דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. אפשר לשים עליו סינון הרמטי?

      אפשר לשים עליו סינון הרמטי?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      12 פוסטים 6 כותבים 8.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ח מחובר
        ח מחובר
        חיים Y0737
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        שים לב שחלק מהדגמים הישנים האנדרואיד לא תומך בוייז

        אני חושב צריך מינימום אנדרואיד 10 בשביל שיעבוד

        לגבי סינון יש אפשרות עם סיסמה כפי שעושה ידידנו הרב @EBA שליט’'א

        פייבל אשרינופ I 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • ח חיים Y0737

          שים לב שחלק מהדגמים הישנים האנדרואיד לא תומך בוייז

          אני חושב צריך מינימום אנדרואיד 10 בשביל שיעבוד

          לגבי סינון יש אפשרות עם סיסמה כפי שעושה ידידנו הרב @EBA שליט’'א

          פייבל אשרינופ מנותק
          פייבל אשרינופ מנותק
          פייבל אשרינו
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @חיים-Y0737 איך אני יודע מה הדגם
          מאחורה לא הצלחתי למצוא דגם

          פייבל אשרינופ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פייבל אשרינופ פייבל אשרינו

            מישהו הציע לי מערכת מולטימדיה ישנה של ‘ניפון’ (לא הצלחתי למצוא עליו איזה דגם הוא… )
            אפשר לסנן אותו במאה אחוז?
            אפשר איכשהו להרכיב על סיריון?
            נראה משהו כזה
            צילום מסך 2026-06-04 204853.png

            EBAE מנותק
            EBAE מנותק
            EBA
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @פייבל-אשרינו כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?:

            נראה משהו כזה

            אף אחד לא יוכל לענות לך לפי המידע הזה… צריך לראות את המערכת שיש לך.

            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
            050-4133851
            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מוטי ברנדמ מנותק
              מוטי ברנדמ מנותק
              מוטי ברנד
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              לפי מה שזכור לי זה נראה TS18 ואפשר לעשות עליו חסימה

              "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
              וסימים של נטפרי 0527661381
              דברו איתי 2086841@gmail.com
              ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • פייבל אשרינופ פייבל אשרינו

                מישהו הציע לי מערכת מולטימדיה ישנה של ‘ניפון’ (לא הצלחתי למצוא עליו איזה דגם הוא… )
                אפשר לסנן אותו במאה אחוז?
                אפשר איכשהו להרכיב על סיריון?
                נראה משהו כזה
                צילום מסך 2026-06-04 204853.png

                מיישהמ מנותק
                מיישהמ מנותק
                מיישה
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @פייבל-אשרינו כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?:

                מישהו הציע לי מערכת מולטימדיה ישנה של ‘ניפון’ (לא הצלחתי למצוא עליו איזה דגם הוא… )
                אפשר לסנן אותו במאה אחוז?
                אפשר איכשהו להרכיב על סיריון?
                נראה משהו כזה
                צילום מסך 2026-06-04 204853.png

                TS18 מאה אחוז
                אפשר.

                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ח חיים Y0737

                  שים לב שחלק מהדגמים הישנים האנדרואיד לא תומך בוייז

                  אני חושב צריך מינימום אנדרואיד 10 בשביל שיעבוד

                  לגבי סינון יש אפשרות עם סיסמה כפי שעושה ידידנו הרב @EBA שליט’'א

                  I מנותק
                  I מנותק
                  israel_458xv20n
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @חיים-Y0737 כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?:

                  שים לב שחלק מהדגמים הישנים האנדרואיד לא תומך בוייז

                  אני חושב צריך מינימום אנדרואיד 10 בשביל שיעבוד

                  הוויז עובד גם באנדרואיד נמוך מ10, אבל לא תוכל לעדכן את אפליקציה לגירסאות חדשות.

                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פייבל אשרינופ פייבל אשרינו

                    @חיים-Y0737 איך אני יודע מה הדגם
                    מאחורה לא הצלחתי למצוא דגם

                    פייבל אשרינופ מנותק
                    פייבל אשרינופ מנותק
                    פייבל אשרינו
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @פייבל-אשרינו כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?:

                    איך אני יודע מה הדגם
                    מאחורה לא הצלחתי למצוא דגם

                    מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פייבל אשרינופ פייבל אשרינו

                      @פייבל-אשרינו כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?:

                      איך אני יודע מה הדגם
                      מאחורה לא הצלחתי למצוא דגם

                      מיישהמ מנותק
                      מיישהמ מנותק
                      מיישה
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @פייבל-אשרינו כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?:

                      @פייבל-אשרינו כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?:

                      איך אני יודע מה הדגם
                      מאחורה לא הצלחתי למצוא דגם

                      תיכנס בהגדרות ולמטה יש מידע

                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                      פייבל אשרינופ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • I israel_458xv20n

                        @חיים-Y0737 כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?:

                        שים לב שחלק מהדגמים הישנים האנדרואיד לא תומך בוייז

                        אני חושב צריך מינימום אנדרואיד 10 בשביל שיעבוד

                        הוויז עובד גם באנדרואיד נמוך מ10, אבל לא תוכל לעדכן את אפליקציה לגירסאות חדשות.

                        ח מחובר
                        ח מחובר
                        חיים Y0737
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @israel_458xv20n כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?:

                        הוויז עובד גם באנדרואיד נמוך מ10

                        באנד’ 7 כבר לא עובד כיום, מנסיון

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיישהמ מיישה

                          @פייבל-אשרינו כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?:

                          @פייבל-אשרינו כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?:

                          איך אני יודע מה הדגם
                          מאחורה לא הצלחתי למצוא דגם

                          תיכנס בהגדרות ולמטה יש מידע

                          פייבל אשרינופ מנותק
                          פייבל אשרינופ מנותק
                          פייבל אשרינו
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @מיישה כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?:

                          תיכנס בהגדרות ולמטה יש מידע

                          זה כרגע לא מחובר לרכב…

                          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פייבל אשרינופ פייבל אשרינו

                            @מיישה כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?:

                            תיכנס בהגדרות ולמטה יש מידע

                            זה כרגע לא מחובר לרכב…

                            מיישהמ מנותק
                            מיישהמ מנותק
                            מיישה
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @פייבל-אשרינו כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?:

                            @מיישה כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?:

                            תיכנס בהגדרות ולמטה יש מידע

                            זה כרגע לא מחובר לרכב…

                            אז תחבר או תחבר לשנאי 12V

                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            93

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.8k

                            נושאים

                            132.2k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום