דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      סוזוקיס

      סוזוקי

      @סוזוקי
      אודות
      פוסטים
      16
      נושאים
      8
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • הלחצנים בהגה לא עובדים לי לאחר התקנת מולטימדיה
        סוזוקיס סוזוקי

        @מוטי-ברנד רחובות

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הלחצנים בהגה לא עובדים לי לאחר התקנת מולטימדיה
        סוזוקיס סוזוקי

        @מוטי-ברנד ואז יעבוד לי הלחצנים בהגה ?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הלחצנים בהגה לא עובדים לי לאחר התקנת מולטימדיה
        סוזוקיס סוזוקי

        @מיישה T7

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הלחצנים בהגה לא עובדים לי לאחר התקנת מולטימדיה
        סוזוקיס סוזוקי

        @מיישה לא … איך מגדירים אני לא מוצא את הדגם של הרכב שלי פריוס 2013

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הלחצנים בהגה לא עובדים לי לאחר התקנת מולטימדיה
        סוזוקיס סוזוקי

        @מיישה זה הסיבה שלא עובד לי הלחצנים?
        והקנבוס שהזמנתי הוא מתאים?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הלחצנים בהגה לא עובדים לי לאחר התקנת מולטימדיה
        סוזוקיס סוזוקי

        יש לי טויוטה פריוס 2013 הזמנתי לו צמה + קנבווס והתקנתי את זה, מתוך שלוש חיבורים שניים התאימו לי ואחד לא מתחבר… והלחצנים בהגה לא מגיבים לי ניסתי להגדיר את זה בצורה הרגילה של ‘‘שליטה בהגה’’ והוא לא מגיב לי ניסתי דרך הגדרות מיוחדות ,בחירת רכב ,ואני לא מוצא שם את הדגם שלי… זה הקישור של הכבל + הקנבוס שהזמנתי https://he.aliexpress.com/item/1005004744284632.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.89.71c5586abYrEFs&gatewayAdapt=glo2isr

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • טויוטה פריוס 2013 הצג של המהירות הקטן לא עובד
        סוזוקיס סוזוקי

        טויוטה פריוס 2013 הצג של המהירות הקטן לא עובד וגם אני לא יכול לכוון את השעון של הרכב בדקתי את הפיוזים בתוך הרכב והכל תקין

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פאנל לטויוטה פריוס 2013
        סוזוקיס סוזוקי

        אמרו לי שאני צריך כבל עם Canbus זה נכון? אם כן אשמח לקישור
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך טויוטה פריוס

      • בקרת שיוט לטויוטה פריוס 2013
        סוזוקיס סוזוקי

        יש לי טויוטה פריוס 2013 אני צריך בבקשה קישור לבקרת שיוט…

        טיפולים, אחזקה ותקלות טויוטה פריוס 2013

      • פאנל לטויוטה פריוס 2013
        סוזוקיס סוזוקי

        תודה רבה…

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך טויוטה פריוס

      • פאנל לטויוטה פריוס 2013
        סוזוקיס סוזוקי

        תודה רבה לך …
        אתה יכול בבקשה במגדיל, לסמן לי איזה מוצר בדיוק. פשוט אני לא יודע יש שם כמה גדלים
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך טויוטה פריוס

      • פאנל לטויוטה פריוס 2013
        סוזוקיס סוזוקי

        יש לי מסך שהזמנתי שהתאים לסוזוקי SX4 2009 ועכשין קניתי טויוטה פריוס 2013 אני מעונין שהמסך יעבור לרכב החדש אני צריך קישור למסגרת ולחוט שיתאים לרכב החדש
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך טויוטה פריוס

      • מה אומרים על פריוס 2010 שעשו לו שיפוץ מנוע בגלל שהיה מאבד שמן
        סוזוקיס סוזוקי

        34a3be27-70f3-4d40-8f9b-a9fdfdae38a4.jpeg WhatsApp Image 2024-11-19 at 21.09.46 (2).jpeg WhatsApp Image 2024-11-19 at 21.09.46 (1).jpeg WhatsApp Image 2024-11-19 at 21.09.46.jpeg WhatsApp Image 2024-11-19 at 21.09.45 (3).jpeg WhatsApp Image 2024-11-19 at 21.09.45 (2).jpeg WhatsApp Image 2024-11-19 at 21.09.45 (1).jpeg WhatsApp Image 2024-11-19 at 21.09.45.jpeg WhatsApp Image 2024-11-19 at 21.09.44.jpeg
        טויוטה פריוס שטופל בחברה מ2010 עד היום אחרי מעקב, גילו שחסר לו שמן אז עשו לו שיפוץ מנוע הכל בטויוטה . מה אומרים זה גרוע??
        או שבגלל שזה בעיה נפוצה של טויוטה זה בסדר?
        כמה שווה כזה רכב?

        עסקאות רכב

      • הרכב לא מגיב בתחילת נסיעה
        סוזוקיס סוזוקי

        יש לי רכב סוזוקי SX4 2009 הרכב בתחילת נסיעה לא מגיב (בדרך כלל שהרכב קר ) … אני יכול לסחוט את הדוושה והוא מגיע ל10 קמ’'ש מקסימום אבל אחרי 30 שניות בערך הוא חוזר לעצמו והוא בסדר למשך כל הנסיעה. נדלק לי נורת תקלה P0171
        אשמח לעזרה תודה רבה …

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום