דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור "חיות על הכביש"

      שרשור "חיות על הכביש"

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      702 פוסטים 101 כותבים 72.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ט טידה

        כזה עוד לא ראיתי
        המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
        תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
        video_54755_1.mp4

        פתוח לשמועפ מנותק
        פתוח לשמועפ מנותק
        פתוח לשמוע
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #466

        @טידה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        כזה עוד לא ראיתי
        המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
        תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר

        האקדח תדלוק נשאר לו ביד

        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
        הם אלו שיודעים לשאול
        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ט טידה

          כזה עוד לא ראיתי
          המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
          תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
          video_54755_1.mp4

          מ מנותק
          מ מנותק
          מאיר ג
          כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
          #467

          @טידה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

          כזה עוד לא ראיתי
          המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
          תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
          video_54755_1.mp4

          מטורף
          אבל תכלס’ יצא בזול תרתי משמע גם חיי וגם אין משאבה שיודעת להגיד כמה הוא תדלק אז בעצם לא בזול אלא בחינם…

          חיים ברזלח EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • מ מאיר ג

            @טידה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

            כזה עוד לא ראיתי
            המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
            תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
            video_54755_1.mp4

            מטורף
            אבל תכלס’ יצא בזול תרתי משמע גם חיי וגם אין משאבה שיודעת להגיד כמה הוא תדלק אז בעצם לא בזול אלא בחינם…

            חיים ברזלח מנותק
            חיים ברזלח מנותק
            חיים ברזל
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #468

            @מאיר-ג כמות התדלוק נשארת במחשבים של התחנת דלק והם יחייבו אח"כ מתוך המסגרת אשראי

            ז ק 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • חיים ברזלח חיים ברזל

              @מאיר-ג כמות התדלוק נשארת במחשבים של התחנת דלק והם יחייבו אח"כ מתוך המסגרת אשראי

              ז מחובר
              ז מחובר
              זיק המבריק
              כתב נערך לאחרונה על ידי זיק המבריק
              #469

              @חיים-ברזל הוא יטען שנשפך על הכביש

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש.נש ש.נ

                4d053fed-1ab8-4bef-a629-9313cead33b8-ה_למה_לסוע_בכביש_אם_יש_מדרכה.mp4
                המענינים

                ח מנותק
                ח מנותק
                חיים Y0737
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #470

                @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                מענינים

                אני לא מצדיק את האוטובוס, אבל כנראה אף אחד לא נתן לו להשתלב אז נסע ממדרכה ולא סיכן א אחד, למרות שחוקי זה לא.

                מ I 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ח חיים Y0737

                  @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                  מענינים

                  אני לא מצדיק את האוטובוס, אבל כנראה אף אחד לא נתן לו להשתלב אז נסע ממדרכה ולא סיכן א אחד, למרות שחוקי זה לא.

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מאיר ג
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #471

                  @חיים-Y0737 דרך אגב הוא לא הרוויח כלום גם בלי לעלות הוא היה בסוף אחרי הרכב הלבן

                  ז ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מאיר ג

                    @חיים-Y0737 דרך אגב הוא לא הרוויח כלום גם בלי לעלות הוא היה בסוף אחרי הרכב הלבן

                    ז מחובר
                    ז מחובר
                    זיק המבריק
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #472

                    @מאיר-ג לחפש את הרגעים ולחשוב שהרוויחו…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מאיר ג

                      @חיים-Y0737 דרך אגב הוא לא הרוויח כלום גם בלי לעלות הוא היה בסוף אחרי הרכב הלבן

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חיים Y0737
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #473

                      @מאיר-ג כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                      גם בלי לעלות הוא היה בסוף אחרי הרכב הלבן

                      השאלה אם הרכבים שאחרי הלבן לא תכננו לאפשר לו להשתלב

                      אגב על הגר’‘י קמינצקי זצ’'ל מסופר שראה הסעת תלמידים וביקש לוותר להם על זכות קדימה כי הם ‘ציבור’.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח מנותק
                        ח מנותק
                        חיים Y0737
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
                        #474

                        @ש.נ תוכל לפתוח בנטפרי? תודה
                        בגיל 110 בטח פסול לנהיגה… משוגעים הילדים שלו שהשאירו אצלו מפתח

                        מה שכן- הוא יכול לומר לשוטר ‘אתה יכול להיות נכד נין שלי’ והשוטר אומר לו ‘‘יום טוב, אדוני’’ (למי שמבין)
                        אגב יהודי או ערבי?

                        ש.נש אושר מתקרבא 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מאיר ג

                          @טידה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                          כזה עוד לא ראיתי
                          המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
                          תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
                          video_54755_1.mp4

                          מטורף
                          אבל תכלס’ יצא בזול תרתי משמע גם חיי וגם אין משאבה שיודעת להגיד כמה הוא תדלק אז בעצם לא בזול אלא בחינם…

                          EBAE מנותק
                          EBAE מנותק
                          EBA
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #475

                          @מאיר-ג כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                          וגם אין משאבה שיודעת להגיד כמה הוא תדלק

                          וואו, על זה לא חשבתי.
                          בכל מקרה לא נראה לי שהוא יכל לנהוג לאיפשהו בשעות הקרובות, הוא כמעט רוקד על הכביש מרוב שהוא רועד.

                          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                          050-4133851
                          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • חיים ברזלח חיים ברזל

                            @מאיר-ג כמות התדלוק נשארת במחשבים של התחנת דלק והם יחייבו אח"כ מתוך המסגרת אשראי

                            ק מנותק
                            ק מנותק
                            קיה פיקנטו
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #476

                            @חיים-ברזל אחרי אירוע כזה לא יותרו לו על כמה ליטרים של דלק ?

                            חיים ברזלח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ק קיה פיקנטו

                              @חיים-ברזל אחרי אירוע כזה לא יותרו לו על כמה ליטרים של דלק ?

                              חיים ברזלח מנותק
                              חיים ברזלח מנותק
                              חיים ברזל
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #477

                              @קיה-פיקנטו ברור שיוותרו, הם ויתרו על מלא מלא דלק שנשפך כמה ליטרים כאלה לא יזיז להם

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • EBAE EBA

                                @מאיר-ג כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                וגם אין משאבה שיודעת להגיד כמה הוא תדלק

                                וואו, על זה לא חשבתי.
                                בכל מקרה לא נראה לי שהוא יכל לנהוג לאיפשהו בשעות הקרובות, הוא כמעט רוקד על הכביש מרוב שהוא רועד.

                                מיישהמ מנותק
                                מיישהמ מנותק
                                מיישה
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                #478

                                @EBA כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                @מאיר-ג כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                וגם אין משאבה שיודעת להגיד כמה הוא תדלק

                                וואו, על זה לא חשבתי.
                                בכל מקרה לא נראה לי שהוא יכל לנהוג לאיפשהו בשעות הקרובות, הוא כמעט רוקד על הכביש מרוב שהוא רועד.

                                פעם תדלקתי דרך פנגו טנק מלא, ובסיום התדלוק היה באג שהמערכת לא סיימה תדלוק, ואז דרך המוקד הם אפסו את זה, ואח"כ ראיתי שלא חוייבתי כלום, הם הסבירו לי שהמחיר נקבע בסיום, ולכן אין להם מושג כמה היה ואני פטור מלשלם.

                                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • ח חיים Y0737

                                  @ש.נ תוכל לפתוח בנטפרי? תודה
                                  בגיל 110 בטח פסול לנהיגה… משוגעים הילדים שלו שהשאירו אצלו מפתח

                                  מה שכן- הוא יכול לומר לשוטר ‘אתה יכול להיות נכד נין שלי’ והשוטר אומר לו ‘‘יום טוב, אדוני’’ (למי שמבין)
                                  אגב יהודי או ערבי?

                                  ש.נש מנותק
                                  ש.נש מנותק
                                  ש.נ
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #479

                                  @חיים-Y0737 נפתח בנטפרי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ח חיים Y0737

                                    @ש.נ תוכל לפתוח בנטפרי? תודה
                                    בגיל 110 בטח פסול לנהיגה… משוגעים הילדים שלו שהשאירו אצלו מפתח

                                    מה שכן- הוא יכול לומר לשוטר ‘אתה יכול להיות נכד נין שלי’ והשוטר אומר לו ‘‘יום טוב, אדוני’’ (למי שמבין)
                                    אגב יהודי או ערבי?

                                    אושר מתקרבא מנותק
                                    אושר מתקרבא מנותק
                                    אושר מתקרב
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #480

                                    @חיים-Y0737 בטח הוא חשב “אני נוסע בימני, מה הבעיה?”…


                                    מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ח חיים Y0737

                                      @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                      מענינים

                                      אני לא מצדיק את האוטובוס, אבל כנראה אף אחד לא נתן לו להשתלב אז נסע ממדרכה ולא סיכן א אחד, למרות שחוקי זה לא.

                                      I מנותק
                                      I מנותק
                                      ITAMAR25
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי ITAMAR25
                                      #481

                                      @חיים-Y0737 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                      אבל כנראה אף אחד לא נתן לו להשתלב

                                      לא ראיתי אף פעם אוטובוס שלא מצליח להשתלב…גם אם לא נותנים לו…

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • פתוח לשמועפ מנותק
                                        פתוח לשמועפ מנותק
                                        פתוח לשמוע
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #482

                                        VID-20260516-WA0076.mp4
                                        גלגל מתגלגל בכביש
                                        קרדיט לגיזרה

                                        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                        הם אלו שיודעים לשאול
                                        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                        אריאל קמחיא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                          VID-20260516-WA0076.mp4
                                          גלגל מתגלגל בכביש
                                          קרדיט לגיזרה

                                          אריאל קמחיא מנותק
                                          אריאל קמחיא מנותק
                                          אריאל קמחי
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי אריאל קמחי
                                          #483
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • מיישהמ מנותק
                                            מיישהמ מנותק
                                            מיישה
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #484

                                            בגלל התאונה הקשה בכביש 1 היה פקק מטורף, אז ערבוצ’קים בלי טיפת שכל החליטו לפרסס, נס שהיה פנוי בנתיב הימני…
                                            video.mp4

                                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            8
                                            • ט טידה

                                              כזה עוד לא ראיתי
                                              המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
                                              תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
                                              video_54755_1.mp4

                                              ג מנותק
                                              ג מנותק
                                              גיל
                                              מאסטר מגיה
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                              #485
                                              פוסט זה נמחק!
                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 22
                                              • 23
                                              • 24
                                              • 25
                                              • 26
                                              • 35
                                              • 36

                                              113

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.4k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום