דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. הונדה סיוויק

      הונדה סיוויק

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר חלקי חילוף
      8 פוסטים 5 כותבים 460 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • י מנותק
        י מנותק
        יצחק 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        שלום וברכה,
        יש לי סיוויק 2008
        חבר שבר לי את החלק שמחזיק את המגן שמש
        לא החלק שמסתובב - אלא הקליפס שהמגן נתפס עליו.
        אשמח לשמוע איפה משיגים כאלה חלקים,
        או קישור לעלי אקספרס לחלק הזה.
        תודה ענקית מראש

        צילפינגיםצ שלמהש ראובן שבתיר 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • י יצחק 0

          שלום וברכה,
          יש לי סיוויק 2008
          חבר שבר לי את החלק שמחזיק את המגן שמש
          לא החלק שמסתובב - אלא הקליפס שהמגן נתפס עליו.
          אשמח לשמוע איפה משיגים כאלה חלקים,
          או קישור לעלי אקספרס לחלק הזה.
          תודה ענקית מראש

          צילפינגיםצ מחובר
          צילפינגיםצ מחובר
          צילפינגים
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי צילפינגים
          #2

          @יצחק-0 יכול להיות שיביאו לך פה קישור למשל @נייטרון-חפשי אלוף במציאת קישורים להכל באלי אקספרס אבל גם אם הוא לא ימצא אז זה רק מפירוק ואל תדאג יעקצו אותך כמו שצריך לפעמים הם יכולים לקחת לך גם 50 שח על דבר כזה שהוא קנה את כל האוטו ב500 שח רק שתבין… אלא אם כן זה בנאדם ישר שיתן לך בכמה גרושים או בחינם…
          אם תוסיף מיקום בארץ זה יעזור להפנות אותך לפירוקיה באזורך

          התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
          איזור ירושלים
          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

          י נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • צילפינגיםצ צילפינגים

            @יצחק-0 יכול להיות שיביאו לך פה קישור למשל @נייטרון-חפשי אלוף במציאת קישורים להכל באלי אקספרס אבל גם אם הוא לא ימצא אז זה רק מפירוק ואל תדאג יעקצו אותך כמו שצריך לפעמים הם יכולים לקחת לך גם 50 שח על דבר כזה שהוא קנה את כל האוטו ב500 שח רק שתבין… אלא אם כן זה בנאדם ישר שיתן לך בכמה גרושים או בחינם…
            אם תוסיף מיקום בארץ זה יעזור להפנות אותך לפירוקיה באזורך

            י מנותק
            י מנותק
            יצחק 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @צילפינגים תודה על היעילות
            אני ירושלמי

            צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יצחק 0

              @צילפינגים תודה על היעילות
              אני ירושלמי

              צילפינגיםצ מחובר
              צילפינגיםצ מחובר
              צילפינגים
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @יצחק-0 היפר חלף בתלפיות

              התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
              איזור ירושלים
              ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יצחק 0

                שלום וברכה,
                יש לי סיוויק 2008
                חבר שבר לי את החלק שמחזיק את המגן שמש
                לא החלק שמסתובב - אלא הקליפס שהמגן נתפס עליו.
                אשמח לשמוע איפה משיגים כאלה חלקים,
                או קישור לעלי אקספרס לחלק הזה.
                תודה ענקית מראש

                שלמהש מנותק
                שלמהש מנותק
                שלמה
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @יצחק-0
                תמצא לפי המדריך הזה את המק’'ט של החלק ותקיש אותו בעלי אקספרס
                https://rechavimzelaze.ovh/topic/669/מציאת-החלפים-לרכב-ע-י-מק-ט-ורכישתם/4

                כאן בשביל לעזור :)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • צילפינגיםצ צילפינגים

                  @יצחק-0 יכול להיות שיביאו לך פה קישור למשל @נייטרון-חפשי אלוף במציאת קישורים להכל באלי אקספרס אבל גם אם הוא לא ימצא אז זה רק מפירוק ואל תדאג יעקצו אותך כמו שצריך לפעמים הם יכולים לקחת לך גם 50 שח על דבר כזה שהוא קנה את כל האוטו ב500 שח רק שתבין… אלא אם כן זה בנאדם ישר שיתן לך בכמה גרושים או בחינם…
                  אם תוסיף מיקום בארץ זה יעזור להפנות אותך לפירוקיה באזורך

                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשי
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @יצחק-0 באמת מעניין אותי למצוא לזה קישור כי זה תמיד נהרס ברכבים ישנים.

                  את השאלות בפורום אני רואה יותר מהר מהודעות במייל, המייל נועד להודעות אישיות שאין בהם תועלת ציבורית או בשביל ליצור קשר טלפוני

                  pikolinou@gmail.com

                  נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                    @יצחק-0 באמת מעניין אותי למצוא לזה קישור כי זה תמיד נהרס ברכבים ישנים.

                    את השאלות בפורום אני רואה יותר מהר מהודעות במייל, המייל נועד להודעות אישיות שאין בהם תועלת ציבורית או בשביל ליצור קשר טלפוני

                    נייטרון חפשינ מנותק
                    נייטרון חפשינ מנותק
                    נייטרון חפשי
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @יצחק-0
                    קליפס
                    ואם זה לא בדיוק מתאים אז תעשה חיפוש של מגן שמש וו הונדה

                    pikolinou@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יצחק 0

                      שלום וברכה,
                      יש לי סיוויק 2008
                      חבר שבר לי את החלק שמחזיק את המגן שמש
                      לא החלק שמסתובב - אלא הקליפס שהמגן נתפס עליו.
                      אשמח לשמוע איפה משיגים כאלה חלקים,
                      או קישור לעלי אקספרס לחלק הזה.
                      תודה ענקית מראש

                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתי
                      ניהול טכני
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @יצחק-0 כתב בהונדה סיוויק:

                      חבר שבר לי את החלק שמחזיק את המגן שמש

                      מקווה שלא כעסת עליו 😳
                      זה קורה בסיויק כל הזמן, הפלסטיקה שלהם זבל
                      אני רק יכול לעודד אותך שאני יודע שיש כזה באלי
                      (אין לי קישור)

                      ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      89

                      מחובר

                      3.0k

                      משתמשים

                      9.8k

                      נושאים

                      131.9k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • מילון מושגים המלא
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • פנייה למנהל הפורום