דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. הלחצנים בהגה לא עובדים לי לאחר התקנת מולטימדיה

      הלחצנים בהגה לא עובדים לי לאחר התקנת מולטימדיה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      13 פוסטים 3 כותבים 542 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • סוזוקיס מנותק
        סוזוקיס מנותק
        סוזוקי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        יש לי טויוטה פריוס 2013 הזמנתי לו צמה + קנבווס והתקנתי את זה, מתוך שלוש חיבורים שניים התאימו לי ואחד לא מתחבר… והלחצנים בהגה לא מגיבים לי ניסתי להגדיר את זה בצורה הרגילה של ‘‘שליטה בהגה’’ והוא לא מגיב לי ניסתי דרך הגדרות מיוחדות ,בחירת רכב ,ואני לא מוצא שם את הדגם שלי… זה הקישור של הכבל + הקנבוס שהזמנתי https://he.aliexpress.com/item/1005004744284632.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.89.71c5586abYrEFs&gatewayAdapt=glo2isr

        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • סוזוקיס סוזוקי

          יש לי טויוטה פריוס 2013 הזמנתי לו צמה + קנבווס והתקנתי את זה, מתוך שלוש חיבורים שניים התאימו לי ואחד לא מתחבר… והלחצנים בהגה לא מגיבים לי ניסתי להגדיר את זה בצורה הרגילה של ‘‘שליטה בהגה’’ והוא לא מגיב לי ניסתי דרך הגדרות מיוחדות ,בחירת רכב ,ואני לא מוצא שם את הדגם שלי… זה הקישור של הכבל + הקנבוס שהזמנתי https://he.aliexpress.com/item/1005004744284632.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.89.71c5586abYrEFs&gatewayAdapt=glo2isr

          מיישהמ מנותק
          מיישהמ מנותק
          מיישה
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
          #2

          @סוזוקי כתב בהלחצנים בהגה לא עובדים לי לאחר התקנת מולטימדיה:

          יש לי טויוטה פריוס 2013 הזמנתי לו צמה + קנבווס והתקנתי את זה, מתוך שלוש חיבורים שניים התאימו לי ואחד לא מתחבר… והלחצנים בהגה לא מגיבים לי ניסתי להגדיר את זה בצורה הרגילה של ‘‘שליטה בהגה’’ והוא לא מגיב לי ניסתי דרך הגדרות מיוחדות ,בחירת רכב ,ואני לא מוצא שם את הדגם שלי… זה הקישור של הכבל + הקנבוס שהזמנתי https://he.aliexpress.com/item/1005004744284632.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.89.71c5586abYrEFs&gatewayAdapt=glo2isr

          תזמין את הצמה הזו ותחליף את הראש שלא מתאים בראש מהצמה הזו.
          https://s.click.aliexpress.com/e/_oEC2ccx

          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

          סוזוקיס תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מיישהמ מיישה

            @סוזוקי כתב בהלחצנים בהגה לא עובדים לי לאחר התקנת מולטימדיה:

            יש לי טויוטה פריוס 2013 הזמנתי לו צמה + קנבווס והתקנתי את זה, מתוך שלוש חיבורים שניים התאימו לי ואחד לא מתחבר… והלחצנים בהגה לא מגיבים לי ניסתי להגדיר את זה בצורה הרגילה של ‘‘שליטה בהגה’’ והוא לא מגיב לי ניסתי דרך הגדרות מיוחדות ,בחירת רכב ,ואני לא מוצא שם את הדגם שלי… זה הקישור של הכבל + הקנבוס שהזמנתי https://he.aliexpress.com/item/1005004744284632.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.89.71c5586abYrEFs&gatewayAdapt=glo2isr

            תזמין את הצמה הזו ותחליף את הראש שלא מתאים בראש מהצמה הזו.
            https://s.click.aliexpress.com/e/_oEC2ccx

            סוזוקיס מנותק
            סוזוקיס מנותק
            סוזוקי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי סוזוקי
            #3

            @מיישה זה הסיבה שלא עובד לי הלחצנים?
            והקנבוס שהזמנתי הוא מתאים?

            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • סוזוקיס סוזוקי

              @מיישה זה הסיבה שלא עובד לי הלחצנים?
              והקנבוס שהזמנתי הוא מתאים?

              מיישהמ מנותק
              מיישהמ מנותק
              מיישה
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @סוזוקי כתב בהלחצנים בהגה לא עובדים לי לאחר התקנת מולטימדיה:

              @מיישה זה הסיבה שלא עובד לי הלחצנים?
              והקנבוס שהזמנתי הוא מתאים?

              בעצם, הגדרת קנבס??

              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

              סוזוקיס תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מיישהמ מיישה

                @סוזוקי כתב בהלחצנים בהגה לא עובדים לי לאחר התקנת מולטימדיה:

                @מיישה זה הסיבה שלא עובד לי הלחצנים?
                והקנבוס שהזמנתי הוא מתאים?

                בעצם, הגדרת קנבס??

                סוזוקיס מנותק
                סוזוקיס מנותק
                סוזוקי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @מיישה לא … איך מגדירים אני לא מוצא את הדגם של הרכב שלי פריוס 2013

                מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • סוזוקיס סוזוקי

                  @מיישה לא … איך מגדירים אני לא מוצא את הדגם של הרכב שלי פריוס 2013

                  מיישהמ מנותק
                  מיישהמ מנותק
                  מיישה
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @סוזוקי כתב בהלחצנים בהגה לא עובדים לי לאחר התקנת מולטימדיה:

                  @מיישה לא … איך מגדירים אני לא מוצא את הדגם של הרכב שלי פריוס 2013

                  חחחח
                  איזה מערכת זה?

                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                  סוזוקיס תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מיישהמ מיישה

                    @סוזוקי כתב בהלחצנים בהגה לא עובדים לי לאחר התקנת מולטימדיה:

                    @מיישה לא … איך מגדירים אני לא מוצא את הדגם של הרכב שלי פריוס 2013

                    חחחח
                    איזה מערכת זה?

                    סוזוקיס מנותק
                    סוזוקיס מנותק
                    סוזוקי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @מיישה T7

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מוטי ברנדמ מנותק
                      מוטי ברנדמ מנותק
                      מוטי ברנד
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      הרכב שלך לא תומך בקנבס אם אתה רוצה אני יכול להחליך לך חוט בלי קנבס שמתאים לרכב שלך

                      "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                      וסימים של נטפרי 0527661381
                      דברו איתי 2086841@gmail.com
                      ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                      סוזוקיס תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                        הרכב שלך לא תומך בקנבס אם אתה רוצה אני יכול להחליך לך חוט בלי קנבס שמתאים לרכב שלך

                        סוזוקיס מנותק
                        סוזוקיס מנותק
                        סוזוקי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @מוטי-ברנד ואז יעבוד לי הלחצנים בהגה ?

                        מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • סוזוקיס סוזוקי

                          @מוטי-ברנד ואז יעבוד לי הלחצנים בהגה ?

                          מוטי ברנדמ מנותק
                          מוטי ברנדמ מנותק
                          מוטי ברנד
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @סוזוקי כתב בהלחצנים בהגה לא עובדים לי לאחר התקנת מולטימדיה:

                          @מוטי-ברנד ואז יעבוד לי הלחצנים בהגה ?

                          כן
                          מאיפה אתה?

                          "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                          וסימים של נטפרי 0527661381
                          דברו איתי 2086841@gmail.com
                          ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                          סוזוקיס תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                            @סוזוקי כתב בהלחצנים בהגה לא עובדים לי לאחר התקנת מולטימדיה:

                            @מוטי-ברנד ואז יעבוד לי הלחצנים בהגה ?

                            כן
                            מאיפה אתה?

                            סוזוקיס מנותק
                            סוזוקיס מנותק
                            סוזוקי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @מוטי-ברנד רחובות

                            מוטי ברנדמ מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • סוזוקיס סוזוקי

                              @מוטי-ברנד רחובות

                              מוטי ברנדמ מנותק
                              מוטי ברנדמ מנותק
                              מוטי ברנד
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @סוזוקי אני מביתר אם יש לך מישהו שמגיע לפה אני יכול לשלוח לך

                              "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                              וסימים של נטפרי 0527661381
                              דברו איתי 2086841@gmail.com
                              ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • סוזוקיס סוזוקי

                                @מוטי-ברנד רחובות

                                מיישהמ מנותק
                                מיישהמ מנותק
                                מיישה
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @סוזוקי כנ"ל בבית שמש

                                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                57

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.7k

                                נושאים

                                130.4k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום