דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. פאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014

      פאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      25 פוסטים 6 כותבים 1.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • צילפינגיםצ צילפינגים

        קישור למולטימדיה כבר לא חסר…
        צריך רק פאנל וכבל.
        @מיישה / @מוטי-ברנד
        תודה רבה.

        מיישהמ מנותק
        מיישהמ מנותק
        מיישה
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
        #2

        @צילפינגים כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

        קישור למולטימדיה כבר לא חסר…
        צריך רק פאנל וכבל.
        @מיישה / @מוטי-ברנד
        תודה רבה.

        בשמחה
        יש שם גם קנבס שאתה צריך לרכב הזה
        https://s.click.aliexpress.com/e/_DkH00y7

        עריכה:
        מצאתי עכשיו מערכת שנראית T10 לגמרי, אבל לא מכיר את המוכר.
        https://s.click.aliexpress.com/e/_DChyrNh

        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

        צילפינגיםצ ט EBAE 4 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • מיישהמ מיישה

          @צילפינגים כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

          קישור למולטימדיה כבר לא חסר…
          צריך רק פאנל וכבל.
          @מיישה / @מוטי-ברנד
          תודה רבה.

          בשמחה
          יש שם גם קנבס שאתה צריך לרכב הזה
          https://s.click.aliexpress.com/e/_DkH00y7

          עריכה:
          מצאתי עכשיו מערכת שנראית T10 לגמרי, אבל לא מכיר את המוכר.
          https://s.click.aliexpress.com/e/_DChyrNh

          צילפינגיםצ מנותק
          צילפינגיםצ מנותק
          צילפינגים
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @מיישה כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

          שם גם קנבס שאתה צריך לרכב הזה

          אין לו כפתורים בהגה בכל זאת צריך קנבס?
          הקישור הזה הוא גם לפאנל וגם לקנבס(כרגע חסום לי אליאקספרס לכן אני שואל)

          התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
          ירושלים והסביבה
          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מיישהמ מיישה

            @צילפינגים כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

            קישור למולטימדיה כבר לא חסר…
            צריך רק פאנל וכבל.
            @מיישה / @מוטי-ברנד
            תודה רבה.

            בשמחה
            יש שם גם קנבס שאתה צריך לרכב הזה
            https://s.click.aliexpress.com/e/_DkH00y7

            עריכה:
            מצאתי עכשיו מערכת שנראית T10 לגמרי, אבל לא מכיר את המוכר.
            https://s.click.aliexpress.com/e/_DChyrNh

            צילפינגיםצ מנותק
            צילפינגיםצ מנותק
            צילפינגים
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי צילפינגים
            #4

            @מיישה כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

            מצאתי עכשיו מערכת שנראית T10 לגמרי, אבל לא מכיר את המוכר.

            אחרי השבחים שלך על הt10 לא נוגע בשום דבר אחר ל @מיישה הקשבת בחיים לא התאכזבת…
            (היום בדיוק קיבלתי שני מערכות כמובן בהמצלתך…)
            הולכים על הישן והמוכר הכי טוב…

            התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
            ירושלים והסביבה
            ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מיישהמ מיישה

              @צילפינגים כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

              קישור למולטימדיה כבר לא חסר…
              צריך רק פאנל וכבל.
              @מיישה / @מוטי-ברנד
              תודה רבה.

              בשמחה
              יש שם גם קנבס שאתה צריך לרכב הזה
              https://s.click.aliexpress.com/e/_DkH00y7

              עריכה:
              מצאתי עכשיו מערכת שנראית T10 לגמרי, אבל לא מכיר את המוכר.
              https://s.click.aliexpress.com/e/_DChyrNh

              ט מנותק
              ט מנותק
              טכנולוג
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @מיישה כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

              מצאתי עכשיו מערכת שנראית T10 לגמרי, אבל לא מכיר את המוכר.
              https://s.click.aliexpress.com/e/_DChyrNh

              הוא כותב שם שזו חנות חדשה אבל באמת נראה t10

              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • צילפינגיםצ צילפינגים סימן נושא זה כשאלה ב
              • צילפינגיםצ מנותק
                צילפינגיםצ מנותק
                צילפינגים
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                שאלותי;
                האם חייב קנבס גם ברכב הזה שאין כפתורים בהגה?
                וקישור לפאנל אני עדיין צריך… @מיישה מיישה הביאת קישור רק לקנבס…

                התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                ירושלים והסביבה
                ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • צילפינגיםצ צילפינגים

                  שאלותי;
                  האם חייב קנבס גם ברכב הזה שאין כפתורים בהגה?
                  וקישור לפאנל אני עדיין צריך… @מיישה מיישה הביאת קישור רק לקנבס…

                  מיישהמ מנותק
                  מיישהמ מנותק
                  מיישה
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                  #7

                  @צילפינגים כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

                  שאלותי;
                  האם חייב קנבס גם ברכב הזה שאין כפתורים בהגה?

                  כן, זה צרפתי, והמזגן הכל מקושר למערכת, בלי קנבס יכול להיות שיידלקו לך נורות תקלה

                  וקישור לפאנל אני עדיין צריך… @מיישה מיישה הביאת קישור רק לקנבס…

                  למה? יש שם עוד אופצייה עם פאנל וקנבס.
                  אם אתה רוצה פאנל וכבל בלי קנבס בבקשה:
                  https://s.click.aliexpress.com/e/_DF6bEWn
                  יכול להיות שזה יהיה טוב, אולי שווה לנסות כי זה פחות 100 ש"ח

                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                  מוטי ברנדמ צילפינגיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • מיישהמ מיישה

                    @צילפינגים כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

                    שאלותי;
                    האם חייב קנבס גם ברכב הזה שאין כפתורים בהגה?

                    כן, זה צרפתי, והמזגן הכל מקושר למערכת, בלי קנבס יכול להיות שיידלקו לך נורות תקלה

                    וקישור לפאנל אני עדיין צריך… @מיישה מיישה הביאת קישור רק לקנבס…

                    למה? יש שם עוד אופצייה עם פאנל וקנבס.
                    אם אתה רוצה פאנל וכבל בלי קנבס בבקשה:
                    https://s.click.aliexpress.com/e/_DF6bEWn
                    יכול להיות שזה יהיה טוב, אולי שווה לנסות כי זה פחות 100 ש"ח

                    מוטי ברנדמ מנותק
                    מוטי ברנדמ מנותק
                    מוטי ברנד
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @מיישה כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

                    כן, זה צרפתי, והמזגן הכל מקושר למערכת, בלי קנבס יכול להיות שיידלקו לך נורות תקלה

                    אטראז זה צרפתי? מה הקשר זה יפני !

                    "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                    וסימים של נטפרי 0527661381
                    דברו איתי 2086841@gmail.com
                    ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                    לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                      @מיישה כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

                      כן, זה צרפתי, והמזגן הכל מקושר למערכת, בלי קנבס יכול להיות שיידלקו לך נורות תקלה

                      אטראז זה צרפתי? מה הקשר זה יפני !

                      לך תדעל מנותק
                      לך תדעל מנותק
                      לך תדע
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
                      #9

                      @מוטי-ברנד כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

                      אטראז זה צרפתי? מה הקשר זה יפני!


                      אם כבר - תאילנדי…
                      כמובן שהמותג אכן יפני…

                      😉

                      1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                      מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • לך תדעל לך תדע

                        @מוטי-ברנד כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

                        אטראז זה צרפתי? מה הקשר זה יפני!


                        אם כבר - תאילנדי…
                        כמובן שהמותג אכן יפני…

                        😉

                        מוטי ברנדמ מנותק
                        מוטי ברנדמ מנותק
                        מוטי ברנד
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @לך-תדע כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

                        אם כבר - תאילנדי…
                        כמובן שהמותג אכן יפני…
                        😉

                        אמנם לפי איכות ההרכבה זה נראה עלי אקספרס אבל יכול להיות תאיילנדי כי הרכב מתאים למדינת עולם שלישית

                        "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                        וסימים של נטפרי 0527661381
                        דברו איתי 2086841@gmail.com
                        ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                        לך תדעל EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                          @לך-תדע כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

                          אם כבר - תאילנדי…
                          כמובן שהמותג אכן יפני…
                          😉

                          אמנם לפי איכות ההרכבה זה נראה עלי אקספרס אבל יכול להיות תאיילנדי כי הרכב מתאים למדינת עולם שלישית

                          לך תדעל מנותק
                          לך תדעל מנותק
                          לך תדע
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @מוטי-ברנד
                          6e6d7619-e15f-491c-b000-33b4df75bd2b-image.png

                          1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מיישהמ מיישה

                            @צילפינגים כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

                            שאלותי;
                            האם חייב קנבס גם ברכב הזה שאין כפתורים בהגה?

                            כן, זה צרפתי, והמזגן הכל מקושר למערכת, בלי קנבס יכול להיות שיידלקו לך נורות תקלה

                            וקישור לפאנל אני עדיין צריך… @מיישה מיישה הביאת קישור רק לקנבס…

                            למה? יש שם עוד אופצייה עם פאנל וקנבס.
                            אם אתה רוצה פאנל וכבל בלי קנבס בבקשה:
                            https://s.click.aliexpress.com/e/_DF6bEWn
                            יכול להיות שזה יהיה טוב, אולי שווה לנסות כי זה פחות 100 ש"ח

                            צילפינגיםצ מנותק
                            צילפינגיםצ מנותק
                            צילפינגים
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @מיישה כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

                            והמזגן הכל מקושר למערכת, בלי קנבס יכול להיות שיידלקו לך נורות תקלה

                            באטראז המזגן לא מקושר למערכת, יש כבר מערכת מולטימדיה שמתקינים פה בארץ משהו דפוק כזה

                            התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                            ירושלים והסביבה
                            ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מיישהמ מנותק
                              מיישהמ מנותק
                              מיישה
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              צודקים… תאילנדי!
                              וזה לא קשור בין זה שמתקינים את המערכת בארץ להאם זה צריך קנבס.
                              אח"כ נזכרתי שאכן זה צריך קנבס בשביל המצלמת רוורס.
                              אם אתה רוצה לדעת בוודאות: אם כשאתה פותח דלת יש סימון על הפקקטע מסך, אתה צריך קנבס.

                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                              צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מיישהמ מיישה

                                צודקים… תאילנדי!
                                וזה לא קשור בין זה שמתקינים את המערכת בארץ להאם זה צריך קנבס.
                                אח"כ נזכרתי שאכן זה צריך קנבס בשביל המצלמת רוורס.
                                אם אתה רוצה לדעת בוודאות: אם כשאתה פותח דלת יש סימון על הפקקטע מסך, אתה צריך קנבס.

                                צילפינגיםצ מנותק
                                צילפינגיםצ מנותק
                                צילפינגים
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי צילפינגים
                                #14

                                @מיישה זהו אז שבאטראז זה לא כותב כלום על המולטימדיה אתה צריך להגיד תודה שיש שם בלוטוס…

                                התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                                ירושלים והסביבה
                                ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • צילפינגיםצ צילפינגים

                                  @מיישה זהו אז שבאטראז זה לא כותב כלום על המולטימדיה אתה צריך להגיד תודה שיש שם בלוטוס…

                                  מיישהמ מנותק
                                  מיישהמ מנותק
                                  מיישה
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #15

                                  @צילפינגים כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

                                  @מיישה זהו אז שבאטראז זה לא כותב כלום על המולטימדיה אתה צריך להגיד תודה שיש שם בלוטוס…

                                  זה תלוי בשנתונים כנראה, בוודאות היה אצלי אחד שכן היה צריך.

                                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                  צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיישהמ מיישה

                                    @צילפינגים כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

                                    @מיישה זהו אז שבאטראז זה לא כותב כלום על המולטימדיה אתה צריך להגיד תודה שיש שם בלוטוס…

                                    זה תלוי בשנתונים כנראה, בוודאות היה אצלי אחד שכן היה צריך.

                                    צילפינגיםצ מנותק
                                    צילפינגיםצ מנותק
                                    צילפינגים
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי צילפינגים
                                    #16

                                    @מיישה כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

                                    @צילפינגים כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

                                    @מיישה זהו אז שבאטראז זה לא כותב כלום על המולטימדיה אתה צריך להגיד תודה שיש שם בלוטוס…

                                    זה תלוי בשנתונים כנראה, בוודאות היה אצלי אחד שכן היה צריך.

                                    אולי ביותר חדשים בערך 17 ומעלה ב14 לא היה כלום לכן התפלאתי שאמרת שצריך קנבס…

                                    התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                                    ירושלים והסביבה
                                    ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                      @לך-תדע כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

                                      אם כבר - תאילנדי…
                                      כמובן שהמותג אכן יפני…
                                      😉

                                      אמנם לפי איכות ההרכבה זה נראה עלי אקספרס אבל יכול להיות תאיילנדי כי הרכב מתאים למדינת עולם שלישית

                                      EBAE מנותק
                                      EBAE מנותק
                                      EBA
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי EBA
                                      #17

                                      @מוטי-ברנד כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

                                      אבל יכול להיות תאיילנדי כי הרכב מתאים למדינת עולם שלישית

                                      כולכם צודקים, זה הודי…

                                      אגב, @מיישה בקישור שהבאת יש תגובה שהמוכר שלח רק מדבקה ולא את המוצר עצמו, וגם כתוב שזה למיצובישי מיראז’, לא אטראז’…

                                      עריכה: מיראז’ ואטראז’ זה אותו דבר כנראה.
                                      והתגובה ההיא לא נראית רלוונטית, מדובר בחנות ותיקה במיוחד שקיימת מ2010 עם תגובות ממש חיוביות, שזה נדיר.

                                      התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                      050-4133851
                                      מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                      מאירמ לך תדעל 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מאירמ מאיר פיצל נושא זה ב
                                      • מיישהמ מיישה

                                        @צילפינגים כתב בפאנל וכבל למיצובישי אטראז 2014:

                                        קישור למולטימדיה כבר לא חסר…
                                        צריך רק פאנל וכבל.
                                        @מיישה / @מוטי-ברנד
                                        תודה רבה.

                                        בשמחה
                                        יש שם גם קנבס שאתה צריך לרכב הזה
                                        https://s.click.aliexpress.com/e/_DkH00y7

                                        עריכה:
                                        מצאתי עכשיו מערכת שנראית T10 לגמרי, אבל לא מכיר את המוכר.
                                        https://s.click.aliexpress.com/e/_DChyrNh

                                        EBAE מנותק
                                        EBAE מנותק
                                        EBA
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #18

                                        @מיישה הזמנתי את המולטימדיה הדפוקה הזו לאטראז, לאחד שזה מה שהוא ביקש.
                                        ניסיתי לחבר לה מצלמת AHD מה שמגיע עם הT10, וזה לא עובד, הוא כותב שם בתרגום עילג שמשהו עם המצלמה לא מתאים וצריך HD, ניסיתי כמובן את כל אפשרויות הרזולוציה.
                                        השאלה היא האם באמת המערכת הזו לא תומכת במצלמה הזו [שעולה כמעט כמו המערכת עצמה…] וצריך מצלמה פשוטה? כי בהגדרות שם הופיע גם AHD אבל שום דבר לא עבד.
                                        @מוטי-ברנד הבלתי נלאה…

                                        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                        050-4133851
                                        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                        מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • EBAE EBA

                                          @מיישה הזמנתי את המולטימדיה הדפוקה הזו לאטראז, לאחד שזה מה שהוא ביקש.
                                          ניסיתי לחבר לה מצלמת AHD מה שמגיע עם הT10, וזה לא עובד, הוא כותב שם בתרגום עילג שמשהו עם המצלמה לא מתאים וצריך HD, ניסיתי כמובן את כל אפשרויות הרזולוציה.
                                          השאלה היא האם באמת המערכת הזו לא תומכת במצלמה הזו [שעולה כמעט כמו המערכת עצמה…] וצריך מצלמה פשוטה? כי בהגדרות שם הופיע גם AHD אבל שום דבר לא עבד.
                                          @מוטי-ברנד הבלתי נלאה…

                                          מוטי ברנדמ מנותק
                                          מוטי ברנדמ מנותק
                                          מוטי ברנד
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #19

                                          @EBA אכן כן יש מולטימדיות פשוטות שלא תומכות באיכויות גבוהות
                                          האבסורוד הוא שיש לפעמים מוכרים שמביאים לך עם המערכת מצלמה שלא עובד איתו
                                          יש מצלמות שיש שם 3 חוטים לבן כחול וירוק ואז אם זה מולטימדיה איכותית אתה חותך ואז זה נהיה איכות של 1080 ולא 720
                                          6ec01ced-c3ab-4d01-b315-1117b00542d5-image.png

                                          "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                          וסימים של נטפרי 0527661381
                                          דברו איתי 2086841@gmail.com
                                          ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                            @EBA אכן כן יש מולטימדיות פשוטות שלא תומכות באיכויות גבוהות
                                            האבסורוד הוא שיש לפעמים מוכרים שמביאים לך עם המערכת מצלמה שלא עובד איתו
                                            יש מצלמות שיש שם 3 חוטים לבן כחול וירוק ואז אם זה מולטימדיה איכותית אתה חותך ואז זה נהיה איכות של 1080 ולא 720
                                            6ec01ced-c3ab-4d01-b315-1117b00542d5-image.png

                                            EBAE מנותק
                                            EBAE מנותק
                                            EBA
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #20

                                            @מוטי-ברנד אז מה תכלס’? לחשוף את החוט ולחתוך?

                                            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                            050-4133851
                                            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                            מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • EBAE EBA

                                              @מוטי-ברנד אז מה תכלס’? לחשוף את החוט ולחתוך?

                                              מוטי ברנדמ מנותק
                                              מוטי ברנדמ מנותק
                                              מוטי ברנד
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי ברנד
                                              #21

                                              @EBA רק אם יש כזה חיצוני אם אין תצטרך למצוא בשבילו מצלמה אחרת

                                              "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                              וסימים של נטפרי 0527661381
                                              דברו איתי 2086841@gmail.com
                                              ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              7

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום