דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      S

      shay10

      @shay10
      אודות
      פוסטים
      54
      נושאים
      18
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • רכבים בתחפושת - על רכבים זהים ממותגים שונים
        S shay10

        לבקיאים ממש בתחום עוד עתיק יומין מהאבא… חח סתם
        דייהטסו שרמנט- קורולה 1990
        קאיה פרייד - מאזדה 121 בימבה
        מאזדה לנטיס 323 1999 - 2004 - פיקוס בשנים האלה
        פיאט קובו פיורינו בנזין - מנוע וגיר 206 205 zx ax
        שברולט ספרק 2011 מנוע איגניס שנת 2005

        מדברים רכב דגמים זהים תחפושת ייצור מקביל

      • מה הסיפור עם רכב מיושן
        S shay10

        @admin בינתים היאריס 2003 שלי תשרוד יותר מכל חשמלית והזמן יעיד

        מדברים רכב

      • רכבים ידניים
        S shay10

        @הכל-בעז-ה חחח יוצא מן הכלל לגמרי כנראה

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • חוו"ד רכבים "על הפנים" ,צריכת דלק, תיקונים חוזרים ונשנים ועוד
        S shay10

        סוזוקי sx4 סדאן 2008 מטחנת דלק
        מזדה 3 2008 מטחנת דלק

        עסקאות רכב

      • קיה סראטו/קריאטו
        S shay10

        @אליה אם היית חושב כמוני היית יודע שבמחירים האלה הכי חשוב זה הטיימינג כי אנשים לא עושים.

        עסקאות רכב

      • רכבים ידניים
        S shay10

        לא הוספתם שהפוסט שיך רק לגברים…

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • הפיאט הקטנה (והזולה) חוזרת: זוהי גרנדה פנדה.
        S shay10

        בארץ בטח 120 אלף שקל לרכב שתוך 5 שנים יעלה פה ביד 2 50 אלף

        מדברים רכב

      • קלאץ עושה רעש בהעברת הילוכים אחרי החלפת מדחס מזגן
        S shay10

        תשובה מקצועית אהבתי

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ג'יפ לאישה עד 20 אלף
        S shay10

        מחפש ג’יפ לאישה
        לא ישן מדי
        ולא מסובך מדי
        חשבתי על טוסון בנזין/דיזל מתלבט(שנת 2009)
        קשקאי 2009
        אאוטלנדר 2010 5 מקומות
        2008 בנזין/דיזל

        ואל תגידו לי בבקשה תוסיף עוד ותקנה ספורט 2011 ב40 כי אין לי. והאם יש עוד דגמים טובים?תודה .

        עסקאות רכב

      • אלטו ליטוש פנסים
        S shay10

        @shay10 וכנראה מחלת פנסים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מגבים לאוטו
        S shay10

        @EBA כי אתם עורכים…

        רשמתי בכותרת אלטו. סוזוקי אלטו. וערכו לאוטו…
        כולם אותו דבר אותה צורה זה 2011

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום