דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. בקשת עזרה למולטימדיה יונדאי IX 35

      בקשת עזרה למולטימדיה יונדאי IX 35

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      15 פוסטים 4 כותבים 527 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • קיה ריוק מנותק
        קיה ריוק מנותק
        קיה ריו
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אני מחפש מולטימדיה ליונדאי IX35 2011

        יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • קיה ריוק קיה ריו

          אני מחפש מולטימדיה ליונדאי IX35 2011

          יוסי לויי מנותק
          יוסי לויי מנותק
          יוסי לוי
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @קיה-ריו
          @מיישה @מוטי-ברנד ישמחו לעזור לך

          שמח לעזור

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוטי ברנדמ מנותק
            מוטי ברנדמ מנותק
            מוטי ברנד
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            יש לך פה לרוחב https://s.click.aliexpress.com/e/_DBBzJ5H
            יש גם לאורך אם אתה רוצה https://s.click.aliexpress.com/e/_DDIw34L

            "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
            וסימים של נטפרי 0527661381
            דברו איתי 2086841@gmail.com
            ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

            קיה ריוק תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

              יש לך פה לרוחב https://s.click.aliexpress.com/e/_DBBzJ5H
              יש גם לאורך אם אתה רוצה https://s.click.aliexpress.com/e/_DDIw34L

              קיה ריוק מנותק
              קיה ריוק מנותק
              קיה ריו
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @מוטי-ברנד אני הזמנתי לרכב שלי T10 כולל מצלמת דרך מצלמת רוורס ומאוורר ב 600 שקל ופה זה עולה 1000 שקל יש ביותר זול ?

              מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • קיה ריוק קיה ריו

                @מוטי-ברנד אני הזמנתי לרכב שלי T10 כולל מצלמת דרך מצלמת רוורס ומאוורר ב 600 שקל ופה זה עולה 1000 שקל יש ביותר זול ?

                מוטי ברנדמ מנותק
                מוטי ברנדמ מנותק
                מוטי ברנד
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @קיה-ריו 800e8c9f-d90c-421d-90db-bd38ba0d3514-image.png

                "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                וסימים של נטפרי 0527661381
                דברו איתי 2086841@gmail.com
                ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                  @קיה-ריו 800e8c9f-d90c-421d-90db-bd38ba0d3514-image.png

                  יוסי לויי מנותק
                  יוסי לויי מנותק
                  יוסי לוי
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @מוטי-ברנד זאת המערכת עם האנדרואיד הישן (בלי אפשרות להתקין קיידרואיד)
                  אין עם האנדרואיד החדש?

                  שמח לעזור

                  קיה ריוק תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יוסי לויי יוסי לוי

                    @מוטי-ברנד זאת המערכת עם האנדרואיד הישן (בלי אפשרות להתקין קיידרואיד)
                    אין עם האנדרואיד החדש?

                    קיה ריוק מנותק
                    קיה ריוק מנותק
                    קיה ריו
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    מוטי רושמים על המוכר הזה שהוא נוכל

                    קיה ריוק תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • קיה ריוק קיה ריו

                      מוטי רושמים על המוכר הזה שהוא נוכל

                      קיה ריוק מנותק
                      קיה ריוק מנותק
                      קיה ריו
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      https://he.aliexpress.com/item/1005006793983753.html?spm=a2g0o.detail.similar_items.6.5a1dTx6bTx6b32&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&pdp_npi=4%40dis!ILS!692.41!270.04!!!1331.31!519.21!%402140d2dc17176135045231355ee2df!12000038324798850!sea!IL!3581395109!
                      זה נראה טוב אבל השאלה אם אני צריך להוריד רק את הטייפ או גם את המזגן?

                      ט מוטי ברנדמ קיה ריוק 3 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • קיה ריוק קיה ריו

                        https://he.aliexpress.com/item/1005006793983753.html?spm=a2g0o.detail.similar_items.6.5a1dTx6bTx6b32&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&pdp_npi=4%40dis!ILS!692.41!270.04!!!1331.31!519.21!%402140d2dc17176135045231355ee2df!12000038324798850!sea!IL!3581395109!
                        זה נראה טוב אבל השאלה אם אני צריך להוריד רק את הטייפ או גם את המזגן?

                        ט מנותק
                        ט מנותק
                        טכנולוג
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @קיה-ריו אתה לא נוגע במזגן זה פשוט פאנל שטיפה בולט למעלה בגובה אבל בצדדים הכל נשאר אותו דבר

                        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                        קיה ריוק תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ט טכנולוג

                          @קיה-ריו אתה לא נוגע במזגן זה פשוט פאנל שטיפה בולט למעלה בגובה אבל בצדדים הכל נשאר אותו דבר

                          קיה ריוק מנותק
                          קיה ריוק מנותק
                          קיה ריו
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @טכנולוג מבחינת אמינות אני יכול להזמין מהמוכר הזה?

                          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • קיה ריוק קיה ריו

                            @טכנולוג מבחינת אמינות אני יכול להזמין מהמוכר הזה?

                            ט מנותק
                            ט מנותק
                            טכנולוג
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                            #11

                            @קיה-ריו לא מכיר את המוכר הזה אבל אני הזמנתי מהמוכר הזה מערכת בדיוק אותו דבר לפורד פוקוס והיא פצצה (שמתי קישור לרכב שלך אבל הזמנתי כזאת בדיוק לפוקוס)
                            עריכה עכשיו הסתכלתי שוב על הקישור שהבאת והוא מוכר מעולה (אני באופן אישי לא התנסיתי אבל ידוע לי שהוא מוכר טוב)

                            ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • קיה ריוק קיה ריו

                              https://he.aliexpress.com/item/1005006793983753.html?spm=a2g0o.detail.similar_items.6.5a1dTx6bTx6b32&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&pdp_npi=4%40dis!ILS!692.41!270.04!!!1331.31!519.21!%402140d2dc17176135045231355ee2df!12000038324798850!sea!IL!3581395109!
                              זה נראה טוב אבל השאלה אם אני צריך להוריד רק את הטייפ או גם את המזגן?

                              מוטי ברנדמ מנותק
                              מוטי ברנדמ מנותק
                              מוטי ברנד
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @קיה-ריו כתב בבקשת עזרה למולטימדיה יונדאי IX 35:

                              זה נראה טוב אבל השאלה אם אני צריך להוריד רק את הטייפ או גם את המזגן?

                              לפי התמונה המזגן נכנס לתוך המולטימדיה ולא יהיה לך כפתורים פיזים למזגן
                              יש לך גם את המוכר הזה https://s.click.aliexpress.com/e/_DeyCI7Z

                              "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                              וסימים של נטפרי 0527661381
                              דברו איתי 2086841@gmail.com
                              ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                @קיה-ריו כתב בבקשת עזרה למולטימדיה יונדאי IX 35:

                                זה נראה טוב אבל השאלה אם אני צריך להוריד רק את הטייפ או גם את המזגן?

                                לפי התמונה המזגן נכנס לתוך המולטימדיה ולא יהיה לך כפתורים פיזים למזגן
                                יש לך גם את המוכר הזה https://s.click.aliexpress.com/e/_DeyCI7Z

                                ט מנותק
                                ט מנותק
                                טכנולוג
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                #13

                                @מוטי-ברנד לא הבנתי בכלל…
                                זה התמונה המקורית של הרכב
                                Screenshot_20240606-095746.png

                                פתחי המזגן הם בצדדים וכפתורי המזגן נמצאים עמוק למטה כמו שסימנתי כאן
                                Screenshot_20240606-095746~2.png

                                עכשיו נראה את הרכב לאחר ההתקנה פתחי המזגן במקומם וגם כפתורי המזגן במקומם Screenshot_20240606-100029.png

                                חוזר על דברי לעיל

                                @טכנולוג כתב בבקשת עזרה למולטימדיה יונדאי IX 35:

                                @קיה-ריו אתה לא נוגע במזגן זה פשוט פאנל שטיפה בולט למעלה בגובה אבל בצדדים הכל נשאר אותו דבר

                                הדבר היחיד שאולי משתנה זה הכפתורים האלה שבפאנל החדש עוברים לצדדים
                                Screenshot_20240606-095746~3.png
                                אז מה הבעיה אם הוא מעדיף מסך גדול יותר הוא יכול לקחת את זה בכיף לדעתי

                                ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • קיה ריוק קיה ריו

                                  https://he.aliexpress.com/item/1005006793983753.html?spm=a2g0o.detail.similar_items.6.5a1dTx6bTx6b32&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&pdp_npi=4%40dis!ILS!692.41!270.04!!!1331.31!519.21!%402140d2dc17176135045231355ee2df!12000038324798850!sea!IL!3581395109!
                                  זה נראה טוב אבל השאלה אם אני צריך להוריד רק את הטייפ או גם את המזגן?

                                  קיה ריוק מנותק
                                  קיה ריוק מנותק
                                  קיה ריו
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @קיה-ריו כתב בבקשת עזרה למולטימדיה יונדאי IX 35:

                                  https://he.aliexpress.com/item/1005006793983753.html?spm=a2g0o.detail.similar_items.6.5a1dTx6bTx6b32&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&pdp_npi=4%40dis!ILS!692.41!270.04!!!1331.31!519.21!%402140d2dc17176135045231355ee2df!12000038324798850!sea!IL!3581395109!
                                  זה נראה טוב אבל השאלה אם אני צריך להוריד רק את הטייפ או גם את המזגן?

                                  הוא לא נותן לי להזמין את זה לארץ

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ט טכנולוג

                                    @קיה-ריו לא מכיר את המוכר הזה אבל אני הזמנתי מהמוכר הזה מערכת בדיוק אותו דבר לפורד פוקוס והיא פצצה (שמתי קישור לרכב שלך אבל הזמנתי כזאת בדיוק לפוקוס)
                                    עריכה עכשיו הסתכלתי שוב על הקישור שהבאת והוא מוכר מעולה (אני באופן אישי לא התנסיתי אבל ידוע לי שהוא מוכר טוב)

                                    ט מנותק
                                    ט מנותק
                                    טכנולוג
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @קיה-ריו
                                    @טכנולוג כתב בבקשת עזרה למולטימדיה יונדאי IX 35:

                                    @קיה-ריו לא מכיר את המוכר הזה אבל אני הזמנתי מהמוכר הזה מערכת בדיוק אותו דבר לפורד פוקוס והיא פצצה (שמתי קישור לרכב שלך אבל הזמנתי כזאת בדיוק לפוקוס)
                                    עריכה עכשיו הסתכלתי שוב על הקישור שהבאת והוא מוכר מעולה (אני באופן אישי לא התנסיתי אבל ידוע לי שהוא מוכר טוב)

                                    ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0

                                    51

                                    מחובר

                                    3.0k

                                    משתמשים

                                    9.7k

                                    נושאים

                                    130.9k

                                    פוסטים
                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • דף הבית
                                    • תקנון הפורום
                                    • מילון מושגים המלא
                                    • המדריך המלא למשתמש
                                    • פוסטים אחרונים
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • פנייה למנהל הפורום