@אלעזר-3 תסביר…
sh7635156
-
דרוש המלצה מה לעשות בשביל וויז לחיבור אנדרואיד אוטו -
דרוש המלצה מה לעשות בשביל וויז לחיבור אנדרואיד אוטויש לי קורולה 2022
ואני צריך וויז לנסיעה, מה הפתרון הכי זול ופרקטי וכמובן כשר שיהיה לי וויז להתחבר לאנדרואיד אוטו
תודה לכולכם -
חבר ביקש שאחפש לו, מולטימדיה לראב 4.ממש תודההאם אפשר קישור לקניית מולטימדיה איכותית לרכב כולל כניסה לסים טויוטה ראב 4 2019 [מספר רכב 76358401] כולל קנבס וצמה מתאימה ופלסטיקה וכ׳׳ו [נא לשלוח דגם מדויק כמה ליבות כמה גיגיה ראם כמה אינצ׳ וכ׳׳ו] תודה רבה
-
מולטימדיה לניסאן אשמח להמלצהבשביל חבר
זקוק למולטימדיה חדשה
לניסאן קשקאי פלוס 2
2010
תודה מראש -
הוויז שלי לא מצליח להתחבר למיקום GPS. משהו חדש מהשבוע האחרוןבפלאפון עובד לי מצוין, רק בוויז של האנדרואיד אין שום התחברות לג’י פי אס, אגב, בגוגל מאפס זה כן עובד
-
הוויז שלי לא מצליח להתחבר למיקום GPS. משהו חדש מהשבוע האחרוןמה אני עושה??
תודה -
בשביל חבר, צריך מולטימדיה לטויוטה קורולה 2011 gliתודה, כמה אינץ’?
-
בשביל חבר, צריך מולטימדיה לטויוטה קורולה 2011 gliהקודמת פשוט שבקה חיים
תודה רבה -
מולטימדיה לטויוטה קורולה 2016.@יצחק-רשטונ לוד
-
מולטימדיה לטויוטה קורולה 2016.עלה לי כולל הכל 148 דולר, בזכות קופון של 20 דולר
הזמנתי 6g
זה מספיק?
זה מגיע עם מקום לסים , נכון?
ומסדרים לי כבר על הדרך את הסינון?
יש לי סים של נטפרי.
או שלא צריך את הנטפרי אם יש סינון טוב?
וכמה עולה הכל?
סליחה ששיגעתי אתכם… -
מולטימדיה לטויוטה קורולה 2016.וואו. ממש תודה.
אם אני צריך התקנה, אני מזמין את זה ואז פונה להתקנה? -
מולטימדיה לטויוטה קורולה 2016.

-
מולטימדיה לטויוטה קורולה 2016.לא ליד האוטו שלי, אבל מצאתי באינטרנט תמונה דומה
זה סאן 2016
-
מולטימדיה לטויוטה קורולה 2016.אשמח לעזרה
-
מולטימדיה לטויוטה קורולה 2009מישהו יכול להגיד לי איזו מערכת מולטימדיה הכי טובה ויעילה לקורולה 2009?
תודה ממש -
ביטול צפצוף חגורה טויוטה קורולה 2011בעבר מישהו ביטל לי את הצפצוף של החגורה וכן את הצפצוף של החיישן רורס, לאחרונ המצבר שלי הלך ובעקבות זאת כאילו התאפס לי האוטו. מישהו יודע להדריך אותי?
-
איך מחליפים את התאורה כשפותחים את התא מטעןתודה. עשיתי יותר פשוט, אפשר לשחרר את החלק עם הנורה, ורק אחר כך לשלוף את הנורה ממקומה, ואז יותר נגיש וגם לא חם…
-
איך מחליפים את התאורה כשפותחים את התא מטען@aiib תודה. זה אמור לעזור, הגעתי בלעדיו עד החלק ששולפים את הנורה, הבעיה היא שאני לא יודע, אם זה אפשרי למשוך בכוח, מפחד שיתנפץ עליי…
