דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה לטויוטה סיינה

      מולטימדיה לטויוטה סיינה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      14 פוסטים 4 כותבים 396 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ש מנותק
        ש מנותק
        שמואל ש.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אשמח לקבל קישור לקניית טויוטה סיינה - עם הפלסטיקה (לא אוניברסלית)
        בגלל כל הזיופים אני מפחד לקנות לבד, אז אשמח לקבל קישור למולטימדיה מומלצת זולה ואיכותית
        אני צריך גם שיוכלו לראות שם מסך של טבלט - לא זוכר איך קוראים לאופציה הזאת…

        תודה מראש!

        מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ש שמואל ש.

          אשמח לקבל קישור לקניית טויוטה סיינה - עם הפלסטיקה (לא אוניברסלית)
          בגלל כל הזיופים אני מפחד לקנות לבד, אז אשמח לקבל קישור למולטימדיה מומלצת זולה ואיכותית
          אני צריך גם שיוכלו לראות שם מסך של טבלט - לא זוכר איך קוראים לאופציה הזאת…

          תודה מראש!

          מיישהמ מנותק
          מיישהמ מנותק
          מיישה
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

          אשמח לקבל קישור לקניית טויוטה סיינה - עם הפלסטיקה (לא אוניברסלית)
          בגלל כל הזיופים אני מפחד לקנות לבד, אז אשמח לקבל קישור למולטימדיה מומלצת זולה ואיכותית
          אני צריך גם שיוכלו לראות שם מסך של טבלט - לא זוכר איך קוראים לאופציה הזאת…

          תודה מראש!

          איזה שנה?

          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

          ש 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • מיישהמ מיישה

            @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

            אשמח לקבל קישור לקניית טויוטה סיינה - עם הפלסטיקה (לא אוניברסלית)
            בגלל כל הזיופים אני מפחד לקנות לבד, אז אשמח לקבל קישור למולטימדיה מומלצת זולה ואיכותית
            אני צריך גם שיוכלו לראות שם מסך של טבלט - לא זוכר איך קוראים לאופציה הזאת…

            תודה מראש!

            איזה שנה?

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמואל ש.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @מיישה 2013

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מיישהמ מיישה

              @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

              אשמח לקבל קישור לקניית טויוטה סיינה - עם הפלסטיקה (לא אוניברסלית)
              בגלל כל הזיופים אני מפחד לקנות לבד, אז אשמח לקבל קישור למולטימדיה מומלצת זולה ואיכותית
              אני צריך גם שיוכלו לראות שם מסך של טבלט - לא זוכר איך קוראים לאופציה הזאת…

              תודה מראש!

              איזה שנה?

              ש מנותק
              ש מנותק
              שמואל ש.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @מיישה מה אתם אומרים על זה?
              השאלה שלי הוא
              1.האם זה טוב?
              2.האם זה הדגם המבוקש (T10)?

              3.האם מספיק 4 ראם לתפקוד מהיר - לא רק לוויז?
              4.מתלבט האם לקחת את המצלמה 360…

              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שמואל ש.

                @מיישה מה אתם אומרים על זה?
                השאלה שלי הוא
                1.האם זה טוב?
                2.האם זה הדגם המבוקש (T10)?

                3.האם מספיק 4 ראם לתפקוד מהיר - לא רק לוויז?
                4.מתלבט האם לקחת את המצלמה 360…

                EBAE מנותק
                EBAE מנותק
                EBA
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                1.האם זה טוב?

                לא יודע.

                2.האם זה הדגם המבוקש (T10)?

                לא.

                3.האם מספיק 4 ראם לתפקוד מהיר - לא רק לוויז?

                בעיקרון כן, תלוי עד כמה תעמיס עליו עוד דברים. [4 ראם, לא 4 ליבות, כן?]

                4.מתלבט האם לקחת את המצלמה 360…

                ברכב כזה גודל הייתי לוקח.

                התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                050-4133851
                מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • EBAE EBA

                  @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                  1.האם זה טוב?

                  לא יודע.

                  2.האם זה הדגם המבוקש (T10)?

                  לא.

                  3.האם מספיק 4 ראם לתפקוד מהיר - לא רק לוויז?

                  בעיקרון כן, תלוי עד כמה תעמיס עליו עוד דברים. [4 ראם, לא 4 ליבות, כן?]

                  4.מתלבט האם לקחת את המצלמה 360…

                  ברכב כזה גודל הייתי לוקח.

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמואל ש.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @EBA כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                  1.האם זה טוב?

                  לא יודע.

                  2.האם זה הדגם המבוקש (T10)?

                  לא.

                  אז מה עושים?
                  איך נידע?
                  בנתיים לא קיבלתי קישור אחר😧

                  EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שמואל ש.

                    @EBA כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                    1.האם זה טוב?

                    לא יודע.

                    2.האם זה הדגם המבוקש (T10)?

                    לא.

                    אז מה עושים?
                    איך נידע?
                    בנתיים לא קיבלתי קישור אחר😧

                    EBAE מנותק
                    EBAE מנותק
                    EBA
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                    אז מה עושים?
                    איך נידע?

                    מחכים בסבלנות ש@מיישה יחזור מהכוילל…

                    התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                    050-4133851
                    מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ש שמואל ש.

                      אשמח לקבל קישור לקניית טויוטה סיינה - עם הפלסטיקה (לא אוניברסלית)
                      בגלל כל הזיופים אני מפחד לקנות לבד, אז אשמח לקבל קישור למולטימדיה מומלצת זולה ואיכותית
                      אני צריך גם שיוכלו לראות שם מסך של טבלט - לא זוכר איך קוראים לאופציה הזאת…

                      תודה מראש!

                      מיישהמ מנותק
                      מיישהמ מנותק
                      מיישה
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                      אשמח לקבל קישור לקניית טויוטה סיינה - עם הפלסטיקה (לא אוניברסלית)
                      בגלל כל הזיופים אני מפחד לקנות לבד, אז אשמח לקבל קישור למולטימדיה מומלצת זולה ואיכותית
                      אני צריך גם שיוכלו לראות שם מסך של טבלט - לא זוכר איך קוראים לאופציה הזאת…

                      תודה מראש!

                      יופי, חזרתי מהכויילל…
                      פאנל+כבל
                      https://s.click.aliexpress.com/e/_De2JyhF
                      מערכת 9 אינץ
                      https://s.click.aliexpress.com/e/_Dmahdiv

                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מיישהמ מיישה

                        @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                        אשמח לקבל קישור לקניית טויוטה סיינה - עם הפלסטיקה (לא אוניברסלית)
                        בגלל כל הזיופים אני מפחד לקנות לבד, אז אשמח לקבל קישור למולטימדיה מומלצת זולה ואיכותית
                        אני צריך גם שיוכלו לראות שם מסך של טבלט - לא זוכר איך קוראים לאופציה הזאת…

                        תודה מראש!

                        יופי, חזרתי מהכויילל…
                        פאנל+כבל
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_De2JyhF
                        מערכת 9 אינץ
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_Dmahdiv

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמואל ש.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @מיישה אין משהו שמגיע במיוחד לסיינה ולא אוניברסלי + פלסטיקה?
                        ומה אתה אומר על מה שהבאתי?
                        וגם רציתי אם כבר לכאורה את המצלמה 360

                        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שמואל ש.

                          @מיישה אין משהו שמגיע במיוחד לסיינה ולא אוניברסלי + פלסטיקה?
                          ומה אתה אומר על מה שהבאתי?
                          וגם רציתי אם כבר לכאורה את המצלמה 360

                          מיישהמ מנותק
                          מיישהמ מנותק
                          מיישה
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                          @מיישה אין משהו שמגיע במיוחד לסיינה ולא אוניברסלי + פלסטיקה?
                          ומה אתה אומר על מה שהבאתי?
                          וגם רציתי אם כבר לכאורה את המצלמה 360

                          יש אבל מאד יקר ולא T10
                          חוצמיזה שלדעתי זה דבר סופר מסובך ומיותר
                          חוצמיזה שבT10 המקורי יש 360

                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                          ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • מיישהמ מיישה

                            @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                            @מיישה אין משהו שמגיע במיוחד לסיינה ולא אוניברסלי + פלסטיקה?
                            ומה אתה אומר על מה שהבאתי?
                            וגם רציתי אם כבר לכאורה את המצלמה 360

                            יש אבל מאד יקר ולא T10
                            חוצמיזה שלדעתי זה דבר סופר מסובך ומיותר
                            חוצמיזה שבT10 המקורי יש 360

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שמואל ש.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @מיישה כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                            חוצמיזה שלדעתי זה דבר סופר מסובך ומיותר

                            מה? ההתקנה של 360?

                            @מיישה כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                            חוצמיזה שבT10 המקורי יש 360

                            ומה שהבאת זה לא T10? או שיש שם אכן 360?

                            @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                            ומה אתה אומר על מה שהבאתי?

                            ?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מיישהמ מיישה

                              @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                              @מיישה אין משהו שמגיע במיוחד לסיינה ולא אוניברסלי + פלסטיקה?
                              ומה אתה אומר על מה שהבאתי?
                              וגם רציתי אם כבר לכאורה את המצלמה 360

                              יש אבל מאד יקר ולא T10
                              חוצמיזה שלדעתי זה דבר סופר מסובך ומיותר
                              חוצמיזה שבT10 המקורי יש 360

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שמואל ש.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @מיישה

                              @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                              ומה אתה אומר על מה שהבאתי?

                              זה נראה די טוב לפי התוסף
                              9191c792-ae01-4a4a-9bea-1be2f27003d7-image.png

                              5dd1a3aa-e15a-4f3c-aa25-139cca1be031-image.png

                              מה אתה אומר?
                              זה פשוט גם מתאים יותר

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שמואל ש. התייחס לנושא זה ב
                              • ש שמואל ש.

                                @מיישה

                                @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                                ומה אתה אומר על מה שהבאתי?

                                זה נראה די טוב לפי התוסף
                                9191c792-ae01-4a4a-9bea-1be2f27003d7-image.png

                                5dd1a3aa-e15a-4f3c-aa25-139cca1be031-image.png

                                מה אתה אומר?
                                זה פשוט גם מתאים יותר

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שמואל ש.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמואל ש.
                                #13

                                @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                                @מיישה

                                @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                                ומה אתה אומר על מה שהבאתי?

                                זה נראה די טוב לפי התוסף
                                9191c792-ae01-4a4a-9bea-1be2f27003d7-image.png

                                5dd1a3aa-e15a-4f3c-aa25-139cca1be031-image.png

                                מה אתה אומר?
                                זה פשוט גם מתאים יותר

                                רב @מיישה מה אתה אומר למיישה?
                                @מוטי-ברנד

                                מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שמואל ש.

                                  @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                                  @מיישה

                                  @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                                  ומה אתה אומר על מה שהבאתי?

                                  זה נראה די טוב לפי התוסף
                                  9191c792-ae01-4a4a-9bea-1be2f27003d7-image.png

                                  5dd1a3aa-e15a-4f3c-aa25-139cca1be031-image.png

                                  מה אתה אומר?
                                  זה פשוט גם מתאים יותר

                                  רב @מיישה מה אתה אומר למיישה?
                                  @מוטי-ברנד

                                  מוטי ברנדמ מנותק
                                  מוטי ברנדמ מנותק
                                  מוטי ברנד
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                                  @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                                  @מיישה

                                  @שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:

                                  ומה אתה אומר על מה שהבאתי?

                                  זה נראה די טוב לפי התוסף
                                  9191c792-ae01-4a4a-9bea-1be2f27003d7-image.png

                                  5dd1a3aa-e15a-4f3c-aa25-139cca1be031-image.png

                                  מה אתה אומר?
                                  זה פשוט גם מתאים יותר

                                  רב @מיישה מה אתה אומר למיישה?
                                  @מוטי-ברנד

                                  לא מכיר את המוכר ולא את המוצר ואני לא יודע להגיד לך על זה

                                  "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                  וסימים של נטפרי 0527661381
                                  דברו איתי 2086841@gmail.com
                                  ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1

                                  18

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.8k

                                  נושאים

                                  132.1k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום