חסימת מערכת מולטימדיה
-
@פתוח-לשמוע עשית פעם על המכשיר הזה ?
כי אני לא מצליח להתחבר לניפוי באגים אחרי שהכנסתי את ה פקודות לאימולטור
כמובן אחרי שהפעלתי ניפוי באגים
תודה רבה -
@פתוח-לשמוע עשית פעם על המכשיר הזה ?
כי אני לא מצליח להתחבר לניפוי באגים אחרי שהכנסתי את ה פקודות לאימולטור
כמובן אחרי שהפעלתי ניפוי באגים
תודה רבה -
@פתוח-לשמוע עשית פעם על המכשיר הזה ?
כי אני לא מצליח להתחבר לניפוי באגים אחרי שהכנסתי את ה פקודות לאימולטור
כמובן אחרי שהפעלתי ניפוי באגים
תודה רבה@מושי כתב בחסימת מערכת מולטימדיה:
עשית פעם על המכשיר הזה ?
עשיתי
זכור לי שהיה צורך לחזור על הפעולות
נסה להכניס את הפקודות לאימולטור ורק אז להתקין את האפליקציה שבה מראה שיש חיבור ואז לתת את הפקודה האחרונה
