דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. הגדרת קנבס טויוטה פריוס 2017

      הגדרת קנבס טויוטה פריוס 2017

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      טויוטה פריוס2017קנבס
      20 פוסטים 8 כותבים 992 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מאירימ מאירי

        היי אני לא מצליח להגדיר את הקנבס לטויוטה פריוס 2017, לא מצאתי את הדגם.
        ניסיתי לעשות על רכב אחר והוא כותב שההורדה נכשלה מישהו יכול לעזור לי עם זה?

        מאירימ מנותק
        מאירימ מנותק
        מאירי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @מאירי אשמח מאוד לעזרה זה די דחוף תודה מראש…

        פתוח לשמועפ שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • מאירימ מאירי

          @מאירי אשמח מאוד לעזרה זה די דחוף תודה מראש…

          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמוע
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @מאירי @מוטי-ברנד @מיישה @הכהן

          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
          הם אלו שיודעים לשאול
          מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מאירימ מאירי

            @מאירי אשמח מאוד לעזרה זה די דחוף תודה מראש…

            שלמהש מנותק
            שלמהש מנותק
            שלמה
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @מאירי תגדיר ראב 4 (RAV4)

            כאן בשביל לעזור :)

            מאירימ תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • מאירימ מאירי

              היי אני לא מצליח להגדיר את הקנבס לטויוטה פריוס 2017, לא מצאתי את הדגם.
              ניסיתי לעשות על רכב אחר והוא כותב שההורדה נכשלה מישהו יכול לעזור לי עם זה?

              מוטי ברנדמ מנותק
              מוטי ברנדמ מנותק
              מוטי ברנד
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
              #5

              @מאירי אל תשתמש עם סים של הוט מובייל
              או עם סים של נטפרי או עם סים לא כשר אבל לא של הוט מובייל

              "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
              וסימים של נטפרי 0527661381
              דברו איתי 2086841@gmail.com
              ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מאירימ מאירי

                היי אני לא מצליח להגדיר את הקנבס לטויוטה פריוס 2017, לא מצאתי את הדגם.
                ניסיתי לעשות על רכב אחר והוא כותב שההורדה נכשלה מישהו יכול לעזור לי עם זה?

                TDIT מנותק
                TDIT מנותק
                TDI
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @מאירי כתב בהגדרת קנבס טויוטה פריוס 2017:

                היי אני לא מצליח להגדיר את הקנבס לטויוטה פריוס 2017, לא מצאתי את הדגם.
                ניסיתי לעשות על רכב אחר והוא כותב שההורדה נכשלה מישהו יכול לעזור לי עם זה?

                לעיתים הוא נקרא פריוסV

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שלמהש שלמה

                  @מאירי תגדיר ראב 4 (RAV4)

                  מאירימ מנותק
                  מאירימ מנותק
                  מאירי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @שלמה הגדרתי ראב 4 והצלחתי אבל המצלמה רוורס לא עובדת הוא כותב אין קליטת מצלמהאולי פספסתי איזה חיבור?

                  מוטי ברנדמ EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • מאירימ מאירי

                    @שלמה הגדרתי ראב 4 והצלחתי אבל המצלמה רוורס לא עובדת הוא כותב אין קליטת מצלמהאולי פספסתי איזה חיבור?

                    מוטי ברנדמ מנותק
                    מוטי ברנדמ מנותק
                    מוטי ברנד
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @מאירי צריך לשנות את ההגדרה של המצלמה ל NTSC

                    "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                    וסימים של נטפרי 0527661381
                    דברו איתי 2086841@gmail.com
                    ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                    מאירימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                      @מאירי צריך לשנות את ההגדרה של המצלמה ל NTSC

                      מאירימ מנותק
                      מאירימ מנותק
                      מאירי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @מוטי-ברנד עדיין לא עובד גם ב NTSC וגם בכל האופציות האחרות שם

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מאירימ מאירי

                        @שלמה הגדרתי ראב 4 והצלחתי אבל המצלמה רוורס לא עובדת הוא כותב אין קליטת מצלמהאולי פספסתי איזה חיבור?

                        EBAE מנותק
                        EBAE מנותק
                        EBA
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @מאירי כתב בהגדרת קנבס טויוטה פריוס 2017:

                        אולי פספסתי איזה חיבור?

                        כנראה, זה מה שקרה לי.
                        זה חיבור שלא מגיע עם זה. עד ש @מוטי-ברנד הסביר לי…
                        צריך להיות חיבור שמצד אחד הוא לבן כזה שמתחבר לשקע במולטימדיה, ומהצד השני בבנה צהובה של וידאו, שאותה אתה מחבר לצמה של הקנבס.

                        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                        050-4133851
                        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                        מאירימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • EBAE EBA

                          @מאירי כתב בהגדרת קנבס טויוטה פריוס 2017:

                          אולי פספסתי איזה חיבור?

                          כנראה, זה מה שקרה לי.
                          זה חיבור שלא מגיע עם זה. עד ש @מוטי-ברנד הסביר לי…
                          צריך להיות חיבור שמצד אחד הוא לבן כזה שמתחבר לשקע במולטימדיה, ומהצד השני בבנה צהובה של וידאו, שאותה אתה מחבר לצמה של הקנבס.

                          מאירימ מנותק
                          מאירימ מנותק
                          מאירי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @EBA יש לי 2 חיבורים צהובים בצמה של הקנבס שכתוב עליהם מצלמה.
                          2 חיבורים לבנים מהצמה של המסך כתוב עליהם אודיו,
                          ויש לי 2 חיבורים צהובים בצמה של המסך שעליהם לא כתוב כלום.
                          בחיבורים הצהובים זה לא עובד בחיבורים הלבנים ג"כ לא…

                          צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מאירימ מאירי

                            @EBA יש לי 2 חיבורים צהובים בצמה של הקנבס שכתוב עליהם מצלמה.
                            2 חיבורים לבנים מהצמה של המסך כתוב עליהם אודיו,
                            ויש לי 2 חיבורים צהובים בצמה של המסך שעליהם לא כתוב כלום.
                            בחיבורים הצהובים זה לא עובד בחיבורים הלבנים ג"כ לא…

                            צילפינגיםצ מנותק
                            צילפינגיםצ מנותק
                            צילפינגים
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @מאירי כי אתה מחבר את המצלמה לצמה הלא נכונה… אתה צריך לחבר את המצלמה לצמה עם חוט אחד בלבד כמו שאמר @EBA ובננה צהובה אחת בלבד זה של המצלמה לא הצמה השניה עם הרבה חיבורים שחיברת לשם ולכן זה לא עובד לך…

                            התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                            איזור ירושלים
                            ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                            מאירימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • צילפינגיםצ צילפינגים

                              @מאירי כי אתה מחבר את המצלמה לצמה הלא נכונה… אתה צריך לחבר את המצלמה לצמה עם חוט אחד בלבד כמו שאמר @EBA ובננה צהובה אחת בלבד זה של המצלמה לא הצמה השניה עם הרבה חיבורים שחיברת לשם ולכן זה לא עובד לך…

                              מאירימ מנותק
                              מאירימ מנותק
                              מאירי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              @צילפינגים אז אני מבין שחסר לי כבל אחד או כמה, נכון?
                              מאיפה אני משיג אותם?
                              אני הזמנתי את הכבלים מסינקופה ולא הביאו לי עם זה עוד כבל יש לי מה לחזור אליהם או שככה זה הולך?

                              פתוח לשמועפ צילפינגיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • מאירימ מאירי

                                @צילפינגים אז אני מבין שחסר לי כבל אחד או כמה, נכון?
                                מאיפה אני משיג אותם?
                                אני הזמנתי את הכבלים מסינקופה ולא הביאו לי עם זה עוד כבל יש לי מה לחזור אליהם או שככה זה הולך?

                                פתוח לשמועפ מנותק
                                פתוח לשמועפ מנותק
                                פתוח לשמוע
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @מאירי יש פה מדריך של מיישה

                                אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                הם אלו שיודעים לשאול
                                מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מאירימ מאירי

                                  @צילפינגים אז אני מבין שחסר לי כבל אחד או כמה, נכון?
                                  מאיפה אני משיג אותם?
                                  אני הזמנתי את הכבלים מסינקופה ולא הביאו לי עם זה עוד כבל יש לי מה לחזור אליהם או שככה זה הולך?

                                  צילפינגיםצ מנותק
                                  צילפינגיםצ מנותק
                                  צילפינגים
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #15

                                  @מאירי כתב בהגדרת קנבס טויוטה פריוס 2017:

                                  @צילפינגים אז אני מבין שחסר לי כבל אחד או כמה, נכון?
                                  מאיפה אני משיג אותם?
                                  אני הזמנתי את הכבלים מסינקופה ולא הביאו לי עם זה עוד כבל יש לי מה לחזור אליהם או שככה זה הולך?

                                  אם אתה מירושלים יש לי כבל כזה תפנה אלי באישי

                                  התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                  איזור ירושלים
                                  ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                  מאירימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • צילפינגיםצ צילפינגים

                                    @מאירי כתב בהגדרת קנבס טויוטה פריוס 2017:

                                    @צילפינגים אז אני מבין שחסר לי כבל אחד או כמה, נכון?
                                    מאיפה אני משיג אותם?
                                    אני הזמנתי את הכבלים מסינקופה ולא הביאו לי עם זה עוד כבל יש לי מה לחזור אליהם או שככה זה הולך?

                                    אם אתה מירושלים יש לי כבל כזה תפנה אלי באישי

                                    מאירימ מנותק
                                    מאירימ מנותק
                                    מאירי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #16

                                    @צילפינגים ![IMG_20241218_201215_022[1].jpg] יש מצב שזה הכבל הזה? עכשיו מצאתי אותו…(/assets/uploads/files/1734545665314-img_20241218_201215_022-1.jpg) IMG_20241218_201212_439[1].jpg

                                    צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מאירימ מאירי

                                      @צילפינגים ![IMG_20241218_201215_022[1].jpg] יש מצב שזה הכבל הזה? עכשיו מצאתי אותו…(/assets/uploads/files/1734545665314-img_20241218_201215_022-1.jpg) IMG_20241218_201212_439[1].jpg

                                      צילפינגיםצ מנותק
                                      צילפינגיםצ מנותק
                                      צילפינגים
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #17

                                      @מאירי כן בדיוק זה הכבל המדובר אליו אתה מחבר את ה RCA של המצלמה
                                      עוד שאלה קטנה, בכבל של המצלמה הצהוב יש גם חוט קטן אדום בשני הצדדים מה עשית איתו?

                                      התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                      איזור ירושלים
                                      ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                      מאירימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • צילפינגיםצ צילפינגים

                                        @מאירי כן בדיוק זה הכבל המדובר אליו אתה מחבר את ה RCA של המצלמה
                                        עוד שאלה קטנה, בכבל של המצלמה הצהוב יש גם חוט קטן אדום בשני הצדדים מה עשית איתו?

                                        מאירימ מנותק
                                        מאירימ מנותק
                                        מאירי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #18

                                        @צילפינגים לא חיברתי אותו.
                                        זה נצרך?
                                        המצלמה עובדת ברוך ה’ תודה לכל העוזרים.

                                        צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • מאירימ מאירי

                                          @צילפינגים לא חיברתי אותו.
                                          זה נצרך?
                                          המצלמה עובדת ברוך ה’ תודה לכל העוזרים.

                                          צילפינגיםצ מנותק
                                          צילפינגיםצ מנותק
                                          צילפינגים
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #19

                                          @מאירי כתב בהגדרת קנבס טויוטה פריוס 2017:

                                          לא חיברתי אותו.
                                          זה נצרך?

                                          ברעיון זה נצרך אבל ברגע שיש קנבס אז לא צריך אבל בכל זאת הדגשתי את זה שאולי זה יעזור למישהו אחר שיכנס ביום מן הימים לשרשור

                                          התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                          איזור ירושלים
                                          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • מאירימ מאירי

                                            היי אני לא מצליח להגדיר את הקנבס לטויוטה פריוס 2017, לא מצאתי את הדגם.
                                            ניסיתי לעשות על רכב אחר והוא כותב שההורדה נכשלה מישהו יכול לעזור לי עם זה?

                                            אלוף העולם 1א מנותק
                                            אלוף העולם 1א מנותק
                                            אלוף העולם 1
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #20

                                            @מאירי
                                            אתה יכול לעשות קאמרי 19-21

                                            סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                                            התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                                            ניתן ליצור קשר:
                                            ehh3266@gmail.com

                                            זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0

                                            55

                                            מחובר

                                            3.0k

                                            משתמשים

                                            9.7k

                                            נושאים

                                            131.3k

                                            פוסטים
                                            • התחברות

                                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון
                                            0
                                            • דף הבית
                                            • תקנון הפורום
                                            • מילון מושגים המלא
                                            • המדריך המלא למשתמש
                                            • פוסטים אחרונים
                                            • משתמשים
                                            • חיפוש גוגל בפורום
                                            • פנייה למנהל הפורום