דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      716 פוסטים 103 כותבים 69.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

        @טוסון זה כבר אינני יודע…
        מוזמן לשאול את הזקנים בעלי הרישיון מאז

        טוסוןט מנותק
        טוסוןט מנותק
        טוסון
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #396
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מאיר ג

          DSC_0000288.jpgDSC_0000290.jpg DSC_0000285.jpg DSC_0000282.jpg DSC_0000281.jpg DSC_0000291.jpg DSC_0000276.jpg DSC_0000284.jpg DSC_0000287.jpg DSC_0000286.jpg
          אוסף מהחודש האחרון
          הפולקסווגן נראית מהונדסת לא רק בגלל הפנסים אלא גם שאין לה את פתחי האורור (מאחורה בצד ובדקתי בשני הצדדים)
          עריכה: לא שמו לב לזה אז אני מציין שעל הוולוו יש את הדגל של שוודיה אני לא זוכר שיש את זה לרכבי וולוו (שהם כמובן שוודים) או שמא זה באמת לא הודבק ע"י החברה?

          ב מנותק
          ב מנותק
          בנג'ה
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #397

          @מאיר-ג כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

          הפולקסווגן נראית מהונדסת לא רק בגלל הפנסים אלא גם שאין לה את פתחי האורור (מאחורה בצד ובדקתי בשני הצדדים)

          ככל הנראה הרכב הזה עבר הסבה לבּר או שהוא נבנה מלכתחילה למטרה זו
          אני נוטה להאמין שזו בניה עצמית.

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ב בנג'ה

            @מאיר-ג כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

            הפולקסווגן נראית מהונדסת לא רק בגלל הפנסים אלא גם שאין לה את פתחי האורור (מאחורה בצד ובדקתי בשני הצדדים)

            ככל הנראה הרכב הזה עבר הסבה לבּר או שהוא נבנה מלכתחילה למטרה זו
            אני נוטה להאמין שזו בניה עצמית.

            מ מנותק
            מ מנותק
            מאיר ג
            כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
            #398

            @בנג-ה וא אכן עבר הסבה לבר ולכן חפרתי בתוכו לראות אם כל זה רק העתקה די מוצלחת ותו לא אבל בפנים הרכב זה היה נראה די מקורי כולל הגה וידית הילוכים שנראות באמת ישנות אלא אם כן הוא העביר את זה מרכב מקורי אבל עדיין שעושים בר לא צריכים ידית הילוכים שמפריעה רק
            עריכה: הסתכלתי עכשיו בגוגל על טרנספורטר דור 1 ודור 2 ויש עוד המון הבדלים אז כנראה שזה העתקה לא הכי מוצלחת

            AA11A תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מאיר ג

              DSC_0000288.jpgDSC_0000290.jpg DSC_0000285.jpg DSC_0000282.jpg DSC_0000281.jpg DSC_0000291.jpg DSC_0000276.jpg DSC_0000284.jpg DSC_0000287.jpg DSC_0000286.jpg
              אוסף מהחודש האחרון
              הפולקסווגן נראית מהונדסת לא רק בגלל הפנסים אלא גם שאין לה את פתחי האורור (מאחורה בצד ובדקתי בשני הצדדים)
              עריכה: לא שמו לב לזה אז אני מציין שעל הוולוו יש את הדגל של שוודיה אני לא זוכר שיש את זה לרכבי וולוו (שהם כמובן שוודים) או שמא זה באמת לא הודבק ע"י החברה?

              AA11A מנותק
              AA11A מנותק
              AA11
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי AA11
              #399

              @מאיר-ג הברבוס שמעתי שיש רק שבע בארץ
              עריכה : חוץ אם זה חיקוי
              AI בספויילר

              GPT:
              G63 רגיל – יש בישראל כבר כמה מאות.

              Brabus אמיתי (ששודרג במפעל Brabus) – בדרך כלל רק כמה בודדים עד עשרות בודדות בארץ, כי הם מיובאים ביבוא אישי ויקרים מאוד.

              G63 עם קיט Brabus בלבד – יש הרבה יותר, כי אפשר לקנות חלקים ולהתקין.

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • AA11A AA11

                @מאיר-ג הברבוס שמעתי שיש רק שבע בארץ
                עריכה : חוץ אם זה חיקוי
                AI בספויילר

                GPT:
                G63 רגיל – יש בישראל כבר כמה מאות.

                Brabus אמיתי (ששודרג במפעל Brabus) – בדרך כלל רק כמה בודדים עד עשרות בודדות בארץ, כי הם מיובאים ביבוא אישי ויקרים מאוד.

                G63 עם קיט Brabus בלבד – יש הרבה יותר, כי אפשר לקנות חלקים ולהתקין.

                מ מנותק
                מ מנותק
                מאיר ג
                כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                #400

                @AA11 יפה ששמת לב שזה ברבוס כי שהעלתי את התמונות התעצלתי לציין את זה וסמכתי על חדות העין של רבני הפורום
                עכ"פ אני לא יודע כמה יחידות יש בארץ אבל בהחלט ברבוס זה נדיר

                AA11A תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מ מאיר ג

                  @בנג-ה וא אכן עבר הסבה לבר ולכן חפרתי בתוכו לראות אם כל זה רק העתקה די מוצלחת ותו לא אבל בפנים הרכב זה היה נראה די מקורי כולל הגה וידית הילוכים שנראות באמת ישנות אלא אם כן הוא העביר את זה מרכב מקורי אבל עדיין שעושים בר לא צריכים ידית הילוכים שמפריעה רק
                  עריכה: הסתכלתי עכשיו בגוגל על טרנספורטר דור 1 ודור 2 ויש עוד המון הבדלים אז כנראה שזה העתקה לא הכי מוצלחת

                  AA11A מנותק
                  AA11A מנותק
                  AA11
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי AA11
                  #401

                  ||@מאיר-ג כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                  שנראות באמת ישנות

                  כנראה גם האמברקס…||dsc_0000286.jpg

                  אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מאיר ג

                    @AA11 יפה ששמת לב שזה ברבוס כי שהעלתי את התמונות התעצלתי לציין את זה וסמכתי על חדות העין של רבני הפורום
                    עכ"פ אני לא יודע כמה יחידות יש בארץ אבל בהחלט ברבוס זה נדיר

                    AA11A מנותק
                    AA11A מנותק
                    AA11
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #402
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • AA11A AA11

                      ||@מאיר-ג כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                      שנראות באמת ישנות

                      כנראה גם האמברקס…||dsc_0000286.jpg

                      אבי יםא מנותק
                      אבי יםא מנותק
                      אבי ים
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #403

                      @AA11 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                      כנראה גם האמברקס

                      זה מנעול סנדל לרכב נגד גניבות
                      אמצעי אבטחה עתיק…

                      AA11A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אבי יםא אבי ים

                        @AA11 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                        כנראה גם האמברקס

                        זה מנעול סנדל לרכב נגד גניבות
                        אמצעי אבטחה עתיק…

                        AA11A מנותק
                        AA11A מנותק
                        AA11
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי AA11
                        #404
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • LexusL מנותק
                          LexusL מנותק
                          Lexus
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #405

                          רכבים מעניינים שראיתי בחניה גם תופס כאן?
                          cedcb2e1-0645-42e4-842f-b60ae0e6b0c3-IMG_20260310_175548_340.jpg

                          IMG_20260310_175605_7211.jpg

                          שיפור החיפוש ביד2

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • מ מאיר ג

                            DSC_0000288.jpgDSC_0000290.jpg DSC_0000285.jpg DSC_0000282.jpg DSC_0000281.jpg DSC_0000291.jpg DSC_0000276.jpg DSC_0000284.jpg DSC_0000287.jpg DSC_0000286.jpg
                            אוסף מהחודש האחרון
                            הפולקסווגן נראית מהונדסת לא רק בגלל הפנסים אלא גם שאין לה את פתחי האורור (מאחורה בצד ובדקתי בשני הצדדים)
                            עריכה: לא שמו לב לזה אז אני מציין שעל הוולוו יש את הדגל של שוודיה אני לא זוכר שיש את זה לרכבי וולוו (שהם כמובן שוודים) או שמא זה באמת לא הודבק ע"י החברה?

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שמואל10
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #406

                            @מאיר-ג כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                            הפולקסווגן נראית מהונדסת לא רק בגלל הפנסים אלא גם שאין לה את פתחי האורור (מאחורה בצד ובדקתי בשני הצדדים)

                            אולי היא חשמלית🤑

                            אלי 2023א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • LexusL Lexus

                              רכבים מעניינים שראיתי בחניה גם תופס כאן?
                              cedcb2e1-0645-42e4-842f-b60ae0e6b0c3-IMG_20260310_175548_340.jpg

                              IMG_20260310_175605_7211.jpg

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שמואל10
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #407

                              @Lexus
                              זה האלו עם הספסלים לאורך מאחורה?

                              למה לא מיצרים כאלו? היה לוקח בהליכה את הפריוס פלוס…

                              אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ש שמואל10

                                @Lexus
                                זה האלו עם הספסלים לאורך מאחורה?

                                למה לא מיצרים כאלו? היה לוקח בהליכה את הפריוס פלוס…

                                אבי יםא מנותק
                                אבי יםא מנותק
                                אבי ים
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #408

                                @שמואל10 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                זה האלו עם הספסלים לאורך מאחורה?

                                נראה לי שהספקת לשכוח את החוויה המפוקפקת של ישיבה לאורך…
                                כל בלימה או סיבוב אתה נמרח על זה שלידך

                                ש מ ש.נש 3 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • אבי יםא אבי ים

                                  @שמואל10 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                  זה האלו עם הספסלים לאורך מאחורה?

                                  נראה לי שהספקת לשכוח את החוויה המפוקפקת של ישיבה לאורך…
                                  כל בלימה או סיבוב אתה נמרח על זה שלידך

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שמואל10
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #409

                                  @אבי-ים
                                  לא באמת התכוונתי שיחליף את הפריוס פלוס
                                  אבל עדיין יותר הגיוני מחוויה מפוקפקת עוד יותר של 4-5-6 אנשים בספסל אחורי ברכב שמיועד ל-5 אנשים.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אבי יםא אבי ים

                                    @שמואל10 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                    זה האלו עם הספסלים לאורך מאחורה?

                                    נראה לי שהספקת לשכוח את החוויה המפוקפקת של ישיבה לאורך…
                                    כל בלימה או סיבוב אתה נמרח על זה שלידך

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מאיר ג
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                    #410

                                    @אבי-ים כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                    כל בלימה או סיבוב אתה נמרח על זה שלידך

                                    זה עוד בסדר לעומת ההוא שיושב בקצה וקיבל את כובד משקלם של כל היושבים בכל ברקס

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אבי יםא אבי ים

                                      @שמואל10 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                      זה האלו עם הספסלים לאורך מאחורה?

                                      נראה לי שהספקת לשכוח את החוויה המפוקפקת של ישיבה לאורך…
                                      כל בלימה או סיבוב אתה נמרח על זה שלידך

                                      ש.נש מחובר
                                      ש.נש מחובר
                                      ש.נ
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #411

                                      @אבי-ים בנוסף מי שהיה קם בטעות באמצע הנסיעה הכיסא היה מתקפל עליו בעוצמה
                                      היה את זה לקרוב משפחה שלי והוא קרא לזה כיסא מעניש

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • ש שמואל10

                                        @מאיר-ג כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                        הפולקסווגן נראית מהונדסת לא רק בגלל הפנסים אלא גם שאין לה את פתחי האורור (מאחורה בצד ובדקתי בשני הצדדים)

                                        אולי היא חשמלית🤑

                                        אלי 2023א מנותק
                                        אלי 2023א מנותק
                                        אלי 2023
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #412

                                        @שמואל10 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                        @מאיר-ג כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                        הפולקסווגן נראית מהונדסת לא רק בגלל הפנסים אלא גם שאין לה את פתחי האורור (מאחורה בצד ובדקתי בשני הצדדים)

                                        אולי היא חשמלית🤑

                                        IMG_4524.JPG
                                        העלתי פעם את המרצדס הזאת שהיא הייתה עדיין בשחור
                                        המעניין שבמשומשת ועוד מקומות עדיין כתוב שהיא בשחור
                                        זה הגיוני או שזה עדיין לא מעודכן אצלם ?

                                        מ AA11A 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        2
                                        • אלי 2023א אלי 2023

                                          @שמואל10 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                          @מאיר-ג כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                          הפולקסווגן נראית מהונדסת לא רק בגלל הפנסים אלא גם שאין לה את פתחי האורור (מאחורה בצד ובדקתי בשני הצדדים)

                                          אולי היא חשמלית🤑

                                          IMG_4524.JPG
                                          העלתי פעם את המרצדס הזאת שהיא הייתה עדיין בשחור
                                          המעניין שבמשומשת ועוד מקומות עדיין כתוב שהיא בשחור
                                          זה הגיוני או שזה עדיין לא מעודכן אצלם ?

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מאיר ג
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                          #413

                                          @אלי-2023 אני שם לב ששנינו צילמנו אותה באותו מקום (בנתיבות)
                                          ולדעתי היא הרבה יותר יפה בשחור הניגודיות של הטורקיז צועקת יותר מאשר באפור

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • אלי 2023א אלי 2023

                                            @שמואל10 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                            @מאיר-ג כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                            הפולקסווגן נראית מהונדסת לא רק בגלל הפנסים אלא גם שאין לה את פתחי האורור (מאחורה בצד ובדקתי בשני הצדדים)

                                            אולי היא חשמלית🤑

                                            IMG_4524.JPG
                                            העלתי פעם את המרצדס הזאת שהיא הייתה עדיין בשחור
                                            המעניין שבמשומשת ועוד מקומות עדיין כתוב שהיא בשחור
                                            זה הגיוני או שזה עדיין לא מעודכן אצלם ?

                                            AA11A מנותק
                                            AA11A מנותק
                                            AA11
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #414

                                            @אלי-2023 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                            המרצדס

                                            ברבוס!!!😖

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            4
                                            • LexusL מנותק
                                              LexusL מנותק
                                              Lexus
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                              #415

                                              שימו לב לכתבה המרתקת בתמונה האחרונה

                                              תמלול חלקי באדיבות ג’מיני:
                                              מסלולים | עורך: אסיף שולמן

                                              ‘פורד’ הפסיקה לייצר ה’פיאסטה’ הוותיקה
                                              היצרנית מכרה יותר מ-22 מיליון יחידות של הפיאסטה מאז 76. בשבוע שעבר יצאה האחרונה שבהן מפס הייצור בגרמניה ועתה המיקוד עובר למכוניות חשמליות

                                              מכונית הסופר־מיני הוותיקה של פורד, הפיאסטה, ירדה בשבוע שעבר מפס הייצור במפעל פורד בקלן שבגרמניה. בכך מסתיים פרק של 47 שנים שבהן יוצרה המכונית. הפיאסטה הוצגה ב-1976 ומאז נמכרו יותר מ-22 מיליון יחידות, מה שהופך אותה לאחת המכוניות הנמכרות בהיסטוריה. בסך הכל יוצרה הפיאסטה ב-8 מפעלים בעולם.

                                              כבר בשנה שעברה הודיעה החברה כי תפסיק לייצר את מכוניות ההאצ’בק […] זאת כחלק מאסטרטגיה של יצרנית הרכב לעבור לייצור רכבי נוסעים ברמת אפס פליטות באירופה עד שנת 2030 ורכבים מסחריים עד 2035.

                                              החברה, שכל רכבי הנוסעים שלה באירופה יגיעו לרמה של אפס פליטות עד אמצע 2026, וכל רכביה המסחריים יהיו חשמליים עד סוף העשור. מהלכים אלה מגיעים כמענה למדיניות אירופית מתגבשת להפסיק את השימוש בכלי רכב המונעים במנועי בעירה. […] מנהל החטיבה האירופית של פורד, מרטין סנדר, אמר כי הפסקת הייצור של מכוניות פופולריות כמו הפיאסטה נובעת מהרצון למקד משאבים […] במכוניות חשמליות.

                                              דייויד לגט, אנליסט רכב בחברת GlobalData, אמר […] “המודל העסקי של פורד באירופה עובר שינוי. פורד מחשבת מחדש את המיצוב, לבנות רווחיות, ולוותר על פני מכוניות האצ’בק קטנות עם שולי רווח צרים”. לדבריו, “יחד עם המעבר לשינויים חשמליים, יצרניות הרכב מנסות לשנות את התמהיל שלהן ולעבור לייצר דגמים רווחיים יותר […] כדי לשפר את מצבן”.

                                              IMG_20260312_181054_337.jpg

                                              IMG_20260312_181037_532.jpg

                                              7bf61d03-0043-4696-9f61-af8e9a98ec64-IMG_20260312_180919_192.jpg

                                              24d4c25e-7491-4022-bcbc-1a17c5b7b629-IMG_20260312_180928_517.jpg

                                              שיפור החיפוש ביד2

                                              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              6

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 19
                                              • 20
                                              • 21
                                              • 22
                                              • 23
                                              • 35
                                              • 36

                                              77

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום