דילוג לתוכן
לוגו
×

    חלקי חילוף

    דיונים בנושא חלקי חילוף בלבד

    2.0k נושאים 25.6k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • כל מה שצריך מרגע הקנייה עד רגע ההתקנה
      מולטימדיות, מצלמות חנייה ופאנלים, מצלמות דרך והדרכות

      2k 24k
      2k נושאים
      24k פוסטים
      טוסוןט
      @יראת-שמים ואתה מאושש את טענתי מעלה? @טוסון כתב בסינון למולטימדיה: @פתוח-לשמוע נראה לי (לא מניסיון) שאם פותחים מייל, זה פותח את כל שירותי גוגל אני משתמש פשוט בAbloq וככה אני ממוגן ושמור
    • החלפת מושב נהג ליונדאי I35 אלנטרה שנת 2013

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      4k צפיות
      מאירמ
      @nthr97 כתב בהחלפת מושב נהג ליונדאי I35 אלנטרה שנת 2013: איפה ניתן להשיג מושב נהג להחלפה, עקב כך שהמושב כיום עקום כי ריפוד המושב נדחס בצד אחד (כנראה בעלי הרכב הקודמים היו שמנים מאוד), הדבר גורם לכאבי גב חזקים, או לחילופין האם יש למישהו עצה או פתרון איך ליישר את המושב תודה רבה חפש באתר גלגלים. בעבר קניתי משם מושב ב600 שח (אח’'כ באו הצעות יותר זולות) רק תוודא שכרית האוויר תקינה.
    • זקוק לטיפים להוצאת ברגים שחוקים עקשנים

      10
      3
      0 הצבעות
      10 פוסטים
      4k צפיות
      ב
      @יצחק-רשטונ מה יצא בסוף? הצלחת לפתוח את הברגים?
    • 0 הצבעות
      6 פוסטים
      3k צפיות
      LexusL
      @זיק-המבריק תוודא שזה עובר במכס
    • פיג'ו 2008, ניקל של היציאה מהאגזוז מאחורה

      12
      2
      0 הצבעות
      12 פוסטים
      2k צפיות
      א
      הדבקה לא רלוונטית. אין שום מקום שיש חלפים נורמליים? או אפשרות לשלוח מחול כשהמוכר לא שולח? אולי לסיני
    • עזרה בחיוב נוסף של UPS במשלוח של cars245

      13
      0 הצבעות
      13 פוסטים
      2k צפיות
      א
      @אבי-KIA אם זה נכון כנראה יקבלו אבל את עמלות השקר כנראה שלא תקבל חזרה ה׳ ימלא חסרונך
    • חלק מפגוש של פיקאסו - למישהו יש מיותר

      1
      1
      2 הצבעות
      1 פוסטים
      1k צפיות
      אין תגובות
    • בלון גז מזגן

      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      1k צפיות
      ק
      סורי התכוונתי שלא משנה לי איפה באזור המרכז אבל צפת זה כבר מוגזם…
    • מנורת עצירה פס אחורי למעלה

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      345 צפיות
      ש
      האם זה מסובך להחליף את זה לבד? מאיפה אני פותח להגיע להתקין את זה ?
    • מחפש בולם שמאל לטויוטה פריוויה

      נפתר
      4
      1 הצבעות
      4 פוסטים
      334 צפיות
      נייטרון חפשינ
      נזכרתי לעדכן שנמצא החלק בחנות ‘חלפים U4’ בחולון, יש להם גם אתר ומשלוחים, והיה להם את החלק חדש או משומש ובמחירים הוגנים.
    • קישור לפלאגים פריוס 2010 דור 3

      7
      1 הצבעות
      7 פוסטים
      349 צפיות
      משהקפלןמ
      @לומד כתב בקישור לפלאגים פריוס 2010 דור 3: מקווה שזה מקורי. ס’‘ס אליאקספרס [יש לו בקורות טובים] עכ’'פ אם זה עובד לך טוב לאחר תקופה ארוכה. נשמח שתכתוב על זה. [זה מחיר מציאה כמובן]. צודק, אבל אני סומך על @גיל
    • חיישן טמפרטורה פנימית

      6
      2
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      255 צפיות
      המפותחה
      @גיל @אלוף-העולם-1 @מיוחד תודה רבה על המענה לקחתי מפירוק חלק כזה והרכבתי והכל בא על מקומו בשלום
    • המלצה לתושבת מנוע

      15
      0 הצבעות
      15 פוסטים
      830 צפיות
      ח
      @שמואל-2 אני קניתי את זה https://www.amazon.com/-/he/gp/product/B0CJ93G5BH/ref=ppx_od_dt_b_asin_title_s02?ie=UTF8&psc=1 זה 3 תושבות ביחד המק"ט שונה מהרגיל אבל התושבת אותו דבר (כנראה שלא שווק בארה"ב הרכב הזה) לגבי איכות אני עדיין מרוצה מקווה שימשיך ככה תחפש לפי המק"ט משהו עם משלוח חינם לי היה ע"ז משלוח חינם יצא 155 ש"ח
    • מחפש מנוע של טידה/נוט 2009 עם ק"מ סביר

      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      100 צפיות
      אין תגובות
    • דרוש חלקים ידיות פנימיות ופקק של הדלק לפורד פוקוס 2006-2010

      הועבר
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      139 צפיות
      LexusL
      @יוסי-התחכמוני כתב בדרוש חלקים ידיות פנימיות ופקק של הדלק לפורד פוקוס 2006-2010: אשמח לקנות למי שיש חלפים כאלו למכירה או שיודע על מקום שאפשר לקנות נא לידע אותי במייל תודה yoyosisi489@gmail.com אם יש לך את הדור השני (2006 - 2010) אין פקק לדלק אלא אם כן אתה מתכוון לדלת של פתח המילוי
    • רשימת פירוקיות לתועלת הציבור

      20
      10 הצבעות
      20 פוסטים
      2k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @Shebsale Spoiler הרבה זמן לא הייתי באושר עד…
    • אשמח לקישור לתאורה/פנסים קדמיים לטויוטה אוריס 2017

      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      308 צפיות
      ג
      @מאיר כתב באשמח לקישור לתאורה/פנסים קדמיים לטויוטה אוריס 2017: @גיל כתב באשמח לקישור לתאורה/פנסים קדמיים לטויוטה אוריס 2017: @מושמוש סוג הנורה הראשית שלך זה HIR2 יש לך כאן מבחר. תבדוק איזה עוצמה וצבע אתה רוצה. בהצלחה! לי היה 9012 זה אותו הדבר? נכון מאוד. 9012 = HIR2 [image: 1746354875833-f49d4a90-e064-4545-81d0-04e9828ec1f3-image.png]
    • החלפת זרוע + תפוח הגה

      13
      1 הצבעות
      13 פוסטים
      621 צפיות
      מיוחדמ
      @איבזה-ידנית תוכל להשיג תמונה שלו פחות או יותר. [אולי אני יוסיף לגמ’'ח מתי שהוא] זה לא מה שמופיע בקישורים ששלחתי לך נכון?
    • מחפש אנטנה לטויוטה קורולה runx 2003

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      126 צפיות
      דני מערכותד
      @גבריאל-רביבו אם יש לך מולטימדיה את יכול לשים את זה שזה אנטנה חיצונית במקום מה שיש לך היום באוטו או את זה שזה רק מגביר קליטה או אנטנה מקורית (פחות מומלץ)
    • הונדה גאז 2012 מחפש חלקי חילוף

      הועבר
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      91 צפיות
      אין תגובות
    • האם אפשר לנסוע בלי מראת צד?

      20
      0 הצבעות
      20 פוסטים
      2k צפיות
      מיישהמ
      @שלמה Spoiler מחמם לב… האמת שראיתי פעם תמונה דומה חונקת לגמרי, אבל לא מצאתי…

    83

    מחובר

    3.1k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.5k

    פוסטים