דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה לפריוס 2009

      מולטימדיה לפריוס 2009

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      14 פוסטים 6 כותבים 458 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • S מנותק
        S מנותק
        SHALOM CHAIM
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        היי ערב טוב לכל המומחים
        מישהו יכול לשלוח לי קישור למולטימדיה לפריוס 2009 ופאנל עם כבל
        תודה מראש

        מיישהמ Y 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • S SHALOM CHAIM

          היי ערב טוב לכל המומחים
          מישהו יכול לשלוח לי קישור למולטימדיה לפריוס 2009 ופאנל עם כבל
          תודה מראש

          מיישהמ מנותק
          מיישהמ מנותק
          מיישה
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
          #2

          @SHALOM-CHAIM כתב במולטימדיה לפריוס 2009:

          היי ערב טוב לכל המומחים
          מישהו יכול לשלוח לי קישור למולטימדיה לפריוס 2009 ופאנל עם כבל
          תודה מראש

          2009 החדש או הישן?
          מסתבר שהחדש, אם כן תזמין פאנל מכאן
          https://s.click.aliexpress.com/e/_oFuwLtA
          כבל מכאן
          https://s.click.aliexpress.com/e/_oC470Q8
          מערכת 10 אינץ מכאן
          https://s.click.aliexpress.com/e/_DDCyU9X

          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

          Y S 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • S SHALOM CHAIM

            היי ערב טוב לכל המומחים
            מישהו יכול לשלוח לי קישור למולטימדיה לפריוס 2009 ופאנל עם כבל
            תודה מראש

            Y מנותק
            Y מנותק
            YJ60989
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
            #3
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מיישהמ מיישה

              @SHALOM-CHAIM כתב במולטימדיה לפריוס 2009:

              היי ערב טוב לכל המומחים
              מישהו יכול לשלוח לי קישור למולטימדיה לפריוס 2009 ופאנל עם כבל
              תודה מראש

              2009 החדש או הישן?
              מסתבר שהחדש, אם כן תזמין פאנל מכאן
              https://s.click.aliexpress.com/e/_oFuwLtA
              כבל מכאן
              https://s.click.aliexpress.com/e/_oC470Q8
              מערכת 10 אינץ מכאן
              https://s.click.aliexpress.com/e/_DDCyU9X

              Y מנותק
              Y מנותק
              YJ60989
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
              #4
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מיישהמ מיישה

                @SHALOM-CHAIM כתב במולטימדיה לפריוס 2009:

                היי ערב טוב לכל המומחים
                מישהו יכול לשלוח לי קישור למולטימדיה לפריוס 2009 ופאנל עם כבל
                תודה מראש

                2009 החדש או הישן?
                מסתבר שהחדש, אם כן תזמין פאנל מכאן
                https://s.click.aliexpress.com/e/_oFuwLtA
                כבל מכאן
                https://s.click.aliexpress.com/e/_oC470Q8
                מערכת 10 אינץ מכאן
                https://s.click.aliexpress.com/e/_DDCyU9X

                S מנותק
                S מנותק
                SHALOM CHAIM
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @מיישה תודה רבה אלוףףף

                ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • S SHALOM CHAIM

                  @מיישה תודה רבה אלוףףף

                  ר מנותק
                  ר מנותק
                  רוני לוי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @SHALOM-CHAIM רק שתדע שזה סיפור מאוד מורכב להתקין אותו, צריך לפרק כמעט את כל החזית מצד שמאל של ההגה כמעט עד הדלת הימנית!!
                  יש מישהו שעושה את זה נפלא מופיע כאן בפרומים.

                  מיישהמ S 3 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • ר רוני לוי

                    @SHALOM-CHAIM רק שתדע שזה סיפור מאוד מורכב להתקין אותו, צריך לפרק כמעט את כל החזית מצד שמאל של ההגה כמעט עד הדלת הימנית!!
                    יש מישהו שעושה את זה נפלא מופיע כאן בפרומים.

                    מיישהמ מנותק
                    מיישהמ מנותק
                    מיישה
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                    #7

                    @רוני-לוי כתב במולטימדיה לפריוס 2009:

                    @SHALOM-CHAIM רק שתדע שזה סיפור מאוד מורכב להתקין אותו, צריך לפרק כמעט את כל החזית מצד שמאל של ההגה כמעט עד הדלת הימנית!!
                    יש מישהו שעושה את זה נפלא מופיע כאן בפרומים.

                    ממש, אבל ממש לא.
                    לפרק את הסד, ממנו להגיע לפאנל, לשלוף את המערכת הישנה, וזהו.
                    לא חזית ולא דלת.
                    במחילה.

                    במחשבה שנייה, אולי אתה מתכוון לפריוס דור 2 - 2005-2008.
                    זה דור 3 - החדש יותר.

                    ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                    מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                    לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                    ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מיישהמ מיישה

                      @רוני-לוי כתב במולטימדיה לפריוס 2009:

                      @SHALOM-CHAIM רק שתדע שזה סיפור מאוד מורכב להתקין אותו, צריך לפרק כמעט את כל החזית מצד שמאל של ההגה כמעט עד הדלת הימנית!!
                      יש מישהו שעושה את זה נפלא מופיע כאן בפרומים.

                      ממש, אבל ממש לא.
                      לפרק את הסד, ממנו להגיע לפאנל, לשלוף את המערכת הישנה, וזהו.
                      לא חזית ולא דלת.
                      במחילה.

                      במחשבה שנייה, אולי אתה מתכוון לפריוס דור 2 - 2005-2008.
                      זה דור 3 - החדש יותר.

                      ר מנותק
                      ר מנותק
                      רוני לוי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @מיישה ברור שאת הדלת לא!!
                      מצד שמאל סמוך לדלת עד אחר המערכת בצד ימין, ושים לב שהפלסטיקים של המזגן נשברים, וכן לא לשכוח לחבר כבל שכעת אני לא זוכר את שמו שמחבר את כל המערכת של המזגן.

                      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ר רוני לוי

                        @מיישה ברור שאת הדלת לא!!
                        מצד שמאל סמוך לדלת עד אחר המערכת בצד ימין, ושים לב שהפלסטיקים של המזגן נשברים, וכן לא לשכוח לחבר כבל שכעת אני לא זוכר את שמו שמחבר את כל המערכת של המזגן.

                        מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                        #9

                        @רוני-לוי כתב במולטימדיה לפריוס 2009:

                        @מיישה ברור שאת הדלת לא!!
                        מצד שמאל סמוך לדלת עד אחר המערכת בצד ימין, ושים לב שהפלסטיקים של המזגן נשברים, וכן לא לשכוח לחבר כבל שכעת אני לא זוכר את שמו שמחבר את כל המערכת של המזגן.

                        עכשיו ברור לי שאתה מדבר על דור 2
                        זה דגם אחר, דור 3!
                        זה שונה לגמרייי!
                        מצרף תמונות למען תבין דבריי…

                        זה 2008 - דור 2
                        b35e9105-20dd-45f4-8f22-53c426392bf4-image.png

                        זה 2009 - דור 3
                        0543b6af-9502-4210-a38c-e79ca0911ca9-image.png

                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיישהמ מיישה

                          @רוני-לוי כתב במולטימדיה לפריוס 2009:

                          @מיישה ברור שאת הדלת לא!!
                          מצד שמאל סמוך לדלת עד אחר המערכת בצד ימין, ושים לב שהפלסטיקים של המזגן נשברים, וכן לא לשכוח לחבר כבל שכעת אני לא זוכר את שמו שמחבר את כל המערכת של המזגן.

                          עכשיו ברור לי שאתה מדבר על דור 2
                          זה דגם אחר, דור 3!
                          זה שונה לגמרייי!
                          מצרף תמונות למען תבין דבריי…

                          זה 2008 - דור 2
                          b35e9105-20dd-45f4-8f22-53c426392bf4-image.png

                          זה 2009 - דור 3
                          0543b6af-9502-4210-a38c-e79ca0911ca9-image.png

                          ר מנותק
                          ר מנותק
                          רוני לוי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @מיישה כן שמעתי שיש הבדל אבל עכשיו פעם ראשונה שאני רואה את ההבדל,

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ר רוני לוי

                            @SHALOM-CHAIM רק שתדע שזה סיפור מאוד מורכב להתקין אותו, צריך לפרק כמעט את כל החזית מצד שמאל של ההגה כמעט עד הדלת הימנית!!
                            יש מישהו שעושה את זה נפלא מופיע כאן בפרומים.

                            מיישהמ מנותק
                            מיישהמ מנותק
                            מיישה
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @רוני-לוי כתב במולטימדיה לפריוס 2009:

                            יש מישהו שעושה את זה נפלא מופיע כאן בפרומים.

                            מסתבר שהתכוונת למי שעשה את המדריך הזה…
                            https://mitmachim.top/topic/56668/מדריך-התקנת-מערכת-מולטימדיה-בטויוטה-פריוס-2005-2008

                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                            ג EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • מיישהמ מיישה

                              @רוני-לוי כתב במולטימדיה לפריוס 2009:

                              יש מישהו שעושה את זה נפלא מופיע כאן בפרומים.

                              מסתבר שהתכוונת למי שעשה את המדריך הזה…
                              https://mitmachim.top/topic/56668/מדריך-התקנת-מערכת-מולטימדיה-בטויוטה-פריוס-2005-2008

                              ג מנותק
                              ג מנותק
                              גיל
                              מאסטר מגיה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @מיישה כתב במולטימדיה לפריוס 2009:

                              מסתבר שהתכוונת למי שעשה את המדריך הזה…

                              מאיפה אתה מכיר אותו? 😉


                              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מיישהמ מיישה

                                @רוני-לוי כתב במולטימדיה לפריוס 2009:

                                יש מישהו שעושה את זה נפלא מופיע כאן בפרומים.

                                מסתבר שהתכוונת למי שעשה את המדריך הזה…
                                https://mitmachim.top/topic/56668/מדריך-התקנת-מערכת-מולטימדיה-בטויוטה-פריוס-2005-2008

                                EBAE מנותק
                                EBAE מנותק
                                EBA
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @מיישה כתב במולטימדיה לפריוס 2009:

                                מסתבר שהתכוונת למי שעשה את המדריך הזה…
                                https://mitmachim.top/topic/56668/מדריך-התקנת-מערכת-מולטימדיה-בטויוטה-פריוס-2005-2008

                                לא, הוא התכוון למי שהתקין את המולטימדיה שלו - אכן על פי המדריך הזה…
                                ואכן, הוא מדבר על דור 2, שאינו קשור לנידון דידן [או שאולי כן? למה הנחת שמן הסתם יש לפות"ש את החדש? סתם סקרנות].
                                מר אמר הכי ומר אמר הכי ולא פליגי

                                התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                050-4133851
                                מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ר רוני לוי

                                  @SHALOM-CHAIM רק שתדע שזה סיפור מאוד מורכב להתקין אותו, צריך לפרק כמעט את כל החזית מצד שמאל של ההגה כמעט עד הדלת הימנית!!
                                  יש מישהו שעושה את זה נפלא מופיע כאן בפרומים.

                                  S מנותק
                                  S מנותק
                                  SHALOM CHAIM
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @רוני-לוי יש לי את החדש יותר כמו ש@מיישה האלוף אמר וזה לוקח שניות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1

                                  59

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.8k

                                  נושאים

                                  131.7k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום