ביטוח מראות
-
בקיצור אני לא יספר את כל הסיפור אבל המסקנה היא שנשבר לי המראה של הרכב, ויש לי ביטוח מראות ופנסים.
שאלתי? האם זה מייקר את הפוליסה? או שזה לא קשור בכלל! -
עד כמה שזכור לי יש ביטוח בפני עצמו למראות ופנסים, לא?
אם אכן רכשת כזה ואתה שואל אם להשתמש בו - לא חושב שזה אמור להשפיע על הפוליסה הרגילה לשנה הבאה, אם כבר - על אותה פוליסת פנסים ומראות… -
עד כמה שזכור לי יש ביטוח בפני עצמו למראות ופנסים, לא?
אם אכן רכשת כזה ואתה שואל אם להשתמש בו - לא חושב שזה אמור להשפיע על הפוליסה הרגילה לשנה הבאה, אם כבר - על אותה פוליסת פנסים ומראות…@משתמש-מתחיל כתב בביטוח מראות:
עד כמה שזכור לי יש ביטוח בפני עצמו למראות ופנסים, לא?
אם אכן רכשת כזה ואתה שואל אם להשתמש בו - לא חושב שזה אמור להשפיע על הפוליסה הרגילה לשנה הבאה, אם כבר - על אותה פוליסת פנסים ומראות…אכן, בד’‘כ ברוב חברות הביטוח, צד ג’ כולל שמשות מראות ופנסים.
וזה לא אמור ליקר את הביטוח.
סתם כך, כל תביעה פחות מ 5000 בד’'כ לא מייקרת את הביטוח.
לייתר ביטחון אתה יכול פשוט לשאול את אותו נציג שאצלו אתה בא לממש את המראות ולהקליט גם…נקודה למחשבה. ההשתתפות העצמית משתנה בין כל חברה, ואם לא אכפת לך לתקן אצל הישמעלים, יתכן שיצא לך יותר זול אצלם.
-
בקיצור אני לא יספר את כל הסיפור אבל המסקנה היא שנשבר לי המראה של הרכב, ויש לי ביטוח מראות ופנסים.
שאלתי? האם זה מייקר את הפוליסה? או שזה לא קשור בכלל!@פריוס-אפור כשעשיתי ביטוח והסוכן הציע לי שמשות שאלתי אותו-אני מבין שעל תביעה פחות מ אזור ה 7000 לא שווה לתבוע כי מייקר את הפוליסה אז למה שיהיה שווה לי לתבוע שמשות? והוא אמר לי שזה לא קשור ולא מיקר אלא ביטוח צידי (היה מובן ממנו שמצד הביטוח תאונה זה גם גורם שיפחדו ממך שאתה לא זהיר אז תשלם יותר אבל שמשות זה צידי לגמרי)
