דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      M

      motty

      @motty
      אודות
      פוסטים
      7
      נושאים
      2
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • חיבור טלפונים כשרים בבלוטוס לרכבים חדשים
        M motty

        יש לי את אותה תקלה
        קניתי רכב BYD חדש
        והפלאפון של (Q8) לא מתחבר אליו בכלל

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • byd עוזר קולי בעברית
        M motty

        קניתי בי וי די אטו 3
        אני מנסה להוריד את ערכת השפה של העוזר הקולי בעברית
        ולא מצליח לי
        הוא נותן לי רק אופציה של אנגלית וסינית
        מישהו יכול לעזור לי איך בדיוק פותרים את הבעיה?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • גם אתה חושב שלרכב חשמלי יד שניה אין ירידת ערך מטורפת?
        M motty

        @MEM
        באיזה דגם צריך להיות הכי פחות ירידת ערך
        כשאני כבר קונה אותו יד שניה
        ועל איזה דגמים אתם ממליצים לי באופן כללי

        עסקאות רכב

      • גם אתה חושב שלרכב חשמלי יד שניה אין ירידת ערך מטורפת?
        M motty

        @ראובן-שבתי
        איזה סיני היית קונה?
        תתייחס בבקשה גם לנושא ירידת הערך וגם לנושא המוגבלות עקב הטווח הנמוך

        עסקאות רכב

      • גם אתה חושב שלרכב חשמלי יד שניה אין ירידת ערך מטורפת?
        M motty

        @ראובן-שבתי
        מה דעתך בנידון?
        אתה היית ממליץ על משהו סיני?
        תוכל לתת לי סקירה בבקשה?

        עסקאות רכב

      • גם אתה חושב שלרכב חשמלי יד שניה אין ירידת ערך מטורפת?
        M motty

        @קיה-ריו ואתה מרוצה מהרכב?
        תוכל לתת סקירה קצרה עליו?
        על המחיר, הנוחות, הטווח, עלות חודשית, ועוד
        אשמח מאוד

        עסקאות רכב

      • גם אתה חושב שלרכב חשמלי יד שניה אין ירידת ערך מטורפת?
        M motty

        שלום לכל חברי הפורום המסורים,

        אני נוהג כבר כמה שנים בהונדה CRV מודל 2017 (הדגם האחרון לפני ההיברידי). אני מאוד נהנה מהרכב, אבל הגיע הזמן להשתדרג וחשבתי על מעבר לרכב חשמלי.

        ככל שאני בודק יותר, עולות לי שתי נקודות שקצת מטרידות אותי:

        חרדת טווח: אני חושש שנתקע באמצע הדרך לצפון או בנסיעות ארוכות ואצטרך לחפש עמדות טעינה ולהמתין זמן רב.

        ירידת ערך: שומעים לא מעט על ירידת הערך המשמעותית של החשמליות החדשות, וזה קצת מרתיע.

        בגלל זה, עלו לי כמה כיוונים ואשמח לשמוע מה דעתכם:

        האם כדאי ללכת על רכב חשמלי יד שנייה (כמו BYD אטו 3 למשל) כדי “לספוג” פחות את ירידת הערך של רכב חדש מהניילון?

        או שאולי הפתרון הוא בכלל קיה נירו פלאג-אין (PHEV)? מצד אחד יש לו אפשרות להטענה וחיסכון, ומצד שני הוא מאפשר שקט נפשי עם מנוע בנזין לנסיעות ארוכות, והוא גם זול יותר לרכישה.

        ובכלל – למי שהגיע מהונדה, איזה רכב ירגיש לי הכי “בבית” מבחינת מרווח ואיכות נסיעה?

        אשמח מאוד לעזרתכם ולכל המלצה על רכב ספציפי שיכול להתאים להתלבטות שלי.

        תודה רבה מראש לכולם!

        עסקאות רכב
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום