דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      O

      O0527180913

      @O0527180913
      אודות
      פוסטים
      22
      נושאים
      9
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מתקין מצלמה
        O O0527180913

        @מיישה
        2010

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מתקין מצלמה
        O O0527180913

        אני מחפש משהו שמוכר ומתקין מצלמת רוורס לרכב טויוטה אוריס באזור בני ברק
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמה למולטימידיה
        O O0527180913

        ערב טוב
        אני צריך מצלמת רוורס איכותית וטובה למערכת אפל קאר.
        וגם מצלמה קדמית מומלצת.
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הזמנת שלט מאלי אקספרס
        O O0527180913

        ערב טוב. יש לי שלט לרכב קיה פורטה והפלסטיק נשבר לי. אני רוצה להזמין שלט חדש משהו יודע האם צריך להזמין רק מעטפת או שלט שלם. והאם שאני מזמין שלט שלם איך אני מתאים אותו לרכב שלי ?
        תודה רבה!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בירור היכן נמצא החיישן קראנק
        O O0527180913

        @ITAMAR25
        לי היה בדיוק אותה בעיה תנסה ניקוי מצערת ואם לא אולי זה חיישן קראנק זה מה שהיה לי בסוף

        חלקי חילוף

      • הוויז לא עובד במערכת מולטימדיה
        O O0527180913

        @יצחק-מאיר
        גם לי יש אותה מערכת ואותו סים ובהתחלה עשה בעיות.תתקשר לחברה של הסים יש שלוחה של תמיכה תכנית הם יסדרו לך .אצלי זה עובד היום מצוין.בהצלחה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה T10 לא קולטת gps עם סים מחובר.
        O O0527180913

        @אינטרקום
        התקנתי את האנטנה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה T10 לא קולטת gps עם סים מחובר.
        O O0527180913

        ערב טוב.
        התקנתי מערכת T10 לרכב עשיתי סים של 019 .שאני מכניס את הסים למערכת הוא נקלט אבל אין GPS אבל אם אני מכניס אותו לסטיק וקולט וואי פי יש קליטה .אם משהו יודע למה זה קורה אשמח לעצה
        תודה רבה.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סים למולטימדיה
        O O0527180913

        @מוטי-ברנד
        נראה לי T10

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סים למולטימדיה
        O O0527180913

        @מוטי-ברנד
        איפה אפשר לברר את זה ?
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סים למולטימדיה
        O O0527180913

        @מוטי-ברנד .
        אני רוצה סים עם אינטרנט מלא של נטפרי יש כזה ?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סים למולטימדיה
        O O0527180913

        @מוטי-ברנד
        RL. זה חנות ?.מה יש בסים הזה רק וויז וכו’ או אינטרנט מלא ?
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סים למולטימדיה
        O O0527180913

        ערב טוב.אני רוצה להשים סים של נטפרי במולטימדיה ברכב משהו יודע פרטים.איזה אינטרנט הכי טוב/זול.ואיפה אני יכול לקנות סים עם נטפרי לרכב.
        תודה רבה.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סים למולטימדיה
        O O0527180913

        משהו יודע אם צריך דווקא סים של נטפרי למערכת מולטימדיה שאני רוצה לחסום עם האאוטנט או שאפשר עם כל סים ?
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הצעות לסוכן ביטוח..
        O O0527180913

        .חיים אורגל סוכנות לביטוח (2002) בע"מ

        ז’בוטינסקי 9 בני ברק 5126417

        מגדל הכשרת הישוב ק’ 16

        טל’: 03-6150102
        אבל שים לב שאני רשמתי את האוטו על שמי ועל שם מבוגר כשותפים ולכן זה יותר זול משמעותי.בהצלחה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • הצעות לסוכן ביטוח..
        O O0527180913

        @טיוטה-פריוס .תנסה חיים אורגל סוכן ביטוח לקחו לי 5500 ש"ח על חובה וצד ג’ גיל 21 .0 שנים רשיון.אבל תרשום את האוטו גם על משהו מבוגר עם עבר ביטוחי.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • אוטו נכבה
        O O0527180913

        קיה פורטה 2012 בכללי במצב תקין. מצבר חדש והאוטו לא מתחמם האוטו נכבה בעצירות ולא בנהיגה תודה רבה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • אוטו נכבה
        O O0527180913

        שלום .משהו יודע מה הסיבה שרכב נכבה סתם עצירה ברמזור מה זה יכול להיות .תודה מראש

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 1 / 2
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום