דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      S

      sh7635156

      @sh7635156
      אודות
      פוסטים
      23
      נושאים
      11
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • דרוש המלצה מה לעשות בשביל וויז לחיבור אנדרואיד אוטו
        S sh7635156

        @אלעזר-3 תסביר…

        שאר נושאים

      • דרוש המלצה מה לעשות בשביל וויז לחיבור אנדרואיד אוטו
        S sh7635156

        יש לי קורולה 2022
        ואני צריך וויז לנסיעה, מה הפתרון הכי זול ופרקטי וכמובן כשר שיהיה לי וויז להתחבר לאנדרואיד אוטו
        תודה לכולכם

        שאר נושאים

      • חבר ביקש שאחפש לו, מולטימדיה לראב 4.ממש תודה
        S sh7635156

        האם אפשר קישור לקניית מולטימדיה איכותית לרכב כולל כניסה לסים טויוטה ראב 4 2019 [מספר רכב 76358401] כולל קנבס וצמה מתאימה ופלסטיקה וכ׳׳ו [נא לשלוח דגם מדויק כמה ליבות כמה גיגיה ראם כמה אינצ׳ וכ׳׳ו] תודה רבה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מולטימדיה לניסאן אשמח להמלצה
        S sh7635156

        בשביל חבר
        זקוק למולטימדיה חדשה
        לניסאן קשקאי פלוס 2
        2010
        תודה מראש

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הוויז שלי לא מצליח להתחבר למיקום GPS. משהו חדש מהשבוע האחרון
        S sh7635156

        בפלאפון עובד לי מצוין, רק בוויז של האנדרואיד אין שום התחברות לג’י פי אס, אגב, בגוגל מאפס זה כן עובד

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הוויז שלי לא מצליח להתחבר למיקום GPS. משהו חדש מהשבוע האחרון
        S sh7635156

        מה אני עושה??
        תודה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בשביל חבר, צריך מולטימדיה לטויוטה קורולה 2011 gli
        S sh7635156

        תודה, כמה אינץ’?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בשביל חבר, צריך מולטימדיה לטויוטה קורולה 2011 gli
        S sh7635156

        הקודמת פשוט שבקה חיים
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה לטויוטה קורולה 2016.
        S sh7635156

        @יצחק-רשטונ לוד

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה לטויוטה קורולה 2016.
        S sh7635156

        עלה לי כולל הכל 148 דולר, בזכות קופון של 20 דולר
        הזמנתי 6g
        זה מספיק?
        זה מגיע עם מקום לסים , נכון?
        ומסדרים לי כבר על הדרך את הסינון?
        יש לי סים של נטפרי.
        או שלא צריך את הנטפרי אם יש סינון טוב?
        וכמה עולה הכל?
        סליחה ששיגעתי אתכם…

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה לטויוטה קורולה 2016.
        S sh7635156

        וואו. ממש תודה.
        אם אני צריך התקנה, אני מזמין את זה ואז פונה להתקנה?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה לטויוטה קורולה 2016.
        S sh7635156

        17699466994201914054423248297677.jpg 17699467592412488781933730728791.jpg

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה לטויוטה קורולה 2016.
        S sh7635156

        לא ליד האוטו שלי, אבל מצאתי באינטרנט תמונה דומה
        זה סאן 2016IMG-20230104-WA0001.jpg

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה לטויוטה קורולה 2016.
        S sh7635156

        אשמח לעזרה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה לטויוטה קורולה 2009
        S sh7635156

        מישהו יכול להגיד לי איזו מערכת מולטימדיה הכי טובה ויעילה לקורולה 2009?
        תודה ממש

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • ביטול צפצוף חגורה טויוטה קורולה 2011
        S sh7635156

        בעבר מישהו ביטל לי את הצפצוף של החגורה וכן את הצפצוף של החיישן רורס, לאחרונ המצבר שלי הלך ובעקבות זאת כאילו התאפס לי האוטו. מישהו יודע להדריך אותי?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • איך מחליפים את התאורה כשפותחים את התא מטען
        S sh7635156

        תודה. עשיתי יותר פשוט, אפשר לשחרר את החלק עם הנורה, ורק אחר כך לשלוף את הנורה ממקומה, ואז יותר נגיש וגם לא חם…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • איך מחליפים את התאורה כשפותחים את התא מטען
        S sh7635156

        @aiib תודה. זה אמור לעזור, הגעתי בלעדיו עד החלק ששולפים את הנורה, הבעיה היא שאני לא יודע, אם זה אפשרי למשוך בכוח, מפחד שיתנפץ עליי…

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 1 / 2
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום