עדינה ש
-
רכבי MG -
רכבי MGשלום וברכה,
מה דינם של רכבי MG. לא חשמלי?
אני רואה אותם המון ברחוב
ביד 2 הם זולים יחסית… השאלה מדוע…
תודה -
בדיקת רכב באיזור פתח תקוההי
אני רוצה לבדוק מחר רכב באיזור פתח תקוה.
בדיקה של הכל כולל הכל.
יכולים להמליץ לי איפה לעשות את זה?
יכולים קצת להדריך אותי מה לשאול בבדיקה?
מדובר על מיצובישי אאוטלנדר 2019
תודה רבה -
פיגו 2008תודה על המידע
-
פיגו 2008 -
פיגו 2008@חיים-Y0737
2008 זה מנוע פיורטק? -
איפה מחפשים רכב לקניה - יד 2+זה לא לבדוק בעצמי. זה לקחת לבדיקה בעצמי ולשמוע בעצמי שהרכב טוב.
-
פיגו 2008שלום וברכה
למה לא כ"כ ממליצים על פיג’ו?
יש לי הצעה של רכב פיגו 2008, שנת 2019, מעט קמ, מחיר זול.
כמה אני יכולה להסתבך אם אני רוצה את הרכב הזה סהכ לשנתיים נגיד?
ולא כפת לי אחכ למכור אותו אפילו ב-20 אלף בלבד.
מה כבר הסיכונים בזה?
שיהיו מלא מלא תקלות?
אשמח לשמוע
תודה -
איפה מחפשים רכב לקניה - יד 2+בוקר טוב
איפה עוד אפשר לחפש רכבים חוץ מ-יד 2?
וחוץ מסוכנים שרק מנסים לדחוף הצעות ואם אני מבקשת לבדוק את הרכב בעצמי מעקמים לי את האף?
אשמח לשמוע -
מיצובישי אאוטלנדר - צריכת דלקתודה
אז יש לי כאן בעצם התלבטות האם זה שהרכב חדש יותר (2020) זה יתרון?
ההבדל של הק"מ הוא מזערי. 2018-146, 2020-159
אבל בעצם אם מחלקים את זה במספר השנים, זה כן שונה…
המחיר הוא זהה. -
מיצובישי אאוטלנדר - צריכת דלקתודה.
אני מחפשת ביד 2 רק מפרטי… וכמובן שאעביר בדיקה את הרכב. -
מיצובישי אאוטלנדר - צריכת דלק@שרולצ-ה כתב במיצובישי אאוטלנדר - צריכת דלק:
(למעט מערכות בטיחות וכדו’ שלא קיימים בכולם זה תלוי בתת דגם)
מיצובישי אאוטלנדר Instyle אוט׳ 7 מק 2.0 (150 כ״ס) 2018
146 קממיצובישי אאוטלנדר 4X2 Intense אוט׳ 2.0 (150 כ״ס) 2020
159 קמיש מהדגמים הנל אחד שמשתלם יותר?
-
מיצובישי אאוטלנדר - צריכת דלקהי,
תודה לכולם
שאלה נוספת על אאוטלנדר-7 מק.
אני רואה ב-יד2 שהתקציב שלי תואם אאוטלנדר 2018-2020. עם מספר ק"מ שפוי…
יש שנתון מסוים שמועדף באאוטלנדר? -
רכב 5 מק / 7 מקלאור מה שכתבתי בנ"ל.
איך הרכב סקודה קודיאק בשבילי?
אני רואה שהוא 7 מקומות. מתאים בתקציב.
מה הוא נקרא? טיב, דלק וכדו’.
תודה -
רכב 5 מק / 7 מק@על-הטוב-שלך כתב ברכב 5 מק / 7 מק:
אבל אם קונים רכבים יותר קטנים נראה לי עדיפות ל5 מקומות
כמו? יש לי חלום לרכב גבוה יחסית…
-
רכב 5 מק / 7 מק@מאיר-ג כתב ברכב 5 מק / 7 מק:
ואם אתם נוסעים הרבה אז הדלק וודאי צריך להיות שיקול חזק יותר
לא נוסעים הרבה…
-
רכב 5 מק / 7 מק -
רכב 5 מק / 7 מק@עבד-נאמן כתב ברכב 5 מק / 7 מק:
יש דגמים יפניים ששומרים על הערך יותר טוב ונחשבים יותר אמינים
איזה? אשמח לקבל שמות.
-
רכב 5 מק / 7 מקהי
אני מתלבטת מאד האם לקנות רכב של 5 מק ולמכור אותו עם הרחבת המשפחה, יתכן גם זמן קצר יחסית - באיזור השנתיים.
או ללכת על רכב של 7 כבר היום ולהנות מפגז’ גדול בנתיים…
מתחשק לי רכב גבוה, אני אוהבת את הקיה ספורטז (לא באמת נעולה עליו…)
וברכבים של 7, התחברתי למיצובישי אאוטלנדר.
על מה אני אמורה לחשוב בהתלבטות הנ"ל? מה כדאי לקחת בחשבון?- איך הקיה ספורטז במכירות? נגיד שנת 2018. כמה יהיה הביקוש שלו בעוד שנתיים…
- בהתחשב בזה שאין לי חניה מתחת לבית ואני גרה במקום עם מצוקת חניה גדולה. האם הפערי אורך בין 2 הרכבים שציינתי גדולים כל כך?
תודה רבה מראש
-
מיצובישי אאוטלנדר - צריכת דלקתודה על המענה
אני רואה שיש במיצובישי אאוטלנדר 7 מקומות, חלק עם צריכה דלק משולבת של 14.93 וחלק עם 11.49. האם זה משמעותי מאד?
אשמח להסבר
אני לא מבינה כ"כ ברכבים ולא רוצה ליפול…

