דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. חוות דעת

      חוות דעת

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      16 פוסטים 8 כותבים 603 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • צביקה 0צ צביקה 0

        אשמח על חוות דעתכם??? תודה
        0246c708-06b1-49f1-9591-809bb9e469d0-image.png

        b4a760e7-531a-439a-b133-490b2f4188e2-צילום מסך 2026-03-08 143508.png

        טוסוןט מנותק
        טוסוןט מנותק
        טוסון
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
        #2

        @צביקה-0 אם הק"מ אמיתי, (ויש טסט בדקתי, אבל מופיע שהרכב בבעלות חברה, צריך לבדוק מה זה) והמצב טוב ומטופל ואיננו סוחר ובבדיקה זה נראה בסדר (אתה יכול לנסות להוריד אותו קצת) זה רכב סביר
        ז.א. המחיר סביר לרכב, אבל אפשר להוריד קצת לדעתי, לא מחיר מציאה.
        ברוך הבא לפורום
        (אולי כדאי שתפרט צרכים ותקציב, אתה רוצה רכב ב5 או ב10?)
        הסיוויק גם אמינה בד"כ וגם לא מחיר מדי מציאה

        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
        (מס"י פ"א)
        נחייה ולא…

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צביקה 0צ צביקה 0

          אשמח על חוות דעתכם??? תודה
          0246c708-06b1-49f1-9591-809bb9e469d0-image.png

          b4a760e7-531a-439a-b133-490b2f4188e2-צילום מסך 2026-03-08 143508.png

          צביקה 0צ מנותק
          צביקה 0צ מנותק
          צביקה 0
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          סליחה בטעות העלתי אותו תמונה
          התכונתי גם לזה
          67987647-8b53-429f-b1d7-43d1a3b6821b-צילום מסך 2026-03-08 143428.png

          א יודי וייןי 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • צביקה 0צ צביקה 0

            אשמח על חוות דעתכם??? תודה
            0246c708-06b1-49f1-9591-809bb9e469d0-image.png

            b4a760e7-531a-439a-b133-490b2f4188e2-צילום מסך 2026-03-08 143508.png

            shineS מנותק
            shineS מנותק
            shine
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @צביקה-0
            ברוך הבא לפורום 🎉 🎉 🎉

            כולנו פה מוכנים לעזור לך
            תרשה לי לשאול אותך, רכב ראשון?

            תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
            סטיקרים לרכב
            shine.grd@gmail.com

            צביקה 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • shineS shine

              @צביקה-0
              ברוך הבא לפורום 🎉 🎉 🎉

              כולנו פה מוכנים לעזור לך
              תרשה לי לשאול אותך, רכב ראשון?

              צביקה 0צ מנותק
              צביקה 0צ מנותק
              צביקה 0
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @shine 😁

              shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צביקה 0צ צביקה 0

                @shine 😁

                shineS מנותק
                shineS מנותק
                shine
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @צביקה-0

                @shine כתב בחוות דעת:

                רכב ראשון?

                תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                סטיקרים לרכב
                shine.grd@gmail.com

                צביקה 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • shineS shine

                  @צביקה-0

                  @shine כתב בחוות דעת:

                  רכב ראשון?

                  צביקה 0צ מנותק
                  צביקה 0צ מנותק
                  צביקה 0
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @shine כן
                  אני גמיש בין 5 ל10
                  לא רוצה מידי להשקיע וללכת לסוכנים
                  אני מודע לסיכון וקצת מנסה

                  shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צביקה 0צ צביקה 0

                    @shine כן
                    אני גמיש בין 5 ל10
                    לא רוצה מידי להשקיע וללכת לסוכנים
                    אני מודע לסיכון וקצת מנסה

                    shineS מנותק
                    shineS מנותק
                    shine
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                    #8

                    @צביקה-0
                    אז יש לי בשבילך שלשה המלצות

                    • תעבור על זה כדי שתקבל קצת רקע…
                    • כשאתה מסיים תעבור על זה
                    • היום עלה לפה 2 רכבים שיכולים להתאים לתקציב שלך,
                      שניהם ממתווך אמין וממולץ, חבר הפורום בשם @שמואל-קליין
                      אני מצרף לך את הלינקים 1 2

                    תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                    סטיקרים לרכב
                    shine.grd@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • צביקה 0צ צביקה 0

                      סליחה בטעות העלתי אותו תמונה
                      התכונתי גם לזה
                      67987647-8b53-429f-b1d7-43d1a3b6821b-צילום מסך 2026-03-08 143428.png

                      א מנותק
                      א מנותק
                      א.ב.
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @צביקה-0 אם כבר סיוויק אז זה יותר שווה
                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/otpg5lq8?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=8&pagination=2

                      צביקה 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א א.ב.

                        @צביקה-0 אם כבר סיוויק אז זה יותר שווה
                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/otpg5lq8?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=8&pagination=2

                        צביקה 0צ מנותק
                        צביקה 0צ מנותק
                        צביקה 0
                        כתב נערך לאחרונה על ידי צביקה 0
                        #10

                        @א.ב. אני לא מבין גדול אבל משום מה נראה לי שרכב שנמצא די הרבה זמן ביד 2 זה כבר סיבה לחשוש… בעיקר אם הוא המחיר טוב לכן אני מחפש תקופה במודעות החדשות
                        תודה

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • LexusL מנותק
                          LexusL מנותק
                          Lexus
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                          #11

                          לגבי הפוקוס הרכב נחשב אמין לא חסכני בדלק
                          צריך לבדוק שבוצע טיימינג
                          הסיוויק מהנה יותר לנהיגה

                          שיפור החיפוש ביד2

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • צביקה 0צ צביקה 0

                            @א.ב. אני לא מבין גדול אבל משום מה נראה לי שרכב שנמצא די הרבה זמן ביד 2 זה כבר סיבה לחשוש… בעיקר אם הוא המחיר טוב לכן אני מחפש תקופה במודעות החדשות
                            תודה

                            א מנותק
                            א מנותק
                            א.ב.
                            כתב נערך לאחרונה על ידי א.ב.
                            #12

                            @צביקה-0 הוא הוריד את המחיר לפני 15 שעות
                            (אמנם עדיין צריך לבדוק למה לא נמכר כי גם 11,000 זה מחיר טוב)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שמואל קלייןש מנותק
                              שמואל קלייןש מנותק
                              שמואל קליין
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                              #13

                              כמו ש @shine כתב
                              יש לי שני דברים
                              טובים מאוד
                              בעדיפות לסובארו

                              יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                              לחץ כאן!
                              או ב- 055-6708066

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • צביקה 0צ צביקה 0

                                סליחה בטעות העלתי אותו תמונה
                                התכונתי גם לזה
                                67987647-8b53-429f-b1d7-43d1a3b6821b-צילום מסך 2026-03-08 143428.png

                                יודי וייןי מנותק
                                יודי וייןי מנותק
                                יודי ויין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                #14

                                @צביקה-0
                                לי היה כזה סיוויק אותו שנתון קניתי אותו באזור הק"מ הזה לפני כ4 שנים בכ5א יותר ומכרתי אותו כעבור שנתיים של שימוש יום יומי ו27א ק"מ שנתי
                                אוטו פשוט כיף נוסע מצוין כמעט ללא תיקונים [ודאי יחסית לשנתון] אם אני זוכר נכון חוץ ממשולשים [שגם זה בגלל שניסיתי להעביר טסט במקום לא נכון] לא היה לו תיקונים
                                ודרך אגב אני מכיר את הקונה והוא עשה איתו עוד איזה 50א וגם הוא החליף אם אני לא טועה רק תושבות מנוע
                                אני מכרתי רק בגלל הצריכת דלק ועברתי לפריוס שנה הרבה יותר מתקדמת וק"מ נמוך יותר ועדיין אין להשוות
                                אם אתה לא נוסע הרבה או שיש לך כסף לשלם על הדלק הייתי לוקח את הסיוויק על פני כל רכב אחר במחיר הזה
                                הרבה הצלחה!!!

                                ט א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • יודי וייןי יודי ויין

                                  @צביקה-0
                                  לי היה כזה סיוויק אותו שנתון קניתי אותו באזור הק"מ הזה לפני כ4 שנים בכ5א יותר ומכרתי אותו כעבור שנתיים של שימוש יום יומי ו27א ק"מ שנתי
                                  אוטו פשוט כיף נוסע מצוין כמעט ללא תיקונים [ודאי יחסית לשנתון] אם אני זוכר נכון חוץ ממשולשים [שגם זה בגלל שניסיתי להעביר טסט במקום לא נכון] לא היה לו תיקונים
                                  ודרך אגב אני מכיר את הקונה והוא עשה איתו עוד איזה 50א וגם הוא החליף אם אני לא טועה רק תושבות מנוע
                                  אני מכרתי רק בגלל הצריכת דלק ועברתי לפריוס שנה הרבה יותר מתקדמת וק"מ נמוך יותר ועדיין אין להשוות
                                  אם אתה לא נוסע הרבה או שיש לך כסף לשלם על הדלק הייתי לוקח את הסיוויק על פני כל רכב אחר במחיר הזה
                                  הרבה הצלחה!!!

                                  ט מחובר
                                  ט מחובר
                                  טייס קרבי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                  #15

                                  @יודי-ויין
                                  מסכים עם כל מילה רק צריך לגור מול תחנת דלק היה לי תקופה כזה סיוויק הרכב מעולה אמין ומשאיר אבק להמון רכבים חדשים ברמזור…
                                  רק הדלק החיסרון היחיד…

                                  למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • יודי וייןי יודי ויין

                                    @צביקה-0
                                    לי היה כזה סיוויק אותו שנתון קניתי אותו באזור הק"מ הזה לפני כ4 שנים בכ5א יותר ומכרתי אותו כעבור שנתיים של שימוש יום יומי ו27א ק"מ שנתי
                                    אוטו פשוט כיף נוסע מצוין כמעט ללא תיקונים [ודאי יחסית לשנתון] אם אני זוכר נכון חוץ ממשולשים [שגם זה בגלל שניסיתי להעביר טסט במקום לא נכון] לא היה לו תיקונים
                                    ודרך אגב אני מכיר את הקונה והוא עשה איתו עוד איזה 50א וגם הוא החליף אם אני לא טועה רק תושבות מנוע
                                    אני מכרתי רק בגלל הצריכת דלק ועברתי לפריוס שנה הרבה יותר מתקדמת וק"מ נמוך יותר ועדיין אין להשוות
                                    אם אתה לא נוסע הרבה או שיש לך כסף לשלם על הדלק הייתי לוקח את הסיוויק על פני כל רכב אחר במחיר הזה
                                    הרבה הצלחה!!!

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    א.ב.
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי א.ב.
                                    #16

                                    לאבא שלי יש סיוויק 2010 כבר 12 שנים (הוא קנה אותה עם 30K ק"מ)
                                    הרכב עובד פיקס עם אפס תקלות ויש רק טיפוליים קלאסיים ופשוט כיף לנהוג עליו
                                    לגבי הצריכת דלק גבוהה בעיקר בתוך העיר אבל מחוץ לעיר בנהיגה רגועה הצריכה די דומה לקורולה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2

                                    54

                                    מחובר

                                    3.0k

                                    משתמשים

                                    9.7k

                                    נושאים

                                    130.5k

                                    פוסטים
                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • דף הבית
                                    • תקנון הפורום
                                    • מילון מושגים המלא
                                    • המדריך המלא למשתמש
                                    • פוסטים אחרונים
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • פנייה למנהל הפורום