דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. אפשר לקבל שיחות ב K706?

      אפשר לקבל שיחות ב K706?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      15 פוסטים 4 כותבים 708 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • simonS מנותק
        simonS מנותק
        simon
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי simon
        #1

        הכנסתי למולטימדיה K706 סים של 019 נטפרי, כידוע בדרך כלל הסים הזה מקבל שיחות אבל לא מוציא וכן sms.
        אלא שהפעם אני מחייג אליו מטלפון אחר, ומקבל מענה שהקו לא זמין, ואכן בדיוק באותם רגעים הקליטה במולטימדיה נעלמת לגמרי.
        ואני מתפלא, מולטימדיה יודעת להתחבר לפלאפון ולקיים שיחות דרכו באמצעות בלוטוס, אבל לא יודעת להתקשר או לקבל שיחות בכוחות עצמה?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • simonS מנותק
          simonS מנותק
          simon
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          עדכון
          התקנתי חייגן, וכשהחייגן פתוח אם אין מוזיקה ברקע לפעמים הוא מקבל שיחה אבל לא משמיע צליל של שיחה נכנסת, אבל בדרך כלל הוא לא זמין.

          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • simonS simon

            עדכון
            התקנתי חייגן, וכשהחייגן פתוח אם אין מוזיקה ברקע לפעמים הוא מקבל שיחה אבל לא משמיע צליל של שיחה נכנסת, אבל בדרך כלל הוא לא זמין.

            ט מנותק
            ט מנותק
            טכנולוג
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @simon בעבר היה לי חייגן שאפשר הוצאה וקבלת שיחות
            ובאותו עניין בגירסא האחרונה שיצאה הם הוסיפו אפשרות לשנות את הimei מה שאומר שניתן להכניס למערכת סים כשר

            ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

            simonS A 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • ט טכנולוג

              @simon בעבר היה לי חייגן שאפשר הוצאה וקבלת שיחות
              ובאותו עניין בגירסא האחרונה שיצאה הם הוסיפו אפשרות לשנות את הimei מה שאומר שניתן להכניס למערכת סים כשר

              simonS מנותק
              simonS מנותק
              simon
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @טכנולוג כתב באפשר לקבל שיחות ב K706?:

              @simon בעבר היה לי חייגן שאפשר הוצאה וקבלת שיחות
              ובאותו עניין בגירסא האחרונה שיצאה הם הוסיפו אפשרות לשנות את הimei מה שאומר שניתן להכניס למערכת סים כשר

              מה שם החייגן?
              והאם זה עבד רק כשהחייגן בקדמת המסך או גם כשהחייגן סגור?
              תודה רבה

              ט 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • simonS simon

                @טכנולוג כתב באפשר לקבל שיחות ב K706?:

                @simon בעבר היה לי חייגן שאפשר הוצאה וקבלת שיחות
                ובאותו עניין בגירסא האחרונה שיצאה הם הוסיפו אפשרות לשנות את הimei מה שאומר שניתן להכניס למערכת סים כשר

                מה שם החייגן?
                והאם זה עבד רק כשהחייגן בקדמת המסך או גם כשהחייגן סגור?
                תודה רבה

                ט מנותק
                ט מנותק
                טכנולוג
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                #5

                @simon לא זוכר כרגע את שם האפליקציה - מקווה מחר להעלות אותה
                זה עבד גם כשהחייגן סגור בתנאי שהיא מוגדרת כברירת מחדל לאפליקציית טלפון

                ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • simonS simon

                  @טכנולוג כתב באפשר לקבל שיחות ב K706?:

                  @simon בעבר היה לי חייגן שאפשר הוצאה וקבלת שיחות
                  ובאותו עניין בגירסא האחרונה שיצאה הם הוסיפו אפשרות לשנות את הimei מה שאומר שניתן להכניס למערכת סים כשר

                  מה שם החייגן?
                  והאם זה עבד רק כשהחייגן בקדמת המסך או גם כשהחייגן סגור?
                  תודה רבה

                  ט מנותק
                  ט מנותק
                  טכנולוג
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @simon זו האפליקציה https://play.google.com/store/apps/details?id=com.goodwy.dialer
                  היא נקראת right dialer (יתכן שיש עוד שעובדות אבל אני התנסיתי עם זאת)
                  צריך להגדיר בהגדרות להציג מעל כל היישומים וכן שיציג את השיחה הנכנסת במסך מלא

                  ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                  simonS 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • ט טכנולוג

                    @simon זו האפליקציה https://play.google.com/store/apps/details?id=com.goodwy.dialer
                    היא נקראת right dialer (יתכן שיש עוד שעובדות אבל אני התנסיתי עם זאת)
                    צריך להגדיר בהגדרות להציג מעל כל היישומים וכן שיציג את השיחה הנכנסת במסך מלא

                    simonS מנותק
                    simonS מנותק
                    simon
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @טכנולוג
                    תודה, חסום בנטפרי, אחפש קישור פתוח.

                    לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • simonS simon

                      @טכנולוג
                      תודה, חסום בנטפרי, אחפש קישור פתוח.

                      לך תדעל מנותק
                      לך תדעל מנותק
                      לך תדע
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
                      #8

                      @simon כתב באפשר לקבל שיחות ב K706?:

                      @טכנולוג
                      תודה, חסום בנטפרי, אחפש קישור פתוח.

                      זה כאן (פתוח!)
                      https://github.com/Goodwy/Dialer/releases/download/5.3.0/dialer-core-release-530.apk

                      1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • ט טכנולוג

                        @simon בעבר היה לי חייגן שאפשר הוצאה וקבלת שיחות
                        ובאותו עניין בגירסא האחרונה שיצאה הם הוסיפו אפשרות לשנות את הimei מה שאומר שניתן להכניס למערכת סים כשר

                        A מנותק
                        A מנותק
                        avi 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @טכנולוג כתב באפשר לקבל שיחות ב K706?:

                        ובאותו עניין בגירסא האחרונה שיצאה הם הוסיפו אפשרות לשנות את הimei מה שאומר שניתן להכניס למערכת סים כשר

                        @טכנולוג יש אפשרות לקבל הדרכה איך לשנות את ה-imei פשוט לא מצאתי את זה בהגדרות של האפליקציה. תודה

                        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A avi 0

                          @טכנולוג כתב באפשר לקבל שיחות ב K706?:

                          ובאותו עניין בגירסא האחרונה שיצאה הם הוסיפו אפשרות לשנות את הimei מה שאומר שניתן להכניס למערכת סים כשר

                          @טכנולוג יש אפשרות לקבל הדרכה איך לשנות את ה-imei פשוט לא מצאתי את זה בהגדרות של האפליקציה. תודה

                          ט מנותק
                          ט מנותק
                          טכנולוג
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @avi-0 תעלה צילום מסך מתפריט האודות לא בטוח שיש לך את הגירסא האחרונה יצאה ב27.9.24 (אתה יכול לבקש מהמוכר)
                          בהמשך בעז"ה אעלה תמונות

                          ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ט טכנולוג

                            @avi-0 תעלה צילום מסך מתפריט האודות לא בטוח שיש לך את הגירסא האחרונה יצאה ב27.9.24 (אתה יכול לבקש מהמוכר)
                            בהמשך בעז"ה אעלה תמונות

                            A מנותק
                            A מנותק
                            avi 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @טכנולוג יש לי גירסה 5.3.0 הקובץ שצירפו כאן למעלה.
                            השינוי imei זה רק במערכת של הרכב או גם בכל מכשיר אנדרואיד?

                            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A avi 0

                              @טכנולוג יש לי גירסה 5.3.0 הקובץ שצירפו כאן למעלה.
                              השינוי imei זה רק במערכת של הרכב או גם בכל מכשיר אנדרואיד?

                              ט מנותק
                              ט מנותק
                              טכנולוג
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @avi-0 לא, התערבבו כאן שני עניינים שונים אולי באשמתי @simon שאל על אפשרות להוציא ולקבל שיחות במערכת אנדרואיד k706 ואני עניתי לו שע"י החייגן הזה התאפשר לי הוצאת וקבלת שיחות ובנוסף אמרתי שבמערכת הזאת הוסיפו לאחרונה אופציה של שינוי imei בלי שום קשר לחייגן לגבי מכשירים אחרים תבדוק במתמחים טופ שם זה המקום לדיון בנושאים הללו
                              מתנצל מכל הלב על הבלבול

                              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • ט טכנולוג

                                @simon זו האפליקציה https://play.google.com/store/apps/details?id=com.goodwy.dialer
                                היא נקראת right dialer (יתכן שיש עוד שעובדות אבל אני התנסיתי עם זאת)
                                צריך להגדיר בהגדרות להציג מעל כל היישומים וכן שיציג את השיחה הנכנסת במסך מלא

                                simonS מנותק
                                simonS מנותק
                                simon
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @טכנולוג כתב באפשר לקבל שיחות ב K706?:

                                @simon זו האפליקציה https://play.google.com/store/apps/details?id=com.goodwy.dialer
                                היא נקראת right dialer (יתכן שיש עוד שעובדות אבל אני התנסיתי עם זאת)
                                צריך להגדיר בהגדרות להציג מעל כל היישומים וכן שיציג את השיחה הנכנסת במסך מלא

                                תודה רבה
                                חיפשתי קצת ולא מצאתי היכן מגדירים שיציג במסך מלא, וכנראה בגלל זה עדין זה לא עובד אצלי.
                                אנסה לחפש שוב בהמשך כשיהיה פחות לחץ של זמן, בכ"א ערב חג היום.

                                ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • simonS simon

                                  @טכנולוג כתב באפשר לקבל שיחות ב K706?:

                                  @simon זו האפליקציה https://play.google.com/store/apps/details?id=com.goodwy.dialer
                                  היא נקראת right dialer (יתכן שיש עוד שעובדות אבל אני התנסיתי עם זאת)
                                  צריך להגדיר בהגדרות להציג מעל כל היישומים וכן שיציג את השיחה הנכנסת במסך מלא

                                  תודה רבה
                                  חיפשתי קצת ולא מצאתי היכן מגדירים שיציג במסך מלא, וכנראה בגלל זה עדין זה לא עובד אצלי.
                                  אנסה לחפש שוב בהמשך כשיהיה פחות לחץ של זמן, בכ"א ערב חג היום.

                                  ט מנותק
                                  ט מנותק
                                  טכנולוג
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @simon 3 נקודות בצד שמאל למעלה - הגדרות - בכותרת שיחות - הצג תמיד שיחות נכנסות במסך מלא

                                  ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                  simonS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ט טכנולוג

                                    @simon 3 נקודות בצד שמאל למעלה - הגדרות - בכותרת שיחות - הצג תמיד שיחות נכנסות במסך מלא

                                    simonS מנותק
                                    simonS מנותק
                                    simon
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @טכנולוג
                                    בדקתי, בהתחלה זה לא הגיב, וכעת ב"ה זה מקבל שיחות.
                                    תודה רבה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1

                                    39

                                    מחובר

                                    3.0k

                                    משתמשים

                                    9.7k

                                    נושאים

                                    130.9k

                                    פוסטים
                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • דף הבית
                                    • תקנון הפורום
                                    • מילון מושגים המלא
                                    • המדריך המלא למשתמש
                                    • פוסטים אחרונים
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • פנייה למנהל הפורום