היי שלום
אשמח לעזרה איך מפרקים מולטימדיה מקורית יונדאי i20 2018?
אשמח למדריך או סרטון תודה רבה

יניב שלום
-
הסרת מולטימדיה יונדאי i20 2018 -
ציפוי חלונותהיי שלום
מישהו מכיר את החברה אייברי דנינסון לציפוי חלונות רכב? -
אפליקציותשלום
אם מישהו יכול לשלוח לי אפליקציית פנגו ורכבת ישראל למולטימדיה ts10? תודה -
זיהוי קולי בדיבור בוויזעם אפליקציית גוגל GBOARD זה אמור לעבוד.איך התהליך בדיוק?
-
זיהוי קולי בדיבור בוויזאז איך זה עובד לך ? מה עשית?
אם אפשר את הנייד שלך אני רוצה להתייעץ איתך תודה
שלח לי למייל aviyac111@gmail.com -
זיהוי קולי בדיבור בוויזולמה חייב להתקין את הזיהוי הקולי… זה לא אמור להיות מובנה בוויז?
-
זיהוי קולי בדיבור בוויזהאופציה השלישיתשזה רק אפליקציית זיוהי קולי יעבוד דרך סים הראל נטפרי?
-
זיהוי קולי בדיבור בוויזאז כדי שהזיהוי הקולי יעבוד מה צריך לעשות בדיוק? להתקין שירותי גוגל של אפליקציית זיהוי קולי או להסיר חסימה של זיהוי קולי?
-
זיהוי קולי בדיבור בוויזולמה הזיהוי קולי לא עובד לי בוויז -בלי הורדה של אפליקציה?כי חסום לי אולי ההגדרה של זיהוי קולי?
-
זיהוי קולי בדיבור בוויזלמישהו יש פיתרון?למה אי אפשר להוריד?
-
זיהוי קולי בדיבור בוויזניסיתי להוריד את האפליקציה של GBOARD( של זיהוי קולי בוויז) מחנות האפליקציותבMDM ובסיום ההתקנה זה אמר לי ההורדה נכשלה…

-
זיהוי קולי בדיבור בוויזניסתי בוויפי עם הסטיק שהיה בו סים 019 וגם לא עבד…
-
זיהוי קולי בדיבור בוויזמה זה זיהוי קולי של המקלדת?
-
זיהוי קולי בדיבור בוויזעשיתי ולא עובד

-
זיהוי קולי בדיבור בוויזהיי שלום
הזיהוי הקולי לא עובד לי בדיבור, אלא רק בהקלדה…
אפשר לסדר את זה?
יש לי סים של הראל נטפרי עם חסימה של MDM
אשמח לעזרה תודה רבה -
וויז לא עובדאיזה חסימה הכי מומלצת ואיכותית?
-
וויז לא עובדלאיזה חסימה להחליף?
-
וויז לא עובדאיך עושים בדיוק?
-
וויז לא עובדאז אם אני לא בוחר בsphone מה זה נותן בעצם? אז למה הוספתי?
