקבל מושבים אחוריים על מסילה כמו בנוט, ובעצם טידה ונוט זה אותו אוטו רק בצורה שונה {כדבריך- עד 2014 ולא עד בכלל}, בבנוט הבגאז’ יותר גדול {לגובה}.
            ניסאן טידה יהיה הכי זול מכל הרשימה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ע מנותק
              ע מנותק
              ענק הרכב
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              ממליץ בחום על ניסאן ניסאן נוט יש לי חבר שמוכר כזאת מאוד שמורה פרטים בפרטי

              המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • המפותחה המפותח

                שואל בשביל חבר
                מחפש רכב מומלץ אמין אם באגז נאה עד ה15 אלף שח
                הצעתי לו
                יונדאי I30 סטיישן
                ניסאן טידה
                סוזוקי SX4
                ניסאן נוט
                וכו
                אני אשמח לכיוון בנושא
                תודה רבה

                הכל בעזרת השםה מנותק
                הכל בעזרת השםה מנותק
                הכל בעזרת השם
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @המפותח כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                שואל בשביל חבר
                מחפש רכב מומלץ אמין אם באגז נאה עד ה15 אלף שח
                הצעתי לו
                יונדאי I30 סטיישן
                ניסאן טידה
                סוזוקי SX4
                ניסאן נוט
                וכו
                אני אשמח לכיוון בנושא
                תודה רבה

                קיה פורטה

                טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                  @המפותח כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                  שואל בשביל חבר
                  מחפש רכב מומלץ אמין אם באגז נאה עד ה15 אלף שח
                  הצעתי לו
                  יונדאי I30 סטיישן
                  ניסאן טידה
                  סוזוקי SX4
                  ניסאן נוט
                  וכו
                  אני אשמח לכיוון בנושא
                  תודה רבה

                  קיה פורטה

                  המפותחה מנותק
                  המפותחה מנותק
                  המפותח
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @הכל-בעזרת-השם כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                  @המפותח כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                  שואל בשביל חבר
                  מחפש רכב מומלץ אמין אם באגז נאה עד ה15 אלף שח
                  הצעתי לו
                  יונדאי I30 סטיישן
                  ניסאן טידה
                  סוזוקי SX4
                  ניסאן נוט
                  וכו
                  אני אשמח לכיוון בנושא
                  תודה רבה

                  קיה פורטה

                  ,תודה על המענה
                  מאיזה שנה הדגם הנ’'ל מומלץ?

                  מתקין מערכות מולטימדיה
                  טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                  בצפת והסביבה
                  לפרטים: במייל שבפרופיל

                  הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ע ענק הרכב

                    ממליץ בחום על ניסאן ניסאן נוט יש לי חבר שמוכר כזאת מאוד שמורה פרטים בפרטי

                    המפותחה מנותק
                    המפותחה מנותק
                    המפותח
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @ענק-הרכב כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                    ממליץ בחום על ניסאן ניסאן נוט יש לי חבר שמוכר כזאת מאוד שמורה פרטים בפרטי

                    איך אני פונה אליך ?

                    מתקין מערכות מולטימדיה
                    טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                    בצפת והסביבה
                    לפרטים: במייל שבפרופיל

                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • המפותחה המפותח

                      @הכל-בעזרת-השם כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                      @המפותח כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                      שואל בשביל חבר
                      מחפש רכב מומלץ אמין אם באגז נאה עד ה15 אלף שח
                      הצעתי לו
                      יונדאי I30 סטיישן
                      ניסאן טידה
                      סוזוקי SX4
                      ניסאן נוט
                      וכו
                      אני אשמח לכיוון בנושא
                      תודה רבה

                      קיה פורטה

                      ,תודה על המענה
                      מאיזה שנה הדגם הנ’'ל מומלץ?

                      הכל בעזרת השםה מנותק
                      הכל בעזרת השםה מנותק
                      הכל בעזרת השם
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @המפותח כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                      @הכל-בעזרת-השם כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                      @המפותח כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                      שואל בשביל חבר
                      מחפש רכב מומלץ אמין אם באגז נאה עד ה15 אלף שח
                      הצעתי לו
                      יונדאי I30 סטיישן
                      ניסאן טידה
                      סוזוקי SX4
                      ניסאן נוט
                      וכו
                      אני אשמח לכיוון בנושא
                      תודה רבה

                      קיה פורטה

                      ,תודה על המענה
                      מאיזה שנה הדגם הנ’'ל מומלץ?

                      12 צורה חדשה עד 16 גיר רובוטי

                      טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                      א ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                      3
                      • המפותחה המפותח

                        @ענק-הרכב כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                        ממליץ בחום על ניסאן ניסאן נוט יש לי חבר שמוכר כזאת מאוד שמורה פרטים בפרטי

                        איך אני פונה אליך ?

                        ע מנותק
                        ע מנותק
                        ענק הרכב
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @המפותח כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                        @ענק-הרכב כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                        ממליץ בחום על ניסאן ניסאן נוט יש לי חבר שמוכר כזאת מאוד שמורה פרטים בפרטי

                        איך אני פונה אליך ?

                        e0583254354@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                          @המפותח כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                          @הכל-בעזרת-השם כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                          @המפותח כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                          שואל בשביל חבר
                          מחפש רכב מומלץ אמין אם באגז נאה עד ה15 אלף שח
                          הצעתי לו
                          יונדאי I30 סטיישן
                          ניסאן טידה
                          סוזוקי SX4
                          ניסאן נוט
                          וכו
                          אני אשמח לכיוון בנושא
                          תודה רבה

                          קיה פורטה

                          ,תודה על המענה
                          מאיזה שנה הדגם הנ’'ל מומלץ?

                          12 צורה חדשה עד 16 גיר רובוטי

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אפייי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי אפייי
                          #10

                          @הכל-בעזרת-השם כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                          12 צורה חדשה עד 16 גיר רובוטי

                          פורטה פלנטרי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                            @המפותח כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                            @הכל-בעזרת-השם כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                            @המפותח כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                            שואל בשביל חבר
                            מחפש רכב מומלץ אמין אם באגז נאה עד ה15 אלף שח
                            הצעתי לו
                            יונדאי I30 סטיישן
                            ניסאן טידה
                            סוזוקי SX4
                            ניסאן נוט
                            וכו
                            אני אשמח לכיוון בנושא
                            תודה רבה

                            קיה פורטה

                            ,תודה על המענה
                            מאיזה שנה הדגם הנ’'ל מומלץ?

                            12 צורה חדשה עד 16 גיר רובוטי

                            ת מנותק
                            ת מנותק
                            תלת גוונא
                            כתב נערך לאחרונה על ידי תלת גוונא
                            #11

                            @הכל-בעזרת-השם כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                            12 צורה חדשה עד 16 גיר רובוטי

                            במחילה, אולי כוונתו לסיד רובוטי כפול?
                            וגם המחיר של פורטה כמדומני יותר מ-15

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • המפותחה המפותח

                              שואל בשביל חבר
                              מחפש רכב מומלץ אמין אם באגז נאה עד ה15 אלף שח
                              הצעתי לו
                              יונדאי I30 סטיישן
                              ניסאן טידה
                              סוזוקי SX4
                              ניסאן נוט
                              וכו
                              אני אשמח לכיוון בנושא
                              תודה רבה

                              חובק עולםח מנותק
                              חובק עולםח מנותק
                              חובק עולם
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @המפותח האם הוא רוצה לחשוב גם על ידני? ואם לא לאטראז יש בגאז לפחות כמו סוזוקי SX4 וניסאן טידה .

                              המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • חובק עולםח חובק עולם

                                @המפותח האם הוא רוצה לחשוב גם על ידני? ואם לא לאטראז יש בגאז לפחות כמו סוזוקי SX4 וניסאן טידה .

                                המפותחה מנותק
                                המפותחה מנותק
                                המפותח
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @חובק-עולם כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                                @המפותח האם הוא רוצה לחשוב גם על ידני? ואם לא לאטראז יש בגאז לפחות כמו סוזוקי SX4 וניסאן טידה .

                                הידני לא רלוונטי בשבילו
                                והאטרז הוא לא רכב חלש? 3 צילינדרים

                                מתקין מערכות מולטימדיה
                                טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                                בצפת והסביבה
                                לפרטים: במייל שבפרופיל

                                חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • המפותחה המפותח

                                  @חובק-עולם כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                                  @המפותח האם הוא רוצה לחשוב גם על ידני? ואם לא לאטראז יש בגאז לפחות כמו סוזוקי SX4 וניסאן טידה .

                                  הידני לא רלוונטי בשבילו
                                  והאטרז הוא לא רכב חלש? 3 צילינדרים

                                  חובק עולםח מנותק
                                  חובק עולםח מנותק
                                  חובק עולם
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @המפותח האמת, לי יש אטראז ידני והוא ודאי לא נופל מניסאן טידה ישנה (לא בדקתי מול הסוזוקי) ואפשר להשיג שנתונים יותר טובים אותו מחיר.
                                  בעיר, האטראז האוטומט יותר ממספיק לפי אנשים שדיברתי איתם, ולגבי הידני גם אוטו עמוס נוסע יפה מאוד בוודאי בהשוואה לרכבים שהצגת בפתיחת השרשור

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • המפותחה מנותק
                                    המפותחה מנותק
                                    המפותח
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    ב"ה נקנה רכב
                                    יונדאי i30 2011 סטיישן 170 אלף קילומטר
                                    שמורה מאוד מטופלת בחברה
                                    במחיר של 11 אלף ש"ח

                                    תודה לכל המחכימים והעונים

                                    מתקין מערכות מולטימדיה
                                    טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                                    בצפת והסביבה
                                    לפרטים: במייל שבפרופיל

                                    דוד 100ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • המפותחה המפותח סימן נושא זה כשאלה
                                    • המפותחה המפותח סימן נושא זה כנפתר
                                    • י י. שטרן

                                      לגבי הסוזוקי תבדוק טוב טוב אם הוא לא התחמם, שמעתי מכמה חברים שאכלו אותה עם התחממות ונזק לראש מנוע…
                                      I30 סטיישן עד השנתון שעבר לרובוטי, סה"כ אמין, אני החזקתי אותו שנה וחצי ללא תקלות מיוחדות, אבל הכפתורי חלונות לא משהו, נוטים להתקלקל בקלות, לא נורא מזמינים מעליאקספרס ממש בזול.
                                      טידה, אני לא מכיר.
                                      נוט, שמעתי מכמה חברים שהחזיקו שהיו מרוצים מאוד, עד שנתון 2014 אם אינני טועה, כל עוד זה המנוע בנפח 1600 הוא מעולה המנועי 1200 הם כבר רנו בתחפושת, היתרון שלו שהמושבים האחוריים נעים יחד על מסילה, מה שאומר להגדיל את תא המטען לענק בקלות ממש, אני נסעתי עם 2 ילדים מאחור לצפון בבין הזמנים ונהניתי ממש מהכמות שנכנסה שם, אה וגם צריכת הדלק מעולה!!!
                                      הרכב בקישור איננו שלי אבל נראה מציאה
                                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/vixeseli?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=7&pagination=1

                                      אליהואא מנותק
                                      אליהואא מנותק
                                      אליהוא
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @י.-שטרן לדעתך הרכב הזה מציאה למרות שעברו עליו כבר שבועיים ביד 2?

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אליהואא אליהוא

                                        @י.-שטרן לדעתך הרכב הזה מציאה למרות שעברו עליו כבר שבועיים ביד 2?

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        י. שטרן
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @אליהוא כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                                        @י.-שטרן לדעתך הרכב הזה מציאה למרות שעברו עליו כבר שבועיים ביד 2?

                                        כן
                                        הרכב הזה פחות מוכר, וגם העיצוב שלו לא משהו.
                                        שבועיים ביד 2 זה עדיין לא הרבה.

                                        אליהואא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • המפותחה המפותח

                                          ב"ה נקנה רכב
                                          יונדאי i30 2011 סטיישן 170 אלף קילומטר
                                          שמורה מאוד מטופלת בחברה
                                          במחיר של 11 אלף ש"ח

                                          תודה לכל המחכימים והעונים

                                          דוד 100ד מנותק
                                          דוד 100ד מנותק
                                          דוד 100
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @המפותח דבר ראשון בהצלחה סע בדרכים ישרות מניסיון שלי שהיה לי גם I 30 הרכב בגדול עדין סע איתו ברגוע אחרת תבלה איתו בהרבה מוסכים על בעיות מבלאי ועד המנוע והגיר ושתגיע לאזור 200 אלף תחשוב על הרכב הבא שיהיה בהצלחה

                                          המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • י י. שטרן

                                            @אליהוא כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                                            @י.-שטרן לדעתך הרכב הזה מציאה למרות שעברו עליו כבר שבועיים ביד 2?

                                            כן
                                            הרכב הזה פחות מוכר, וגם העיצוב שלו לא משהו.
                                            שבועיים ביד 2 זה עדיין לא הרבה.

                                            אליהואא מנותק
                                            אליהואא מנותק
                                            אליהוא
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @י.-שטרן
                                            יד רביעית?!

                                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • אליהואא אליהוא

                                              @י.-שטרן
                                              יד רביעית?!

                                              י מנותק
                                              י מנותק
                                              י. שטרן
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @אליהוא כתב ברכב מומלץ על ה15 אלף שח:

                                              @י.-שטרן
                                              יד רביעית?!

                                              תבדוק מי היו הידיים לפניו וכמה זמן כל אחד החזיק בו

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              59

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום