הסוף לעושק החניונים:
-
אושרה בקריאה שניה ושלישית הצעת חוק חברתית של ח"כ אברהם בצלאל, מעתה החישוב לחיוב יהיה לפי דקות ולא לפי שעה עגולה. המשמעות: מעתה יחוייבו בעלי חניונים לגבות תשלום על חניה לפי דקות, ולא לפי שעות ורבעי שעה, מה שצפוי להוריד את המחירים ולעצור את עושק החניות
משה ויסברג
-
אושרה בקריאה שניה ושלישית הצעת חוק חברתית של ח"כ אברהם בצלאל, מעתה החישוב לחיוב יהיה לפי דקות ולא לפי שעה עגולה. המשמעות: מעתה יחוייבו בעלי חניונים לגבות תשלום על חניה לפי דקות, ולא לפי שעות ורבעי שעה, מה שצפוי להוריד את המחירים ולעצור את עושק החניות
משה ויסברג
@פתוח-לשמוע יעלו את המחיר לדקה…
-
מתי יכנס לתוקף?
-
מתי יכנס לתוקף?
-
@חיים-ברזל כתב בהסוף לעושק החניונים::
הקפצה
שר האוצר סמוטריץ’ בסיכום עם בעלי החניונים הגדולים: חוק החניונים יבוטל
השאלה האם המחירים ירדו בחזרה או לא…
אני חושב שהרבה יותר חשוב שיהיה מחיר מקסימלי לחניון לפי אזורים וכו’ מאשר החוק הנ"ל… -
@חיים-ברזל כתב בהסוף לעושק החניונים::
הקפצה
שר האוצר סמוטריץ’ בסיכום עם בעלי החניונים הגדולים: חוק החניונים יבוטל
השאלה האם המחירים ירדו בחזרה או לא…
אני חושב שהרבה יותר חשוב שיהיה מחיר מקסימלי לחניון לפי אזורים וכו’ מאשר החוק הנ"ל…@MEM החתול והעכבר בין החניונים הפרטיים והמדינה יפסיק, רק כשהאחרונה תדאג לחניונים ציבוריים ותחבורה ציבורית ראויה. בנוסף, שהרשויות המקומיות יוגבלו יותר בסימון כחול לבן שמכניס להם הרבה כסף ובאדום לבן שמכניס קנסות, ובנוסף יקצו חניה באפור במקומות מרכזיים ולא באיזו סימטא נידחת. בעלי החניונים צודקים, הרשויות מוצצות ועושקות את האזרחים, ורק לבעלי החניונים שמשלמים מיסים וארנונות הכל אסור.
-
@MEM החתול והעכבר בין החניונים הפרטיים והמדינה יפסיק, רק כשהאחרונה תדאג לחניונים ציבוריים ותחבורה ציבורית ראויה. בנוסף, שהרשויות המקומיות יוגבלו יותר בסימון כחול לבן שמכניס להם הרבה כסף ובאדום לבן שמכניס קנסות, ובנוסף יקצו חניה באפור במקומות מרכזיים ולא באיזו סימטא נידחת. בעלי החניונים צודקים, הרשויות מוצצות ועושקות את האזרחים, ורק לבעלי החניונים שמשלמים מיסים וארנונות הכל אסור.
-
החוק שחייב תשלום לפי דקה יבוטל לקראת קריאה שנייה ושלישית, לאחר שבעלי החניונים גלגלו את העלויות לצרכן והעלו את התעריפים, והחניונים יחזרו לגבות לפי שעה ראשונה מלאה. (ביזפורטל)
@חיים-ברזל מדינת ישראחלם


לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..