דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. מערכת אנדרואיד px30 ברכב רנו מאסטר אפלקציות נעלמו

      מערכת אנדרואיד px30 ברכב רנו מאסטר אפלקציות נעלמו

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר שאר נושאים
      7 פוסטים 4 כותבים 330 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מכונאי אני לאמ מנותק
        מכונאי אני לאמ מנותק
        מכונאי אני לא
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מכונאי אני לא
        #1

        ברשותי רנו מאסטר עם מערכת מולטימדיה PX30 לאחר שהנהג הקודם אלי השבית פעם אחת את הוויז משום מה נעלם הוויז מהמסך ואני לא רואה אותו ברשימת האפלקציות וכן האפלקציה לחיבור אנדרואיד אוטו שהייתה ברכב אשמח לעזרה איך להחזיר אותם או איך אולי לשחזר את המערכת שתהיה לי גישה לגוגל פלי ולאפלקציות כדי להתקין מחדש
        @יוסי-לוי אולי אתה מכיר ויודע?

        יוסי לויי מוטי ברנדמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מכונאי אני לאמ מכונאי אני לא סימן נושא זה כשאלה ב
        • מכונאי אני לאמ מנותק
          מכונאי אני לאמ מנותק
          מכונאי אני לא
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          תודה לכולם אדי מערכות התקינו לי את המערכת הזו וגם סידרו את הבאג היה צריך לעדכן את המערכת סה"כ

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מכונאי אני לאמ מכונאי אני לא

            ברשותי רנו מאסטר עם מערכת מולטימדיה PX30 לאחר שהנהג הקודם אלי השבית פעם אחת את הוויז משום מה נעלם הוויז מהמסך ואני לא רואה אותו ברשימת האפלקציות וכן האפלקציה לחיבור אנדרואיד אוטו שהייתה ברכב אשמח לעזרה איך להחזיר אותם או איך אולי לשחזר את המערכת שתהיה לי גישה לגוגל פלי ולאפלקציות כדי להתקין מחדש
            @יוסי-לוי אולי אתה מכיר ויודע?

            יוסי לויי מנותק
            יוסי לויי מנותק
            יוסי לוי
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2

            @מכונאי-אני-לא
            אני לא מבין במולטימדיות
            במולטימדיה TS18 ו TS10 אני מבין קצת כי יש לי אותם
            אולי @מיישה או @מוטי-ברנד או @EBA יכולים לעזור

            שמח לעזור

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מכונאי אני לאמ מכונאי אני לא

              ברשותי רנו מאסטר עם מערכת מולטימדיה PX30 לאחר שהנהג הקודם אלי השבית פעם אחת את הוויז משום מה נעלם הוויז מהמסך ואני לא רואה אותו ברשימת האפלקציות וכן האפלקציה לחיבור אנדרואיד אוטו שהייתה ברכב אשמח לעזרה איך להחזיר אותם או איך אולי לשחזר את המערכת שתהיה לי גישה לגוגל פלי ולאפלקציות כדי להתקין מחדש
              @יוסי-לוי אולי אתה מכיר ויודע?

              מוטי ברנדמ מנותק
              מוטי ברנדמ מנותק
              מוטי ברנד
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #3

              @מכונאי-אני-לא המערכת היא מקורית מהחברה או משהו בהתקנה מקומית?

              "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
              וסימים של נטפרי 0527661381
              דברו איתי 2086841@gmail.com
              ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

              מכונאי אני לאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                @מכונאי-אני-לא המערכת היא מקורית מהחברה או משהו בהתקנה מקומית?

                מכונאי אני לאמ מנותק
                מכונאי אני לאמ מנותק
                מכונאי אני לא
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #4

                @מוטי-ברנד רנו מאסטר הפנו אותי למקום רשמי לא זוכר את שמו והוא התקין את זה על הרכב

                שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מכונאי אני לאמ מכונאי אני לא

                  @מוטי-ברנד רנו מאסטר הפנו אותי למקום רשמי לא זוכר את שמו והוא התקין את זה על הרכב

                  שלמהש מנותק
                  שלמהש מנותק
                  שלמה
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #5

                  @מכונאי-אני-לא
                  נראה לי שגיל קאר מתקינים לרנו

                  כאן בשביל לעזור :)

                  מכונאי אני לאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שלמהש שלמה

                    @מכונאי-אני-לא
                    נראה לי שגיל קאר מתקינים לרנו

                    מכונאי אני לאמ מנותק
                    מכונאי אני לאמ מנותק
                    מכונאי אני לא
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #6

                    @שלמה אולי אני כבר לא זוכר מי עשה את זה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מכונאי אני לאמ מנותק
                      מכונאי אני לאמ מנותק
                      מכונאי אני לא
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #7

                      תודה לכולם אדי מערכות התקינו לי את המערכת הזו וגם סידרו את הבאג היה צריך לעדכן את המערכת סה"כ

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מכונאי אני לאמ מכונאי אני לא סימן נושא זה כנפתר ב

                      59

                      מחובר

                      3.0k

                      משתמשים

                      9.8k

                      נושאים

                      131.7k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • מילון מושגים המלא
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • פנייה למנהל הפורום