דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. שרשור חדש עבור מציאות ביד 2.

      שרשור חדש עבור מציאות ביד 2.

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      251 פוסטים 56 כותבים 12.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • זה לזהז זה לזה

        מיצובישי אאטולנדר 2018 7 מקומות הדגם עם פתחי מזגן ליושבים מאחור וגג נפתח.
        יד 1 ליסינג נהג יחיד ו5 שנים אצל אדם פרטי מטפל במקום מסודר …יש אפשרות להוציא היסטוריה
        הרכב עשה 146K אך הליסנג עשה ב 3 שנים באיזור ה 90K ,אני מאמין שאני יוכל להוציא מהחברת ליסינג היסטורית טיפולים.
        הוא רוצה 72 אפשר להגיע ל 70 מומלץ? מציאה?

        א מנותק
        א מנותק
        אבי KIA
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #240

        @זה-לזה
        מציאה

        זה לזהז תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טרנטעט טרנטע

          @עוד-אחד-שמבין קשה להאמין למודעה כזאתי זה אומר שהוא עשה בממוצע פחות מ 4,000 ק"מ בשנה
          חוץ מזה אני חושב שלשלם 36,000 על רכב מלפני 20 שנה זה הזוי

          ‘שמורה בקפידה ומטופלת בחברה’ הוא היה אולי 4 פעמים בחברה, כי טיפולי 10,000 מתחילים רק בקילומטר גבוה יותר, אז לא להתרגש מזה, אם הקילומטר נכון כמובן

          נ מנותק
          נ מנותק
          נהג אלוף
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #241

          @טרנטע
          מה שמצחיק, המחירון ביד 2 18,900.
          הוא מבקש כמעט פי 2!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א אבי KIA

            @זה-לזה
            מציאה

            זה לזהז מחובר
            זה לזהז מחובר
            זה לזה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #242

            @אבי-KIA תודה
            אשמח לשמוע עוד חוות דעת…ומה עוד כדאי לי לבדוק טוב לפני שאני קונה

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • זה לזהז זה לזה

              @אבי-KIA תודה
              אשמח לשמוע עוד חוות דעת…ומה עוד כדאי לי לבדוק טוב לפני שאני קונה

              א מנותק
              א מנותק
              אבי KIA
              כתב נערך לאחרונה על ידי אבי KIA
              #243

              @זה-לזה
              שהרכב טופל כמו שצריך ואין בוצה זה המחלה של הרכב
              ועם הוחלף שמן גיר
              תאונות
              דוח סליקה
              שמי שאתה מדבר הוא הבעלים הרשומים ברישיון
              שהרכב הוא 7 מקומות מקורי -אפשר לבדוק לפי הרישיון
              תעלה קישור

              זה לזהז תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אבי KIA

                @זה-לזה
                שהרכב טופל כמו שצריך ואין בוצה זה המחלה של הרכב
                ועם הוחלף שמן גיר
                תאונות
                דוח סליקה
                שמי שאתה מדבר הוא הבעלים הרשומים ברישיון
                שהרכב הוא 7 מקומות מקורי -אפשר לבדוק לפי הרישיון
                תעלה קישור

                זה לזהז מחובר
                זה לזהז מחובר
                זה לזה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #244

                @אבי-KIA אין לי עדיין את הרשיון רכב
                איך בודקים שאין בוצה? לא סתם לפתוח מכסה שמן מנוע… בדיקה במכון תסגור לי תפינה?
                לגבי תאונות האוטו עבר מכה בחלק האחורי עם ירידת ערך של חצי אחוז כך לטענת המוכר.
                שמן גיר כל כמה זמן צריך להיות שהחליפו?

                אושר מתקרבא א 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • זה לזהז זה לזה

                  @אבי-KIA אין לי עדיין את הרשיון רכב
                  איך בודקים שאין בוצה? לא סתם לפתוח מכסה שמן מנוע… בדיקה במכון תסגור לי תפינה?
                  לגבי תאונות האוטו עבר מכה בחלק האחורי עם ירידת ערך של חצי אחוז כך לטענת המוכר.
                  שמן גיר כל כמה זמן צריך להיות שהחליפו?

                  אושר מתקרבא מנותק
                  אושר מתקרבא מנותק
                  אושר מתקרב
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #245

                  @זה-לזה כדאי שתפתח נושא חדש


                  מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • זה לזהז זה לזה

                    @אבי-KIA אין לי עדיין את הרשיון רכב
                    איך בודקים שאין בוצה? לא סתם לפתוח מכסה שמן מנוע… בדיקה במכון תסגור לי תפינה?
                    לגבי תאונות האוטו עבר מכה בחלק האחורי עם ירידת ערך של חצי אחוז כך לטענת המוכר.
                    שמן גיר כל כמה זמן צריך להיות שהחליפו?

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אבי KIA
                    כתב נערך לאחרונה על ידי אבי KIA
                    #246

                    @זה-לזה
                    תלוי איזה מכון
                    כל 80000 ק"מ ואם לא החליפו לא מחליפים ב150000 זה יכול לגרום נזק
                    חצי אחוז לא היתי מתרגש

                    זה לזהז תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אבי KIA

                      @זה-לזה
                      תלוי איזה מכון
                      כל 80000 ק"מ ואם לא החליפו לא מחליפים ב150000 זה יכול לגרום נזק
                      חצי אחוז לא היתי מתרגש

                      זה לזהז מחובר
                      זה לזהז מחובר
                      זה לזה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #247

                      @אבי-KIA
                      אם לא החליפו שמן גיר זה קריטי בתחזוק הרכב?
                      כי בזמן הזה הוא היה בליסינג מאמין שטופל במקום מסודר

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • זה לזהז זה לזה

                        @אבי-KIA
                        אם לא החליפו שמן גיר זה קריטי בתחזוק הרכב?
                        כי בזמן הזה הוא היה בליסינג מאמין שטופל במקום מסודר

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אבי KIA
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #248

                        @זה-לזה
                        אתה מדבר על האוטו מקרית שמונה

                        זה לזהז תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אבי KIA

                          @זה-לזה
                          אתה מדבר על האוטו מקרית שמונה

                          זה לזהז מחובר
                          זה לזהז מחובר
                          זה לזה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #249

                          @אבי-KIA
                          לא

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אליהו בן יוסףא מנותק
                            אליהו בן יוסףא מנותק
                            אליהו בן יוסף
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #250

                            42597f32-427d-4e0d-8e90-2484ba753eb9-image.png מציאה? !

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              א.ב.
                              כתב נערך לאחרונה על ידי א.ב.
                              #251

                              אוריס היברידי 2011 16500 שקל
                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/la4gvpgl

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2

                              • 1
                              • 2
                              • 9
                              • 10
                              • 11
                              • 12
                              • 13

                              113

                              מחובר

                              3.1k

                              משתמשים

                              9.8k

                              נושאים

                              132.4k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום