דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. בעיה בהתקנה

      בעיה בהתקנה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      9 פוסטים 4 כותבים 7.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • S מנותק
        S מנותק
        SHALOM CHAIM
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        @מאיר @טכנולוג @מיישה התקנתי היום מערכת מולטימדיה ביונדאי I35 ואחרי שחיברתי הוא כותב לי NO SIGNAL VIDEO NV למעשה לא חיברתי את החוט של המצלמת רוורס למצלמה אלא רק למערכת מולטימדיה יתכן שזה הבעיה?

        יוסי לויי אלוף העולם 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • S SHALOM CHAIM

          @מאיר @טכנולוג @מיישה התקנתי היום מערכת מולטימדיה ביונדאי I35 ואחרי שחיברתי הוא כותב לי NO SIGNAL VIDEO NV למעשה לא חיברתי את החוט של המצלמת רוורס למצלמה אלא רק למערכת מולטימדיה יתכן שזה הבעיה?

          יוסי לויי מנותק
          יוסי לויי מנותק
          יוסי לוי
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @SHALOM-CHAIM אם הבנתי אותך נכון
          אז בהחלט - אם המצלמה לא מחוברת תופיע הודעה שאין חיבור לוידאו
          למה באמת לא חיברת גם את המצלמה?

          שמח לעזור

          S תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • S SHALOM CHAIM

            @מאיר @טכנולוג @מיישה התקנתי היום מערכת מולטימדיה ביונדאי I35 ואחרי שחיברתי הוא כותב לי NO SIGNAL VIDEO NV למעשה לא חיברתי את החוט של המצלמת רוורס למצלמה אלא רק למערכת מולטימדיה יתכן שזה הבעיה?

            אלוף העולם 1א מנותק
            אלוף העולם 1א מנותק
            אלוף העולם 1
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @SHALOM-CHAIM
            אם לא חיברת את המצלמה אז למה שלא תהיה שגיאה?

            סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
            התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

            ניתן ליצור קשר:
            ehh3266@gmail.com

            זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יוסי לויי יוסי לוי

              @SHALOM-CHAIM אם הבנתי אותך נכון
              אז בהחלט - אם המצלמה לא מחוברת תופיע הודעה שאין חיבור לוידאו
              למה באמת לא חיברת גם את המצלמה?

              S מנותק
              S מנותק
              SHALOM CHAIM
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @יוסי-לוי אם אני לא מכניס רוורס אז המצלמה לא אמורה לקפוץ עם המסך הראשי
              ויתכן שבגלל שאין מצלמה מחוברת אז כשמכבים את הרכב יש איזה 2 שניות שכן נדלק רגיל?

              המאעסטרה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S SHALOM CHAIM

                @יוסי-לוי אם אני לא מכניס רוורס אז המצלמה לא אמורה לקפוץ עם המסך הראשי
                ויתכן שבגלל שאין מצלמה מחוברת אז כשמכבים את הרכב יש איזה 2 שניות שכן נדלק רגיל?

                המאעסטרה מחובר
                המאעסטרה מחובר
                המאעסטר
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @SHALOM-CHAIM כתב בבעיה בהתקנה:

                @יוסי-לוי אם אני לא מכניס רוורס אז המצלמה לא אמורה לקפוץ עם המסך הראשי
                ויתכן שבגלל שאין מצלמה מחוברת אז כשמכבים את הרכב יש איזה 2 שניות שכן נדלק רגיל?

                יכול להיות שחיברת את זה כמצלמה קדמית לפי מה שאתה אומר
                ואז אין חיבור ברוורס
                אבל באיזה שנה מדובר אם זה מ 2014 שיש מצלמה מובנית אז אמור להיות לך חוט צהוב מאחורה משוחרר שאותו אתה צריך לחבר לחוט הצהוב של הרוורס
                ואם זה פחות אז אתה צריך להשחיל חוט חדש אולי תפרט יותר מה עשית ואיך

                יש לך ידע ?! רוצה לעזור, מקומך איתנו הצטרף עוד היום למערך המתנדבים
                לחץ כאן לפרטים

                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • המאעסטרה המאעסטר

                  @SHALOM-CHAIM כתב בבעיה בהתקנה:

                  @יוסי-לוי אם אני לא מכניס רוורס אז המצלמה לא אמורה לקפוץ עם המסך הראשי
                  ויתכן שבגלל שאין מצלמה מחוברת אז כשמכבים את הרכב יש איזה 2 שניות שכן נדלק רגיל?

                  יכול להיות שחיברת את זה כמצלמה קדמית לפי מה שאתה אומר
                  ואז אין חיבור ברוורס
                  אבל באיזה שנה מדובר אם זה מ 2014 שיש מצלמה מובנית אז אמור להיות לך חוט צהוב מאחורה משוחרר שאותו אתה צריך לחבר לחוט הצהוב של הרוורס
                  ואם זה פחות אז אתה צריך להשחיל חוט חדש אולי תפרט יותר מה עשית ואיך

                  S מנותק
                  S מנותק
                  SHALOM CHAIM
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @המאעסטר אתמול התחלתי לעבוד על זה מאוחר בלילה אז התקנתי את המולטימדיה ובשביל לא לפתוח מחר שוב את המסך בשביל להתקין את המצלמה אז חיברתי את החיבורים אתמול ואחרי שחיברתי ראיתי שהוא כותב no signal video הוצאתי את החיבורים של המצלמה וזה עדיין רשם את זה ומדובר בשנת 2012 שאני מכבה את המנוע יש עוד איזה שתי שניות שהמערכת ממשיכה לדלוק ואז היא יורדת מהמסך שרשום בו no signal video ורושמת מסך רגיל כאילו עם הגדרות והכל

                  המאעסטרה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • S SHALOM CHAIM

                    @המאעסטר אתמול התחלתי לעבוד על זה מאוחר בלילה אז התקנתי את המולטימדיה ובשביל לא לפתוח מחר שוב את המסך בשביל להתקין את המצלמה אז חיברתי את החיבורים אתמול ואחרי שחיברתי ראיתי שהוא כותב no signal video הוצאתי את החיבורים של המצלמה וזה עדיין רשם את זה ומדובר בשנת 2012 שאני מכבה את המנוע יש עוד איזה שתי שניות שהמערכת ממשיכה לדלוק ואז היא יורדת מהמסך שרשום בו no signal video ורושמת מסך רגיל כאילו עם הגדרות והכל

                    המאעסטרה מחובר
                    המאעסטרה מחובר
                    המאעסטר
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @SHALOM-CHAIM לא הצלחתי להבין האם יש כבר מצלמת רוורס באוטו או שאין ואם אין האם השחלת חוט צהוב למאחורה לאיזור המצלמה או בכלל לא עשית זאת ואז זה אומר שחיברת משהו לא נכון
                    איזה מערכת מדובר ובאיזה צמה מדובר

                    יש לך ידע ?! רוצה לעזור, מקומך איתנו הצטרף עוד היום למערך המתנדבים
                    לחץ כאן לפרטים

                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • המאעסטרה המאעסטר

                      @SHALOM-CHAIM לא הצלחתי להבין האם יש כבר מצלמת רוורס באוטו או שאין ואם אין האם השחלת חוט צהוב למאחורה לאיזור המצלמה או בכלל לא עשית זאת ואז זה אומר שחיברת משהו לא נכון
                      איזה מערכת מדובר ובאיזה צמה מדובר

                      S מנותק
                      S מנותק
                      SHALOM CHAIM
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @המאעסטר לא אין מצלמה ברכב ואת החוט השארתי בתא הכפפות
                      והמערכת מה שמומלץ פה T10 וצמה מתאימה

                      המאעסטרה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • S SHALOM CHAIM

                        @המאעסטר לא אין מצלמה ברכב ואת החוט השארתי בתא הכפפות
                        והמערכת מה שמומלץ פה T10 וצמה מתאימה

                        המאעסטרה מחובר
                        המאעסטרה מחובר
                        המאעסטר
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @SHALOM-CHAIM כתב בבעיה בהתקנה:

                        @המאעסטר לא אין מצלמה ברכב ואת החוט השארתי בתא הכפפות
                        והמערכת מה שמומלץ פה T10 וצמה מתאימה

                        לאן חיברת את החוט האדום של החשמל
                        זה הרי אמור לקבל חשמל מהאור של הרוורס
                        ולאיפה חיברת את החוט הצהוב של המלמת רוורס גם לחוט צהוב או לצבע אחר

                        יש לך ידע ?! רוצה לעזור, מקומך איתנו הצטרף עוד היום למערך המתנדבים
                        לחץ כאן לפרטים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        103

                        מחובר

                        3.0k

                        משתמשים

                        9.7k

                        נושאים

                        131.6k

                        פוסטים
                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • מילון מושגים המלא
                        • המדריך המלא למשתמש
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • פנייה למנהל הפורום