דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ל

      למה מה קרה

      @למה מה קרה
      אודות
      פוסטים
      9
      נושאים
      2
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • ביטוח חיצוני על נהג צעיר/חדש בסיטי קאר
        ל למה מה קרה

        @טייס-קרבי
        תודה לך,
        נכנסתי למדריך המיוחד שלך
        מדריך מקיף ומועיל, ממש ברמה, פשוט הבנתי!
        תודה על על השאילתה אשמח לשמוע את תשובתם לכשיענו.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות ביטוח ביטול השתתפות סיטי קאר נהג צעיר

      • ביטוח חיצוני על נהג צעיר/חדש בסיטי קאר
        ל למה מה קרה

        אני נהג צעיר וחדש, (ורענן)
        עם רישיון שנה+,
        ואני רוצה לקחת רכב מסיטי קאר/מיי קאר (יש לי שם כבר חשבון)
        והם כמובן לא נותנים לי ביטול מלא,
        האם קיימת אפשרות להפעיל על עצמי ביטול מלא ע"י חברה חיצונית? זה עובר מבחינתם?
        אין לי שמץ בעיניינים האלה אשמח לכל מידע בעניין
        תודה מראש.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות ביטוח ביטול השתתפות סיטי קאר נהג צעיר

      • וויז נתקע על 0% בהורדת הקבצים הקוליים.
        ל למה מה קרה

        @YOLEVI

        אני גם חושב כמוך,

        השאלה איך אנחנו גורמים לנטפרי לטפל בזה
        יש למישהו רעיון?

        הקלטת תעבורה לא מתאפשרת לי,
        ויש כאן כאלה שכן ניסו אבל לא הצליחו להעלות את ההקלטה בגלל שהיא נכשלה

        שאר נושאים

      • וויז נתקע על 0% בהורדת הקבצים הקוליים.
        ל למה מה קרה

        @בני2 כתב בוויז נתקע על 0% בהורדת הקבצים הקוליים.:

        גם אני עם הגירסא הכי מעודכנת, ועושה בעיות,
        עברתי ליוסי תקשורת וייז בלבד וכנראה הבעיה הסתדרה

        יצרתי קשר היום עם “יוסי תקשורת” כדי לשמוע מהם האם הבעיה קיימת אצלם
        בתחילת השיחה הוא אמר לי שהוא לא מכיר כזו בעיה
        אבל אחרי כמה דקות הוא אמר לי שהוא בירר והא רואה שהבעיה כן קיימת אצלם וזה בטיפול
        שאלתי אותו אם יש צפי כל שהוא לתיקון וענה שאין לו מושג,
        ניסיתי להבין ממנו האם זה משהו שהם שולטים עליו או שזה שליטה של נטפרי בלבד והוא לא ידע לענות לי.

        בקיצור כנראה אצלך עוד לא התבצע הסינכרון המיוחל (ומקווה שהוא גם לא יקרה) אבל הנתונים מוכיחים שזה בעיה רוחבית עם הגרסאות האחרונות של האפליקציה בכל החברות שמוכרות סים של נטו וויז שבסוף בסוף יושב על נטפרי.

        שאר נושאים

      • וויז נתקע על 0% בהורדת הקבצים הקוליים.
        ל למה מה קרה

        @בני2
        מעניין, כי בסוף כולם יושבים על נטפרי
        יכול להיות שהספק בוחר איזה הוסטים יוגדרו נטו וויז?

        שאר נושאים

      • וויז נתקע על 0% בהורדת הקבצים הקוליים.
        ל למה מה קרה

        @תודה-לבורא-עולם-0
        יש לי סים לוויז בלבד!
        מעניין למה בסים הזה הם לא פותחים את ההוסטים האלה?

        שאר נושאים

      • וויז נתקע על 0% בהורדת הקבצים הקוליים.
        ל למה מה קרה

        @סובארו-אברכים
        זה אכן נראה כאילו נטפרי חסמו כמה הוסטים לחינם
        והם לא דואגים לפתוח אותם משום מה,
        ניסית לפנות לנטפרי על זה?

        שאר נושאים

      • וויז נתקע על 0% בהורדת הקבצים הקוליים.
        ל למה מה קרה

        יש לי את הבעיה הזו ואני לא מצליח לפתור אותה,
        ראיתי כאן שדיברו על זה, אבל אף אחד לא עזר שם בנתיים
        אולי מישהו נתקל בבעיה הזו ויש לו איך להועיל?
        תודה!

        פניתי ל-RL תקשורת לפני שבוע והם בדקו עם נטפרי, ונטפרי אמרו להם שצריך לעדכן את האפליקצייה וזה אמור להסתדר,
        אבל מה לעשות שאני עם האפליקצייה המעודכנת ועבר שבוע ואין שינוי.

        שאר נושאים

      • מי צודק - המד מהירות או הוויז
        ל למה מה קרה

        @בוטח
        כאן ראיתי שמשוחחים על זה.

        שאר נושאים
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום