דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      S

      shay10

      @shay10
      אודות
      פוסטים
      54
      נושאים
      18
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • גיר סריון
        S shay10

        @שלמה מה? Obd? אין מנורה בלוח שעונים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • גיר סריון
        S shay10

        @המפותח יש עד הסוף

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • גיר סריון
        S shay10

        הרוורס ישר נכנס ונוסע
        הd מגיב אחרי 5 דקות שהמנוע והגיר מתחממים זה חיישן?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שברולט אופטרה נורת d/f
        S shay10

        הכפתור לא עובד והגיר והנורה נשארו אותו דבר

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שברולט אופטרה נורת d/f
        S shay10

        משהו כזה של הגיר ואין הילוך רביעי אולי חיישן גיר?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פלואנס בנזין
        S shay10

        לא משובח כמו הדיזל או סתם נמכר זול?

        עסקאות רכב

      • קיה סראטו/קריאטו
        S shay10

        @אליה אם היית חושב כמוני היית יודע שבמחירים האלה הכי חשוב זה הטיימינג כי אנשים לא עושים.

        עסקאות רכב

      • קיה סראטו/קריאטו
        S shay10

        משפחתית עד 6 אלף איך היא? מה שקרץ ביותר שהמנוע עם שרשרת טיימינג ולא רצועה מה שאומר שקט. מנוע וגיר של איזה יונדאי תאומה יושב שם?

        עסקאות רכב

      • מאזדה 2 2009 מספר בעיות קטנטנות
        S shay10

        שלום
        יש קצת ידע ויד בנושא אם זה יהיה קל לסדר ויסבירו , אשמח
        1.מיקום הפילטר מזגן
        2.כיון מראות לא עובד אבל מצד אחד כפתורי חלונות קדמיים עובד וחלונות אחוריים לא.
        3.גלגל הווליום של הרדיו המקורי בקושי מגיב.
        4.נקישות מההגה האם מחלה שתחזור שלא כדאי לסדר?
        5.כיסא נהג לא נוח ותנוחת נהיגה לא נוחה יותר מיאריס 2003?!
        תודה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • לחץ אוויר מאן/פולקסווגן קרפטר
        S shay10

        לפי מה שכתוב בדלת או לפי הארץ 65psi?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ג'יפ לאישה עד 20 אלף
        S shay10

        2008 כמה נוראי

        עסקאות רכב

      • ג'יפ לאישה עד 20 אלף
        S shay10

        כנראה שהכיוון יהיה קשקאי מה כבר אפשר עד 20 אלף? רק לך להיפרד עכשיו מיאריס כלכך מושקעת שעברה 3 טסטים באופן חלק ללא קומבינה עם המחירים המגוחים שיעיזו לשלם זה הכי עצוב

        עסקאות רכב

      • ג'יפ לאישה עד 20 אלף
        S shay10

        @יצחק-רשטונ פירושו שצריך לברוח

        עסקאות רכב

      • ג'יפ לאישה עד 20 אלף
        S shay10

        רנו קולאוס לא כדאי ?

        עסקאות רכב

      • ג'יפ לאישה עד 20 אלף
        S shay10

        @שלמה טריוס נשארו כאלו שמורות בכלל ? ויחסית מיושן ולא בטיחותי לעומת קשקאי ?

        עסקאות רכב

      • ג'יפ לאישה עד 20 אלף
        S shay10

        מה ההבדל בין קשקאי לאאוטלנדר מבחינת דלק ואמינות והכל? וראיתי גם רנו קולאוס נכון שהוא אח תאום לניסן אקסטריל? נשמע טוב

        עסקאות רכב

      • ג'יפ לאישה עד 20 אלף
        S shay10

        מחפש ג’יפ לאישה
        לא ישן מדי
        ולא מסובך מדי
        חשבתי על טוסון בנזין/דיזל מתלבט(שנת 2009)
        קשקאי 2009
        אאוטלנדר 2010 5 מקומות
        2008 בנזין/דיזל

        ואל תגידו לי בבקשה תוסיף עוד ותקנה ספורט 2011 ב40 כי אין לי. והאם יש עוד דגמים טובים?תודה .

        עסקאות רכב
      • 1
      • 2
      • 3
      • 1 / 3
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום