דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. סיטרואן ג'אמפי התייעצות וחוות דעת

      סיטרואן ג'אמפי התייעצות וחוות דעת

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      28 פוסטים 7 כותבים 1.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • A avi 0

        שלום לחברי הפורום היקרים,
        אשמח לקבל סקירה, פרטים, חוות דעת על רכב סיטרואן ג’אמפי דיזל אוטומט 2017 ומעלה.
        האם הסטיגמה הידועה על רכבי סיטרואן מדברת גם עליו? או מכיוון שהוא דיזל הוא שונה.
        וכן מי שיש לו המלצות/הסתייגויות על הרכב הנ"ל אשמח לשמוע.
        ואם הרכב הזה כן טוב מה צריך לבדוק בו, ועד כמה קילומטר זה עדיין נחשב מעולה?
        (אולי @שמואל-קליין @שלמה @הכל-בעזרת-השם ועוד… יוכלו לעזור בנושא)תודה רבה תזכו למצוות.

        שמואל קלייןש מנותק
        שמואל קלייןש מנותק
        שמואל קליין
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @avi-0 דווקא ג’מפי עדיף בצורה הישנה שלפני 2017
        מ2017 זה רכב שיוצר יחד עם טויוטה והולכים שמה מנועים בק’'מ דיי נמוכים

        יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
        לחץ כאן!
        או ב- 055-6708066

        A אלוף העולם 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • שמואל קלייןש שמואל קליין

          @avi-0 דווקא ג’מפי עדיף בצורה הישנה שלפני 2017
          מ2017 זה רכב שיוצר יחד עם טויוטה והולכים שמה מנועים בק’'מ דיי נמוכים

          A מנותק
          A מנותק
          avi 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @שמואל-קליין אני מדבר על אוטומט, לפני 2017 הדגם הזה מצוי אוטומט?
          ומה לגבי הסטיגמה על סיטרואן היא לא הולכת על רכבי דיזל?

          @שמואל-קליין כתב בסיטרואן ג'אמפי התייעצות וחוות דעת:

          מ2017 זה רכב שיוצר יחד עם טויוטה והולכים שמה מנועים בק’'מ דיי נמוכים

          אם זה מיוצר יחד עם טויוטה זה לא אמור להיות יותר טוב?

          שמואל קלייןש EBAE A 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • A avi 0

            @שמואל-קליין אני מדבר על אוטומט, לפני 2017 הדגם הזה מצוי אוטומט?
            ומה לגבי הסטיגמה על סיטרואן היא לא הולכת על רכבי דיזל?

            @שמואל-קליין כתב בסיטרואן ג'אמפי התייעצות וחוות דעת:

            מ2017 זה רכב שיוצר יחד עם טויוטה והולכים שמה מנועים בק’'מ דיי נמוכים

            אם זה מיוצר יחד עם טויוטה זה לא אמור להיות יותר טוב?

            שמואל קלייןש מנותק
            שמואל קלייןש מנותק
            שמואל קליין
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @avi-0 לא

            יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
            לחץ כאן!
            או ב- 055-6708066

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A avi 0

              @שמואל-קליין אני מדבר על אוטומט, לפני 2017 הדגם הזה מצוי אוטומט?
              ומה לגבי הסטיגמה על סיטרואן היא לא הולכת על רכבי דיזל?

              @שמואל-קליין כתב בסיטרואן ג'אמפי התייעצות וחוות דעת:

              מ2017 זה רכב שיוצר יחד עם טויוטה והולכים שמה מנועים בק’'מ דיי נמוכים

              אם זה מיוצר יחד עם טויוטה זה לא אמור להיות יותר טוב?

              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @avi-0 האוטומט פחות טוב, הידני דיזל מצויין, אם מטפלים בו כמו שצריך בכל מה שדיזל דורש.

              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
              050-4133851
              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A avi 0

                @שמואל-קליין אני מדבר על אוטומט, לפני 2017 הדגם הזה מצוי אוטומט?
                ומה לגבי הסטיגמה על סיטרואן היא לא הולכת על רכבי דיזל?

                @שמואל-קליין כתב בסיטרואן ג'אמפי התייעצות וחוות דעת:

                מ2017 זה רכב שיוצר יחד עם טויוטה והולכים שמה מנועים בק’'מ דיי נמוכים

                אם זה מיוצר יחד עם טויוטה זה לא אמור להיות יותר טוב?

                A מנותק
                A מנותק
                avi 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @avi-0 כתב בסיטרואן ג'אמפי התייעצות וחוות דעת:

                @שמואל-קליין אני מדבר על אוטומט, לפני 2017 הדגם הזה מצוי אוטומט?
                ומה לגבי הסטיגמה על סיטרואן היא לא הולכת על רכבי דיזל?

                ??

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • EBAE EBA

                  @avi-0 האוטומט פחות טוב, הידני דיזל מצויין, אם מטפלים בו כמו שצריך בכל מה שדיזל דורש.

                  A מנותק
                  A מנותק
                  avi 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @EBA זה בשביל מישהו שאין לו רישיון ידני רק אוטומט

                  שמואל קלייןש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A avi 0

                    @EBA זה בשביל מישהו שאין לו רישיון ידני רק אוטומט

                    שמואל קלייןש מנותק
                    שמואל קלייןש מנותק
                    שמואל קליין
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @avi-0 עדיף לקחת את האיי 800 צורה חדשה

                    יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                    לחץ כאן!
                    או ב- 055-6708066

                    שמואל קלייןש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שמואל קלייןש שמואל קליין

                      @avi-0 עדיף לקחת את האיי 800 צורה חדשה

                      שמואל קלייןש מנותק
                      שמואל קלייןש מנותק
                      שמואל קליין
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @שמואל-קליין או מרצדס ויטו שנתונים ישנים יותר

                      יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                      לחץ כאן!
                      או ב- 055-6708066

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • שמואל קלייןש שמואל קליין

                        @שמואל-קליין או מרצדס ויטו שנתונים ישנים יותר

                        A מנותק
                        A מנותק
                        avi 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי avi 0
                        #10

                        @שמואל-קליין האיי 800 והמרצדס, דיזל או בנזין?

                        טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • A avi 0

                          @שמואל-קליין האיי 800 והמרצדס, דיזל או בנזין?

                          טוסוןט מנותק
                          טוסוןט מנותק
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @avi-0 כתב בסיטרואן ג'אמפי התייעצות וחוות דעת:

                          האיי 800

                          אוטומטי. (8 מקומות לפחות באלו שאני מכיר)

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טוסוןט טוסון

                            @avi-0 כתב בסיטרואן ג'אמפי התייעצות וחוות דעת:

                            האיי 800

                            אוטומטי. (8 מקומות לפחות באלו שאני מכיר)

                            A מנותק
                            A מנותק
                            avi 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @טוסון ערכתי.

                            @avi-0 כתב בסיטרואן ג'אמפי התייעצות וחוות דעת:

                            זה בשביל מישהו שאין לו רישיון ידני רק אוטומט

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • A avi 0

                              @שמואל-קליין האיי 800 והמרצדס, דיזל או בנזין?

                              טוסוןט מנותק
                              טוסוןט מנותק
                              טוסון
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                              #13

                              @avi-0 כתב בסיטרואן ג'אמפי התייעצות וחוות דעת:

                              האיי 800, דיזל או בנזין?

                              מה שאני מכיר היה דיזל (עם אוריאה)
                              (עשה ז’‘ל לפני כשנה בתאונה היה של מכר שלומו שלו טוב ב’‘ה)
                              יש עוד מכר שמחזיק i800 אני אולי אוכל לשאול אותו לקראת יום ב’
                              המלצתי היא לחפש ביד 2 ולבדוק לפי מס’ רישוי איזה דלק

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • טוסוןט טוסון

                                @avi-0 כתב בסיטרואן ג'אמפי התייעצות וחוות דעת:

                                האיי 800, דיזל או בנזין?

                                מה שאני מכיר היה דיזל (עם אוריאה)
                                (עשה ז’‘ל לפני כשנה בתאונה היה של מכר שלומו שלו טוב ב’‘ה)
                                יש עוד מכר שמחזיק i800 אני אולי אוכל לשאול אותו לקראת יום ב’
                                המלצתי היא לחפש ביד 2 ולבדוק לפי מס’ רישוי איזה דלק

                                A מנותק
                                A מנותק
                                avi 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי avi 0
                                #14

                                @טוסון נראה לי שהיה כאן אי הבנה אני שאלתי מה עדיף ב- איי 800 וכן במרצדס, דיזל או בנזין?

                                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • A avi 0

                                  @טוסון נראה לי שהיה כאן אי הבנה אני שאלתי מה עדיף ב- איי 800 וכן במרצדס, דיזל או בנזין?

                                  טוסוןט מנותק
                                  טוסוןט מנותק
                                  טוסון
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #15

                                  @avi-0 סליחה חשבתי ששאלת מה קיים
                                  אתה בטוח שיש i800 בנזין בכלל?

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • טוסוןט טוסון

                                    @avi-0 סליחה חשבתי ששאלת מה קיים
                                    אתה בטוח שיש i800 בנזין בכלל?

                                    A מנותק
                                    A מנותק
                                    avi 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #16

                                    @טוסון לא יודע

                                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • A avi 0

                                      @טוסון לא יודע

                                      טוסוןט מנותק
                                      טוסוןט מנותק
                                      טוסון
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                      #17

                                      @avi-0 ע’'פ המכלול יונדאי סטאריה שהוא הדגם המחליף את האיי 800 קיים גם בבנזין לא יודע אם מיובא לארץ
                                      על איי 800 לא מצאתי ערך (אופליין)

                                      רק לתחושתי זה גם ג’אמפי בתחפושת?
                                      כי אם כן לא מלמד כלום

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • TDIT מנותק
                                        TDIT מנותק
                                        TDI
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                                        #18

                                        כל הרכבים שצויינו פה לא קיימים בבנזין בארץ.
                                        .
                                        עריכה: סטאריה בנזין היברידי צפוי להגיע, אבל זה כנראה מעבר לתקציב של פותה’'ש

                                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • TDIT TDI

                                          כל הרכבים שצויינו פה לא קיימים בבנזין בארץ.
                                          .
                                          עריכה: סטאריה בנזין היברידי צפוי להגיע, אבל זה כנראה מעבר לתקציב של פותה’'ש

                                          A מנותק
                                          A מנותק
                                          avi 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #19
                                          פוסט זה נמחק!
                                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • A avi 0

                                            פוסט זה נמחק!

                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסון
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #20
                                            פוסט זה נמחק!
                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • שמואל קלייןש שמואל קליין

                                              @avi-0 דווקא ג’מפי עדיף בצורה הישנה שלפני 2017
                                              מ2017 זה רכב שיוצר יחד עם טויוטה והולכים שמה מנועים בק’'מ דיי נמוכים

                                              אלוף העולם 1א מנותק
                                              אלוף העולם 1א מנותק
                                              אלוף העולם 1
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #21

                                              @שמואל-קליין כתב בסיטרואן ג'אמפי התייעצות וחוות דעת:

                                              @avi-0 דווקא ג’מפי עדיף בצורה הישנה שלפני 2017
                                              מ2017 זה רכב שיוצר יחד עם טויוטה והולכים שמה מנועים בק’'מ דיי נמוכים

                                              אתה נראה לי מתבלבל עם הברלינגו מנוע 1500 דיזל…
                                              ששם זה מנוע עם שרשרת תזמון שמתפרק לפני 100k ק’‘מ
                                              אבל בג’אמפי זה מנוע אחר אא’'לט
                                              והגיר הוא של טויוטה (האיסין) 6 או 8 הילוכים

                                              סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                                              התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                                              ניתן ליצור קשר:
                                              ehh3266@gmail.com

                                              זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                                              שמואל קלייןש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              4

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום