דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. תגובה לנושא: מיצובישי אאוטלנדר 2015 - נורת מנוע - תקלה P0421

      תגובה לנושא: מיצובישי אאוטלנדר 2015 - נורת מנוע - תקלה P0421

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      6 פוסטים 3 כותבים 165 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
        תודה לבורא עולם 0ת מנותק
        תודה לבורא עולם 0
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
        #1

        תגובה: מיצובישי אאוטלנדר 2015 - נורת מנוע - תקלה P0421

        יש לי אאוטלנדר 2015 עם מערכת גז - עם קוד תקלה P0421.

        ניסיתי כמה אפשרויות תיקון, אך עדיין הקוד חוזר מידי פעם רק בנסיעות בינעירוניות.

        “עריכה” הנורה נדלקת, רק כשאני מתחיל ללחוץ חזק על הדוושא ולעבור את ה-3.5 טורים ומעלה באופן רציף למשך כמה דקות לפחות.

        1. הוספתי תוסף דלק בהמלצתו של @שלמה התותח כאן.

        2. ביצעתי כיוונים למערכת גז אצל ערן מבאר שבע.

        3. ביצעתי ניקוי פיח אצל עוני.

        4. לא חסר לי נוזל קירור.

        5. אתמול נדלקה לי הנורה וסרקתי את הרכב עם הסורק שקיבלתי לאחרונה
          וזה התוצאה:

        025781ea-aee9-4d29-9970-8f366cbe2c83-image.png


        @נייטרון-חפשי ו @הכל-בעזרת-השם

        ערן (באר שבע) טען לי נחרצות שאין שום קשר כלל וכלל בין מערכת גז לבעיות בממיר.
        ניסיתי להתווכח איתו, שפלוני אמר ושם כתוב וניסיתי להראות מייבינ’ות בעניין, אך לא הסכים ואמר שזה לא נכון!.

        גם ג’יי גז טענו לי כך, אך לא סמכתי עליהם כי הם התקינו את המערכת,
        וחששתי שהם מתחמקים מאחריות.

        אך למעשה ערן טען שברכב בגיל הזה לא שווה להשקיע בממיר, ולהסתפק במאריך חיישן.

        אז מה אתם ממליצים לי לעשות:
        האם שווה / כדאי / נכון להשקיע בטיפול בממיר.
        או להסתפק בהוספת מאריך חיישן חמצן אחורי?

        ולפי הסריקה לעיל מה מצב הממיר שלי?

        אם להתקין מאריך חיישן, אשמח להדרכה, יש ברשותי מאריך.

        שי ויש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
          תודה לבורא עולם 0
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • E מנותק
            E מנותק
            eladamazon1607
            כתב נערך לאחרונה על ידי eladamazon1607
            #3

            סתם מהתעניינות:
            כמה זמן יש לך את הרכב?
            כמה ק"מ הרכב? וכמה ק"מ עם גז?
            לפני כמה זמן עשית את הגז אצל ג’י גז?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              רַבֵּייתַי.

              מי יכול לכוון אותי בעניין בבקשה.

              נשארתי כאן לבד 😔 😉

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                תגובה: מיצובישי אאוטלנדר 2015 - נורת מנוע - תקלה P0421

                יש לי אאוטלנדר 2015 עם מערכת גז - עם קוד תקלה P0421.

                ניסיתי כמה אפשרויות תיקון, אך עדיין הקוד חוזר מידי פעם רק בנסיעות בינעירוניות.

                “עריכה” הנורה נדלקת, רק כשאני מתחיל ללחוץ חזק על הדוושא ולעבור את ה-3.5 טורים ומעלה באופן רציף למשך כמה דקות לפחות.

                1. הוספתי תוסף דלק בהמלצתו של @שלמה התותח כאן.

                2. ביצעתי כיוונים למערכת גז אצל ערן מבאר שבע.

                3. ביצעתי ניקוי פיח אצל עוני.

                4. לא חסר לי נוזל קירור.

                5. אתמול נדלקה לי הנורה וסרקתי את הרכב עם הסורק שקיבלתי לאחרונה
                  וזה התוצאה:

                025781ea-aee9-4d29-9970-8f366cbe2c83-image.png


                @נייטרון-חפשי ו @הכל-בעזרת-השם

                ערן (באר שבע) טען לי נחרצות שאין שום קשר כלל וכלל בין מערכת גז לבעיות בממיר.
                ניסיתי להתווכח איתו, שפלוני אמר ושם כתוב וניסיתי להראות מייבינ’ות בעניין, אך לא הסכים ואמר שזה לא נכון!.

                גם ג’יי גז טענו לי כך, אך לא סמכתי עליהם כי הם התקינו את המערכת,
                וחששתי שהם מתחמקים מאחריות.

                אך למעשה ערן טען שברכב בגיל הזה לא שווה להשקיע בממיר, ולהסתפק במאריך חיישן.

                אז מה אתם ממליצים לי לעשות:
                האם שווה / כדאי / נכון להשקיע בטיפול בממיר.
                או להסתפק בהוספת מאריך חיישן חמצן אחורי?

                ולפי הסריקה לעיל מה מצב הממיר שלי?

                אם להתקין מאריך חיישן, אשמח להדרכה, יש ברשותי מאריך.

                שי ויש מנותק
                שי ויש מנותק
                שי וי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @תודה-לבורא-עולם-0 דבר ראשון הקוד **כן קשור למערכת גז!
                היה לי סייוק עם מערכת גז ונדלקה לי הנורה ועכשיו יש לי טיוטה אוונסיס עם הנורה הזאת השאלה הגדולה מה אכפת לך?
                אמרת שיש לך סורק אז לפני טסט תכבה אותה
                בנוגע לצריכת דלק בדקת שעכשיו הצריכה שלך עלתה?

                נ.ב. אני אישית עשיתי ניקוי לממיר וזה לא עזר הפיתרון הוא להחליף את כל הממיר שאני די מסופק האם זה שווה את זה וכמה זמן הממיר החדש יחזיק עם המערכת גז

                (גם אני הלכתי לעשות כיוונים אצל ערן ולא עזר)

                תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • שי ויש שי וי

                  @תודה-לבורא-עולם-0 דבר ראשון הקוד **כן קשור למערכת גז!
                  היה לי סייוק עם מערכת גז ונדלקה לי הנורה ועכשיו יש לי טיוטה אוונסיס עם הנורה הזאת השאלה הגדולה מה אכפת לך?
                  אמרת שיש לך סורק אז לפני טסט תכבה אותה
                  בנוגע לצריכת דלק בדקת שעכשיו הצריכה שלך עלתה?

                  נ.ב. אני אישית עשיתי ניקוי לממיר וזה לא עזר הפיתרון הוא להחליף את כל הממיר שאני די מסופק האם זה שווה את זה וכמה זמן הממיר החדש יחזיק עם המערכת גז

                  (גם אני הלכתי לעשות כיוונים אצל ערן ולא עזר)

                  תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                  תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                  תודה לבורא עולם 0
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @שי-וי כתב

                  השאלה הגדולה מה אכפת לך?

                  זה בדיוק שאלתי, אם אין בעייה וזה רק עניין של נורה, אז אני זורם אלאה.
                  אני מאפס אותה בשנייה, והצריכת דלק לא השתנה אצלי.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0

                  103

                  מחובר

                  3.0k

                  משתמשים

                  9.7k

                  נושאים

                  131.1k

                  פוסטים
                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • דף הבית
                  • תקנון הפורום
                  • מילון מושגים המלא
                  • המדריך המלא למשתמש
                  • פוסטים אחרונים
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • פנייה למנהל הפורום