דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      שמו 0ש

      שמו 0

      @שמו 0
      אודות
      פוסטים
      9
      נושאים
      4
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מנגנון של נעילת המפתח בסוויץ אם הרכב לא ב P
        שמו 0ש שמו 0

        @נייטרון-חפשי תודה רבה אני אלך לעשות זאת אם אני מסתבך אכתוב לך שוב

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מנגנון של נעילת המפתח בסוויץ אם הרכב לא ב P
        שמו 0ש שמו 0

        יש לי מיציובושי אוטלנדר 2017 ולפעמים כשמאוד חם בחוץ
        המפתח לא יוצא מהסוויץ
        אחרי בירור הבנתי שזה תקלה מוכרת וצריך לנתק איזה חיישן שנמצא ליד הסוויץ וכך עשיתי

        אבל עכשיו המפתח יכול לצאת גם בD ולא רק בP לכן הייתי רוצה להזמין כזה חלק
        אם מישהו יכול לומר לי איך אני אדע מה המק"ט של החלק כי על החלק עצמו אין מק"ט
        מצרף כמה תמונות של החלק
        e27191c4-9bfc-4399-bba2-398ed75d730f-IMG_2723.JPG a45ed6d0-d7fb-4fcc-9425-d69a5fef8321-IMG_2721.JPG 8491fa92-2197-41a5-8152-d85994ad626a-IMG_2722.JPG 6984dde8-f25d-4ae0-8ef8-aa768ba12540-IMG_2720.JPG

        תודה רבה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שלט למיצובישי אוטלנדר
        שמו 0ש שמו 0

        @יהיה-טוב לא הצליח

        שאר נושאים

      • שלט למיצובישי אוטלנדר
        שמו 0ש שמו 0

        @מאיר תודה לא עזר לי
        למישהו יש איזה פיתרון??
        שבת שלום

        שאר נושאים

      • שלט למיצובישי אוטלנדר
        שמו 0ש שמו 0

        שלום לכולם

        יש לי מיצובישי אוטלנדר ביום בהיר אחד השלט לרכב הפסיק לפעול
        כשאני לוחץ על לחצן הפתיחה המנורה האדומה שבשלט מהבהבת מספר פעמים והדלתות לא נפתחות
        ואם אני לוחץ על לחצן הנעילה לא נדלק בשלט כלום ולא קורה כלום ברכב

        יש לציין שניסיתי להחליף סוללה ולא עזר
        וכן יש לי שלט נוסף תקין כך שהבעיה היא בשלט עצמו

        אני מאמין שזה בעיה של קידוד

        איך אני יכול לטפל בזה בעצמי

        תודה ושבת שלום

        שאר נושאים

      • אפלקציות לא פעילות כשבלם יד למטה
        שמו 0ש שמו 0

        לאף אחד אין פתרון???

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • אפלקציות לא פעילות כשבלם יד למטה
        שמו 0ש שמו 0

        יש לי אוטלנדר 2017 וחלק מאפלקציות כמו פנגו, גלריה וכד’ לא פעילות כשבלם היד למטה
        וכשרוצים לפתוח פנגו למשל ובלם יד למטה מופיעה הודעה ישום זה לא זמין כשבלם היד למטה

        האם יש אפשרות לבטל את זה כך גם שהבלם יד למטה יפעל הפנגו?

        תודה מראש

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בעיה ברגש מים של ווישרים- מיצובישי אוטלנדר
        שמו 0ש שמו 0

        יש על זה תביעה ייצוגית על מיצובישי או היבואנים של מיצובישי

        בכל מקרה אני פשוט ניתקתי את החיישן כך שלא מופיעה לי ההודעה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מפתח לאוטלנדר 2017 לא יוצא בגיר מצב P
        שמו 0ש שמו 0

        שלום לכולם
        יש לי מיצובושי אוטלנדר 2017 ולפעמים כשאני חונה עם הרכב ובא להוציא את המפתח מהסוויצ
        המפתח לא יוצא
        מה שאני עושה אני מוריד את מוט ההילוכים בחזרה לD ואז מחזיר לP ואז המפתח יוצא
        לפעמים צריך לחזור על הפעולה כמה פעמים

        מישהו נתקל בתקלה זו ?
        ומה ניתן לעשות?

        תודה
        ושבת שלום

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום