דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. בירור היכן נמצא החיישן קראנק

      בירור היכן נמצא החיישן קראנק

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר חלקי חילוף
      18 פוסטים 5 כותבים 1.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • I ITAMAR25

        ברשותי קיה סיד 2020, לאחר שהיה השהייה בהנעה וכן חוסר התעוררות ממצב STOP (כיבוי מנוע ברמזור), הגעתי למסקנה שהבעיה היא בחיישן קראנק.
        אשמח אם מישהו יודע היכן הוא נמצא ברכב הזה כדי לחסוך לי את החיפוש @הכל-בעזרת-השם @שלמה

        הכל בעזרת השםה מנותק
        הכל בעזרת השםה מנותק
        הכל בעזרת השם
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @ITAMAR25 כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

        הגעתי למסקנה שהבעיה היא בחיישן קראנק.

        אני חושב שהמסקנה היא שתחבר מחשב ותבדוק RPM

        טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

        I תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

          @ITAMAR25 כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

          הגעתי למסקנה שהבעיה היא בחיישן קראנק.

          אני חושב שהמסקנה היא שתחבר מחשב ותבדוק RPM

          I מנותק
          I מנותק
          ITAMAR25
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @הכל-בעזרת-השם כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

          אני חושב שהמסקנה היא שתחבר מחשב ותבדוק RPM

          לא בדקתי עם מחשב, אבל לפי מה שראיתי הסל"ד יציב על איזור 750

          הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • I ITAMAR25

            @הכל-בעזרת-השם כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

            אני חושב שהמסקנה היא שתחבר מחשב ותבדוק RPM

            לא בדקתי עם מחשב, אבל לפי מה שראיתי הסל"ד יציב על איזור 750

            הכל בעזרת השםה מנותק
            הכל בעזרת השםה מנותק
            הכל בעזרת השם
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @ITAMAR25 כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

            @הכל-בעזרת-השם כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

            אני חושב שהמסקנה היא שתחבר מחשב ותבדוק RPM

            לא בדקתי עם מחשב, אבל לפי מה שראיתי הסל"ד יציב על איזור 750

            אז למה חיישן קראנק ?

            טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

            I תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

              @ITAMAR25 כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

              @הכל-בעזרת-השם כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

              אני חושב שהמסקנה היא שתחבר מחשב ותבדוק RPM

              לא בדקתי עם מחשב, אבל לפי מה שראיתי הסל"ד יציב על איזור 750

              אז למה חיישן קראנק ?

              I מנותק
              I מנותק
              ITAMAR25
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @הכל-בעזרת-השם כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

              אז למה חיישן קראנק ?

              האמת שלא הייתי בטוח שזה הבעיה, לכן חשבתי להגיע אליו ולנסות לבדוק מה התגובה שהוא מנותק
              אז מה נראה לך הבעיה?

              הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • I ITAMAR25

                @הכל-בעזרת-השם כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                אז למה חיישן קראנק ?

                האמת שלא הייתי בטוח שזה הבעיה, לכן חשבתי להגיע אליו ולנסות לבדוק מה התגובה שהוא מנותק
                אז מה נראה לך הבעיה?

                הכל בעזרת השםה מנותק
                הכל בעזרת השםה מנותק
                הכל בעזרת השם
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @ITAMAR25 כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                @הכל-בעזרת-השם כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                אז למה חיישן קראנק ?

                האמת שלא הייתי בטוח שזה הבעיה, לכן חשבתי להגיע אליו ולנסות לבדוק מה התגובה שהוא מנותק
                אז מה נראה לך הבעיה?

                תנסה להסביר קצת יותר על הבעיה שלך .

                טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                I תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                  @ITAMAR25 כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                  @הכל-בעזרת-השם כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                  אז למה חיישן קראנק ?

                  האמת שלא הייתי בטוח שזה הבעיה, לכן חשבתי להגיע אליו ולנסות לבדוק מה התגובה שהוא מנותק
                  אז מה נראה לך הבעיה?

                  תנסה להסביר קצת יותר על הבעיה שלך .

                  I מנותק
                  I מנותק
                  ITAMAR25
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ITAMAR25
                  #7

                  @הכל-בעזרת-השם כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                  תנסה להסביר קצת יותר על הבעיה שלך

                  קרה לי כמה פעמים שרק אחרי כמה שניות טובות של סוויץ’ הסטרטר התחיל לפעול, וכן קרה שעצרתי ברמזור אחרי נסיעה קצרה והרכב נשאר במצב סטופ בלי להתעורר ורק אחרי כיבוי מנוע וקצת המתנה הסכים להניע שוב.
                  לא מרגיש לי שזה סטרטר כי הוא מניע מיד כשהוא עובד בלי משיכות וכאן הבעיה שהוא לא מתחיל בכלל

                  EBAE הכל בעזרת השםה O 3 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • I ITAMAR25

                    @הכל-בעזרת-השם כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                    תנסה להסביר קצת יותר על הבעיה שלך

                    קרה לי כמה פעמים שרק אחרי כמה שניות טובות של סוויץ’ הסטרטר התחיל לפעול, וכן קרה שעצרתי ברמזור אחרי נסיעה קצרה והרכב נשאר במצב סטופ בלי להתעורר ורק אחרי כיבוי מנוע וקצת המתנה הסכים להניע שוב.
                    לא מרגיש לי שזה סטרטר כי הוא מניע מיד כשהוא עובד בלי משיכות וכאן הבעיה שהוא לא מתחיל בכלל

                    EBAE מנותק
                    EBAE מנותק
                    EBA
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @ITAMAR25 עד כמה שידוע לי אין קשר בין כל זה לקראנק, החיישן הזה קשור רק כשהמנוע כבר פועל, ואין שום סיבה שהוא ימנע מהסטרטר להתחיל לעבוד.
                    יותר נשמע שזו בעיה חשמלית שגורמת לו להתעכב, אולי הריליי

                    התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                    050-4133851
                    מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • I ITAMAR25

                      @הכל-בעזרת-השם כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                      תנסה להסביר קצת יותר על הבעיה שלך

                      קרה לי כמה פעמים שרק אחרי כמה שניות טובות של סוויץ’ הסטרטר התחיל לפעול, וכן קרה שעצרתי ברמזור אחרי נסיעה קצרה והרכב נשאר במצב סטופ בלי להתעורר ורק אחרי כיבוי מנוע וקצת המתנה הסכים להניע שוב.
                      לא מרגיש לי שזה סטרטר כי הוא מניע מיד כשהוא עובד בלי משיכות וכאן הבעיה שהוא לא מתחיל בכלל

                      הכל בעזרת השםה מנותק
                      הכל בעזרת השםה מנותק
                      הכל בעזרת השם
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @ITAMAR25 כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                      @הכל-בעזרת-השם כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                      תנסה להסביר קצת יותר על הבעיה שלך

                      קרה לי כמה פעמים שרק אחרי כמה שניות טובות של סוויץ’ הסטרטר התחיל לפעול, וכן קרה שעצרתי ברמזור אחרי נסיעה קצרה והרכב נשאר במצב סטופ בלי להתעורר ורק אחרי כיבוי מנוע וקצת המתנה הסכים להניע שוב.
                      לא מרגיש לי שזה סטרטר כי הוא מניע מיד כשהוא עובד בלי משיכות וכאן הבעיה שהוא לא מתחיל בכלל

                      חיישן קראנק אחראי על הצתה ולא על התנעה
                      יש לך בעיה יותר בכיוון של חשמל. כמו בחבורים של המצבר או קורוזיה בבית פיוזים או סטרטר וכו

                      טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                        @ITAMAR25 כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                        @הכל-בעזרת-השם כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                        תנסה להסביר קצת יותר על הבעיה שלך

                        קרה לי כמה פעמים שרק אחרי כמה שניות טובות של סוויץ’ הסטרטר התחיל לפעול, וכן קרה שעצרתי ברמזור אחרי נסיעה קצרה והרכב נשאר במצב סטופ בלי להתעורר ורק אחרי כיבוי מנוע וקצת המתנה הסכים להניע שוב.
                        לא מרגיש לי שזה סטרטר כי הוא מניע מיד כשהוא עובד בלי משיכות וכאן הבעיה שהוא לא מתחיל בכלל

                        חיישן קראנק אחראי על הצתה ולא על התנעה
                        יש לך בעיה יותר בכיוון של חשמל. כמו בחבורים של המצבר או קורוזיה בבית פיוזים או סטרטר וכו

                        I מנותק
                        I מנותק
                        ITAMAR25
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @הכל-בעזרת-השם המצבר חדש ונבדק הכל מחובר מעולה, אני צריך לבדוק יותר לכיוון סטרטר

                        הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • I ITAMAR25

                          @הכל-בעזרת-השם המצבר חדש ונבדק הכל מחובר מעולה, אני צריך לבדוק יותר לכיוון סטרטר

                          הכל בעזרת השםה מנותק
                          הכל בעזרת השםה מנותק
                          הכל בעזרת השם
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @ITAMAR25 כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                          אני צריך לבדוק יותר לכיוון סטרטר

                          תעדכן

                          טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                          I 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                            @ITAMAR25 כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                            אני צריך לבדוק יותר לכיוון סטרטר

                            תעדכן

                            I מנותק
                            I מנותק
                            ITAMAR25
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @הכל-בעזרת-השם כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                            תעדכן

                            אם יקרה שוב ואני ילך לבדוק, בעז"ה אעדכן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • I ITAMAR25

                              @הכל-בעזרת-השם כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                              תנסה להסביר קצת יותר על הבעיה שלך

                              קרה לי כמה פעמים שרק אחרי כמה שניות טובות של סוויץ’ הסטרטר התחיל לפעול, וכן קרה שעצרתי ברמזור אחרי נסיעה קצרה והרכב נשאר במצב סטופ בלי להתעורר ורק אחרי כיבוי מנוע וקצת המתנה הסכים להניע שוב.
                              לא מרגיש לי שזה סטרטר כי הוא מניע מיד כשהוא עובד בלי משיכות וכאן הבעיה שהוא לא מתחיל בכלל

                              O מנותק
                              O מנותק
                              O0527180913
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              @ITAMAR25
                              לי היה בדיוק אותה בעיה תנסה ניקוי מצערת ואם לא אולי זה חיישן קראנק זה מה שהיה לי בסוף

                              I נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • O O0527180913

                                @ITAMAR25
                                לי היה בדיוק אותה בעיה תנסה ניקוי מצערת ואם לא אולי זה חיישן קראנק זה מה שהיה לי בסוף

                                I מנותק
                                I מנותק
                                ITAMAR25
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @O0527180913 אצלך הסל"ד היה יציב או ששיחק?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                                  @ITAMAR25 כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                                  אני צריך לבדוק יותר לכיוון סטרטר

                                  תעדכן

                                  I מנותק
                                  I מנותק
                                  ITAMAR25
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #15

                                  @הכל-בעזרת-השם היום נדלקה נורת מנוע ובסורק הראה תקלה P2196, הבנתי שזה קשור לאויר עשיר (משהו כזה), יש קשר בין התקלות?

                                  הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • I ITAMAR25

                                    @הכל-בעזרת-השם היום נדלקה נורת מנוע ובסורק הראה תקלה P2196, הבנתי שזה קשור לאויר עשיר (משהו כזה), יש קשר בין התקלות?

                                    הכל בעזרת השםה מנותק
                                    הכל בעזרת השםה מנותק
                                    הכל בעזרת השם
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                    #16

                                    @ITAMAR25 כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                                    @הכל-בעזרת-השם היום נדלקה נורת מנוע ובסורק הראה תקלה P2196, הבנתי שזה קשור לאויר עשיר (משהו כזה), יש קשר בין התקלות?

                                    כן תעשה ניקוי טוב למצערת ושים תוסף דלק ואולי גם צריך פלגים אם לא החליפו אף פעם

                                    טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                                    I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                                      @ITAMAR25 כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                                      @הכל-בעזרת-השם היום נדלקה נורת מנוע ובסורק הראה תקלה P2196, הבנתי שזה קשור לאויר עשיר (משהו כזה), יש קשר בין התקלות?

                                      כן תעשה ניקוי טוב למצערת ושים תוסף דלק ואולי גם צריך פלגים אם לא החליפו אף פעם

                                      I מנותק
                                      I מנותק
                                      ITAMAR25
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                      #17

                                      @הכל-בעזרת-השם כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                                      ואולי גם צריך פלגים אם לא החליפו אף פעם

                                      החליפו לפני בערך 15,000 כך שנראה לי שאין צורך

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • O O0527180913

                                        @ITAMAR25
                                        לי היה בדיוק אותה בעיה תנסה ניקוי מצערת ואם לא אולי זה חיישן קראנק זה מה שהיה לי בסוף

                                        נייטרון חפשינ מנותק
                                        נייטרון חפשינ מנותק
                                        נייטרון חפשי
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #18

                                        @O0527180913 כתב בבירור היכן נמצא החיישן קראנק:

                                        @ITAMAR25
                                        לי היה בדיוק אותה בעיה תנסה ניקוי מצערת ואם לא אולי זה חיישן קראנק זה מה שהיה לי בסוף

                                        אתה כנראה מדבר על מקרה שיש סטרטר אבל לא מניע, הוא מתאר מקרה שאין סטרטר וזה לא יכול להיות קשור לקראנק משום כיוון כי הקראנק מודד סיבובי מנוע וכל זמן שאין סטרטר אין את מה למדוד.
                                        לי יש את אותה בעיה כבר הרבה זמן ובכל הנעה אני משחק עם הסוויץ’ כמה פעמים עד שהוא תופס (הסטרטר אצלי מאוד לא נגיש), וזה קורה לכאורה בגלל פחמים גמורים בסטרטר.

                                        pikolinou@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        3

                                        מחובר

                                        3.0k

                                        משתמשים

                                        9.8k

                                        נושאים

                                        132.1k

                                        פוסטים
                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • דף הבית
                                        • תקנון הפורום
                                        • מילון מושגים המלא
                                        • המדריך המלא למשתמש
                                        • פוסטים אחרונים
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • פנייה למנהל הפורום