דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. רכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K

      רכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      רכבים מומלצים
      51 פוסטים 11 כותבים 3.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א מנותק
        א מנותק
        אלי ב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #26

        @צילפינגים כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

        @בן-ציון אין מה להסתפק רק אאוטלנדר

        יש לי שאלה [כבר דיברתי על זה אבל אני רוצה עוד דעה] מה עדיף אאוטלנדר 2011 או קשקאי +2 עד 2013

        צילפינגיםצ ג יצחק רשטוני 3 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • א אלי ב

          @צילפינגים כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

          @בן-ציון אין מה להסתפק רק אאוטלנדר

          יש לי שאלה [כבר דיברתי על זה אבל אני רוצה עוד דעה] מה עדיף אאוטלנדר 2011 או קשקאי +2 עד 2013

          צילפינגיםצ מנותק
          צילפינגיםצ מנותק
          צילפינגים
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #27

          @אלי-ב כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

          @צילפינגים כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

          @בן-ציון אין מה להסתפק רק אאוטלנדר

          יש לי שאלה [כבר דיברתי על זה אבל אני רוצה עוד דעה] מה עדיף אאוטלנדר 2011 או קשקאי +2 עד 2013

          אני לא מכיר את הקשקאי דובר עליה פה נראה לי שיש שנתונים טובים אני לא זוכר מה נאמר
          אבל הכל תלוי בתקציב…

          התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
          ירושלים והסביבה
          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א מנותק
            א מנותק
            אלי ב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #28

            אני שואל לכל מי שיוכל לענות
            אגב האאוטלנדר יותר ארוכה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אלי ב

              @צילפינגים כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

              @בן-ציון אין מה להסתפק רק אאוטלנדר

              יש לי שאלה [כבר דיברתי על זה אבל אני רוצה עוד דעה] מה עדיף אאוטלנדר 2011 או קשקאי +2 עד 2013

              ג מנותק
              ג מנותק
              גיל
              מאסטר מגיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #29

              @אלי-ב כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

              יש לי שאלה [כבר דיברתי על זה אבל אני רוצה עוד דעה] מה עדיף אאוטלנדר 2011 או קשקאי +2 עד 2013

              מהנסיון האישי שלי אני ממליץ בחום גבוה על הניסאן. דיברנו עליה כאן
              והלאה בשרשור הנ"ל. ובהחלט ניתן למצוא במסגרת התקציב הנ"ל. אבל גם האאוטלנדר טובה מאוד.


              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

              צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ג גיל

                @אלי-ב כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

                יש לי שאלה [כבר דיברתי על זה אבל אני רוצה עוד דעה] מה עדיף אאוטלנדר 2011 או קשקאי +2 עד 2013

                מהנסיון האישי שלי אני ממליץ בחום גבוה על הניסאן. דיברנו עליה כאן
                והלאה בשרשור הנ"ל. ובהחלט ניתן למצוא במסגרת התקציב הנ"ל. אבל גם האאוטלנדר טובה מאוד.

                צילפינגיםצ מנותק
                צילפינגיםצ מנותק
                צילפינגים
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי צילפינגים
                #30

                @גיל אם התקציב הוא 45 אז בקלות אפשר להביא אאוטלנדר 2014 עם ק"מ סביר לא רק 2011 כמו שנאמר

                התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                ירושלים והסביבה
                ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • שמואל קלייןש מנותק
                  שמואל קלייןש מנותק
                  שמואל קליין
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #31

                  בתקציב הזה

                  אך ורק אאוטלנדר ללא כל ספק
                  יש מציאות ממש מעניינות ביד 2 ולא צריך לפחד מק’'מ

                  יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                  לחץ כאן!
                  או ב- 055-6708066

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • צילפינגיםצ צילפינגים

                    @גיל אם התקציב הוא 45 אז בקלות אפשר להביא אאוטלנדר 2014 עם ק"מ סביר לא רק 2011 כמו שנאמר

                    ג מנותק
                    ג מנותק
                    גיל
                    מאסטר מגיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #32

                    @צילפינגים כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

                    אם התקציב הוא 45 אז בקלות אפשר להביא אאוטלנדר 2014 עם ק"מ סביר לא רק 2011 כמו שנאמר

                    לא חלקתי על זה. התייחסתי לגופה של המלצה מנסיון אישי. וגם על האאוטלנדר היתה לי מילה טובה. אם אפשר שנתון גבוה יותר - אדרבה.


                    דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                    למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • א אלי ב

                      @צילפינגים כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

                      @בן-ציון אין מה להסתפק רק אאוטלנדר

                      יש לי שאלה [כבר דיברתי על זה אבל אני רוצה עוד דעה] מה עדיף אאוטלנדר 2011 או קשקאי +2 עד 2013

                      יצחק רשטוני מנותק
                      יצחק רשטוני מנותק
                      יצחק רשטונ
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                      #33

                      @אלי-ב כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

                      יש לי שאלה [כבר דיברתי על זה אבל אני רוצה עוד דעה] מה עדיף אאוטלנדר 2011 או קשקאי +2 עד 2013

                      רכבים די דומים, לשניהם מנוע אטמוספרי וגיר רציף .
                      האאוטלנדר מעט גדולה יותר וגם בגירסת 7 מקומות [בדגם עד 2012] שווק עם מנוע 2.4 ככה שהצריכת דלק תהייה מעט גבוה יותר .
                      לדעתי הכי טוב שתחפש את שניהם וככה תוכל לחפש ממגוון רחב יותר של רכבים כדי למצוא רכב במצב טוב יותר .

                      [השואל @אלי-ב אינו פותח השרשור @בן-ציון והוא לא זה שחיפש עד 45 כנראה הוא מחפש משהו יותר זול]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שמואל קלייןש מנותק
                        שמואל קלייןש מנותק
                        שמואל קליין
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמואל קליין
                        #34

                        קשקאי מנוע 2000
                        לא הייתי קורא לו מנוע הכי אמין
                        נוטה לאכול (או יותר נכון לשתות) שמן וגם הגיר …
                        בטח לא ביחס לאאוטלנדר 2013 ומעלה

                        יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                        לחץ כאן!
                        או ב- 055-6708066

                        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שמואל קלייןש שמואל קליין

                          קשקאי מנוע 2000
                          לא הייתי קורא לו מנוע הכי אמין
                          נוטה לאכול (או יותר נכון לשתות) שמן וגם הגיר …
                          בטח לא ביחס לאאוטלנדר 2013 ומעלה

                          ג מנותק
                          ג מנותק
                          גיל
                          מאסטר מגיה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                          #35

                          @שמואל-קליין כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

                          קשקאי מנוע 2000
                          לא הייתי קורא לו מנוע הכי אמין
                          נוטה לאכול (או יותר נכון לשתות) שמן וגם הגיר …
                          בטח לא ביחס לאאוטלנדר 2013 ומעלה

                          נדיר שאני חולק על @שמואל-קליין אבל המנוע פצצה, 140 כ"ס. מפעיל כח עוצמתי, צריכה אצלי בעירוני 1 ל-8 (רכסים עליות וירידות) בבינעירוני 1 ל-13/14 . אצלי בגירסת 4X4 והרכב סוס עבודה ומפנק. מתלים טובים. גיר שקט ונראה שעובד טוב.


                          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                          צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ג גיל

                            @שמואל-קליין כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

                            קשקאי מנוע 2000
                            לא הייתי קורא לו מנוע הכי אמין
                            נוטה לאכול (או יותר נכון לשתות) שמן וגם הגיר …
                            בטח לא ביחס לאאוטלנדר 2013 ומעלה

                            נדיר שאני חולק על @שמואל-קליין אבל המנוע פצצה, 140 כ"ס. מפעיל כח עוצמתי, צריכה אצלי בעירוני 1 ל-8 (רכסים עליות וירידות) בבינעירוני 1 ל-13/14 . אצלי בגירסת 4X4 והרכב סוס עבודה ומפנק. מתלים טובים. גיר שקט ונראה שעובד טוב.

                            צילפינגיםצ מנותק
                            צילפינגיםצ מנותק
                            צילפינגים
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #36

                            @גיל כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

                            @שמואל-קליין כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

                            קשקאי מנוע 2000
                            לא הייתי קורא לו מנוע הכי אמין
                            נוטה לאכול (או יותר נכון לשתות) שמן וגם הגיר …
                            בטח לא ביחס לאאוטלנדר 2013 ומעלה

                            נדיר שאני חולק על @שמואל-קליין אבל המנוע פצצה, 140 כ"ס. מפעיל כח עוצמתי, צריכה אצלי בעירוני 1 ל-8 (רכסים עליות וירידות) בבינעירוני 1 ל-13/14 . אצלי בגירסת 4X4 והרכב סוס עבודה ומפנק. מתלים טובים. גיר שקט ונראה שעובד טוב.

                            סתם מתעניין…
                            כמה זמן אתה מחזיק כבר בניסאן?

                            התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                            ירושלים והסביבה
                            ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • צילפינגיםצ צילפינגים

                              @גיל כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

                              @שמואל-קליין כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

                              קשקאי מנוע 2000
                              לא הייתי קורא לו מנוע הכי אמין
                              נוטה לאכול (או יותר נכון לשתות) שמן וגם הגיר …
                              בטח לא ביחס לאאוטלנדר 2013 ומעלה

                              נדיר שאני חולק על @שמואל-קליין אבל המנוע פצצה, 140 כ"ס. מפעיל כח עוצמתי, צריכה אצלי בעירוני 1 ל-8 (רכסים עליות וירידות) בבינעירוני 1 ל-13/14 . אצלי בגירסת 4X4 והרכב סוס עבודה ומפנק. מתלים טובים. גיר שקט ונראה שעובד טוב.

                              סתם מתעניין…
                              כמה זמן אתה מחזיק כבר בניסאן?

                              ג מנותק
                              ג מנותק
                              גיל
                              מאסטר מגיה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                              #37

                              @צילפינגים כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

                              סתם מתעניין…
                              כמה זמן אתה מחזיק כבר בניסאן?

                              סיפרתי איפשהו בפורום שאת הקשקאי +2 הנוכחית שלי (טקנה 4X4 2013) יש לי מעל שנתיים.
                              לפניה היה לי קשקאי (5 מקומות) (ויזיה 2012 ידני) 4 שנים (אולי 5 ? לא זוכר)


                              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • שמואל קלייןש מנותק
                                שמואל קלייןש מנותק
                                שמואל קליין
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                #38

                                יכול להיות שהיה שינוי ב2015?
                                מכרתי אחת עם מנוע 2000 יד 00 120 ק’'מ ואחרי חצי שנה התחילה לזלול שמן
                                ואז שאלתי כמה מוסכניקים ואמרו לי שלא כדאי לי להתעסק עם הרכב הזה

                                יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                                לחץ כאן!
                                או ב- 055-6708066

                                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שמואל קלייןש שמואל קליין

                                  יכול להיות שהיה שינוי ב2015?
                                  מכרתי אחת עם מנוע 2000 יד 00 120 ק’'מ ואחרי חצי שנה התחילה לזלול שמן
                                  ואז שאלתי כמה מוסכניקים ואמרו לי שלא כדאי לי להתעסק עם הרכב הזה

                                  ג מנותק
                                  ג מנותק
                                  גיל
                                  מאסטר מגיה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #39

                                  @שמואל-קליין כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

                                  יכול להיות שהיה שינוי ב2015?
                                  מכרתי אחת עם מנוע 2000 יד 00 120 ק’'מ ואחרי חצי שנה התחילה לזלול שמן
                                  ואז שאלתי כמה מוסכניקים וארמו לי שלא כדאי לי להתעסק עם הרכב הזה

                                  ברור שהיה שינוי! מ-2014 זה רכב אחר לגמרי, מנועי טורבו של רנו.
                                  תראה בקישור שצירפתי קודם לכן, שבדיון ההוא ממש צעקתי על זה.
                                  קשקאי - עד 2013. משם ואילך, לא לגעת.


                                  דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                  למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שמואל קלייןש מנותק
                                    שמואל קלייןש מנותק
                                    שמואל קליין
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #40

                                    לא מנוע טורבו אני יודע
                                    היה קשקאי פלוס 2 2015
                                    מנוע 2000

                                    יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                                    לחץ כאן!
                                    או ב- 055-6708066

                                    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • המפותחה מנותק
                                      המפותחה מנותק
                                      המפותח
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #41

                                      @גיל @שמואל-קליין
                                      איזה קשקאי ידנית מומלצת?

                                      מתקין מערכות מולטימדיה
                                      טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                                      בצפת והסביבה
                                      לפרטים: במייל שבפרופיל

                                      ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שמואל קלייןש מנותק
                                        שמואל קלייןש מנותק
                                        שמואל קליין
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #42

                                        2010-11

                                        יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                                        לחץ כאן!
                                        או ב- 055-6708066

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • המפותחה המפותח

                                          @גיל @שמואל-קליין
                                          איזה קשקאי ידנית מומלצת?

                                          ג מנותק
                                          ג מנותק
                                          גיל
                                          מאסטר מגיה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                          #43

                                          @המפותח הריני מוסיף על דברי @שמואל-קליין ואומר שלדעתי גם 12-13. עד שם ותו לא.


                                          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • שמואל קלייןש שמואל קליין

                                            לא מנוע טורבו אני יודע
                                            היה קשקאי פלוס 2 2015
                                            מנוע 2000

                                            ג מנותק
                                            ג מנותק
                                            גיל
                                            מאסטר מגיה
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                            #44

                                            @שמואל-קליין כתב ברכב 7 מקומות מה הכי מומלץ עד 45K:

                                            לא מנוע טורבו אני יודע
                                            היה קשקאי פלוס 2 2015
                                            מנוע 2000

                                            ידידי האלוף, משהו לא ברור לי,
                                            ככל הזכור לי 2015 הדגם יצא ב-2 מנועים שונים. מנוע 1,598 סמ"ק (130 כ"ס), ומנוע 1,197 סמ"ק (115 כ"ס). מנוע 2000 ללא טורבו (תודה לבורא עולם!) זה מנוע מקורי של ניסאן, כמו אצלי, עד 2013.
                                            זה 2015:
                                            4c72be0f-a5ea-4817-b2a2-7e1a842aa5c3-image.png
                                            וזה 2013: (👼 )
                                            31e67ec1-e188-40be-bf32-8bb9fc7f104a-image.png


                                            דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                            למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • שמואל קלייןש מנותק
                                              שמואל קלייןש מנותק
                                              שמואל קליין
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #45

                                              הדגם של ה7 מקומות שווק עד ינואר 2015
                                              ועיין כאן

                                              יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                                              לחץ כאן!
                                              או ב- 055-6708066

                                              ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              7

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.2k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום