דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. הזדמנות לקנות סורק A30M

      הזדמנות לקנות סורק A30M

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      84 פוסטים 20 כותבים 23.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

        @המאעסטר ניסיתי רק אחרי הקוד

        המאעסטרה מנותק
        המאעסטרה מנותק
        המאעסטר
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #50

        @פתוח-לשמוע כתב בהזדמנות לקנות סורק A30M:

        @המאעסטר ניסיתי רק אחרי הקוד

        וכמה מנורות דולקות לך כשאתה מחבר כי לא מופיע רק מנורה אחת אדומה בלבד

        יש לך ידע ?! רוצה לעזור, מקומך איתנו הצטרף עוד היום למערך המתנדבים
        לחץ כאן לפרטים

        פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • המאעסטרה המאעסטר

          @פתוח-לשמוע כתב בהזדמנות לקנות סורק A30M:

          @המאעסטר ניסיתי רק אחרי הקוד

          וכמה מנורות דולקות לך כשאתה מחבר כי לא מופיע רק מנורה אחת אדומה בלבד

          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמוע
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #51

          @המאעסטר שזה מתחבר יש צפצוף ונדלק כמדומני גם נורה צהובה

          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
          הם אלו שיודעים לשאול
          מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

          שלמה 10ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

            @המאעסטר שזה מתחבר יש צפצוף ונדלק כמדומני גם נורה צהובה

            שלמה 10ש מנותק
            שלמה 10ש מנותק
            שלמה 10
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #52

            תתחבר פעם אחת מההגדרות בלוטוס בטלפון ואז הוא תחבר לך מיד כל פעם ויש לו נורה אדומה כשיש לו חשמל (שמחובר לרכב) נורה כחולה שמחובר לטלפון ונורה ירוקה שקורא נתונים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

              יש את הסורק המפורסם כאן בפורום שנקרא XTOOL A30M שהומלץ על ידי @הכל-בעזרת-השם ו @שלמה ועוד.

              מה מיוחד בו ?
              רוב הסורקים מתחלקים ככה, או פשוטים שקוראים ומוחקים רק תקלות מנוע פשוטות, או מקצועיים שעולים הרבה וגם אחרי הרכישה מצריכים מנוי ותשלום שוטף על עדכונים ופעולות
              הסורק הזה, הוא סמי מקצועי, הוא מגיע מחברה רצינית ויכול לבצע בערך 20 פעולות נפוצות עם עידכונים לכל החיים וללא תשלום נוסף אחרי הרכישה
              אך הוא מצריך אפליקציה וללא עברית

              תמיד יצא סביב ה400 שח או 300 לדגם D הפשוט יותר
              כרגע אפשר לקנות ב285 כאן או כאן עם קופונים של תחילת החודש [הקופון של ה12 דולר ל89]

              המחיר הטוב מגיע משילוב של כמה דברים
              א. הם הוציאו דגם חדש A30X
              ב. הדולר בשפל 2.9
              ג. סיילים של תחילת חודש

              בהצלחה

              דוד 100ד מנותק
              דוד 100ד מנותק
              דוד 100
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #53

              @יצחק-רשטונ מה הקופון שאני צריך להקיש כרגע כתוב לי עליו 360 ש"ח?

              המאעסטרה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • דוד 100ד דוד 100

                @יצחק-רשטונ מה הקופון שאני צריך להקיש כרגע כתוב לי עליו 360 ש"ח?

                המאעסטרה מנותק
                המאעסטרה מנותק
                המאעסטר
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #54

                @דוד-100 כתב בהזדמנות לקנות סורק A30M:

                @יצחק-רשטונ מה הקופון שאני צריך להקיש כרגע כתוב לי עליו 360 ש"ח?

                לא נראה לי שיש כרגע קופנים פעילים חכה לראשון לחודש

                יש לך ידע ?! רוצה לעזור, מקומך איתנו הצטרף עוד היום למערך המתנדבים
                לחץ כאן לפרטים

                דוד 100ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • המאעסטרה המאעסטר

                  @דוד-100 כתב בהזדמנות לקנות סורק A30M:

                  @יצחק-רשטונ מה הקופון שאני צריך להקיש כרגע כתוב לי עליו 360 ש"ח?

                  לא נראה לי שיש כרגע קופנים פעילים חכה לראשון לחודש

                  דוד 100ד מנותק
                  דוד 100ד מנותק
                  דוד 100
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #55

                  @המאעסטר אני מקווה שהמחיר לא יעלה עד אז נקווה לטוב

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ShebsaleS מנותק
                    ShebsaleS מנותק
                    Shebsale
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #56

                    המחיר עכשיו עומד על 288 עם קופון הנחה של 30 ש’'ח זה יוצא 258.

                    תיווך רכבים זולים
                    ‏‪052-817-9859‬‏

                    יצחק רשטוני דוד 100ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • ShebsaleS Shebsale

                      המחיר עכשיו עומד על 288 עם קופון הנחה של 30 ש’'ח זה יוצא 258.

                      יצחק רשטוני מנותק
                      יצחק רשטוני מנותק
                      יצחק רשטונ
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                      #57

                      @Shebsale
                      ואוו מדהים, יש"כ

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ShebsaleS מנותק
                        ShebsaleS מנותק
                        Shebsale
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #58

                        השאלה מה לגבי המכס, כי זה יוצא יותר מ75 דולר.

                        תיווך רכבים זולים
                        ‏‪052-817-9859‬‏

                        המאעסטרה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ShebsaleS Shebsale

                          השאלה מה לגבי המכס, כי זה יוצא יותר מ75 דולר.

                          המאעסטרה מנותק
                          המאעסטרה מנותק
                          המאעסטר
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #59

                          @Shebsale כתב בהזדמנות לקנות סורק A30M:

                          השאלה מה לגבי המכס, כי זה יוצא יותר מ75 דולר.

                          סמוטריץ העלה את זה ל 120 ממזמן וזה נראה לי עדיין בתוקף מה שכן בעיקר במולטימדיה יש בעיות במוצרים אחרים בדר"כ יש הרבה פחות בעיות בכל מקרה אני הזמנתי לפני שבועיים בערך ולא היה לי שום מכס

                          יש לך ידע ?! רוצה לעזור, מקומך איתנו הצטרף עוד היום למערך המתנדבים
                          לחץ כאן לפרטים

                          יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • המאעסטרה המאעסטר

                            @Shebsale כתב בהזדמנות לקנות סורק A30M:

                            השאלה מה לגבי המכס, כי זה יוצא יותר מ75 דולר.

                            סמוטריץ העלה את זה ל 120 ממזמן וזה נראה לי עדיין בתוקף מה שכן בעיקר במולטימדיה יש בעיות במוצרים אחרים בדר"כ יש הרבה פחות בעיות בכל מקרה אני הזמנתי לפני שבועיים בערך ולא היה לי שום מכס

                            יוסי מחשביםי מנותק
                            יוסי מחשביםי מנותק
                            יוסי מחשבים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #60

                            @המאעסטר כתב בהזדמנות לקנות סורק A30M:

                            העלה את זה ל 120 ממזמן

                            130 דולר (כ-366 ₪ נכון להיום)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ShebsaleS Shebsale

                              המחיר עכשיו עומד על 288 עם קופון הנחה של 30 ש’'ח זה יוצא 258.

                              דוד 100ד מנותק
                              דוד 100ד מנותק
                              דוד 100
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #61

                              @Shebsale אני בדיוק אתמול בלילה לאחר 12 הזמנתי יצא 256 ש"ח ב"ה ובאמת לפי מה שהבנתי מדובר ברמה מאוד גבוהה של סורק מבחינת פונקציות

                              יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • דוד 100ד דוד 100

                                @Shebsale אני בדיוק אתמול בלילה לאחר 12 הזמנתי יצא 256 ש"ח ב"ה ובאמת לפי מה שהבנתי מדובר ברמה מאוד גבוהה של סורק מבחינת פונקציות

                                יוסי מחשביםי מנותק
                                יוסי מחשביםי מנותק
                                יוסי מחשבים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי יוסי מחשבים
                                #62

                                @דוד-100 כתב בהזדמנות לקנות סורק A30M:

                                @Shebsale אני בדיוק אתמול בלילה לאחר 12 הזמנתי יצא 256 ש"ח ב"ה ובאמת לפי מה שהבנתי מדובר ברמה מאוד גבוהה של סורק מבחינת פונקציות

                                הבעיה שזה מעבר לרף המכס (שעומד על 75 דולר שזה כ-214 ₪)
                                כך שאם תידרש חלילה להוסיף מע"מ זה יעלה לך 302 ₪

                                דוד 100ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                                  @דוד-100 כתב בהזדמנות לקנות סורק A30M:

                                  @Shebsale אני בדיוק אתמול בלילה לאחר 12 הזמנתי יצא 256 ש"ח ב"ה ובאמת לפי מה שהבנתי מדובר ברמה מאוד גבוהה של סורק מבחינת פונקציות

                                  הבעיה שזה מעבר לרף המכס (שעומד על 75 דולר שזה כ-214 ₪)
                                  כך שאם תידרש חלילה להוסיף מע"מ זה יעלה לך 302 ₪

                                  דוד 100ד מנותק
                                  דוד 100ד מנותק
                                  דוד 100
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #63

                                  @יוסי-מחשבים בגדול זה עדיין שווה למרות שלא בטוח שיקחו על זה כי יש דברים שהם לא לוקחים אבל אי אפשר לדעת עד שזה יגיע

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • המאעסטרה המאעסטר

                                    בשורה משמחת

                                    הצלחתי בשעה טובה לתרגם את זה לעברית אשמח שמישהו יבדוק את האפליקצייה בפעולה כלומר בחיבור למחשב כי שלי עדיין לא הגיע אז הנה לטובת כולם האפליקצייהAnyscan_V4.40.10_C44010-aligned-debugSigned.APK האפליקצייה עדיין ללא תעודות אבטחה לנטפרי כך שהיא לא תתחבר לאינטרנט של נטפרי לכאורה אחרי שמישהו ייבדוק את זה אני יוסיף תעודות אבטחה מחכה לתגובה שלכם

                                    שימו לב שלחתי את הקישור להורדה לבדיקה בנטפרי נחכה שהם ייפתחו את זה
                                    עריכה הקישור נפתח

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אבי KIA
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #64

                                    @המאעסטר
                                    בהתחלה התרגום עבד מצוין
                                    אבל לאחר שפתחתי פעם נוספת את האפלקציה
                                    זה חזר לאנגלית האם יש פתרון
                                    תודה מראש

                                    המאעסטרה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אבי KIA

                                      @המאעסטר
                                      בהתחלה התרגום עבד מצוין
                                      אבל לאחר שפתחתי פעם נוספת את האפלקציה
                                      זה חזר לאנגלית האם יש פתרון
                                      תודה מראש

                                      המאעסטרה מנותק
                                      המאעסטרה מנותק
                                      המאעסטר
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #65

                                      @אבי-KIA כתב בהזדמנות לקנות סורק A30M:

                                      @המאעסטר
                                      בהתחלה התרגום עבד מצוין
                                      אבל לאחר שפתחתי פעם נוספת את האפלקציה
                                      זה חזר לאנגלית האם יש פתרון
                                      תודה מראש

                                      תראה גם לי זה היה ככה אח"כ זה חזר בחזרה לעברית לא יודע לומר איך מתי ולמה אבל אין לי פיתרון לזה

                                      יש לך ידע ?! רוצה לעזור, מקומך איתנו הצטרף עוד היום למערך המתנדבים
                                      לחץ כאן לפרטים

                                      Z תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                                        @דוד-100 כתב בהזדמנות לקנות סורק A30M:

                                        @Shebsale אני בדיוק אתמול בלילה לאחר 12 הזמנתי יצא 256 ש"ח ב"ה ובאמת לפי מה שהבנתי מדובר ברמה מאוד גבוהה של סורק מבחינת פונקציות

                                        הבעיה שזה מעבר לרף המכס (שעומד על 75 דולר שזה כ-214 ₪)
                                        כך שאם תידרש חלילה להוסיף מע"מ זה יעלה לך 302 ₪

                                        דוד 100ד מנותק
                                        דוד 100ד מנותק
                                        דוד 100
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי דוד 100
                                        #66

                                        @יוסי-מחשבים בהמשך למה שדובר כאן אז הגיע הסורק כבר לחברת המשלוחים משמע עבר את המכס וברוך השם לא ביקשו שקל

                                        יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • דוד 100ד דוד 100

                                          @יוסי-מחשבים בהמשך למה שדובר כאן אז הגיע הסורק כבר לחברת המשלוחים משמע עבר את המכס וברוך השם לא ביקשו שקל

                                          יצחק רשטוני מנותק
                                          יצחק רשטוני מנותק
                                          יצחק רשטונ
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #67

                                          @דוד-100
                                          כנל אצלי קיבלתי לפני 5 ימים [הזמנתי מתי שהעלתי את הפוסט בריש הנושא]
                                          נשלח עם בר הפצה ולא התעכב לבדיקה ולא ביקשו כסף

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • המאעסטרה המאעסטר

                                            @אבי-KIA כתב בהזדמנות לקנות סורק A30M:

                                            @המאעסטר
                                            בהתחלה התרגום עבד מצוין
                                            אבל לאחר שפתחתי פעם נוספת את האפלקציה
                                            זה חזר לאנגלית האם יש פתרון
                                            תודה מראש

                                            תראה גם לי זה היה ככה אח"כ זה חזר בחזרה לעברית לא יודע לומר איך מתי ולמה אבל אין לי פיתרון לזה

                                            Z מנותק
                                            Z מנותק
                                            zalmensmok
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי zalmensmok
                                            #68

                                            @המאעסטר אני מצטער שאני קצת מוריד לך את האוויר…
                                            בזמנו תרגמתי את האפליקציה, בשביל שזה יעבוד היה צריך הרשאות רוט כי:
                                            השפות לא נמצאות באפליקציה בעצמה, זה נמצא בתוך קובץ בנתיב
                                            עריכה:
                                            הקובץ כן נמצא בתוך האפליקציה, אבל לא מצאתי דרך להכניס אותו לשם בלי לפגום את החתימה, יש שם בערך 13,0000 שורות לתרגם (כל התכונות של כל רכב, וכל הפונקציות), הבעיה הגדולה שלי היא, שאחרי כמה ימים היה עדכון, וזה חזר לאנגלית.

                                            בכל מקרה מכיוון שאין לכל אחד הרשאות רוט, אז לא שמרתי את הקובץ תרגום, וכן לא ישבתי על זה לעומק, כי לא היה ביקוש.

                                            א המאעסטרה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                            3
                                            • יצחק רשטוני מנותק
                                              יצחק רשטוני מנותק
                                              יצחק רשטונ
                                              מאסטר
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                                              #69

                                              יש במתמחים טופ אפליקצייה שנקראת “תרגם על המסך” אופליין שעובדת מצויין , אומנם זה לא נח כמו אפליקציה מתורגמת מלכתחילה, אבל הסתדרתי איתה מצויין

                                              פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5

                                              17

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.4k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום