דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. סוזוקי SX4

      סוזוקי SX4

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      סוזוקי sx4
      24 פוסטים 10 כותבים 1.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • קטנטןק קטנטן

        שלום רב
        מישהו פה מבין ויודע לסקור לי את הSX4
        איך היא?
        אמינה?
        דלק וכו’
        מנסיון

        קטנטןק מנותק
        קטנטןק מנותק
        קטנטן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @קטנטן
        מישהו?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שמואל קלייןש מנותק
          שמואל קלייןש מנותק
          שמואל קליין
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          דבר איתי טלפונית אשמח לעזור לך
          מכיר אותה טוב
          0556708066

          יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
          לחץ כאן!
          או ב- 055-6708066

          שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • שמואל קלייןש שמואל קליין

            דבר איתי טלפונית אשמח לעזור לך
            מכיר אותה טוב
            0556708066

            שלמהש מנותק
            שלמהש מנותק
            שלמה
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
            #4

            @שמואל-קליין כן הייתי מנסה לכתוב כאן קצת על הרכב כדי שיהיה להבא מידע כאן בפורום על הרכב
            בגדול זו ליאנה נכון? זה אמור להיות רכב טוב, מה מצב החלפים של סוזוקי כיום?

            כאן בשביל לעזור :)

            קטנטןק תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • שלמהש שלמה

              @שמואל-קליין כן הייתי מנסה לכתוב כאן קצת על הרכב כדי שיהיה להבא מידע כאן בפורום על הרכב
              בגדול זו ליאנה נכון? זה אמור להיות רכב טוב, מה מצב החלפים של סוזוקי כיום?

              קטנטןק מנותק
              קטנטןק מנותק
              קטנטן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @שלמה כתב בסוזוקי SX4:

              @שמואל-קליין כן הייתי מנסה לכתוב כאן קצת על הרכב כדי שיהיה להבא מידע כאן בפורום על הרכב
              בגדול זו ליאנה נכון? זה אמור להיות רכב טוב, מה מצב החלפים של סוזוקי כיום?

              אשמח גם אם תפרט ע"ג האתר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • קטנטןק קטנטן

                שלום רב
                מישהו פה מבין ויודע לסקור לי את הSX4
                איך היא?
                אמינה?
                דלק וכו’
                מנסיון

                Y מנותק
                Y מנותק
                Yair
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @קטנטן כתב בסוזוקי SX4:

                שלום רב
                מישהו פה מבין ויודע לסקור לי את הSX4
                איך היא?
                אמינה?
                דלק וכו’
                מנסיון

                איזה שנה?

                MazdaM קטנטןק 3 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • Y Yair

                  @קטנטן כתב בסוזוקי SX4:

                  שלום רב
                  מישהו פה מבין ויודע לסקור לי את הSX4
                  איך היא?
                  אמינה?
                  דלק וכו’
                  מנסיון

                  איזה שנה?

                  MazdaM מנותק
                  MazdaM מנותק
                  Mazda
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @Yair צריך לשים לב שב2009 שידרגו את המנוע לעוד כמה סוסים באורווה והבנתי שזה משמעותי

                  הכל בעזרת השםה קטנטןק 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • MazdaM Mazda

                    @Yair צריך לשים לב שב2009 שידרגו את המנוע לעוד כמה סוסים באורווה והבנתי שזה משמעותי

                    הכל בעזרת השםה מנותק
                    הכל בעזרת השםה מנותק
                    הכל בעזרת השם
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                    #8

                    @Mazda בעיקר פתרו את בעיית ההתחממות שהיה בליאנה במעברי מים יותר גדולים ושיפרו צריכת דלק

                    טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • Y Yair

                      @קטנטן כתב בסוזוקי SX4:

                      שלום רב
                      מישהו פה מבין ויודע לסקור לי את הSX4
                      איך היא?
                      אמינה?
                      דלק וכו’
                      מנסיון

                      איזה שנה?

                      קטנטןק מנותק
                      קטנטןק מנותק
                      קטנטן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #9
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • MazdaM Mazda

                        @Yair צריך לשים לב שב2009 שידרגו את המנוע לעוד כמה סוסים באורווה והבנתי שזה משמעותי

                        קטנטןק מנותק
                        קטנטןק מנותק
                        קטנטן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @Mazda כתב בסוזוקי SX4:

                        @Yair צריך לשים לב שב2009 שידרגו את המנוע לעוד כמה סוסים באורווה והבנתי שזה משמעותי

                        רק מה2010
                        2009 זה עדיין 107 כ"ס ולא 119

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • Y Yair

                          @קטנטן כתב בסוזוקי SX4:

                          שלום רב
                          מישהו פה מבין ויודע לסקור לי את הSX4
                          איך היא?
                          אמינה?
                          דלק וכו’
                          מנסיון

                          איזה שנה?

                          קטנטןק מנותק
                          קטנטןק מנותק
                          קטנטן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @Yair כתב בסוזוקי SX4:

                          @קטנטן כתב בסוזוקי SX4:

                          שלום רב
                          מישהו פה מבין ויודע לסקור לי את הSX4
                          איך היא?
                          אמינה?
                          דלק וכו’
                          מנסיון

                          איזה שנה?

                          2009

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שמואל קלייןש מנותק
                            שמואל קלייןש מנותק
                            שמואל קליין
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            רכב מאוד אמין
                            מצטיין בצריכת דלק טובה יחסית למתחרות במחיר שלו
                            תנוחת ישיבה מאוד גבוהה
                            אבזור נדיב מאוד בגרסה היקרה כמו כניסה והנעה ללא מפתח אורות אוטומטיים וכו’
                            עלויות החלפים לא יקרות כלל דיי מקבילות לטויוטה
                            והמנוע אם מטופל כראוי שורד לק’'מ גבוהים במיוחד

                            אם יש שאלות נוספות - אני פה

                            יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                            לחץ כאן!
                            או ב- 055-6708066

                            קטנטןק מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            4
                            • שמואל קלייןש שמואל קליין

                              רכב מאוד אמין
                              מצטיין בצריכת דלק טובה יחסית למתחרות במחיר שלו
                              תנוחת ישיבה מאוד גבוהה
                              אבזור נדיב מאוד בגרסה היקרה כמו כניסה והנעה ללא מפתח אורות אוטומטיים וכו’
                              עלויות החלפים לא יקרות כלל דיי מקבילות לטויוטה
                              והמנוע אם מטופל כראוי שורד לק’'מ גבוהים במיוחד

                              אם יש שאלות נוספות - אני פה

                              קטנטןק מנותק
                              קטנטןק מנותק
                              קטנטן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              @שמואל-קליין כתב בסוזוקי SX4:

                              רכב מאוד אמין
                              מצטיין בצריכת דלק טובה יחסית למתחרות במחיר שלו
                              תנוחת ישיבה מאוד גבוהה
                              אבזור נדיב מאוד בגרסה היקרה כמו כניסה והנעה ללא מפתח אורות אוטומטיים וכו’
                              עלויות החלפים לא יקרות כלל דיי מקבילות לטויוטה
                              והמנוע אם מטופל כראוי שורד לק’'מ גבוהים במיוחד

                              אם יש שאלות נוספות - אני פה

                              מה זה אומר אורות אוטומטיים ??
                              גם ב2009??

                              צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • קטנטןק קטנטן

                                @שמואל-קליין כתב בסוזוקי SX4:

                                רכב מאוד אמין
                                מצטיין בצריכת דלק טובה יחסית למתחרות במחיר שלו
                                תנוחת ישיבה מאוד גבוהה
                                אבזור נדיב מאוד בגרסה היקרה כמו כניסה והנעה ללא מפתח אורות אוטומטיים וכו’
                                עלויות החלפים לא יקרות כלל דיי מקבילות לטויוטה
                                והמנוע אם מטופל כראוי שורד לק’'מ גבוהים במיוחד

                                אם יש שאלות נוספות - אני פה

                                מה זה אומר אורות אוטומטיים ??
                                גם ב2009??

                                צילפינגיםצ מנותק
                                צילפינגיםצ מנותק
                                צילפינגים
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @קטנטן הכוונה שיש חיישן תאורה שברגע שהוא מזהה שאתה בחושך הוא מדליק את האורות אוטומטי ולא צריך להדליק ולכבות כל פעם שאתה עולה או יורד מהאוטו

                                התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                איזור ירושלים
                                ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                קטנטןק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שמואל קלייןש שמואל קליין

                                  רכב מאוד אמין
                                  מצטיין בצריכת דלק טובה יחסית למתחרות במחיר שלו
                                  תנוחת ישיבה מאוד גבוהה
                                  אבזור נדיב מאוד בגרסה היקרה כמו כניסה והנעה ללא מפתח אורות אוטומטיים וכו’
                                  עלויות החלפים לא יקרות כלל דיי מקבילות לטויוטה
                                  והמנוע אם מטופל כראוי שורד לק’'מ גבוהים במיוחד

                                  אם יש שאלות נוספות - אני פה

                                  מאירמ מנותק
                                  מאירמ מנותק
                                  מאיר
                                  מנהל ראשי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #15

                                  @שמואל-קליין כתב בסוזוקי SX4:

                                  אורות אוטומטיים

                                  גם אור גבוהה?

                                  ליצירת קשר לחץ כאן

                                  הכל בעזרת השםה ט שמואל קלייןש 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מאירמ מאיר

                                    @שמואל-קליין כתב בסוזוקי SX4:

                                    אורות אוטומטיים

                                    גם אור גבוהה?

                                    הכל בעזרת השםה מנותק
                                    הכל בעזרת השםה מנותק
                                    הכל בעזרת השם
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #16

                                    @מאיר לא

                                    טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מאירמ מאיר

                                      @שמואל-קליין כתב בסוזוקי SX4:

                                      אורות אוטומטיים

                                      גם אור גבוהה?

                                      ט מנותק
                                      ט מנותק
                                      טכנולוג
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #17

                                      @מאיר כתב בסוזוקי SX4:

                                      גם אור גבוהה?

                                      @מאיר זה חיישן אחר שמזהה חושך ומדליק אור גבוה ואין אותו ברוב הרכבים הסטנדרטיים (גם אלה שיש להם חיישן תאורה)

                                      ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • צילפינגיםצ צילפינגים

                                        @קטנטן הכוונה שיש חיישן תאורה שברגע שהוא מזהה שאתה בחושך הוא מדליק את האורות אוטומטי ולא צריך להדליק ולכבות כל פעם שאתה עולה או יורד מהאוטו

                                        קטנטןק מנותק
                                        קטנטןק מנותק
                                        קטנטן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #18

                                        @צילפינגים כתב בסוזוקי SX4:

                                        @קטנטן הכוונה שיש חיישן תאורה שברגע שהוא מזהה שאתה בחושך הוא מדליק את האורות אוטומטי ולא צריך להדליק ולכבות כל פעם שאתה עולה או יורד מהאוטו

                                        בשנתון 2009 אין את זה גם לא בGLX
                                        אולי שנתון מתקדם יותר

                                        צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • קטנטןק קטנטן

                                          @צילפינגים כתב בסוזוקי SX4:

                                          @קטנטן הכוונה שיש חיישן תאורה שברגע שהוא מזהה שאתה בחושך הוא מדליק את האורות אוטומטי ולא צריך להדליק ולכבות כל פעם שאתה עולה או יורד מהאוטו

                                          בשנתון 2009 אין את זה גם לא בGLX
                                          אולי שנתון מתקדם יותר

                                          צילפינגיםצ מנותק
                                          צילפינגיםצ מנותק
                                          צילפינגים
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי צילפינגים
                                          #19

                                          @קטנטן אני לא מכיר את האוטו הסברתי לו לפי מה שאמר לך @שמואל-קליין חוץ מזה אין לי הרבה ידע על האוטו הזה ספציפית רק ככה בקטנה עדיף לך לשמוע מאחרים…

                                          התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                          איזור ירושלים
                                          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • מאירמ מאיר

                                            @שמואל-קליין כתב בסוזוקי SX4:

                                            אורות אוטומטיים

                                            גם אור גבוהה?

                                            שמואל קלייןש מנותק
                                            שמואל קלייןש מנותק
                                            שמואל קליין
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #20

                                            @מאיר כתב בסוזוקי SX4:

                                            @שמואל-קליין כתב בסוזוקי SX4:

                                            אורות אוטומטיים

                                            גם אור גבוהה?

                                            לא
                                            זה בא רק בשנים האחרונות ממש
                                            כמדומני 2017 ומעלה

                                            יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                                            לחץ כאן!
                                            או ב- 055-6708066

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • קטנטןק קטנטן

                                              שלום רב
                                              מישהו פה מבין ויודע לסקור לי את הSX4
                                              איך היא?
                                              אמינה?
                                              דלק וכו’
                                              מנסיון

                                              קטנטןק מנותק
                                              קטנטןק מנותק
                                              קטנטן
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #21

                                              @קטנטן כתב בסוזוקי SX4:

                                              שלום רב
                                              מישהו פה מבין ויודע לסקור לי את הSX4
                                              איך היא?
                                              אמינה?
                                              דלק וכו’
                                              מנסיון

                                              משהו ממש מוזר הייתי בטוח שאני צריך לסוזוקי SX4 2009 שמן סינטטי 5W30
                                              ובספר רכב כתוב ששמים חצי סינטטי 10 W40
                                              מישהו יכול לאמת לי את זה?

                                              הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              20

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום