דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. TS20

      TS20

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      14 פוסטים 9 כותבים 2.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • שלמה לויש מנותק
        שלמה לויש מנותק
        שלמה לוי
        כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה לוי
        #1

        האם ישנו מידע על מערכת זו TS20
        מצד המוכר הוותיק שלנו אני מניח שאכן זו מערכת חדשה ואיכותית
        השאלה מה קורה אצלנו אשמח למידע

        ס ט אלוף העולם 1א 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • שלמה לויש שלמה לוי

          האם ישנו מידע על מערכת זו TS20
          מצד המוכר הוותיק שלנו אני מניח שאכן זו מערכת חדשה ואיכותית
          השאלה מה קורה אצלנו אשמח למידע

          ס מנותק
          ס מנותק
          סמטוחה בפלאגים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @שלמה-לוי כתב בTS20:

          מצד המוכר הוותיק שלנו אני מניח שאכן זו מערכת חדשה ואיכותית

          על תניח כלום, והראיה שTS18 הוא פחות מTS10, אז אולי TS20 עוד יותר גרוע?
          וגם מהניסיון עד כה כל דבר חדש נהיה רק יותר גרוע, הכי טוב הישן והמקורי.

          השאלה מה קורה אצלנו אשמח למידע

          גם אנחנו נשמח, אז תביא בבקשה קישור על מה אתה מדבר.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוטי ברנדמ מנותק
            מוטי ברנדמ מנותק
            מוטי ברנד
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            אני בדקתי את זה קצת זה אותו מערכת כמו הTS10 רק עם מעבד שונה ויותר גיגה ראם
            אבל לא בדקתי את המהירות של אחד מול אחד

            "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
            וסימים של נטפרי 0527661381
            דברו איתי 2086841@gmail.com
            ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שלמה לויש שלמה לוי

              האם ישנו מידע על מערכת זו TS20
              מצד המוכר הוותיק שלנו אני מניח שאכן זו מערכת חדשה ואיכותית
              השאלה מה קורה אצלנו אשמח למידע

              ט מנותק
              ט מנותק
              טכנולוג
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @שלמה-לוי תביא קישור בדיוק למה אתה מתכווין אבל למיטב ידיעתי זו מערכת חדשה עם מעבד של קוואלקום והיא איכותית הרבה יותר מכל המערכות הסטנדרטיות שקיימות היום

              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ט טכנולוג

                @שלמה-לוי תביא קישור בדיוק למה אתה מתכווין אבל למיטב ידיעתי זו מערכת חדשה עם מעבד של קוואלקום והיא איכותית הרבה יותר מכל המערכות הסטנדרטיות שקיימות היום

                ה מנותק
                ה מנותק
                הכהן
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @טכנולוג כתב בTS20:

                @שלמה-לוי תביא קישור בדיוק למה אתה מתכווין אבל למיטב ידיעתי זו מערכת חדשה עם מעבד של קוואלקום והיא איכותית הרבה יותר מכל המערכות הסטנדרטיות שקיימות היום

                כאן

                שלמה לויש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה הכהן

                  @טכנולוג כתב בTS20:

                  @שלמה-לוי תביא קישור בדיוק למה אתה מתכווין אבל למיטב ידיעתי זו מערכת חדשה עם מעבד של קוואלקום והיא איכותית הרבה יותר מכל המערכות הסטנדרטיות שקיימות היום

                  כאן

                  שלמה לויש מנותק
                  שלמה לויש מנותק
                  שלמה לוי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                  #6

                  @הכהן
                  טקסט קישור
                  כאן הקישור
                  אשמח לעידכון ולבדיקת מצב על ידי הצוות המקצועי כאן

                  דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שלמה לויש שלמה לוי

                    @הכהן
                    טקסט קישור
                    כאן הקישור
                    אשמח לעידכון ולבדיקת מצב על ידי הצוות המקצועי כאן

                    דני מערכותד מנותק
                    דני מערכותד מנותק
                    דני מערכות
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @שלמה-לוי כתב בTS20:

                    @הכהן
                    [טקסט קישור](כתובתhttps://he.aliexpress.com/item/1005009319893063.html?gatewayAdapt=glo2isr קישור)
                    כאן הקישור
                    אשמח לעידכון ולבדיקת מצב על ידי הצוות המקצועי כאן

                    ממה שנראה המפרט ההבדל העיקרי בין זה לTS10 זה מעבד 2.7GH לעומת 2.0 בT10 ותמיכה מובנית של מצלמות 360 ולא צריך להוסיף חלק
                    לרוב האנשים אין צורך בשיפורים האלה ולכן כנראה שלא משתלם להוסיף את הפער במחיר…

                    ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                    לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                    https://did.li/MxyOf

                    יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • דני מערכותד דני מערכות

                      @שלמה-לוי כתב בTS20:

                      @הכהן
                      [טקסט קישור](כתובתhttps://he.aliexpress.com/item/1005009319893063.html?gatewayAdapt=glo2isr קישור)
                      כאן הקישור
                      אשמח לעידכון ולבדיקת מצב על ידי הצוות המקצועי כאן

                      ממה שנראה המפרט ההבדל העיקרי בין זה לTS10 זה מעבד 2.7GH לעומת 2.0 בT10 ותמיכה מובנית של מצלמות 360 ולא צריך להוסיף חלק
                      לרוב האנשים אין צורך בשיפורים האלה ולכן כנראה שלא משתלם להוסיף את הפער במחיר…

                      יצחק רשטוני מחובר
                      יצחק רשטוני מחובר
                      יצחק רשטונ
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                      #8

                      החל מ6 גיגה ראם במקום 4
                      מעבד UIS7870SC [2.7 GHZ] במקום UIS7862S [2.0GHZ]
                      מקלט רדיו SI47925 במקום 7708
                      מגבר צליל TDA 7870 במקום TDA 7851
                      3 יציאות USB במקום 2

                      דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                        החל מ6 גיגה ראם במקום 4
                        מעבד UIS7870SC [2.7 GHZ] במקום UIS7862S [2.0GHZ]
                        מקלט רדיו SI47925 במקום 7708
                        מגבר צליל TDA 7870 במקום TDA 7851
                        3 יציאות USB במקום 2

                        דני מערכותד מנותק
                        דני מערכותד מנותק
                        דני מערכות
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @יצחק-רשטונ כתב בTS20:

                        החל מ6 גיגה ראם במקום 4

                        לא משמעותי כי אתה יכול לקנות ככה גם בT10

                        מגבר UIS7870SC [2.7 GHZ] במקום UIS7862S [2.0GHZ]

                        נחמד ותו לא

                        מקלט רדיו SI47925 במקום 7708
                        מגבר צליל TDA 7870 במקום TDA 7851
                        3 יציאות USB במקום 2

                        אפשר להוסיף יציאות USB גם בT10

                        ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                        לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                        https://did.li/MxyOf

                        שלמה לויש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • דני מערכותד דני מערכות

                          @יצחק-רשטונ כתב בTS20:

                          החל מ6 גיגה ראם במקום 4

                          לא משמעותי כי אתה יכול לקנות ככה גם בT10

                          מגבר UIS7870SC [2.7 GHZ] במקום UIS7862S [2.0GHZ]

                          נחמד ותו לא

                          מקלט רדיו SI47925 במקום 7708
                          מגבר צליל TDA 7870 במקום TDA 7851
                          3 יציאות USB במקום 2

                          אפשר להוסיף יציאות USB גם בT10

                          שלמה לויש מנותק
                          שלמה לויש מנותק
                          שלמה לוי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @דני-מערכות איך אפשר להוסיף בT10 USB.

                          דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שלמה לויש שלמה לוי

                            @דני-מערכות איך אפשר להוסיף בT10 USB.

                            דני מערכותד מנותק
                            דני מערכותד מנותק
                            דני מערכות
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @שלמה-לוי כתב בTS20:

                            @דני-מערכות איך אפשר להוסיף בT10 USB.

                            אתה יכול להוסיף עוד כבל 8 PIN כזה
                            או מפצל כזה
                            או לחילופין להכניס בחריץ של ה 8 PIN בקצה שקרוב ל6 עוד חיבור של 6

                            ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                            לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                            https://did.li/MxyOf

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • שלמה לויש שלמה לוי

                              האם ישנו מידע על מערכת זו TS20
                              מצד המוכר הוותיק שלנו אני מניח שאכן זו מערכת חדשה ואיכותית
                              השאלה מה קורה אצלנו אשמח למידע

                              אלוף העולם 1א מנותק
                              אלוף העולם 1א מנותק
                              אלוף העולם 1
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי אלוף העולם 1
                              #12

                              @שלמה-לוי כתב בTS20:

                              האם ישנו מידע על מערכת זו TS20
                              מצד המוכר הוותיק שלנו אני מניח שאכן זו מערכת חדשה ואיכותית
                              השאלה מה קורה אצלנו אשמח למידע

                              מדובר במטוס קרב ששילבו בו הרבה פנקציות של בינה מלאכותית

                              סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                              התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                              ניתן ליצור קשר:
                              ehh3266@gmail.com

                              זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                              Israel MeirI תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                                @שלמה-לוי כתב בTS20:

                                האם ישנו מידע על מערכת זו TS20
                                מצד המוכר הוותיק שלנו אני מניח שאכן זו מערכת חדשה ואיכותית
                                השאלה מה קורה אצלנו אשמח למידע

                                מדובר במטוס קרב ששילבו בו הרבה פנקציות של בינה מלאכותית

                                Israel MeirI מנותק
                                Israel MeirI מנותק
                                Israel Meir
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @אלוף-העולם-1 כתב בTS20:

                                מדובר במטוס קרב ששילבו בו הרבה אופציות של בינה מלאכותית

                                אז אם מתקינים קיידרואיד או כל חסימה אחרת , יש משמעות לכל האופציות האלו?
                                וגם נשמח אם תוכל לפרט על זה

                                אלוף העולם 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Israel MeirI Israel Meir

                                  @אלוף-העולם-1 כתב בTS20:

                                  מדובר במטוס קרב ששילבו בו הרבה אופציות של בינה מלאכותית

                                  אז אם מתקינים קיידרואיד או כל חסימה אחרת , יש משמעות לכל האופציות האלו?
                                  וגם נשמח אם תוכל לפרט על זה

                                  אלוף העולם 1א מנותק
                                  אלוף העולם 1א מנותק
                                  אלוף העולם 1
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @Israel-Meir עדיין לא נבדק, אבל מסתבר שלא

                                  סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                                  התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                                  ניתן ליצור קשר:
                                  ehh3266@gmail.com

                                  זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  54

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.7k

                                  נושאים

                                  130.9k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום