דלקן לדיזל
-
אז אחרי ששאלו בכמה מקומות,
קיבלתי הצעה מחברת דיוטי אנרגיה לדלקן או כרטיס בחינם (הם אמרו שזו הטבה ספציפית לסולר)
מחיר לליטר סולר 8.4. (יחסית זול לדעתי אפילו מול תדלוק מזומן בחלק גדול מהמקרים) כל חודש המחיר מתעדכן בהתאם לרמת המחירים. אפשר לבדוק כל תחילת חודש. מול השירות לקוחות את המחיר לחודש זה. לטענתם זה אוטומטי בוואצאפ. אין לי דרך לבדוק.
הדלקן/כרטיס תקף לרשתות סונול. תן. ודור אלון.
אין התחייבות למינימום כמות תדלוק. ואין תשלום חודשי.
התשלום בהוראת קבע שיורדת או ב5 או ב10 אפשר לבחור. אפשר גם להגביל את הוראת הקבע .
אני אישית העדפתי כרטיס ולא התקן מסיבה פשוטה. אם נניח יהיה יותר זול בתחנה מסוימת מחיר המזומן. תמיד אני אוכל להשאיר את הכרטיס בצד ולשלם במזומן.@חובק-עולם כתב בדלקן לדיזל:
ולא התקן מסיבה פשוטה. אם נניח יהיה יותר זול בתחנה מסוימת מחיר המזומן. תמיד אני אוכל להשאיר את הכרטיס בצד ולשלם במזומן.
גם אם יש התקן אפשר לתדלק בחברות אחרות במזומן
-
@חובק-עולם כתב בדלקן לדיזל:
ולא התקן מסיבה פשוטה. אם נניח יהיה יותר זול בתחנה מסוימת מחיר המזומן. תמיד אני אוכל להשאיר את הכרטיס בצד ולשלם במזומן.
גם אם יש התקן אפשר לתדלק בחברות אחרות במזומן
-
@הרשלה כן. אני מדבר על התחנות שתומכות בהתקן. אם תהיה תחנה מסונול, תן, או דור אלון. - שיהיה יותר זול שם מחיר המזומן על פני ההסכם שלי- אוכל לשלם איך שאני רוצה
@חובק-עולם
מקסימום זה חצי שנייה לנתק את ההתקן מהשקע OBD -
@חובק-עולם
מקסימום זה חצי שנייה לנתק את ההתקן מהשקע OBD -
-
גם אני נרשמתי עכשיו דרכם. יצויין שהם בקושי זמינים…
לחודש הנוחכי הציעו 7.79 (בערך, לא זוכר בדיוק) עבור סולר, כשבמזומן המחיר זול (לא הכי זול) עומד על 7.99 ש"ח.
אולי פה ושם ניתן למצוא טיפה זול יותר, אבל זה יתקזז עם כל הפעמים שאני מתדלק בלי מזומנים זמינים…
התקנת דלקן חינם. פריסת תחנות פצצה, דור אלון + סונול.
נעדכן במידה ויתגלו אותיות קטנות…
-
גם אני נרשמתי עכשיו דרכם. יצויין שהם בקושי זמינים…
לחודש הנוחכי הציעו 7.79 (בערך, לא זוכר בדיוק) עבור סולר, כשבמזומן המחיר זול (לא הכי זול) עומד על 7.99 ש"ח.
אולי פה ושם ניתן למצוא טיפה זול יותר, אבל זה יתקזז עם כל הפעמים שאני מתדלק בלי מזומנים זמינים…
התקנת דלקן חינם. פריסת תחנות פצצה, דור אלון + סונול.
נעדכן במידה ויתגלו אותיות קטנות…
יש לי דלקן אצל דיוטי אנרגיה כמה חודשים, דיזל כמובן, להלן המחירים:
חודש מחיר 12/2025 6.89 01/2026 6.76 02/2026 7.04 03/2026 7.19 04/2026 9.79 אני מתדלק בין 150 ל 300 ליטר לחודש, בסונול.
המחירים סבירים?
העליה ב 04/2026 זה בגלל המלחמה?
או האם היה סביר רק בחודשים הראשונים?במקור קיבלתי את המחירים לפני מע"מ:
12/2025: מחיר 5.84
01/2026: מחיר 5.73
02/2026: מחיר 5.97
03/2026: מחיר 6.09
04/2026: מחיר 8.30
יצוין כי בחודש 04/2026 נוסף לי שורה חדשה לחשבונית: חיוב בגין דמי שימוש חודשי-סונול - 7.90 לפני מע"מ.
ל 05/2026 עדיין לא קיבלתי את החשבונית. -
יש לי דלקן אצל דיוטי אנרגיה כמה חודשים, דיזל כמובן, להלן המחירים:
חודש מחיר 12/2025 6.89 01/2026 6.76 02/2026 7.04 03/2026 7.19 04/2026 9.79 אני מתדלק בין 150 ל 300 ליטר לחודש, בסונול.
המחירים סבירים?
העליה ב 04/2026 זה בגלל המלחמה?
או האם היה סביר רק בחודשים הראשונים?במקור קיבלתי את המחירים לפני מע"מ:
12/2025: מחיר 5.84
01/2026: מחיר 5.73
02/2026: מחיר 5.97
03/2026: מחיר 6.09
04/2026: מחיר 8.30
יצוין כי בחודש 04/2026 נוסף לי שורה חדשה לחשבונית: חיוב בגין דמי שימוש חודשי-סונול - 7.90 לפני מע"מ.
ל 05/2026 עדיין לא קיבלתי את החשבונית. -
יש לי דלקן אצל דיוטי אנרגיה כמה חודשים, דיזל כמובן, להלן המחירים:
חודש מחיר 12/2025 6.89 01/2026 6.76 02/2026 7.04 03/2026 7.19 04/2026 9.79 אני מתדלק בין 150 ל 300 ליטר לחודש, בסונול.
המחירים סבירים?
העליה ב 04/2026 זה בגלל המלחמה?
או האם היה סביר רק בחודשים הראשונים?במקור קיבלתי את המחירים לפני מע"מ:
12/2025: מחיר 5.84
01/2026: מחיר 5.73
02/2026: מחיר 5.97
03/2026: מחיר 6.09
04/2026: מחיר 8.30
יצוין כי בחודש 04/2026 נוסף לי שורה חדשה לחשבונית: חיוב בגין דמי שימוש חודשי-סונול - 7.90 לפני מע"מ.
ל 05/2026 עדיין לא קיבלתי את החשבונית. -
@צילפינגים
אצלם בדלקן?
יכול להיות שההבדל בכמות? -
@צילפינגים
אצלם בדלקן?
יכול להיות שההבדל בכמות? -
דיוטי אנרגיה עדכנו אותי שהמחיר לחודש זה: 7.79 ש"ח. לסולר כמובן.
המחיר מזומן הזול שאני מכיר הוא 7.92@חובק-עולם איך יוצרים איתם קשר, והאם יש עלות נוספת מלבד התשלום הישיר על הסולר (התקנה דמ"ש דמי מנוי ושאר סעיפים)
-
@חובק-עולם איך יוצרים איתם קשר, והאם יש עלות נוספת מלבד התשלום הישיר על הסולר (התקנה דמ"ש דמי מנוי ושאר סעיפים)
-
@פיג-ו5008
שים לב לקטע האחרון כאן: https://rechavimzelaze.ovh/post/126633 -
@פיג-ו5008
שים לב לקטע האחרון כאן: https://rechavimzelaze.ovh/post/126633 -
@פיג-ו5008
שים לב לקטע האחרון כאן: https://rechavimzelaze.ovh/post/126633 -
בשיחה אתם הבנתי שהם עובדים קצת אינדיבידואלי, גם אדיבים וגם בשיטת מצליח,
כך שמי שעוקב אחר החשבוניות והמחירים זה אמור להיות בסדר,
אחרת… -
זה אומר שהם לא ישרים?
ואם יש בעיה מגלים את זה רק אחרי חודש בחשבונית?
אולי צריך לארגן משהו מהפורום מול חברה אמינה יותר של דלקנים.
אולי ביחד זה גם יהיה יותר זול?@משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:
ואם יש בעיה מגלים את זה רק אחרי חודש בחשבונית?
אם תהיה עיקבי תוכל לבדוק כל תחילת חודש ואם לא אז תיפול סוף חודש מהכסא אני יש לי תחנה לייד הבית שאני משלם שם 8.45 בלי טובות או מזומן כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן
@משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:
אולי ביחד זה גם יהיה יותר זול?
אני תמיד בעד אני הראשון!
