@טייס-קרבי
תודה לך,
נכנסתי למדריך המיוחד שלך
מדריך מקיף ומועיל, ממש ברמה, פשוט הבנתי!
תודה על על השאילתה אשמח לשמוע את תשובתם לכשיענו.
למה מה קרה
-
ביטוח חיצוני על נהג צעיר/חדש בסיטי קאר -
ביטוח חיצוני על נהג צעיר/חדש בסיטי קאראני נהג צעיר וחדש, (ורענן)
עם רישיון שנה+,
ואני רוצה לקחת רכב מסיטי קאר/מיי קאר (יש לי שם כבר חשבון)
והם כמובן לא נותנים לי ביטול מלא,
האם קיימת אפשרות להפעיל על עצמי ביטול מלא ע"י חברה חיצונית? זה עובר מבחינתם?
אין לי שמץ בעיניינים האלה אשמח לכל מידע בעניין
תודה מראש. -
וויז נתקע על 0% בהורדת הקבצים הקוליים.אני גם חושב כמוך,
השאלה איך אנחנו גורמים לנטפרי לטפל בזה
יש למישהו רעיון?הקלטת תעבורה לא מתאפשרת לי,
ויש כאן כאלה שכן ניסו אבל לא הצליחו להעלות את ההקלטה בגלל שהיא נכשלה -
וויז נתקע על 0% בהורדת הקבצים הקוליים.@בני2 כתב בוויז נתקע על 0% בהורדת הקבצים הקוליים.:
גם אני עם הגירסא הכי מעודכנת, ועושה בעיות,
עברתי ליוסי תקשורת וייז בלבד וכנראה הבעיה הסתדרהיצרתי קשר היום עם “יוסי תקשורת” כדי לשמוע מהם האם הבעיה קיימת אצלם
בתחילת השיחה הוא אמר לי שהוא לא מכיר כזו בעיה
אבל אחרי כמה דקות הוא אמר לי שהוא בירר והא רואה שהבעיה כן קיימת אצלם וזה בטיפול
שאלתי אותו אם יש צפי כל שהוא לתיקון וענה שאין לו מושג,
ניסיתי להבין ממנו האם זה משהו שהם שולטים עליו או שזה שליטה של נטפרי בלבד והוא לא ידע לענות לי.בקיצור כנראה אצלך עוד לא התבצע הסינכרון המיוחל (ומקווה שהוא גם לא יקרה) אבל הנתונים מוכיחים שזה בעיה רוחבית עם הגרסאות האחרונות של האפליקציה בכל החברות שמוכרות סים של נטו וויז שבסוף בסוף יושב על נטפרי.
-
וויז נתקע על 0% בהורדת הקבצים הקוליים.@בני2
מעניין, כי בסוף כולם יושבים על נטפרי
יכול להיות שהספק בוחר איזה הוסטים יוגדרו נטו וויז? -
וויז נתקע על 0% בהורדת הקבצים הקוליים.@תודה-לבורא-עולם-0
יש לי סים לוויז בלבד!
מעניין למה בסים הזה הם לא פותחים את ההוסטים האלה? -
וויז נתקע על 0% בהורדת הקבצים הקוליים.@סובארו-אברכים
זה אכן נראה כאילו נטפרי חסמו כמה הוסטים לחינם
והם לא דואגים לפתוח אותם משום מה,
ניסית לפנות לנטפרי על זה? -
וויז נתקע על 0% בהורדת הקבצים הקוליים.יש לי את הבעיה הזו ואני לא מצליח לפתור אותה,
ראיתי כאן שדיברו על זה, אבל אף אחד לא עזר שם בנתיים
אולי מישהו נתקל בבעיה הזו ויש לו איך להועיל?
תודה!פניתי ל-RL תקשורת לפני שבוע והם בדקו עם נטפרי, ונטפרי אמרו להם שצריך לעדכן את האפליקצייה וזה אמור להסתדר,
אבל מה לעשות שאני עם האפליקצייה המעודכנת ועבר שבוע ואין שינוי. -
מי צודק - המד מהירות או הוויז
