דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. פאנל לטויוטה פריוס 2013

      פאנל לטויוטה פריוס 2013

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      טויוטה פריוס
      10 פוסטים 4 כותבים 435 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • סוזוקיס מנותק
        סוזוקיס מנותק
        סוזוקי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
        #1

        יש לי מסך שהזמנתי שהתאים לסוזוקי SX4 2009 ועכשין קניתי טויוטה פריוס 2013 אני מעונין שהמסך יעבור לרכב החדש אני צריך קישור למסגרת ולחוט שיתאים לרכב החדש
        תודה רבה

        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • סוזוקיס סוזוקי

          יש לי מסך שהזמנתי שהתאים לסוזוקי SX4 2009 ועכשין קניתי טויוטה פריוס 2013 אני מעונין שהמסך יעבור לרכב החדש אני צריך קישור למסגרת ולחוט שיתאים לרכב החדש
          תודה רבה

          מיישהמ מנותק
          מיישהמ מנותק
          מיישה
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @סוזוקי כתב בפאנל לטויוטה פריוס 2013:

          יש לי מסך שהזמנתי שהתאים לסוזוקי SX4 2009 ועכשין קניתי טויוטה פריוס 2013 אני מעונין שהמסך יעבור לרכב החדש אני צריך קישור למסגרת ולחוט שיתאים לרכב החדש
          תודה רבה

          בבקשה
          https://s.click.aliexpress.com/e/_DdkwAiN
          שים לב לקנות כמו בתמונה
          0451611c-d47c-43ff-8f31-c43cbd1ad863-image.png
          אבל זה 10 אינץ’ ומסתבר שהמערכת שלך 9 אינץ’, אז אתה צריך לקנות גם מגדיל מ9 ל10
          https://s.click.aliexpress.com/e/_DmyqGcD

          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

          סוזוקיס EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • מיישהמ מיישה

            @סוזוקי כתב בפאנל לטויוטה פריוס 2013:

            יש לי מסך שהזמנתי שהתאים לסוזוקי SX4 2009 ועכשין קניתי טויוטה פריוס 2013 אני מעונין שהמסך יעבור לרכב החדש אני צריך קישור למסגרת ולחוט שיתאים לרכב החדש
            תודה רבה

            בבקשה
            https://s.click.aliexpress.com/e/_DdkwAiN
            שים לב לקנות כמו בתמונה
            0451611c-d47c-43ff-8f31-c43cbd1ad863-image.png
            אבל זה 10 אינץ’ ומסתבר שהמערכת שלך 9 אינץ’, אז אתה צריך לקנות גם מגדיל מ9 ל10
            https://s.click.aliexpress.com/e/_DmyqGcD

            סוזוקיס מנותק
            סוזוקיס מנותק
            סוזוקי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי סוזוקי
            #3

            תודה רבה לך …
            אתה יכול בבקשה במגדיל, לסמן לי איזה מוצר בדיוק. פשוט אני לא יודע יש שם כמה גדלים
            תודה רבה

            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • סוזוקיס סוזוקי

              תודה רבה לך …
              אתה יכול בבקשה במגדיל, לסמן לי איזה מוצר בדיוק. פשוט אני לא יודע יש שם כמה גדלים
              תודה רבה

              מיישהמ מנותק
              מיישהמ מנותק
              מיישה
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @סוזוקי כתב בפאנל לטויוטה פריוס 2013:

              תודה רבה לך …
              אתה יכול בבקשה במגדיל, לסמן לי איזה מוצר בדיוק. פשוט אני לא יודע יש שם כמה גדלים
              תודה רבה

              949ea931-c9a9-4bd5-afbe-cdc54eb6cde2-image.png

              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • סוזוקיס מנותק
                סוזוקיס מנותק
                סוזוקי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                תודה רבה…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • סוזוקיס מנותק
                  סוזוקיס מנותק
                  סוזוקי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  אמרו לי שאני צריך כבל עם Canbus זה נכון? אם כן אשמח לקישור
                  תודה רבה

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • סוזוקיס סוזוקי

                    אמרו לי שאני צריך כבל עם Canbus זה נכון? אם כן אשמח לקישור
                    תודה רבה

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    הכהן
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @סוזוקי כתב בפאנל לטויוטה פריוס 2013:

                    אמרו לי שאני צריך כבל עם Canbus זה נכון? אם כן אשמח לקישור
                    תודה רבה

                    לא צריך, אני התקנתי כמה בלי.

                    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה הכהן

                      @סוזוקי כתב בפאנל לטויוטה פריוס 2013:

                      אמרו לי שאני צריך כבל עם Canbus זה נכון? אם כן אשמח לקישור
                      תודה רבה

                      לא צריך, אני התקנתי כמה בלי.

                      EBAE מנותק
                      EBAE מנותק
                      EBA
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @הכהן והמצלמת רוורס עבדה?

                      התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                      050-4133851
                      מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מיישהמ מיישה

                        @סוזוקי כתב בפאנל לטויוטה פריוס 2013:

                        יש לי מסך שהזמנתי שהתאים לסוזוקי SX4 2009 ועכשין קניתי טויוטה פריוס 2013 אני מעונין שהמסך יעבור לרכב החדש אני צריך קישור למסגרת ולחוט שיתאים לרכב החדש
                        תודה רבה

                        בבקשה
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_DdkwAiN
                        שים לב לקנות כמו בתמונה
                        0451611c-d47c-43ff-8f31-c43cbd1ad863-image.png
                        אבל זה 10 אינץ’ ומסתבר שהמערכת שלך 9 אינץ’, אז אתה צריך לקנות גם מגדיל מ9 ל10
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_DmyqGcD

                        EBAE מנותק
                        EBAE מנותק
                        EBA
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @מיישה כתב בפאנל לטויוטה פריוס 2013:

                        בבקשה
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_DdkwAiN
                        שים לב לקנות כמו בתמונה

                        לא יהיה יותר זול לקנות את זה, ולהוסיף כבל בנפרד? https://s.click.aliexpress.com/e/_Dlq2xcl

                        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                        050-4133851
                        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • EBAE EBA

                          @הכהן והמצלמת רוורס עבדה?

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          הכהן
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @EBA כתב בפאנל לטויוטה פריוס 2013:

                          @הכהן והמצלמת רוורס עבדה?

                          באחד עבדה ובאחר לא,
                          ואין לזה קשר לקנבס, פשוט היה תקלה בכבל.

                          @EBA כתב בפאנל לטויוטה פריוס 2013:

                          לא יהיה יותר זול לקנות את זה, ולהוסיף כבל בנפרד? https://s.click.aliexpress.com/e/_Dlq2xcl

                          חוץ מהמחיר כדאי לבדוק איכות, את מה ש @מיישה אני קניתי כבר כמה פעמים וזה מעולה, על השאר?.. וזה הבדל בסוף של 20 ש"ח שיעשה חשבון לבד.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1

                          37

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          130.4k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום